Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дистрибуція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Женченко М. Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України/ М. Женченко (стр.3-6)
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2013 році/ підгот. співроб. від. Книжкової палати України (стр.6-7)
Рогова П. Про концепцію створення інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу на базі державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/ П. Рогова (стр.8-12)
Печена А. Бібліотека в системі масової комунікації: тенденції і напрями розвитку/ А. Печена (стр.12-17)
Кулешов С. Декілька реплік з приводу статті відомого вченого/ С. Кулешов (стр.18-20)
Матвієнко О. ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.20-23)
Проценко Т. Комунікаційні канали та засоби задоволення інформаційних потреб сімейних лікарів/ Т. Проценко (стр.24-27)
Струнгар В. Інформаційно-пошукова система бібліотеки як інструмент прискорення опрацювання даних/ В. Струнгар (стр.28-30)
Соколов В. Жанрово-типологічний та тематичний склад видань з природничих наук та техніки в Україні у XVIII столітті/ В. Соколов (стр.30-36)
Конта Р. Реформування "Літературно-наукового вісника" та проблема висвітлення етнографічних досліджень у Науковому товаристві ім. Шевченка/ Р. Конта (стр.36-39)
Бондар Ю. Книжкові видання як форма соціальної та політичної комунікації/ Ю. Бондар (стр.39-42)
Гавеля О. Інтеріоризації культурних цінностей обдарованої особистості у світлі квантово-орбітальної теорії культурології/ О. Гавеля (стр.42-46)
Кухленко А. XX форум видавців у Львові: шлях книги до читача/ А. Кухленко (стр.46-47)
Сошинська Я. IV Львівський бібліотечний форум — читаймо у різних форматах/ Я. Сошинська (стр.48)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Женченко, Марина
Назва : Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 3-6 (Шифр В890024/2013/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 19.51.65
Анотація: У статті визначено та охарактеризовано основні моделі цифрової дистрибуції на книжковому ринку України, описано формати представлення цифрового контенту залежно від обраної моделі дистрибуції. Доведено, що для українського книжкового ринку характерне явище бізнес-конвергенції, коли створення контентних майданчиків для продажу електронних версій книг стає способом отримання "додаткової вартості" для компаній-виробників рідерів, операторів мобільного зв'язку тощо.
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Женченко, Марина
Назва : Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2013. - N 10. - С. 3-6 (Шифр В890024/2013/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідун, Анна
Назва : Статутні й компетентісні трансформації сучасного редактора
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2020. - N 3. - С. 9-13. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2020/3). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): редактор--статус редактора--компетенціїх редактора--видавничий проєкт--контент--агенти книги--дистрибуція контенту--медіапозиція редактора
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погореловська, Ірина
Назва : Електронні видання в координатах системи ISBN
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2020. - N 11. - С. 16-22. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2020/11). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне книговидання--електронне видання--аудіовидання--вихідні відомості--цифрова дистрибуція--міжнародна система стандартної нумерації книг
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 73
Автор(и) : Котлер, Філіп
Назва : Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру
Вихідні дані : Київ: Альпіна Паблішер, 2021
Кільк.характеристики :251 с
Серія: Альпіна. Бізнес
Переклад видання: Kotler, Philip Marketing insights from A to Z. 80 Concepts Every Manager Needs To Know. -2003
ISBN, Ціна 978-617-7858-65-1: 230.00 грн.
ISBN, Ціна 978-617-7858-64-4: Б.ц.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний маркетинг--візуальний маркетинг--дизайн--дистрибуція--комунікація--просування
Анотація: Ця книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. У ній стисло та в зрозумілій формі викладені 80 концепцій ефективного маркетингу, найважливіших для успіху компаній у сучасних умовах. Книга знайомить як з класичними інструментами маркетингу, що пройшли випробування часом, так і з новими розробками. Книга обов'язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділів маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mykhaylenko V. V.
Назва : Modal Adverb Transposition in Old English
Паралельн. назви :Модальна транспозиція прислівника в староанглійській мові
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - Вип. 5. - С. 17-21. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2015/5). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прислівник як модифікатор дієслова--прислівник як модифікатор речення--дискурсивна модальна частка--дистрибуція--лексична семантика--функціональна семантика--граматикалізація--транспозиція--дискурс--давньоанглійська мова
Анотація: Дана стаття спрямована на дослідження лексичної та функціональної семантики, а також дистрибутивних характеристик модальних прислівників у давньоанглійській мові, зміни яких викликали граматичну транспозицію первісних деривативних прислівників. Їх перехід зумовив парадигматичні зміни у морфології та структурі речення. Це явище допомагає вирізнити формування дискурсивних часток з когезійною функцією, які зберігають свою модальність.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ситник, Віктор
Назва : Продаж е-книг та аудіокниг в Україні
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 121-127. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1516 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1516
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові книгарні--е-книги--цифрова дистрибуція--цифрові видання--книжкові сервіси
Анотація: У дослідженні розглянуто функціонування агрегаторів е-книг та аудіокниг на сучасному видавничому ринку України. Розвиток е-книги є ключовим для галузі в умовах, коли випуск друкованої суттєво ускладнений або подекуди неможливий через війну. Попередні дослідження М. Женченко вже висвітлили багато аспектів дистрибуції цифрових видань в Україні (2013, 2015, 2018), проте кількість суб’єктів значно зросла з того часу, що спонукає розглянути нових учасників ринку. Сервіси-агрегатори – основні постачальники е-книг від різних видавців. У дослідженні розглануто 23 таких сервіси, що функціонують станом на початок 2023 року, виявлено загальні тенденції в їх роботі, оглянуто платформи, які вони використовують. Метою дослідження є знаходження та аналіз даних про активних суб’єктів цифрової дистрибуції на видавничому ринку України, виявлення загальних тенденцій та принципів їхньої роботи. Для досягнення цієї мети були використані загальнонаукові методи дослідження, зокрема спостереження, синтез, аналіз та класифікація. Стаття надає дані про стан та динаміку ринку цифрових видань в Україні, його результати можуть стати джерелом інформації для майбутніх досліджень, а також сприяти поліпшенню користувацького досвіду під час придбання е-книг. Ринок цифрових видань в Україні поступово зростає. Кількість сервісів-агрегаторів та видавництв, які реалізовують е-книги, за останні кілька років істотно збільшилась, а їхні технічні можливості надають користувачам змогу отримувати доступ до контенту на різних пристроях офлайн та онлайн. В межах дослідження виявлено загальні тенденції та принципи функціонування сервісів-агрегаторів цифрових видань. Подальші дослідження суб’єктів розповсюдження е-книг та аудіокниг актуалізуватимуться з появою нових сервісів-агрегаторів цифрових видань, та цифрових видавничих проєктів України загалом, з розвитком методів доступу до цифрового контенту та оплати.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)