Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (40)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 501
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
811.124
С 21


    Сафроняк, О. В.
    Abecedarium Latinum. Латинський буквар / О.В. Сафроняк, Б.В. Чернюх. - Львів : Світ, 1995. - 118 с. - ISBN 5-7773-0223-8 : 71.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Латинська мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
алфавіт -- латинськи вислови -- буквосполучення -- правила наголосу
Дод.точки доступу:
Чернюх, Б.В.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.


    Sakovska, O.
    Aristotelian neothomism in the 20th century: Charles de Koninck and differentiation of sciences of nature = Аристотелічний неотомізм в ХХ ст.: Шарль Де Конінк та диференціація наук про природу / O. Sakovska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P15-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аристотелічний неотомізм -- де Конінк -- Тома Аквінський -- матерія -- форма -- філософія природи
Анотація: Статтю присвячено неотомістичній філософії на матеріалі робіт представника аристотелічного неотомізму Шарля де Конінка, а також його вченню про розмежування наук з урахуванням підходу св. Томи Аквінського щодо розподілу дисциплін на підставі абстрагування від матерії як основного принципу нумеричної індивідуації тілесного сущого та з точки зору мінливості тілесного сущого. Чарльз Де Конінк зініціював новий неотомістичний рух, який представляли школи Лаваль (Квебек, Канада) і Рівер-Форест (Чикаго, США). Автор статті ставить задачу продемонструвати тісні зв'язки між середньовічною та сучасною філософіями в рамках томізму, а також роз'яснити ідеї де Конінка щодо диференціації наукових дисциплін, які базуються на вченні Аквінського. Методом порівняння було доведено, що де Конінк використовує такі ж аргументи для пояснення відмінності між математикою, метафізикою та природознавством, як і Тома Аквінський у XIII столітті. Виявлено, що головне протиріччя між двома підходами мислителів полягає в тому, що у Томи Аквінського ці три дисципліни представлені в ієрархії, де метафізика є найвищою. Ш. де Конінк, натомість, розглядає метафізику як менш надійне знання, а використовує фізику. У статті роз'яснюється підхід Ш. де Конінка щодо поняття абстракції матерії, який, на думку автора є найважливішою причиною для розуміння єдності та поділу наук. Автор статті висновує, що головною метою Ш. де Конінка було повернути філософію природи до науки й довести, що розвиток реального знання не можливий тільки на підставі експериментів і контингентних даних матеріальної світової колекції. Такий підхід залишався незмінним для всього аристотелевого неотомізму, так само, як ідея, що природні науки перевершують метафізику, особливо в порядку отримання знань. Вчення де Конінка стало досить впливовим серед його учнів і дуже корисним для католицької філософії Північної Америки.
Дод.точки доступу:
Саковська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
    Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. - С .5-8
Кл.слова: мистецька освіта, класичний університет, методологічна функція
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. - С .9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: основний музичний інструмент, професійні функції, фахові компетенції
Ткач, Марія Михайлівна. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: універсалії педагогічної культури, педагогічна картина світу, художній світогляд
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, майбутній вчитель музики, синергетичний підхід
Попович, Н. М. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця / Н. М. Попович. - С .23-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, професійно-особистісний досвід, майбутній вчитель музики
Болгарський, Анатолій Георгійович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. - С .27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, духовний розвиток, національні традиції
Світайло, Світлана Валеріївна. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, диригентно-хорова підготовка, професійна діяльність
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, електронний підручник, професійна підготовка фахівців
Вишинський, Віталій Володимирович. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. - С .40-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вербальні музичні компоненти, симфонії Г. Малера, програмна музика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. - С .47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське оперне мистецтво, пересувні оперні театри, репертуарна політика
Бутенко, Тетяна Максимівна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавець, педагогічні принципи, гра на фортепіано
Куришев, Євген Володимирович. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. - С .56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне грінченкознавство, композиція, музичнемистецтво
Лісецький, Степан Йосипович. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької / С. Й. Лісецький. - С .61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанні твори, виконовська інтерпретація, стильові тенденції
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Д. Ляшенко. - С .65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інтелектуальна діяльність, знання
Мережко, Юлія Валеріївна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. - С .69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, інтегровані уроки, професійна діяльність
Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Гаркуша, Людмила Іванівна. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано / Л. І. Гаркуша. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слуховий контроль, аналіз, музично-виконавська діяльність
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична пам'ять, музичний диктант, українська музика
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано / В. І. Ходоровський. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний інтерес, читання нот з аркуша, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. - С .91-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стабільність виконання, музично-професійна компетентність, технічна досконалість
Яковенко, Віра Григорівна. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самостійність, самоорганізація, самовдосконалення
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова. - С .99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, диригентська підготовка, хорові твори
Удовицька-Скляренко, Л. А. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. - С .103-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, професійна компетентність, професійно-педагогічні компетенції
Скляр, О.О. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .107-110
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
004
M75


    Misa, Tomas J..
    Communities of Computing: Computer Science and Society in the ACM / T. J. Misa ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 408 p. - (ACM Books series ; #13). - ISBN 978-1-970001-87-7 : Б. ц.
Переклад назви: Спільноти обчислювальної техніки: інформатика та суспільство в АОМ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Обчислювальна техніка--Комп’ютерні технології--Навчальні видання

Анотація: «Громади обчислювальної техніки» - це перша книжкова історія Асоціації обчислювальних машин (AОM), заснованої в 1947 році та на сьогоднішній день в її складі 100 000 людей у ​​всьому світі. У ньому представлені значні SIG, активні глави та окремі члени AОM, перетворюючи історію AОM у багатий соціальний та політичний контекст. 12 основних розділів книги організовані у три тематичні розділи. "Визначення дисципліни" вивчає 1960-ті та 1970-ті роки, коли галузь інформатики формувалася в Національному науковому фонді, Стенфордському університеті, і завдяки помітним зусиллям АОМ у галузі освіти та стандартів навчальних програм.«Розширення професії» виглядає у широкому суспільстві як АОМ, що займається соціальними та політичними питаннями, і як члени борються за рівновагу фокусу на наукових проблемах та обізнаності широкого світу. Глави вивчають соціальні хвилювання навколо війни у ​​В’єтнамі, дебати про жіночий рух, зусилля з питань обчислень та освіти в громаді та міжнародні питання, включаючи професіоналізацію та холодну війну. «Розширення дослідницьких кордонів» розглядає три сфери науково-дослідної діяльності, де члени AОM та сам AОM досягли помітних успіхів у обчислювальній техніці, включаючи комп’ютерну графіку, комп’ютерну безпеку та гіпертекст. У томі розглядаються проникливі профілі відомих лідерів ОСБ, таких як Едмунд Берклі, Джордж Форсайт, Жан Саммет, Пітер Деннінг та Келлі Готліб, та чесні оцінки суперечливих епізодів, том займається переконливими та складними питаннями, пов’язаними з ACM та обчисленням. Це не вузька організаційна історія комітетів та керівництв ОСБ, хоча про них подано багато інформації. Усі глави - це оригінальні дослідження. Багато глав спираються на архівні записи штаб-квартир AОM, AОM SIG та керівників АОМ. Цей том дає постійний внесок у документування історії AОM та розуміння її центральної ролі в історії обчислень.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery
\про неї\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
811.131.1+811.161.2]’38(076.6)
D 34


    Del Gaudio, Salvatore.
    Compedio Di Stilistica Contrastiva Italiano-Ucraino = Конспект лекцій з італійсько-української контрастивної стилістики / S. Del Gaudio. - Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2016. - 95 с. - ISBN 978-617-7349-36-41 : 70.00 грн.
Є рецензія / реферат
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Контрастивна стилістика--Італійська мова--Українська мова--Навчальні видання -- Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дефініції -- стиль -- фоностилістика -- лінгвостилістичний аналіз
Дод.точки доступу:
Дель Ґаудіо, Сальваторе


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
811.111’25:378.016
C75


   
    Consecutive Interpreting Training [Текст] : посібник для студентів Першого (Бакалаврського) рівня / Київський університет імені Бориса Грніченка, Факультет романо-германської філології. Кафедра лінгвістики та перекладу ; укладач М. Д. Альошина. - Київ : Аргар Медіа Груп, 2023. - 148 p. - ISBN 978-617-646-531-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Послідовний переклад--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Вища освіта--Організація навчального процесу


Анотація: Навчальний посібник розроблено для аудиторної та самостійної роботи з дисципліни "Послідовний переклад" для студентів спеціальності 035 Філологія
Дод.точки доступу:
Альошина, М. Д. \укладач.\
Київський університет імені Бориса Грніченка. Факультет романо-германської філології. Кафедра лінгвістики та перекладу


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
   373.5.091.3:811.111(072)
   D64


   
    Dive into English. 5 клас : книга для вчителя / консультант Б. М. Жебровський. - Київ : Адеф-Україна, 2005. - 100 с. - (Київський підручник). - 9.39 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання англійської мови--Уроки і вправи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки -- вправи
Дод.точки доступу:
Жебровський, Б. М. \консультант.\


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

9.


    Yaroshenko, О.
    Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko, Т. Korshevniuk, L. Vashchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - P56-73, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- природничі дисципліни -- оцінювання -- середня освіта -- реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korshevniuk, Т.
Vashchenko, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
811.111’36(075.8)
Б 72


    Бобер, Наталія Миколаївна.
    GRAMMAR SKETCH! Граматичний скетч! [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Бобер, Є. М. Хайдер, К. В. Степаненко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - 175 p. - Заголовок обкладинки : Граматичний скетч!. - 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика англійської мови--Практика усного та писемного мовлення--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток граматичних знань -- розвиток орфографічних знань -- скетч
Анотація: Навчальний посібник з дисципліни «Практика усного і писемного мовлення (англійська мова)» розроблений для аудиторної і самостійної роботи студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, зі спеціальності: 035 Філологія, освітньої програми 035.01 Українська мова та література, 035.06. Східні мови та література (переклад включно), 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька, 035.05 Романські мови та літератури (переклад включно). Матеріали посібника спрямовані на розширення та вдосконалення фундаментальних знань з граматики англійської мови згідно з вимогами дійсної робочої навчальної програми та призначені для студентів, які вивчають дисципліну «Практика усного і писемного мовлення (англійська мова)»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Хайдер, Єлена Мирославівна
Khaider Yelena
Степаненко, Катерина Василівна
Stepannenko Kateryna
Bober Nataliia
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)