Пошуковий запит: (<.>K=дисципліна<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 126
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Andrushchenko I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis/I. Andrushchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.32-41
|
>2.
| Pavliuk R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany/R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.73-78
|
>3.
| PISA: У центрі уваги // Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті. -Харків:Факт, 2018,N № 2/3.-С.58-60
|
>4.
| Shepetiak O. Philosophy of religion in Ukrainian and Western science/O. Shepetiak // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 3.-С.89-93
|
>5.
| Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/T. Tverdokhlib // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.1-18
|
>6.
| Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.68-72
|
>7.
| Іваній І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/І. В. Іваній // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.38-51
|
>8.
| Іваній І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/І. Іваній // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.61-67
|
>9.
| Імідж сучасного педагога - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Іноземні мови - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>11.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2022г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>13.
| Бібліотечний вісник - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>14.
| Білоусова С. В. Методологічні засади та педагогічні принципи В. Івка/С. В. Білоусова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2018,N Вип. 1.-С.196-202
|
>15.
| Батьківство в радість/ авт.-упоряд. Г. М. Лактіонова ; І. Д. Звєрєва. - 2009
|
>16.
| Батьківство в радість/ авт.-упоряд. Г. М. Лактіонова ; І. Д. Звєрєва. - 2011
|
>17.
| Баумейстер А. Онтологія як філософська дисципліна: український контекст/А. Баумейстер // Філософська думка, 2013,N № 5.-С.26-40
|
>18.
| Бахмутська Ірина Від знайомства - до плідної співпраці : досвід роботи з батьками /Ірина Бахмутська // Дошкільне виховання, 2016,N № 11.-С.26-28
|
>19.
| Безверхий К. Зміст дисципліни "Стратегічний податковий менеджмент"/К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит. -Київ:Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 6.-С.38-41
|
>20.
| Бекман Е. Демократичне врядування в школах/Елізабет Бекман, Бернард Траффорд. - 2009
|
|
|