Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дефініції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шевченко, Світлана Миколаївна.
    Проведення swot-аналізу оцінювання інформаційних ризиків як засіб формування практичних навичок студентів спеціальності 125 кібербезпека / С. М. Шевченко, Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 10. - С. 158-168, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.158168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
ризики інформаційної безпеки -- аналіз ризиків -- SWOT-аналіз -- загрози -- активні методи навчання
Анотація: В даній статті розглядається проблема впровадження активних методів навчання студентів спеціальності 125 Кібербезпека. На прикладі вивчення дисципліни «Теорія ризиків» представлено дослідження якісного аналізу ризиків інформаційної безпеки (ІБ), а саме, застосування інструментарію SWOT-аналізу для оцінювання ризиків у сфері ІБ малого та середнього бізнесу. Обґрунтовано актуальність та можливості використання SWOT-аналізу в сфері ризикології ІБ для вивчення внутрішнього середовища організації, її сильних і слабких сторін з метою визначення стратегії підприємства у зовнішньому середовищі: протистояння загрозам безпеці інформації (порушення конфіденційності, доступності та цілісності), а також використання зовнішніх можливостей для свого розвитку. Спираючись на наукові джерела, проаналізовані основні дефініції дослідження: ризики ІБ, аналіз ризиків та їх якісне оцінювання. Описано зміст і процедуру проведення SWOT-аналізу. Використовуючи форми групової роботи та активні методи (тренінги) у навчальному процесі, було створено базу факторів для SWOT-аналізу віртуальної організації «Інтернет-провайдер», проведено метод експертних оцінок для виставлення першочерговості цих факторів, здійснено аналіз отриманих результатів. Доведено, що впровадження даної технології у навчальний процес сприяє ефективному засвоєнню теоретичних знань та формуванню і розвитку практичних навичок майбутніх фахівців інформаційної та кібернетичної безпеки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жданова, Юлія Дмитрівна
Спасітєлєва, Світлана Олексіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Шевченко, Світлана Миколаївна.
    Математичні методи в кібербезпеці: фрактали та їх застосування в інформаційній та кібернетичній безпеці / С. М. Шевченко, Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 31-39, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.3139. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
фрактал -- властивості фракталів -- моделі фракталів -- інформаційна та кібернетична безпека -- захист інформації
Анотація: У статті розглядаються питання застосування сучасного математичного апарату в інформаційній та кібернетичній безпеці, а саме фрактального аналізу. Обґрунтовано вибір саме фрактального моделювання для захисту інформації у процесі її цифрової обробки. Спираючись на наукові джерела, проаналізовані основні дефініції дослідження: фрактал, його розмірність та основні властивості, які використовуються у процесі захисту інформації. Представлено основні види фракталів (геометричні, алгебраїчні, статистичні) та описані найбільш відомі з них. Проведено історичний ракурс розвитку фрактальної теорії. Здійснено огляд різних підходів застосування теорії фракталів в інформаційній та кібернетичній безпеці. Серед них виділено: застосування фрактального аналізу в алгоритмах шифрування; розробка методу захисту документів латентними елементами на основі фракталів; моделювання системи безпеки кожного автоматизованого робочого місця мережі за допомогою набору властивостей, які можуть бути представлені у вигляді фракталів. Розглянуті підходи до застосування фрактального аналізу в інформаційній та кібернетичній безпеці можуть бути використані при підготовці фахівців у процесі науково-дослідної роботи або курсової чи дипломної роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жданова, Юлія Дмитрівна
Спасітєлєва, Світлана Олексіївна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Шевченко, Світлана Миколаївна.
    Математичні методи в кібербезпеці: теорія катастроф / С. М. Шевченко, Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 165-175, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.165175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
системи кібербезпеки -- захист інформації -- динамічні моделі -- математичні методи -- теорія катастроф -- біфуркації -- аттрактори -- елементарні катастрофи
Анотація: У досконалення систем захисту інформації базується на впровадженні і застосуванні математичного апарату. Забезпечення конфіденційності, цілісності і доступності інформації є актуальною і важливою проблемою сучасного світу. Кризові процеси є характерними явищами у системах безпеки, тому стохастичні моделі не завжди можуть описати їх функціонування та надати рішення. Ефективним інструментарієм для вирішення даної проблеми може стати використання динамічних моделей, що ґрунтуються на положеннях теорії катастроф. Дане дослідження присвячене аналізу сучасних підходів до використання основних положень теорії катастроф у системах кібербезпеки. У роботі представлено стисло історичний ракурс розвитку даної теорії та висвітлені основні дефініції: біфуркації, атрактори, катастрофи. Охарактеризовані елементарні катастрофи, їх форми та особливості. Здійснено огляд літературних джерел щодо застосування теорії катастроф в інформаційній та кібернетичній безпеці. Аналіз дозволив виділити, що дана теорія не набула ще широкого впровадження, але є точкові наукові наробки у процесі виявлення мережевих аномалій у хмарному середовищі. Розглянуті підходи до застосування теорії катастроф в інформаційній та кібернетичній безпеці можуть бути використані при підготовці фахівців спеціальності 125 Кібербезпека у процесі науково-дослідної роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жданова, Юлія Дмитрівна
Спасітєлєва, Світлана Олексіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Чайковська, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 23-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- освіта -- компетентності -- майбутні вчителі -- початкова школа -- заклад вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто роль тренінгових технологій у навчанні здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» сталому розвитку. Розкрито зміст поняття «тренінгові технології», проаналізовано підходи до дефініції досліджуваного поняття. Відповідно до змісту концепції сталого розвитку виокремлено тренінги екологічного, економічного, соціального спрямування та розроблено тренінгову програму «Виклики сталого розвитку: навчаємося сталості». Визначено основну мету пропонованих тренінгів – формування у майбутніх вчителів початкової школи знань, практичних умінь і навичок cталого розвитку, розвиток здатності до прийняття рішень в інтересах сталого розвитку й усвідомлення власної відповідальності за його досягнення, підвищення позитивного ставлення до ролі вчителя в досягненні сталого розвитку суспільства тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Чайковська, Ганна.
    Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку [Електронний ресурс] = Application of Empowerment Pedagogy in Training of Future Primary School Teachers on the Basis of Sustainable Development / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 184-199, DOI 10.28925/2312-5829.2023.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
емпауермент педагогіка -- емпауермент діяльність -- самопізнання -- самовдосконалення -- заклад вищої освіти
Анотація: Досліджено проблему педагогіки емпауерменту в психолого-педагогічному аспекті та вимірі вищої педагогічної освіти. Виявлено різноманітні підходи до трактування дефініції означеного поняття. Закцентовано увагу на педагогіці емпаурменту як ресурсі для самопізнання та самовиховання майбутніх учителів початкової школи через діяльність в інтересах сталого розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Ф008958/2018/4
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 4
Зміст:
Ярош, Олег. Проблема свободи у східних філософіях: Теоретичні та екзистенційні виміри / О. Ярош [и др.]. - С.6-20
Інші автори: Капранов С., Завгородній Ю., Кіхно О.
Завгородній, Юрій. Релігійно-філософська думка Дживи Ґосвамі в індологічній літературі XIX — першої половини XX сторіччя (приклад орієнталістичного стереотипу) / Ю. Завгородній. - С.21-34
Кіхно, Олександр. Проблематика свободи у філософії Шрі Ауробіндо Гхоша / О. Кіхно. - С.35-48
Vanden, David Patrick. Definitely Maybe: the Realm of Perspective & Truth in Jainism / D. P. Vanden. - С.49-52
Грабовський, Сергій. Постколоніальні студії та український марксизм / С. Грабовський. - С.53-70
Надурак, Віталій. Моральні евристики: історія досліджень / В. Надурак. - С.71-84
Рудницька, Анна. Сучасні дефініції містики та містицизму: проблема спільності координат дослідження / А. Рудницька. - С.85-94
Sepetyi, Dmytro. Quantum Mechanics and Consciousness: No Evidence for Idealism / D. Sepetyi. - С.95-105
Ніцше, Фридрих. Ранкова зоря. Думки про моральні передсуди. Передмова / Ф. Ніцше ; пер. В. Кебуладзе. - С.106-111
Кебуладзе, Вахтанґ. Перекладаючи Кейнса / В. Кебуладзе [и др.]. - С.112-115
Інші автори: Білоус Т., Кочерга О., Лозова Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
7
М 65


    Устинов, Сергій Денисович.
    Розвиток дефініції "зброя" у давній міфопоетичній традиції [Текст] / С. Д. Устинов // Мистецтвознавчі записки / Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 26. - С. 220-228. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.05.2015р. Інв.29687 - 25.00 грн.) (вільний)
Ф2 (26.05.2015р. Інв.29688 - 25.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

8.
316.6
Т 48


    Ткаченко, Наталія.
    Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему / Н. Ткаченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 95 (7 назв) . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

   Социальная психология


Кл.слова (ненормовані):
імідж -- имидж -- професійний імідж -- профессиональній имидж -- статусно-рольва теорія особисті -- статусно-роль в теории личные -- авторитет учителя -- авторитет учителя -- репутація -- репутация
Анотація: Здійснено критичний аналіз існуючих понять "імідж" та "професійний імідж" у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. Визначено найбільшу родову ознаку поняття "професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системою цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Стойко, К.
    Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії [Електронний ресурс] / К. Стойко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 56-67, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.44891. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
альтруїзм -- альтруїстична мотивація -- альтруїстична поведінка -- альтруїстична спрямованість -- альтруїстичні вчинки
Анотація: У статті розглянуто сутність поняття альтруїзму як психологопедагогічного феномену. Виділено передумови виникнення дефініції альтруїзм та її поширення у філософській, психолого-педагогічній літературі, розвиток у світовій та вітчизняній педагогіці. Запропоновані деякі аспекти досліджень поняття альтруїзму вченими – Н. Айзенбергом, С. Гончаренком, В. Ефроімсоном, Д. Клері, О. Контом, Д. Маєрсом, Г. Міроновою, А. Моісеєвою, М. Снайдером та ін. Досліджено зазначену вище категорію в історичному аспекті. Висвітлено різні погляди на трактування та розуміння проблеми альтруїзму та її значення у навчально-виховному процесі. Здійснено узагальнення теорії походження альтруїзму, особливостей його проявів, чинників та факторів, що спонукають до альтруїстичної поведінки, а також ознаки, що її характеризують.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Стеблюк, С.
    Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу [Електронний ресурс] / С. Стеблюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 259-270, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.5697. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи навчання -- компетентність -- економічна компетентність -- економічна культура -- економічна підготовка -- цінності
Анотація: У статті розкриваються сучасні підходи до формування економічної компетентності студентів коледжу. Сформульовано актуальність та мету дослідження. З’ясовано поняття «економічна підготовка», дано авторське визначення означеної дефініції. На основі досліджень учених виокремлено поняття «економічна компетентність». Автором запропоновано інноваційні підходи до формування економічної компетентності у процесі вивчення фахових дисциплін. Розроблено інноваційні методи навчання, наведено фрагменти їх застосування на практичних й семінарських заняттях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)