Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (40)Наукові періодичні видання Університету (103)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 506
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.84/А 65
Автор(и) : Андрєєва, Тетяна
Назва : Якщо батьки курять : книга для дитячого лікаря, а також для батьків
Вихідні дані : Київ: Представництво Дитячого фонду ООН в Україні, 2003
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Інформаційний центр з проблем алкоголю і наркотиків
ISBN, Ціна 966-95672-5-4: 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 76.33.31
УДК : 613.84
Предметні рубрики: Охорона здоров’я-- Паління-- Тютюнова залежність
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/М 11
Автор(и) : Мірошниченко, Світлана Анатоліївна
Назва : Як писати твори : поради та приклади написання творів з усіх тем 7-11 класів та вступних іспитів
Вихідні дані : Донецьк: Сталкер, 1998
Кільк.характеристики :464 с
Серія: Українські підручники
ISBN, Ціна 966-596-185-3:
ДРНТІ : 17.82.09
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Приклади написання творів
Анотація: У запропонованій книзі учні знайдуть цінні рекомендації, практичні поради, як навчитися писати творчі роботи на літературні теми, подані в шкільнй і програмі, а також на основі життєвих вражень та спостережень.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 502(076)/Х 52
Автор(и) : Хитра, Зоя Михайлівна, Глухенька, Людмила Миколаївна
Назва : Я у світі. 4 клас : робочий зошит : до підручника О. В. Талигіної, Г. Ж. Іванової "Я у світі. 4 клас"
Вихідні дані : Київ: Весна, 2015
Кільк.характеристики :48 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-686-300-7:
ДРНТІ : 43.01
УДК : 502(076)
Предметні рубрики: Природничі науки-- Я у світі-- 4 клас
Анотація: Пропонований у зошиті матеріал дібрано з урахуванням вікових особливостей учнів початкових класів : цікаві завдання для індивідуальної та групової роботи, проблемні ситуації, пов’язані із життєвим досвідом молодших школярів, завдання творчого характеру. Зошит допоможе пізнавати природне й соціальне оточення, самостійно працювати з інформацією, розвивати творчі здібності й комунікативні навички.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37(477)(094)/У 45
Уніф. заголовок форми :Україна. М-во освіти і науки
Назва : Щодо рекомендацій з навчально-методичного забезпечення : лист ... від 090.07.2018 № 1/9-434
Місце публікування : Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України: єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України/ М-во освіти і науки України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 8. - С. 84. (Шифр І629412/2018/8)
УДК : 37(477)(094) + 378.016(477)(094)
Предметні рубрики: Освіта --Україна, 2018 р.
Вища освіта-- навчальні дисципліни-- навчально-методичне забезпечення --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні дисципліни--навчальні програми--вища освіта--навчально-методичне забезпечення--правові джерела--листи
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна Юріївна
Назва : Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов
Паралельн. назви :Ways of implementing Google Jamboard in pre-service primary school teacher training to using modern technologies of foreign languages teaching
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 19-31. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.132 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.132
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--педагогічний дизайн--дошка jamboard--педагогічна творчість
Анотація: У статті окреслено основні шляхи впровадження відкритого ресурсу Google Jamboard у систему методичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів на прикладі навчальних занять з дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Чи мають більший потяг до навчання ті учні, яким школи пропонують позакласні заходи?
Місце публікування : Вісник ТІМО/ Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти. - Харків: Факт, 2018. - № 10/11. - С. 11-14 (Шифр В794185/2018/10/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання учнів--екскурсії--природничо-наукові дисципліни--позакласні освітні заходи
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 007:004.738.5:339/О-55-522081543
Автор(и) : Олтаржевський Д. О.
Назва : Цифрові комунікації : навчальний̆ посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція»
Вихідні дані : Київ: ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 28 + 20 + 72.75.39
УДК : 007:004.738.5:339.138 + 004.738.5 + 339.138
Предметні рубрики: Цифрові комунікації-- Інформаційні технології
Маркетинг-- Промоція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренди--контент--соціальні медіа--онлайн-медіа--цифровий маркетинг--діджитал-проєкт--канали комунікації--управління проєкти
Анотація: Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євстрат’єв С.
Назва : Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 185-205. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові компетентності--діджиталізація--модель--стандарт освіти--агрономія--навчальний план
Анотація: У статті розглядається впровадження цифрових компетентностей у освітній процес підготовки молодших бакалаврів з агрономії. Проведено аналіз моделі розвитку цифрових навичок у населення країн Європейского Союзу (EU Digital Competence Framework for Educators), план-схеми Європейської моделі цифрових компетенцій для освіти. Наведено приклади формування цифрових компетентностей у процесі підготовки сучасних фахівців у світі і Україні, проаналізовано рішення Міністерства освіти і науки України щодо реформування системи освіти, враховуючи Рамку цифрової компетентності. Показано аналіз ринку праці аграрного сектору, згідно якого існує проблема не відповідності вітчизняної структури професійної освіти перспективним потребам сільськогосподарського ринку праці за кваліфікаційним рівнем і структурою професійних компетентностей випускників-агрономів, основною причиною якої є неврахування у процесі підготовки сучасного стану використання інформаційних технологій у галузях агропромислового виробництва. Здійснено порівняння спеціальних (фахових, предметних) компетентностей відповідно існуючому стандарту підготовки молодших бакалаврів з агрономії та запропонованого переліку компетентностей сформованого відповідно до сучасних тенденцій глобальної цифровізації, в тому числі і агровиробництва. Запропонована тематична структура змісту навчання для формування цифрових професійних компетентностей у майбутніх агрономів. Підняте питання проблеми викладання нової навчальної дисципліни у плані фахової належності викладача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Короткевич К.
Назва : Формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін: педагогічні принципи та умови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 68-75. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.8 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній викладач--хореографічні дисципліни--самоосвіта--самоорганізація--педагогічні принципи
Анотація: У статті розглядається проблема удосконалення підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін до самостійної організації власної навчальної діяльності в процесі освітньої діяльності. Автором визначено, що здатність незалежно і свідомо керувати своєю освітою виступає однією з ключових фахових компетентностей майбутніх педагогів, основою якої виступають вміння навчальної самоорганізації. За допомогою означених умінь студенти стають спроможними ефективно планувати, діагностувати, контролювати, коригувати та оцінювати своє навчання і його результативність. У роботі обґрунтовано сутність поняття «уміння навчальної самоорганізації» та розкрито його зміст з урахуванням специфіки фахових дисциплін і характеру освітньої (науково-теоретичної, методичної, творчо-інтерпретаційної, педагогічної, балетмейстерської, художньо-виконавської) діяльності майбутніх викладачів-хореографів. Акцентуючи увагу на існуючих тенденціях щодо збільшення частки навчальних годин, відведених на самостійну роботу, та поступового переходу в підготовці фахівців до дистанційних і змішаних форм навчання, у статті наголошується на важливості розроблення і застосування спеціальних педагогічних принципів та умов організації професійної освіти студентів-хореографів з опорою на навчальну самоорганізацію та самоосвіту. Визначено, що наукові принципи лежать в основі дослідження певних педагогічних теорій, процесів та явищ та спрямовують стратегію їх розвитку. У контексті формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін доцільними педагогічними принципами визначено: принцип особистісно-смислової координації; принцип професійної самопрезентації; принцип персоналізації навчання. Зазначено, що розроблені спеціальні педагогічні умови можуть створювати сприятливі обставини в освітньому процесі для досягнення поставленої мети. Ефективними педагогічними умовами успішного формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін визначено активізацію мотивації студентів щодо самостійної діяльності; підтримку ініціативи самоосвіти майбутніх фахівців; забезпечення розвитку вольової сфери студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куземко Л.
Назва : Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 20-25. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)2025 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)2025
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--комунікативні навички--критичне мислення--веб-квест--навички співробітництва
Анотація: У статті актуалізується проблема формування у майбутніх педагогів навичок двадцять першого століття:критичне мислення та здатність вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, медіа та комп'ютерні навички. Розглянуто види самостійної роботи студентів та їхній вплив на формування навичок двадцять першого століття. Наведено приклади практичних розробок індивідуальних і колективних завдань самостійної роботи з однієї навчальної дисципліни та проаналізовано їхню ефективність. Представлено результати вивчення позиції студентів щодо виконання творчих завдань самостійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)