Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дефініції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горліченко, Сергій
Назва : Особливості сучасного понятійно-термінологічного апарату у сфері підготовки фахівців з кібербезпеки
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 171-181. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.171181 (Шифр К667665926/2024/3/23). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.171181
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібербезпека--інформаційна безпека--цифрове суспільство--кіберосвіта--інформаційні технології
Анотація: У статті досліджено актуальність забезпечення сталого розвитку якісної кібербезпеки країни як основної складової сучасного цифрового суспільства. Вивчено ключові напрямки підготовки кадрів органів кібербезпеки України. Проаналізовано основні нормативно-правові акти, які регулюють систему освітньої підготовки фахівців в області кібербезпеки. Загально охарактеризовано систему освіти підготовки кадрів в області кібербезпеки і зіставлено її із головними елементами загальної системи освіти України. Розглянуто теоретичні нюанси процесу створення системи професійної підготовки фахівців із кібербезпеки, встановлено її основні риси, перспективи та функціонування на теперішній час. Запропоновано узагальнене поняття системи підготовки кадрів у сфері кібербезпеки, як комплекс елементів освітньої діяльності, мета яких полягає у реалізації та забезпеченні сталого розвитку цифрового суспільства шляхом підготовки необхідного обсягу кадрів в області кібербезпеки країни. На основі наукових напрацювань вітчизняних та зарубіжних вчених у галузі освіти, окреслено новітні освітні елементи та поняття у процесі сучасної освіти. Розкрито та обумовлено співвідношення таких понять, як «інформаційна безпека» та «кібербезпека», шляхом деталізації їх основних складових. Проаналізовано визначення кібербезпеки у стратегіях кіберберпеки провідних країн світу та співставлено його із визначенням, наведеним у національній стратегії кібербезпеки України. Запропоновано бачення автора дефініції «кібербезпека» на основі дослідженої наукової літератури та офіційних документів, з урахуванням комунікативних, соціологічних та політичних аспектів. Досліджено низку наукових напрацювань сфери кібер- та інформаційної безпеки задля узагальнення сутності визначення «фахівець із кібезбезпеки». Зроблено висновок щодо важливості належного функціонування системи підготовки кваліфікованих кадрів сфери кібербезпеки. Запропоновано зробити детальніше дослідження процесу самої підготовки кадрів та концептуальних основ організації освітньої діяльності на прикладі інших країн світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зварич, Ганна, Мойсеюк, Василь
Назва : Професійне вигорання фахівців дошкільної освіти: характерні особливості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 214-227. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.114 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.114
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вихователі--заклади дошкільної освіти--професійне вигорання--професійне здоров’я--чинники професійного вигорання
Анотація: У статті проаналізовано трактування сутності дефініції «професійне вигорання» як результату довготривалих стресів, що пов’язані з інтенсивною професійною діяльністю з характерними порушеннями працездатності та властивою для нього втомою, дратівливістю та психічними захворюваннями. Досліджено симптоми прояву та причини його виникнення у фахівців дошкільної освіти. Розкрито передумови професійного вигорання у фахівців. Обґрунтовано характерні ознаки та основні складові професійного вигорання. Визначено специфіку діяльності вихователя, причини і симптоми виникнення цього явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жуйкова, Маргарита
Назва : Поточне знання vs. наукове знання в дефініціях загальних тлумачних словників
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 30, № 1. - С. 34-42. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.5 (Шифр С325934233/2024/30/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тлумачний словник--дефініція--вади дефініцій--натуроб’єкт--поточна картина світу--наукова картина світу--наукова термінологія
Анотація: Актуальність розвідки визначається постійним інтересом, який викликають у мовознавців словникові визначення, особливо дефініції іменникової лексики. Кожне визначення є мікротекстом, який відбиває певний погляд на світ того кола лексикографів, які працювали над конкретним словником. У сучасних тлумачних словниках проявляються дві протилежні тенденції при описі лексичного значення: по-перше, орієнтація на те знання, яким володіє пересічний мовець, по-друге, намагання втілювати в них сучасні наукові досягнення. Мета дослідження: показати різницю в способах і формах представлення знань про позамовні об’єкти в тлумачних словниках різної орієнтації, а також проаналізувати деякі вади так званих наукових дефініцій. Предметом аналізу є дефініції конкретної іменникової лексики, які вибрано зі словників української, польської та англійської мов, створених у другій половині XX ст. Основним методом дослідження матеріалу є семантичний аналіз словникових дефініцій, доповнений прийомом зіставлення визначень із різних словників. Результати дослідження. Труднощі побудови словникових визначень іменників — номінацій природних об’єктів (наприклад, крові, вуха, ока, блискавки, місяця, зірок, грибів тощо) — викликані тим, що пізнання таких реалій є тривалим процесом. Людина як суб’єкт пізнання відкриває в реаліях багато різноманітних рис і будує свої уявлення про них залежно від глибини аналізу та рівня їх осмислення. Відповідно, словникові дефініції можуть бути побудовані або з орієнтацією на поточне знання, або з опертям на досягнення науки. Дефініції останнього типу неминуче включають до свого складу терміни, які позначають понятійний апарат певної галузі знань. Через це наукові дефініції втрачають необхідну для користувачів словників пояснювальну спроможність і виявляються неадекватними. Саме в наукових визначеннях трапляється чимало вад, недоліків, а інколи й прямих фактичних помилок, спричинених відсутністю енциклопедичних знань у самих лексикографів і потребою отримувати ці знання зі спеціалізованих джерел.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковська, Ганна
Назва : Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 23-38. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сталий розвиток--освіта--компетентності--майбутні вчителі--початкова школа--заклад вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто роль тренінгових технологій у навчанні здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» сталому розвитку. Розкрито зміст поняття «тренінгові технології», проаналізовано підходи до дефініції досліджуваного поняття. Відповідно до змісту концепції сталого розвитку виокремлено тренінги екологічного, економічного, соціального спрямування та розроблено тренінгову програму «Виклики сталого розвитку: навчаємося сталості». Визначено основну мету пропонованих тренінгів – формування у майбутніх вчителів початкової школи знань, практичних умінь і навичок cталого розвитку, розвиток здатності до прийняття рішень в інтересах сталого розвитку й усвідомлення власної відповідальності за його досягнення, підвищення позитивного ставлення до ролі вчителя в досягненні сталого розвитку суспільства тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковська, Ганна
Назва : Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Application of Empowerment Pedagogy in Training of Future Primary School Teachers on the Basis of Sustainable Development
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 184-199. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.111 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.111
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпауермент педагогіка--емпауермент діяльність--самопізнання--самовдосконалення--заклад вищої освіти
Анотація: Досліджено проблему педагогіки емпауерменту в психолого-педагогічному аспекті та вимірі вищої педагогічної освіти. Виявлено різноманітні підходи до трактування дефініції означеного поняття. Закцентовано увагу на педагогіці емпаурменту як ресурсі для самопізнання та самовиховання майбутніх учителів початкової школи через діяльність в інтересах сталого розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.7(470:477)/К 90
Назва : Культурна експансія . -Видання друге
Вихідні дані : Київ: Твоя Підпільна Гуманітарка, 2023
Кільк.характеристики :240 с
ISBN, Ціна 978-617-95186-1-4: 200.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.7(470:477)
Предметні рубрики: Соціологія культури --Україна
Зміст : Хай мовчать прокляті росії?./ Є. Лір. Свого не цураймось: кількасот слів про недооцінені резерви української літератури/ Р. Семків. (Не) український авангард/ Б. -О. Горобчук. Тренди чи свідомі маніпуляції. До комерційних світлин межі ХІХ - ХХ століть/ Д. Яшний. Герої, мародери й "омолодженння" після пожеж/ Д. Клочко. За ленінським планом монументальної пропаганди/ К. Липа. В архітектурній окупації/ І. Пустиннікова. Росія в українській архітектурі/ К. Чуйко. Музика нульових: повзучий вплив росії на українську культуру/ А. Рудницька. Телеколаборція/ А. Забіяка. Російсько-українська динаміка в кіно/ Л. Чиченіна. Українська школа: дефініції, метафори й метаморфози (на прикладі шкільного курсу історії)/ В. Половський. Вища освіта в полоні неефективної спадщини/ Є. Ніколаєв.
Анотація: Культурна експансія — це процес повільної і поступової окупації Росією українського культурного життя, витіснення з української культури питомих явищ і або їх апропріація, або заміна своїм. Кожен чув про заборони української, знає про русифікованість українського телебачення чи руйнування історичної архітектури в радянські часи. Проте значно менше людей уявляють собі масштаби цієї експансії та глибину російського впливу на кожну сферу культурного життя. Наша антологія подає багатовимірну картину агресивної поведінки Росії в українському культурному полі — від 18 століття і до сьогодні, від архітектури церков до реклами на телебаченні.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Світлана Миколаївна, Жданова, Юлія Дмитрівна, Спасітєлєва, Світлана Олексіївна
Назва : Математичні методи в кібербезпеці: теорія катастроф
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 165-175. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.165175 (Шифр К667665926/2023/19). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.165175
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи кібербезпеки--захист інформації--динамічні моделі--математичні методи--теорія катастроф--біфуркації--аттрактори--елементарні катастрофи
Анотація: У досконалення систем захисту інформації базується на впровадженні і застосуванні математичного апарату. Забезпечення конфіденційності, цілісності і доступності інформації є актуальною і важливою проблемою сучасного світу. Кризові процеси є характерними явищами у системах безпеки, тому стохастичні моделі не завжди можуть описати їх функціонування та надати рішення. Ефективним інструментарієм для вирішення даної проблеми може стати використання динамічних моделей, що ґрунтуються на положеннях теорії катастроф. Дане дослідження присвячене аналізу сучасних підходів до використання основних положень теорії катастроф у системах кібербезпеки. У роботі представлено стисло історичний ракурс розвитку даної теорії та висвітлені основні дефініції: біфуркації, атрактори, катастрофи. Охарактеризовані елементарні катастрофи, їх форми та особливості. Здійснено огляд літературних джерел щодо застосування теорії катастроф в інформаційній та кібернетичній безпеці. Аналіз дозволив виділити, що дана теорія не набула ще широкого впровадження, але є точкові наукові наробки у процесі виявлення мережевих аномалій у хмарному середовищі. Розглянуті підходи до застосування теорії катастроф в інформаційній та кібернетичній безпеці можуть бути використані при підготовці фахівців спеціальності 125 Кібербезпека у процесі науково-дослідної роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зіменко, Олександр Євгенович
Назва : Феномен інформаційного впливу у науковому середовищі: теорія, дефініції
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2022. - № 1. - С. 90-97. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2022/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційний вплив--інформація--медіа--соціальні мережі--інформаційна війна
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко В.
Назва : Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 38-48. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.4 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доброчесність--моральність--соціальна відповідальність
Анотація: У статті актуалізовано сталий розвиток як фундаментальну умову та безальтернативний шлях збереження земного буття й продовження людського роду та його подальшого успішного життя й духовного розвитку на нашій планеті. Обґрунтовано провідну роль осіб з вищою освітою в забезпеченні сталого розвитку, що вимагає адекватної соціальної відповідальності університетів у їх підготовці. Здійснено критичний аналіз теоретичного дискурсу з проблематики соціальної відповідальності. Виявлено суперечності методологічного характеру як у теорії, так і в практиці реалізації соціальної відповідальності, без усунення яких унеможливлюється розроблення й запровадження адекватних політик та механізмів її реалізації. Визначено шляхи подолання виявлених суперечностей. Зроблено авторські дефініції ключових термінів, зокрема «соціальна відповідальність» і «соціальна відповідальність університетів». Концептуалізовано виміри сталого розвитку соціальної відповідальності. Запропоновано теоретичні моделі взаємодії університетів зі своїми суспільствами в залежності від їх запиту на соціальну відповідальність у вимірах сталого розвитку. Пояснено, що базовими умовами соціально відповідальної взаємодії університетів зі своїм суспільством є демократичність, доброчесність і моральність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Салата Г. В. Стратегії розвитку бібліотечної справи в Україні/ Г. В. Салата (стр.7-13)
Татарчук Л. М. Інформаційно-комп’ютерні технології як чинник трансформації бібліотечно-інформаційної діяльності Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН/ Л. М. Татарчук, І. С. Бородай (стр.13-18)
Бутко Л. В. Соціокультурна діяльність бібліотеки в умовах її цифровізації/ Л. В. Бутко, Д. П. Василенко, В. І. Саранча (стр.19-26)
Денбровецький С. О. Цифрова трансформація українських бібліотек в умовах глобалізаційних перетворень/ С. О. Денбровецький (стр.26-33)
Кириленко О. Г. Когнітивні концепти побудови веб-порталу "Українське документознавство"/ О. Г. Кириленко, О. М. Збанацька, В. В. Добровольська (стр.34-42)
Філіпова Л. Я. Системи бізнес-аналітики: сучасні тенденції розвитку/ Л. Я. Філіпова (стр.43-48)
Варенко В. М. Системні методи в аналітиці: практика і проблеми вибору/ В. М. Варенко (стр.48-54)
Чепелюк Ю. В. Методи аналітико-прогностичних досліджень дипломатичних представництв/ Ю. В. Чепелюк (стр.55-61)
Василенко В. Ю. Особливості використання технологій WEB 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО/ В. Ю. Василенко (стр.62-71)
Осаула В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження/ В. О. Осаула (стр.72-79)
Комова М. В. Темпоральність термінографії з природничих наук/ М. В. Комова, Д. І. Прімакова (стр.80-90)
Зіменко О. Є. Феномен інформаційного впливу у науковому середовищі: теорія, дефініції/ О. Є. Зіменко (стр.90-97)
Палеха Ю. І. Культура електронного видання/ Ю. І. Палеха, В. С. Садовенко (стр.98-125)
Збанацька О. М. Професійне життя на бібліотечній ниві/ О. М. Збанацька, В. В. Добровольська (стр.126-129)
Микуланинець Л. М. Біографія в аспекті культурної комунікації митця і публіки/ Л. М. Микуланинець (стр.120-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)