Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (40)Наукові періодичні видання Університету (100)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 502
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Десятко, Альона, Хорольська, Наталя, Чубаєвський, Віталій
Назва : Когнітивна технологія формування компетентностей здобувачів освіти при вивченні предметів природничого циклу
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 237-245. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.237245 (Шифр К667665926/2024/3/23). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.237245
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна технологія--компетентність--штучний інтелект--здобувачі освіти
Анотація: Стаття зосереджена на дослідженні впливу когнітивних технологій, зокрема тих, в основі яких є штучний інтелект, на процес формування компетентностей здобувачів освіти, а також на розгляд підходів до розробки когнітивної інформаційної технології. В рамках роботи було розроблено модель когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, яка інтегрує індивідуалізований підхід до навчання, спрямований на підвищення якості освіти та розвиток ключових компетентностей здобувачів. Авторами здійснено детальний аналіз актуальної наукової літератури для визначення критичних параметрів оцінки ефективності запропонованої системи. Емпірична частина включає експерименти зі здобувачами освіти, котрі вивчають дисципліни природничого циклу, демонструючи значне поліпшення у засвоєнні матеріалу та мотивації щодо здобуття освіти. Показано, що на когнітивну модель технології формування компетентностей здобувачів освіти впливають: нормативно-правова база, концепція когнітивної технології, програмно-апаратний комплекс та людський ресурс. Результатом застосування даної технології є «Рекомендації щодо удосконалення процесу формування компетентностей здобувачів освіти». Також показано, що дана модель може бути розкладена на два етапи: «Навчання нейронної мережі» та «Впровадження нейронної мережі в освітній процес». У цьому дослідженні основна увага приділяється досягненню ефективності та мінімізації освітніх втрат у процесі набуття компетентностей. Підтверджено достатню ефективність когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, відкриваючи нові перспективи для її застосування у різноманітних освітніх контекстах. Дослідження показує можливості підходу до розвиток освітніх технологій з використанням штучного інтелекту, пропонуючи інноваційні підходи до навчання, сприяючи формуванню глибоких знань та розвитку комплексного розуміння предмету вивчення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна
Назва : Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 112-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація навчальної дисципліни--доступність освіти--інклюзія--компаративне дослідження--травма-інформований підхід--універсальний дизайн
Анотація: У статті проаналізовано проблему індивідуалізації у процесі опанування навчальних дисциплін у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) на засадах компаративного підходу. Актуальність дослідження зумовлена низкою суперечностей між зростаючими вимогами суспільства на врахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти в умовах війни в Україні та обмеженням такої індивідуалізації в ЗВО дидактичними способами; визначеною на законодавчому рівні стратегією індивідуалізації освітнього процесу та відсутності у ЗВО підрозділів, які б відповідали за забезпечення рівного доступу до освіти здобувачами; необхідністю вивчення перспективного зарубіжного досвіду підготовки здобувачів освіти у ЗВО та станом розробки теми індивідуалізації освітнього процесу на засадах компаративного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yaroshenko О., Korshevniuk Т., Vashchenko L.
Назва : Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2024. - Вип. 1. - С. 56-73. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5 (Шифр Н057263/2024/1). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі--природничі дисципліни--оцінювання--середня освіта--реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазін, Василь, Оржицький, Роман
Назва : Використання засобів боксу у процесі фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти Європи та України
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 1. - С. 126-138. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2024.110 (Шифр С967601977/2024/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2024.110
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--модернізація--бокс--здоровий спосіб життя
Анотація: Актуальність. Дефіцит рухової активності серед молоді України збільшується з кожним роком. В останні роки збільшується тенденція мало зацікавленості у здобувачів освіти у заняттях з фізичного виховання. Це обумовлено тим, що зміст уроків фізичної культури у школі є не цікавим та малокорисним, з часів незалежності України майже не змінювався, також відсутні види спорту на вибір здобувачів освіти. Одним із шляхів модернізації змісту процесу фізичного виховання є включення до програми предмету «Фізична культура» вправ, запозичених із такого виду спорту як бокс [7, 8, 9]. Мета дослідження – аналіз та узагальнення застосування засобів боксу у процесі фізичного виховання у закладах освіти у країнах Європи. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і інформативних даних мережі Інтернет, для з’ясування ключових особливостей використання засобів боксу у закладах загальної середньої освіти Європи. Результати. У багатьох країнах Європи бокс у закладах освіти стає дедалі популярнішим, частіше визнається цінним засобом не тільки для фізичного розвитку учнів, також покращення дисципліни та впевненості у собі та власних силах [7, 9]. Поєднання фізичної активності, та мислення робить бокс захоплюючим видом спорту, який виходить далеко за межі простого вивчення техніки ударів. У цій статті ми розглянемо перспективи застосування засобів боксу у процесі фізичного виховання та наголосимо на численних перевагах. Висновки. Проаналізувавши досвід застосування боксу у процесі фізичного виховання у закладах освіти у Швейцарії, Німеччині та України можливо зробити висновок, що додання боксу до процесу фізичного виховання до закладів освіти, може зробити істотний внесок у вдосконалення процесу фізичного виховання в Україні.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 355.233.1+796.011/О-64-279759328
Автор(и) : Шемчук В., Петрачков О., Вербин Н., Жембровський С.
Назва : Організація та методика проведення занять із подолання перешкод : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: НУОУ, 2023
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Національний університет оборони України, Навчально-науковий інститут фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій
ISBN, Ціна 978-617-7187-83-6: Б.ц.
ДРНТІ : 78 + 77
УДК : 355.233.1+796.011.3 + 796.011.3
Предметні рубрики: Військова справа-- Навчання військових
Фізична підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смуга перешкод--ранкова фізична зарядка--спортивно-масова робота--бойова армійська система
Анотація: Навчально-методичний посібник має за мету допомогти в організації та методиці проведення занять із подолання перешкод. Основну увагу зосереджено на порядку і методиці відпрацювання основних технічних елементів подолання перешкод з метою набуття військовослужбовцями відповідних знань, умінь і навичок діяти у складних ситуаціях, а також формування в них фізичної готовності до реалізації бойових спроможностей. Посібник розроблений для підготовки курсантів з навчальної дисципліни “Подолання перешкод та методика його викладання”. У посібнику наведено особливості подолання перешкод під час проведення навчальних занять та супутніх фізичних тренувань. Інформацію, викладену в посібнику, слід враховувати під час підготовки та проведення навчальних занять з подолання перешкод. Щоб полегшити організацію підготовки до них, наведено варіанти планів занять з типової програми за напрямами підготовки. Навчально-методичний посібник рекомендовано для фахівців із фізичної підготовки, наукових та науково-педагогічних працівників, інструкторів зі спеціальної фізичної підготовки, ад’юнктів, офіцерів-слухачів, курсантів, командирів підрозділів.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.614.331/Г 75
Назва : Грає ансамбль скрипалів : методично-репертуарна збірка
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2023
Кільк.характеристики :116 с
ISBN, Ціна 978-611-01-2891-9: 200.00 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.614.331:785.72/.79(072) + 785.72/.79(072)
Предметні рубрики: Музика-- Скрипка-- Ансамблі
Зміст : Сонце низенько/ обробка М. Лисенка. Баркарола/ М. Лисенка ; перекладення В. Стеценко. Oh lady be good/ композитор Ґершвін Дж., перекладення М. Василевич, Л. Працюк. The man i love/ композитор Ґершвін Дж., аранжування Л. Працюк. I got rhythm/ композитор Ґершвін Дж., аранжування Л. Працюк. Ой ти, дівчино, з горіха зерня. Фантазія/ композитор А. Кос-Анатольський. Верховино. Фантазія/ композитор П. Шольц. Намалюй мені ніч/ композитор М. Скорик, перекладення М. Василевич. Різдвяні дзвони. Фантазія/ композитор Л. Працюк.
Анотація: Методично-репертуарна збірка "Грає ансамбль скрипалів" створена викладачем кафедри інструментально-виконавської майстерності Інституту мистецтв Університету імені Бориса Грінченка М. О. Василевич на основі практичної роботи зі студентським ансамблем а рамках дисципліни Камерний ансамбль / Інструментальний ансамбль. Збірка вмістила твори українських композиторів для ансамблю скрипалів - як авторські, так і аранжування, деякі з яких зроблені спеціально для цього ансамблю. До збірки увійшли 9 творів різного рівня складності, які можуть бути рекомендовані для роботи у дитячиш мистецьких закладах, музичних коледжах та вищих навчальних закладах. Крім того, тут охарактеризована специфіка роботи з ансамблем, подано коротку інформацію про композиції та їх авторів, а також деякі методичні вказівки для роботи з цими творами.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Andrushchenko I.
Назва : Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 32-41. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибіркова дисципліна--екстрене дистанційне навчання--кризові умови--майбутні викладачі--фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Староста, Володимир Іванович
Назва : Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 63-77. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): е-навчання moodle--пандемія covid-19--воєнний стан в україн--онлайн опитування студентів--навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Різак Г.
Назва : Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 68-75. - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.6 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--освітній процес--професійні знання--розрахункові задачі--фармацевтична освіта
Анотація: Підготовка фахівців у галузі фармації є актуальним питанням для розвиненої соціально-правової держави. Мета роботи стосувалася визначення якісних методів викладання фармацевтичної хімії, зокрема використання розрахункових задач під час проведення практичних занять. У дослідженні було застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Експериментально-науковою базою дослідження є Ужгородський національний університет. Розроблені положення були апробовані на студентах, що здобувають вищу освіту за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» медичного факультету. Розкрито, які саме із завдань доцільно виконувати студентам у ході їх індивідуальної діяльності, наприклад під час самостійної роботи, а також у межах аудиторних занять. Охарактеризовано різні підходи до організації освітнього процесу, а саме викладання фармацевтичної хімії. Окрім цього, розглянуто зміст названої вище навчальної дисципліни та визначено її пріоритетність для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Також було охарактеризовано основні види і спрямування розрахункових задач, які стосуються фармацевтичної хімії. Отже, розкрито вплив такого виду завдань на рівень знань і професійної підготовки студентів, а також можливості реалізації останніми здобутих умінь у практичній діяльності. Отримані висновки можуть бути ефективно використаними як педагогами під час підготовки до занять зі здобувачами вищої фармацевтичної освіти, що навчаються за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», так і безпосередньо студентами для самостійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Храпійчук Г., Чалий О.
Назва : Підвищення ефективності поточного оцінювання знань з медичної і біологічної фізики [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 3. - С. 28-36. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.3 (Шифр Н057263/2023/3). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.3. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична і біологічна фізика--дистанційне навчання--мобільне навчання--google forms--мотивація
Анотація: Робота присвячена огляду мобільних тестів, створених в Google Forms, для регулярної і систематичної перевірки поточної успішності майбутніх лікарів з дисципліни «Медична і біологічна фізика» як на очних, так і на дистанційних заняттях. Експериментально-науковою базою дослідження є Національний медичний університет імені О. О. Богомольця. Розроблені тестові завдання були апробовані на студентах, які здобувають вищу медичну освіту на медичних, стоматологічному та медико-психологічному факультетах. Зручність застосування мобільних телефонів і планшетних персональних комп’ютерів для перевірки поточної успішності студентів мотивує педагогів до самоосвіти і вдосконалення своїх педагогічних навиків. Отримані результати можуть бути корисними як для викладача під час підготовки до занять зі студентами, так і для здобувача вищої освіти, який матиме реальну оцінку і, за потреби, зможе корегувати свою навчальну роботу з метою покращення успішності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)