Пошуковий запит: (<.>K=дефініції<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Зосім О. Л. Сакральна музика у музикознавчому дискурсі: питання термінологічної дефініції/О. Л. Зосім // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 34.-С.261-271
|
>2.
| Устинов С. Д. Розвиток дефініції "зброя" у давній міфопоетичній традиції/С. Д. Устинов // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2014,N Вип. 26.-С.220-228
|
>3.
| Мурзіна О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря/О. Мурзіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.21-29
|
>4.
| Муращенко О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти/О. Муращенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.13-18
|
>5.
| П’ятницька-Позднякова І. С. Музичний знак: від наукових рефлексій до дефініції/І. С. П’ятницька-Позднякова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 2.-С.166-174
|
>6.
| Рудницька А. Сучасні дефініції містики та містицизму: проблема спільності координат дослідження/А. Рудницька // Філософська думка, 2018,N № 4.-С.85-94
|
>7.
| Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ/Г. Горшкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.62-66
|
>8.
| Клопов Р. Вивчення основних дефініції дистанційного навчання: педагогічний аспект/Р. Клопов // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2004,N Вип. 2.-С.104-111
|
>9.
| Культурна експансія. - 2023
|
>10.
| Гринчук І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект/І. П. Гринчук, О. Спольська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.24-31
|
|
|