Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=динаміки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Chervona, L.
    Social and cultural determinants of the university social responsibility [Електронний ресурс] / L. Chervona, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P25-31, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університет -- соціальна відповідальність -- детермінанти -- заклади вищої освіти
Анотація: Розвиток людської цивілізації переконливо доводить, що людина, народжуючись в певну історичну епоху в певній країні, готується не до життя загалом, а до життєдіяльності в конкретних соціокультурних умовах. Аналіз наявної філософської, педагогічної, соціологічної літератури та напрями наукових і освітніх досліджень свідчать, що в останні роки помітно посилилася увага дослідників до проблеми соціальної відповідальності сучасних університетів. Діяльність університетів ніколи не обмежувалася лише підготовкою майбутніх фахівців, а виконувала соціальну функцію відтворення і розвитку самого соціуму і систем його життєдіяльності, реалізуючись через процеси трансляції культурних норм у змінюваних історичних обставинах, щоразу на новому матеріалі соціальних відносин. Незважаючи на те, що серед дослідників відсутня єдність щодо визначення соціальної відповідальності університету та сфер її здійснення, є загальне розуміння її як певного зобов’язання закладу вищої освіти перед суспільством. Саме тому важливо усвідомлювати, що соціальну відповідальність університетів потрібно розглядати в контексті загальної соціокультурної динаміки розвитку конкретного суспільства. У сучасному розумінні соціокультурна складова соціальної відповідальності університетів є сукупністю взаємопов’язаних економічних, соціальних і культурних відносин до освіти, наявність та зміст яких дозволяє їй (освіті) відповідним чином відповідати на вимоги соціуму і не тільки продуктивно діяти, але і саморозвиватися, самоорганізовуватися, оновлюватися, змінюватися і впливати на соціальні процеси. Соціальна відповідальність університету як соціального інституту перед суспільством, його окремими групами і прошарками полягає в його зобов’язанні сприяти своєю діяльністю розв’язанню важливих соціальних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Jonah, A. A.
    Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria = Соціальні технології вирішення гуманітарних проблем: досвід Нігерії / A. A. Jonah // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P42-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- медіа -- Нігерія -- безробіття -- молодь
Анотація: Метою статті є обґрунтування застосування соціальних технологій як засобу стримування проблеми. Зокрема розглядається роль ЗМІ як інструмента залучення молоді Нігерії до підприємництва. Міркування про підприємницькі перспективи нігерійської молоді викладаються з точки зору двох конкуруючих теорій - неоліберальної та політекономічної. Перша пояснює неформальне підприємництво як результат раціонального рішення економічних суб'єктів працювати в неформальній економіці через обтяжливе регуляторне середовище; друга пояснює діяльність підприємців в неформальному секторі економіки недостатністю державного втручання, а також обмежених можливостей консультацій та мінімальної можливості підтримки малого бізнесу на початковому етапі його розвитку. Показано, що на теренах Нігерії ці теорії не так конкурують, як взаємодоповнюють одна одну, свідченням чого є відповідні емпіричні дані. Протягом багатьох років урядова політика в Нігерії не спромоглася створити сприятливе інституційне середовище для розвитку підприємництва, і наявний тут сьогодні слабкий підприємницький клімат є головним стримуючим фактором у процесах самозабезпечення та створення економічної автономії, що призвело до зростання безробіття, вандалізму та інших соціальних вад серед молоді країни. Авторське дослідження спирається на два основні припущення ''теорії порядку денного'': перше - преса та ЗМІ не відображають реальність, вони фільтрують і формують її; друге - концентрація ЗМІ на відображенні відповідних феноменів змушує громадськість сприймати ці питання як більш соціально значущі. З контексту цієї теорії випливає, що якщо ЗМІ встановлять відповідні настанови з соціально значущих питань, це вплине на формування відповідних світоглядних орієнтацій молоді. У висновках зазначено, що підприємництво в Нігерії розглядається як перспективний спосіб створення робочих місць для незайнятих випускників шкіл і закладів вищої освіти, тому залучення молоді до підприємництва може бути однією з відповідей на гуманітарні виклики, що стоять перед країною. Засоби масової інформації є засобом впливу на розвиток підприємництва шляхом створення відповідного дискурсу, що транслює цінності й позитивні образи підприємців, сприяє розповсюдженню підприємницького духу в суспільстві та є інструментом залучення молоді до підприємницької діяльності. Окреслено можливі технології ЗМІ у підтримці підприємницької діяльності, як-то: регулярні репортажі про успіхи підприємців; розповсюдження цінностей підприємницької активності серед молоді шляхом створення спеціального медійного продукту; створення документальних фільмів для пропагування підприємництва та демонстрації позитивної динаміки його розвитку; стимулювання уряду та банківської сфери для надання пільгових кредитів майбутнім підприємцям шляхом застосування відповідних інструментів реклами.
Дод.точки доступу:
Іона Аліса Аладі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2018/10
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 10
Зміст:
Гуцуляк, Т. Є. Образно-семантична структура одно- та багатозначних дериватів як предмет лексикографії (на матеріалі української мови) / Т. Є. Гуцуляк. - С.3-13
Кл.слова: деривати, образна мотивація, словникова дефініція
Ільчук, О. А. Словотвірний концепт німецьких суфіксальних іменників з метонімічним компонентом / О. А. Ільчук. - С.14-18
Кл.слова: концепт, словотвір, німецька мова
Шведова, М. О. Варіативність форм іменників у знахідному відмінку однини в українській мові (корпусне дослідження) / М. О. Шведова. - С.19-28
Кл.слова: українська мова, регіональна варіативність, знахідний відмінок
Чернецька, Н. В. Колороніми в структурі фразеологізмів в іспанській та українській мовах / Н. В. Чернецька. - С.29-33
Кл.слова: колоронім, колораназви, іспанська мова
Шапочкіна, О. В. Парадигма категорії стану в давньосаксонській мові / О. В. Шапочкіна. - С.34-38
Кл.слова: давньосаксонська мова, стани відношення, діатеза
Закутня, А. Ю. Друкована реклама кінця хіх — першої половини ХХ ст. в контексті пошуку джерельної бази для cловникового опису українського міського койне цього періоду / А. Ю. Закутня. - С.39-52
Кл.слова: койне, календарі, газети
Galytska, E. Semantics of perfume and cosmetic naming in the social stratification aspect / E. Galytska. - С.53-58
Кл.слова: архісема, індикатор, соціальна стратифікація
Грачова, А. В. Прислівник як обов’язковий компонент функційно-семантичного поля темпоральності / А. В. Грачова. - С.59-65
Кл.слова: темпоральність, лексичний маркер часу
Рябова, К. О. Англомовний хештег як об’єкт мовознавчих розвідок / К. О. Рябова. - С.66-72
Галич, О. Б. Художнє моделювання екранного хронотопу в кінодискурсі / О. Б. Галич. - С.73-79
Морозова, Г. К. Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса / Г. К. Морозова, Г. В. Чеснокова. - С.80-87
Кл.слова: лінгвостилістичний аналіз, паралелізм
Tsys, Yu. Insights into linguistic research of perspective in drama: the case of O. Wilde’s plays / Yu. Tsys. - С.88-94
Кл.слова: лінгвостилістичний, драма, п’єса
Колівошко, В. В. Семантичні та стилістичні аспекти вживання географічної лексики у поезіях Емілі Дікінсон / В. В. Колівошко. - С.95-99
Кл.слова: поетичні тексти, емпіричне дослідження, колорова гама
Румбешт, Г. Ю. Актуалізація концепту seclusion у творах К. Воннегута, К. Кізі, Дж. Фаулза і В. Хольт: когнітивний аспект / Г. Ю. Румбешт. - С.100-104
Кл.слова: самотність, ізольованість, концепт
Пєшкова, О. І. Концептосфера оповідання Оксани Забужко "Дівчатка" в перекладацькому аспекті / О. І. Пєшкова. - С.105-109
Кл.слова: концептосфера, переклад
Гуль, О. Г. Особливості вимови китайських складів ju, qu, xu, yu / О. Г. Гуль. - С.110-113
Кл.слова: китайська фонетика, літери піньіну
Махачашвілі, Р. К. Методологічні засади дослідження динаміки англомовної інноваційної логосфери комп’ютерного буття / Р. К. Махачашвілі. - С.114-119
Кл.слова: феноменологізація, логосфера
Gaidash, A. Representation of the elderly protagonist in Tracy Letts’ August: Osage county / A. Gaidash. - С.120-125
Кл.слова: геронтопортрет, протагоніст
Білинська, Х. В. Філософія натуралізму в романі едіт вортон "Дім радості" / Х. В. Білинська. - С.126-131
Кл.слова: натуралізм, життя-страждання, життя-тюрма
Підодвірна, М. І. Прояви упередженості ненадійного наратора у романі в. Домонтовича "Доктор Серафікус" / М. І. Підодвірна. - С.132-138
Кл.слова: ненадійний наратор, інтерпретація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Wogu, J. O.
    Reaching the Unheard Voices and Hinterlands in the Digital Era: An Assessment of the re-Engineering of Newsgathering in Africa = Урахування непочутих голосів та віддалених районів у цифрову епоху: оцінка реінжинірингу збору новин в Африці / J. O. Wogu // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P53-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
збір новин -- внутрішні райони -- Африка -- інтернет-технології -- глобалізація -- розвиток
Анотація: Історично склалося так, що Африка відстає в засвоєнні технологій, у тому числі - в галузі мас-медіа. І хоч Африка є другим (після Азії) за територією континентом, понад 60% її населення живе в районах, віддаленість і небезпечність яких не дозволяють журналістам і ЗМІ повноцінно висвітлювати їх соціально-економічне, культурне і політичне життя. До переліку проблем слід додати нестачу кваліфікованих кадрів, надмірні витрати, внутрішні конфлікти, неспроможність медіа-індустрії навчати та/або запрошувати достатню кількість журналістів, байдужість урядової й муніципальної політики в галузі масових комунікацій. Частково вказані проблеми вирішуються за рахунок ініціатив місцевого населення, представники якого викладають новинний контент в Інтернет-мережах, але вони не можуть принципово зняти питання. Дана стаття присвячена вивченню динаміки надходження новин в епоху технологічно орієнтованого Інтернету для виявлення існуючих обмежень в африканських внутрішніх районах. Географічно дослідження орієнтоване на африканські сільські громади. В статті розглядаються шляхи набуття й використання нових інформаційних технологій, зокрема, мобільних телефонів з інтернет-можливостями, для генерування і розповсюдження новин з африканських внутрішніх районів. Виявлено фактори, що заважають такій практиці і шляхи їх усунення. Хронологічно дослідження охоплює ХХІ століття, тобто від 2000 року до тепер. Саме в цей період відбувалося масове проникнення Інтернету у внутрішні райони та використання його як основного засобу комунікації. Досліджуючи дігіталізацію комунікації в сільській Африці, де більшість населення живе поза регулярним або формальним зв'язком з органами і каналами управління, відірване від зовнішнього світу, автор визначає масштаб проблем, з якими стикається модернізація. Розкриваються технології підходів до збирання новин у сільській Африці, залучення її до участі в електронному управлінні, глобальному діалозі й дискусіях з усіх аспектів людського розвитку, прав і політики. Оцінюються життєздатні альтернативи інтернет-посередництва в галузі журналістики.
Дод.точки доступу:
Йосиф Олучукву Вогу


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Zharova, L.
    Historical aspects of sustainable development and economic evolution interconnection = Взаємозв'язок сталого розвитку та еволюційної економіки крізь призму історичних перетворень / L. Zharova, A. Chechel // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P21-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
еволюційна економіка -- економічна історія -- сталий розвиток -- економіка -- розвиток -- економічна теорія -- глобалізація
Анотація: Головною гіпотезою пропонованого дослідження є ідея, що сталий розвиток ґрунтується на постійній за змістом ідеї, але задекларовані пріоритети, методи та інструменти постійно розвиваються, і ці еволюційні процеси відбуваються одночасно з економічним розвитком. Комплексний аналіз етапів еволюції та прогнозування економічного розвитку дасть уявлення про майбутні пріоритети сталого розвитку. Еволюційні зміни в економіці створюють передумови та стимули до поступу концепції стійкого розвитку. Основна ідея сталого розвитку, яку можна коротко охарактеризувати як балансування між дефіцитом ресурсів та нескінченністю ідей (бажань) протягом невизначено тривалого періоду часу, відповідає основним принципам економіки, що дає нам можливість передбачити, коли буде зроблено наступний крок у сталому розвитку відповідно до світової економічної динаміки. Систематизація та аналіз економічного розвитку крізь призму сталого розвитку дають нам уявлення про точки збурення еволюції сталого розвитку, що актуалізують необхідність подолання економічних рецесії та криз найбільш ефективним та інновативним способом. Це означає, що потрібні нові ідеї, нові імперативи розвитку та основи для подолання соціальної нерівності, яка поглиблюється під час економічної турбулентності та уповільнює реформування через низьку підтримку держави. Серед інших стимулів поступу виділено: зростаючу світову нерівність, яка посилює глобальний дисбаланс і, врешті-решт, сповільнює світовий економічний розвиток. У статті доведено, що поступ стає можливим за умов проходження всіх етапів еволюційного розвитку - де-координації, повторної координації, нового порядку. Перша фаза - це створення точки збурення, яка може бути потенційним джерелом зростання або змін. Друга фаза - процес перекоординації на макрорівні (макропорядок) внаслідок постійного невдоволення локальних об'єднань та неможливості задовольнити їх на всіх рівнях. Третя фаза - створення нового порядку, що відрізняється від старого за своїми підходами, методами та інструментами для вирішення проблем, які виникли на мікрорівні, а також додалися через глобалізаційні процеси та відкритість. Саме так відбувається еволюція сталого розвитку, а процеси ці можуть відстежуватися і передбачатися через еволюційну економіку.
Дод.точки доступу:
Chechel, A.
Анна Чечель
Любов Жарова


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Єжижанська, Т. С.
    Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки [Текст] / Т. С. Єжижанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні комунікації -- повідомлення -- цілюова аудиторія -- цінності -- установки -- спіральна динаміка
Анотація: У статті досліджуються особливості ціннісного підходу до комунікації з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Розглядаються підходи до налагодження корпоративної комунікації за допомогою спіральної динаміки; пояснюється, що парадигма мислення, ціннісні установки є певними фільтрами, через які проходять повідомлення компанії; визначаються особливості комунікаційного процесу для кожного типу адресатів відповідно до теорії спіральної динаміки. Використання ціннісного підходу до сегментування громадськості організації, в основу якого покладено теорію спіральної динаміки, дає змогу ширше подивитися на проблему ефективності корпоративних комунікацій. Саме на ціннісних мемах (цМемах) повинна будуватися комунікація компанії зі своїми цільовими аудиторіями, саме у такі парадигми цінностей повинні вписуватися повідомлення компанії. Отже, теорія спіральної динаміки дає можливість зрозуміти проблеми ефективності комунікації у різних сферах, зокрема у сфері зв’язків із громадськістю.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

7.


    Єрескова, Тетяна.
    Національна самосвідомість членів соціуму в контексті соціальної динаміки суспільства, що трансформується / Т. Єрескова, О. Мазурик // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 2. - P9-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
стадіальна позиція соціуму -- гомогенні суспільні утворення -- гетерогенні суспільні утворення
Анотація: Стаття присвячена осмисленню прогностичних функцій та можливих трендів розвитку національної самосвідомості членів суспільств, які знаходяться у стані соціально-історичних трансформацій. Сьогодні існує нагальна потреба проаналізувати конкретні соціальні явища і процеси в соціокультурному просторі соціальних систем, які визначають потенційні вектори їх суспільних трансформацій.
Дод.точки доступу:
Мазурик, Олег


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Івашньова, С.
    Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога [Електронний ресурс] / С. Івашньова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 12-20, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- здатність до навчання впродовж життя -- компетентність -- професія -- рефлективна компетентність -- трудова функція
Анотація: Стаття презентує результати теоретичного дослідження змісту й сутності терміна «трудова функція» та опитування педагогів у форматі фокус-груп. Аналіз змісту поняття «безперервний професійний розвиток» і динаміки його змін протягом професійного життя педагога дав змогу виокремити провідні компетентності, включені до змісту трудової функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: І254815328/2016/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 1
Зміст:
Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

11.


    Іскра, У. В.
    Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді / У. В. Іскра, Д. О. Позніхаренко, Л. В. Ясько // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 17-26, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- ігри у воді -- соціометрія -- фізичне виховання -- школярі
Анотація: Соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку до взаємодії у колективі є актуальною проблемою. Спілкування дітей, опосередковане гаджетами у віртуальному світі, що стає все більш розповсюдженим, сприяє виникненню труднощів у процесі реальної взаємодії. Мета – дослідження динаміки соціально-психологічної адаптованості дітей молодшого шкільного віку із застосуванням ігрового методу в групах початкового навчання плавання як одного із засобів соціальної адаптації. Учасники дослідження – діти-спортсмени (гімнасти) 9-ти років (ДЮСШ «ФЕНІКС– Спартак»), які перебували на тренувальних зборах у дитячому оздоровчо-спортивному таборі та становили контрольну (n=13) і експериментальну (n=13) групи. Тривалість дослідження – 21 день. Заняття у воді проводилися щоденно по 45 хвилин. У процесі дослідження було використано метод соціометрії (дослідження міжособистісних стосунків у групі) за Moreno J-L. Основним засобом впливу на дітей експериментальної групи було застосування у заняттях ігор у воді, які потребували різної взаємодії між дітьми. Відповідно для контрольної групи застосовувались ігри, що переважно передбачали індивідуальну форму організації виконання завдань. Показник соціометричного статусу, який відображає рівень соціально-психологічної адаптації, у дітей експериментальної групи (у порівнянні з контрольною) наприкінці дослідження статистично значуще покращився з 31,3 ± 12,8 % (Мх ± σ) на початок роботи до 51,4 ± 14,6 % (Мх ± σ) на час її завершення (t = 3,73; p ≤ 0,01)). У дітей контрольної групи статистично значущих змін за вказаним показником виявлено не було. Аналіз соціометричного статусу показав, що у дітей експериментальної групи рівень соціально-психологічної адаптації в результаті використання ігрового методу на етапі початкового навчання плаванню значно покращився. Ігри у воді та спеціально створені соціально-педагогічні ситуації супроводжуються покращенням соціальної адаптації дітей у колективі. Чим більше ігор, які мотивують до взаємодії, тим краще та легше проходить процес адаптації дітей до соціальної взаємодії в колективі. Показано, що в результаті спеціально організованої взаємодії у групі збільшується кількість взаємних виборів, тобто зв’язки між дітьми стають більш різноманітними, покращується структура колективу загалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Позніхаренко, Д. О.
Ясько, Л. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Біла, Оксана.
    Пізнання групової динаміки через малюнок "Я і група" / О. Біла // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 2. - С. 175-188 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Білякович, Ліана Миколаївна.
    Циклічна динаміка моди: теоретико-методологічні засади і перспективи прогнозування на зламі XX - XXI ст. / Л. М. Білякович // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 34. - С. 3-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
теорії циклічної динаміки моди -- принципи прогнозування у дизайні -- методи прогнозування у дизайні -- метод моделювання -- екстраполяція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Бакаєвич, Яна.
    Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни [Текст] / Я. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 104-110DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
м’яка сила -- жорстка сила -- російсько-українська війна -- повномасштабне вторгнення -- медіаполітика -- комунікаційна політика -- імідж держави -- інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Борисюк, І.
    Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час / І. Борисюк // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 1, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)581. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
поезія -- Ірина Шувалова -- ідентичність -- час -- тілесність
Анотація: У статті проаналізовано концепти часу, мови й тілесності в ліриці І. Шувалової. Єдність мовно-тілесного досвіду ліричного суб’єкта поетеси – модель осмислення цілісності і доцільності світу. Час для І. Шувалової є відбиттям боротьби життя і смерті, утіленням динаміки станів; саме тому такими важливими в її ліриці є мотиви зміни, перетворення, нетотожності. Відповідно, тілесний досвід стає мовою, якою авторка говорить про драму самототожності, усвідомлення людиною себе в часі і часу в собі, про колізію стосунків Я та Іншого як причетність, що неодмінно впливатиме на автентичність і цілісність Я.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.


    Будзар, М.
    Портрети XVIII ст. з фамільної галереї Ґалаґанів: соціокультурна динаміка у візуальних образах історії [Текст] / М. Будзар, Я. Ярмоленко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 144-156, DOI 10.28925/2524-0757.2023.117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
портрет -- фамільна галерея -- соціокультурна динаміка -- Ґалаґани -- Лівобережна Україна
Анотація: У статті портрети з фамільних галерей української панства XVIII ст. розглянуто як візуальні свідчення соціальної динаміки всередині цієї страти. Концепція розвідки базується на тому твердженні, що портрет як історичне джерело репрезентує людину в сукупності особистих характеристик і суспільної ролі. Метою статті є аналіз відтворення соціокультурних змін, яких зазнала еліта Гетьманщини впродовж XVIII ст., на прикладі колекції Ґалаґанів. Портрети Ґалаґанів унаочнюють процес перетворення козацько-старшинського роду на дворянський і показують зміну соціальних ролей у межах однієї сім’ї. Твори фамільної колекції красномовно засвідчують дві моделі у поведінці осіб з верхівки козацького війська та їхніх нащадків — наслідування традицій предків і запозичення стилю життя імперської аристократії. Водночас ці полотна демонструють, як для нащадків Ґалаґанів уже в XIX ст. портрети предків стали символічним капіталом, сприяли формуванню уявлень про козацьке коріння роду
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ярмоленко, Я.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Будзар, Марина.
    Художньо-культурна спадщина панської садиби Лівобережної України xix — початку xx ст.: варіанти історичних презентацій [Електронний ресурс] / М. Будзар // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 98-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
дворянська сільська садиба -- культурне гніздо -- Лівобережна Україна -- національна ідея -- художня творчість
Анотація: Сільські маєтки Лівобережної України охарактеризовані автором як осередки, де протікали процеси взаємозбагачення споріднених слов’янських культур та актуалізувалися світові ду ховні орієнтири. Особлива увага приділена дослідженню історичної динаміки форм просвітницької та культурно-художньої праці, презентованих дворянською садибою. Продемонстровано, що творча діяльність у межах дворянських «культурних гнізд» виконувала компенсаторну роль відносно державного простору, де українська культурно-мистецька спадщина не мала офіційного визнання, тобто дворянська садиба представлена як «культурна форма» національної самоідентифікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 10 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (3), Ф1 (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (3), Ф1 (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

18.


    Булавацкий, Владимир Михайлович.
    Математическое моделирование дробно-дифференциальной фильтрационной динамики на основе модели с производной Хильфера-Прабхакара [Текст] = Математичне моделювання дробово-диференційної фільтраційної динаміки на основі моделі з похідною Хільфера-Прабхакара / В. М. Булавацкий // Кибернетика и системный анализ. - Київ : Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2017. - Т. 53, № 2. - С. 31-64. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
математичне моделювання -- дробово-диференційна динаміка -- фільтраційні процеси

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.
Шифр: В505452853/2022/13
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2022р. № 13
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Soundcardscientifickit – засіб цифрової обробки та генерації сигналів звукової та ультразвукової частоти для навчально-дослідницької роботи / О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко. - С.1-18
Головатенко, Тетяна Юріївна. Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов / Т. Ю. Головатенко. - С.19-31
Лугова, Тетяна Анатоліївна. Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Т. А. Лугова. - С.32-52
Кравець, Руслан Богданович. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів / Р. Б. Кравець, Вікторія Михайлівна Терещук, О. В. Марковець. - С.53-61
Барліт, Оксана Олександрівна. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку / О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль. - С.62-74
Морзе, Наталія Вікторівна. Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн? / Н. В. Морзе, Т. О. Єфименко. - С.75-88
Наливайко, Олексій. Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання / О. Наливайко [и др.]. - С.89-103
Інші автори: Жерновникова О.А, Наливайко Н. А., Молоток Вікторія
Андрієвська, Віра Михайлівна. Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко, Л. П. Остапенко. - С.114-121
Покришень, Дмитро Анатолійович. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя / Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Руднік, Юлія Вікторівна. Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови / Ю. В. Руднік. - С.122-128
Смірнова, Валерія Андріївна. Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень / В. А. Смірнова. - С.129-140
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Відслідковування динаміки рейтингових показників викладача для забезпечення якості вищої освіти / А. В. Тютюнник. - С.141-152
Чайковська, Ольга Володимирівна. Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО / О. В. Чайковська. - С.153-160
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: В505452853/2024/16
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2024р. № 16 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Комп’ютерна обробка візуальних даних у навчальних DIY проєктах / О. Ф. Винник, Є. О. Бутиріна, Р. І. Кратенко. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінов’єва, Тетяна Анатоліївна . Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні / Е. А. Зінов’єва. - С.22-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Квак, Павло Андрійович. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі / П. А. Квак, Л. А. Чернікова. - С.35-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту / О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухаренко, Володимир Миколайович. Активне дистанційне навчання для тьюторів / В. М. Кухаренко [и др.]. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Фарафонов В. С., Баркатов І. В., Тюрін Валерій Олександрович, Гончарук Сергій Степанович, Лозко Андрій Андрійович
Морзе, Наталія Вікторівна. Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? / Н. В. Морзе [и др.]. - С.76-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Бойко М. А., Струтинська О. В., Смирнова-Трибульська Євгенія Миколаївна
Нежива, Людмила Львівна. Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи / Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Острецова, Тетяна Олександрівна. Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій / Т. О. Острецова, Д. І. Острецов. - С.106-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Олефіренко, Надія Василівна. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів / Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Побризгаєва, Валентина Григорівна. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання / В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко. - С.134-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалко, Ольга Олексіївна. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка» / О. О. Рибалко. - С.150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Саяпіна, Таїсія Петрівна. Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE / Т. П. Саяпіна [и др.]. - С.160-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Сидорук Єлизавета Олександрівна
Староста, Володимир Іванович. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання / В. І. Староста. - С.173-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - С.194-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.216-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)