Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
378.016:741(042)
Д 36


    Деревянчук, Олександр Володимирович.
    Методика навчання кресленню : конспект лекцій / О. В. Деревянчук, Г. О. Кравченко ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2022. - 35 с. - 9.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика викладання--Креслення--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
методика креслення -- наукова дисципліна -- принципи і методи навчання креслення -- методика навчання в школі -- основні теми у 8-му класі -- машинобудівне креслення
Дод.точки доступу:
Кравченко, Ганна Олексіївна
Міністерство освіти і науки України
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
930.85(477)(042.4)
С 12


    Сабадаш, Ю. С.
    Історія української культури : курс лекцій для студентів усіх спеціальностей ОС "Бакалавр" денної та заочної форм навчання / Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко, Л. Г. Дабло ; за загальною редакцією Ю. С. Сабадаш ; Міністерство освіти і науки України, Маріупольський державний університет, Історичний факультет, Кафедра культурології та інформаційної діяльності. - Київ : Ліра-К, 2022. - 229 с. - ISBN 978-617-520-095-7 : 225.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська культура--Історія культури--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
національна культура -- культурологічна парадигма -- духовна культура -- середньовіччя -- ренесанс -- українське бароко -- просвітництво -- український романтизм -- нова українська культура -- культура незалежнох України
Анотація: Історія української культури - навчальна дисципліна, що концентрує та формує у собі такі взаємопов’язані речі, як національна мова, традиції, історична пам’ять, ідентичність і національна самоповага. Структурно курс лекцій побудований за тематично-хронологічним принципом, захоплюючи студента світом української культури. У курсі лекцій викладено процес становлення напрямків розвитку культури України, простежується формування національно-культурних цінностей, поширення нових стилів мистецтва, констатовано зв’язок часів через збереження і розвиток культурних традицій у контексті сучасного культорологічного підходу до української культури як комплексної системи.
Дод.точки доступу:
Нікольченко, Ю. М.
Дабло, Л. Г.
Сабадаш, Ю. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Маріупольський державний університет
Історичний факультет
Кафедра культурології та інформаційної діяльності


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Б222100/2022/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 4
Зміст:
Кунанець, Наталія Едуардівна. Роль бібліотек у забезпеченні інформаційної безпеки / Н. Е. Кунанець, М. Р. Пристай. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна війна, медіаграмотність, технологія
Ржеуський, Антоній Валентинович. Дистанційні послуги бібліотек України загальнодержавного значення / А. В. Ржеуський. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, сервіс, воєнний стан
Вернік, Олексій Леонідович. Український національний біографічний архів як інструмент і матеріал в етнопсихологічному долідженні / О. Л. Вернік, Ю. В. Вернік. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Стронська, Наталія Тарасівна. Інформаційна модель "Українська бібліографія в особах" як детермінанта сучасного інформаційного суспільства / Н. Т. Стронська. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні моделі, інформаційне суспільство, українська бібліографія в особах
Сисова, Юлія Василівна. Бібліотечний фандрайзинг під час війни: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення / Ю. В. Сисова. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: російсько-українська війна, бібліотеки, благодійність
Литвин, Сергій Харитонович. Особливості надання інформаційних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування в умовах воєнного стану / С. Х. Литвин. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: воєнний стан, публічна інформація, державні реєстри
Гребенюк, Алла Василівна. Документаційне забезпечення правової сфери: сутність та особливості / А. В. Гребенюк. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документування, організація діловодства, діловодство
Палій, Сергій Васильович. Сучасні обласні інформаційно-аналітичні центри: структурно-функціональні особливості / С. В. Палій. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура, функції, управлінські рішення
Бондар, Ігор Віталійович. Систематизація форм і методів функціонування електронних ресурсів в Україні / І. В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, систематизація, функціонування
Петрушка, Аліна Іванівна. Редакційна політика наукового видання як чинник забезпечення принципів публікаційної етики / А. І. Петрушка. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публічна етика, академічна доброчесність, вебсайт
Доскіч, Людмила Степанівна. Фейкові новини як новітній засіб маніпуляції та дезінформації / Л. С. Доскіч. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фейк, соціальні мережі, маніпулювання
Грінберг, Лариса Феліксівна. Науково-творча спадщина Пантелеймона Куліша в цифрових фондах бібліотек та архівів України / Л. Ф. Грінберг. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: епістолярна спадщина, цифровізація, інтернет
Дворжкова, Їржина. Кримінальні справи чехословаків - жертв репресій СРСР / Ї. Дворжкова. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виправно-трудові табори, смертна кара, кримінальні справи
Литвинова, Лариса Анатоліївна. Модернізація режиму винятків та обмежень з авторського права ЄС для цифрової та транскордонної педагогічної діяльності / Л. А. Литвинова. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторське право, освіта й викладання, освітній виняток
Бачинська, Надія Анатоліївна. Запровадження освітньо-професійних програм спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа": традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітньо-професійна програма, освітній процес, бібліотечна справа
Загуменна, Віра Вікторівна. Інформаційно-аналітична діяльність як наукова та навчальна дисципліна: еволюція, тенденції розвитку / В. В. Загуменна, О. І. Кузьменко. - С.102-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні потреби користувачів, інформаційні продукти і послуги, цифровізація
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Лукова-Чуйко, Наталія Вікторівна.
    Метод розробки класифікатора зі застосуванням теореми байєса (bayes) для ухвалення рішення провизначення правдивої інформації / Н. В. Лукова-Чуйко, Т. О. Лаптєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 18. - С. 108-123, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.108123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
класифікатор -- кластеризація -- простір образів -- теорема Байєса -- правдивість інформації -- апріорна ймовірність
Анотація: Спектр застосуваннякластерного аналізу дуже широкий: його використовують в археології, медицині, психології, біології, державному управлінні, регіональній економіці, маркетингу, соціології та інших дисциплінах. Кожна дисципліна висуває свої вимоги до первинних даних і правил формування груп. Очевидно, різними будуть методологічні підходи до сегментації ринку, мета якого визначити групи об’єктів, схожих між собою за ознаками та властивостями і до формування кластерів, які об’єднуються задля посилення своїх конкурентних переваг. Так при обробки інформації в інформаційному просторі методологія спрямована, зазвичай, на побудову математичної моделі кластерного аналізу досліджуваного об'єкта чи явища, і навіть отримання відповіді на питання: «Чи правдива інформація чи ні». Виявлення недостовірної інформації у цифровому світі є важливим завданням у подоланні широкого розповсюдження чуток та упереджень. В роботі проведено аналіз існуючих методів класифікації інформації у інформаційної епохи. Сформулювати ознаки інформаційної епохи, вконтексті визначення правдивості інформації. На базі основних ознак інформаційної епохи розроблено метод створення класифікатора для вирішення завдань визначення правдивості інформації. Проведено математичне моделювання з використанням розробленого класифікатора для підтвердження розробленого методу ухвалення рішення о правдивості інформації за допомогою теореми Байєса (Bayes). Отримані результати довели працездатність запропонованого методу розробки класифікатора для якого при застосуванні теореми Байєса(Bayes) для ухвалення рішення можливо визначати правдивість інформації. Але розроблений байєсовський класифікатор ґрунтується на тому, що апріорні ймовірності гіпотез -відомі.Тому напрямком подальших досліджень є розробка або удосконалення методів та алгоритмів визначення апріорні ймовірності гіпотез
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лаптєва, Тетяна Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Сисоєв, Олексій.
    Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 40-57, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- компетентність -- навчальна дисципліна -- форми і методи навчання -- циркулярна економіка
Анотація: Результати аналізу змісту навчальних дисциплін для підготовки фахівців із циркулярної економіки вказують на формування варіативних компетентностей фахівців, що залежить від освітнього рівня, специфіки спеціальності та навчальної дисципліни. Так, аналіз показує, що система компетентностей для бакалаврів інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань, умінь та навичок для розв’язання професійних задач. Система компетентностей для магістрів також інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань та умінь для розв’язання професійних задач з акцентом на розвиток практичних навичок. Тоді як система компетентностей для докторів філософії включає переважно практичні навички та уміння здійснювати кваліфіковані наукові дослідження в галузі економіки та впроваджувати їх результати в освітній професійній діяльності. Крім того, освітній процес в університеті реалізується в традиційних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, контрольні заходи, самостійна робота. Форми навчання: фронтальні, колективні, групові, індивідуальні, аудиторні, позааудиторні. Основними видами навчальних занять є: лекції, практичні, семінарські заняття, лабораторні, індивідуальні заняття та консультації. Проте перевага формату лекцій (100%) та семінарських занять (56,6%) вказує на теоретично спрямовану ,а не на практико-орієнтовану підготовку фахівців із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти характеризуються широкою варіативністю та різноманітністю, що залежить від специфіки освітнього рівня, спеціальності, навчальної дисципліни, а також потенціалу закладу вищої освіти. Вважаємо, що така варіативність і різноманітність змісту, форм та методів вивчення навчальних дисциплін дозволяє національним закладам вищої освіти готувати фахівців із циркулярної економіки, здатних вирішувати еколого-економічні питання в різних галузях економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

7.


    Литвин, Сергій Харитонович.
    Місце і роль навчальної дисципліни "Підготовка дослідницького проекту та презентація результатів наукових досліджень" у підготовці докторів філософії в аспірантурах закладів вищої освіти (наукових установ) [Текст] / С. Х. Литвин // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
навчальна дисципліна -- аспірантура -- дисертації -- підготовка науковців -- презентація результатів наукового дослідження -- доктор філософії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ


Знайти схожі

8.
349.2/.3(075.8)
Я 77


    Ярошенко, Олег Миколайович.
    Трудове право та право соціального забезпечення : навчальний посібник для підготовки до іспиту / О. М. Ярошенко, О. Г. Середа, О. Є. Луценко. - Харків : Право, 2021. - 256 с. - ISBN 978-966-998-166-0 : 180.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Трудове право--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів

   Право соціального забезпечення--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
предмет трудового права -- метод трудового права -- функції -- джерела -- трудова дисципліна -- трудовий договір -- навчання з техніки безпеки -- види інструктажів -- трудові спори -- правове регулювання -- соціальне забезпечення -- страховий стаж -- соціальні послуги -- правове регулювання -- пенсії за віком -- державні допомоги
Дод.точки доступу:
Середа, Олена Григорівна
Луценко, Олена Євгенівна


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
316.48(075)
С 42


    Скібіцька, Л. І.
    Конфліктологія : навчальний посібник / Л. І. Скібіцька. - Друге видання. - Київ : Кондор, 2021. - 383 с. - ISBN 978-966-351-297-6 : 300.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Конфліктологія--Соціологія конфліктів--Психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
конфліктна ситуація -- конфліктологія -- теорія втручання -- альтруїзм -- егоїзм -- формальні групи -- неформальні групи -- дисципліна -- стиль поведінки -- мобільність персоналу
Анотація: У навчальному посібнику у вигляді схем, графіків, таблиць подані основні матеріали для закріплення знань, отриманих у процесі слухання лекцій з курсу "Конфліктологія"

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.


   
    Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах [Електронний ресурс] / О. Чалий, О. Любчик, К. Чалий. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- кредити ECTS -- медична інформатика -- порівняльний аналіз -- медична освіта
Анотація: В оглядовій статті представлено порівняльний аналіз щодо певних визначальних аспектів викладання фундаментальних для медичної освіти дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в 10 університетах 7 європейських країн. Проведено ґрунтовне зіставлення організації викладання цих природничих дисциплін (зокрема обсягу аудиторних годин) в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця та інших європейських медичних університетах для спеціальності «Медицина». Встановлено, що в переважній більшості – 8 з 9 європейських університетах (медичних факультетах) на вивчення обов’язкових фізичних дисциплін відводиться більше аудиторних годин (для деяких університетів – у 2–3 рази більше), ніж у НМУ імені О.О. Богомольця. Дисципліна «Медична інформатика та основи наукових досліджень» затверджена в робочому навчальному плані НМУ для спеціальності «Медицина» на 2021–2022 навчальний рік не як обов’язкова нормативна дисципліна, а як варіативна дисципліна, яку студенти 1-го курсу НМУ імені О. О. Богомольця можуть обрати з апріорною ймовірністю, яка дорівнює 0,5. Підкреслено значення викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» як невід’ємних інтегральних частин сучасної практично-орієнтованої медичної освіти. Враховуючи перспективи поглиблення інтеграції медичної освіти України в Європейський освітній простір і з метою забезпечення якісної підготовки майбутніх лікарів та створення передумов для академічної мобільності студентів, обґрунтовано доцільність приведення у відповідність обсягу аудиторних годин та пріоритетності викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в НМУ імені О. О. Богомольця до виявлених типових діапазонів годин в навчальних планах переважної більшості профільних факультетів низки університетів провідних Європейських країн.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Чалий, О.
Любчик, О.
Чалий, К.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Галіахметов, Ігор.
    Транс- і міждисциплінарні підходи пізнання предмета та методу муніципального права України / І. Галіахметов // Право України : юридичний журнал. - 2020. - № 10. - С. 32-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція наукового значення -- трансдисциплінарний підхід -- міждисциплінарне дослідження -- місцеве самоврядування -- наукова дисципліна -- муніципальне право

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Стеблюк, С.
    Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 46-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- ступенева освіта -- наукове дослідження -- багатопрофільна -- система освіти
Анотація: У статті увага приділяється одній з найважливіших проблем формування майбутнього фахівця з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності - наявності сформованих ментально-етичних цінностей. Відзначено, що торговельна та біржова діяльність вимагає наявності в персоналі таких особистісних якостей, як: дисципліна, ввічливість, відповідальність, комунікативні навички, тактовність, толерантність, збирання, точність. Вони формуються в процесі теоретико-практичної підготовки майбутнього фахівця і безпосередньо через атмосферу на роботі. Метою статті є визначення сутності та способів формування розумових та етичних якостей у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності. З'ясовано зміст ключового поняття «ментальні та етичні цінності» та дано формулювання. Це наявність сформованих загальних для всього людства цінностей і норм моральної поведінки, що зумовлено сучасним європейським напрямом інтеграції в різних сферах (освітній, економічній, гуманітарній тощо). Проаналізовано окремі служби наукових розвідок. Дослідники відзначають важливість формування ментальних та етичних цінностей у майбутній професійній діяльності. У процесі дослідження з’ясовується зміст навчальних програм та робочих програм з фахових дисциплін, складні плани навчальної роботи, напрями діяльності групи; методологія наукового дослідження проблеми. Експериментальна робота вимагала визначення наукових методологій дослідження. Автор розрізняє дві методології: діагностику того, як людина думає (Б. Басс), методологія опитування «Шкала емоційного огляду» (А. Меграбяна та Н. Епштейн). Результати свідчать про необхідність систематичної роботи у процесі підготовки майбутнього фахівця у вищих навчальних закладах. Окремі способи формування розумових та етичних цінностей з’ясовуються в учнів: народна педагогіка, позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Бехруз, Хашматулла.
    Порівняльне правознавство як навчальна дисципліна у системі юридичної освіти України занепад чи сподівання на оновлення? / Х. Бехруз // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 65-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
порівняльне правознавство -- наука -- навчальна дисципліна -- вища юридична освіта -- система юридичної освіти -- вищі юридичні навчальні заклади -- навчальний план

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Орлова, Наталія.
    Окремі особливості дисциплінарної відповідальності працівників водного транспорту / Н. Орлова // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 98-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
водний транспорт -- дисципліна праці -- дисциплінарний проступок -- дисциплінарна відповідальність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Давидова, Наталія.
    Сучасні тренди розвитку освітнього права / Н. Давидова // Публічне право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-9082

Кл.слова (ненормовані):
освітнє право -- галузь права -- галузь законодавства -- навчальна дисципліна -- юридична наука

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Вєтухова, І. А.
    Правове забезпечення трудової дисципліни за законодавством України у сучаних умовах / І. А. Вєтухова // Право та інновації : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 12-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-4894

Кл.слова (ненормовані):
трудова дисципліна -- умови та методи її забезпечення -- організації та економічні умови -- довідник для персоналу -- позитивна дисциплінарна політика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: Е417985264/2019/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнікова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Економічна безпека та ризик-менеджмент / 6 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Pavliuk, R.
    Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P73-78, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
educational system -- система освіти -- social sphere -- соціальна сфера -- professional training -- професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Криворучко, М. В.
    Нова українська школа: американський досвід – українські перспективи / М. В. Криворучко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 5–42.

Рубрики: Реформування освіти--нова українська школа--американський досвід--США

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- система освіти США -- структура освіти США -- початкова школа -- шкільні освітні округи -- фінансування -- шкільний режим -- безпека в школі -- дисципліна -- дрес-код -- підвищення кваліфікації -- робота з батьками -- дошкільна освіта -- шкільний простір -- поведінка -- старша школа -- навчальні стандарти -- планування навчання -- позакласна діяльність -- професійна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: П706540/2019/3
   Журнал

Право України [Текст] : юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Право України, 1922 - . - ISSN 1026-9932. - Виходить щомісячно
2019р. № 3
Зміст:
Тихомиров, Олександр. Проблеми компаративної саморефлексії порівняльного правознавства як юридичної компаративістики / О. Тихомиров. - С.30-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Бехруз, Хашматулла. Порівняльне правознавство як навчальна дисципліна у системі юридичної освіти України занепад чи сподівання на оновлення? / Х. Бехруз. - С.65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Олександр. Несамодостатність права як фундаментально-онтологічна основа правового порівняння / О. Ткаченко. - С.77-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дамірлі, Мехман. Порівняльний фікх: предметна характеристика / М. Дамірлі. - С.95-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кресін, Олексій. Особливе в праві та класифікація національних правопорядків у другій половині XVIII - першій третині XIX ст. (до питання про генезис порівняльно-правової картини світу) / О. Кресін. - С.107-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук’янов, Дмитро. Правова система: поняття та різноманітність у сучасному світі / Д. Лук’янов. - С.158-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Харитонов, Євген. Лабільність правових систем як чинник правової акультурації / Є. Харитонов, О. Харитонова. - С.177-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Оніщенко, Наталія. Порівняльно-правові дослідження: прагматиний контекст / Н. Оніщенко. - С.195-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Саїдов, Акмаль. Порівняльне правознавство і національна правова система узбекистану / А. Саїдов. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кологойда, Олександра. Щодо поняття та критеріїв корпоративного спору / О. Кологойда. - С.237-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Теленик, Сергій. Служба безпеки України як суб’єкт державної системи захисту критичної інфраструктури / С. Теленик. - С.260-286. - Бібліогр. в кінці ст.
Тітов, Микола. Визначення правових дефінцій як ключ до успішного продовження реформи з децентралізації влади в Україні / М. Тітов. - С.287-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)