Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дитячі садки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4(477)"18//М 19-289116919
Назва : Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.) : хрестоматія
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2003
Кільк.характеристики :418 с
ISBN, Ціна 966-675-183-6
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4(477)"18/19"
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Педагогіка --Україна
Зміст : Народні школи на Україні серед життя і письменства в Россії/ М. П. Драгоманов. О преподавании на южнорусском языке: Мысли южнорусса/ М. І. Костомаров. Правы ли наши обвинители?/ М. І. Костомаров. Перегляд українських книжок/ П. О. Куліш. Викохування дітей/ П. О. Куліш. Наські граматки/ О. Я. Кониський. Курс общей педагогики с приложениями/ П. Д. Юркевич. На безпросветном пути. Об украинской школе/ Б. Д. Грінченко. Наші народні школи і їх потреби (реферат на вічі снятинськім)/ І. Я. Франко. Одвертий лист до галицької молодежі/ І. Я. Франко. Отечественньй язык какь предмет гимназическаго курса: Речь, прочитанная на торжественном акте Киевской 2-й гимназии 30 Сентября 1881 года/ В. П. Науменко. О задачах преподавания отечественной словестности/ В. П. Науменко. Наука про рідномовні обов’язки/ І. І. Огієнко. Просвітній рух на Вкраїні в 60-х роках/ С. Ф. Русова. Дитячий сад на національнім грунті/ С. Ф. Русова. Ідейні підвалини школи/ С. Ф. Русова. Завдання нової школи/ С. О. Сірополко. О первоначальном обучени в школах, где дети говорят на малорусском языке/ Т. Г. Лубенець. О первоначальном обучении русскому языку в школах, где дети не умеют совсем говорить по-русски/ Т. Г. Лубенець. Школа та її робітники/ Т. Г. Лубенець. "Вони не просять"/ С. О. Єфремов. Сергій Олександрович/ С. О. Єфремов. Ґрунтовні принципи нормальної школи/ Я. Ф. Чепіга. Національне виховання/ Я. Ф. Чепіга. Педологія, або наука про дітей/ Я. Ф. Чепіга. До трудової вільної школи!/ Я. Ф. Чепіга. Трудове виховання. Його минуле і сучасне/ Степан Андрійович Ананьїн. Педология / С. А. Ананьїн. Декларація Наркомосвіти УСРР про соціальне виховання дітей/ О. І. Попов. Проблема підготовки соцвихника/ О. І. Попов. Право держави і право дитини/ Яків Андрійович Мамонтов. Художньо-дідактичний метод/ Я. А. Мамонтов. Соціяльне виховання дітей/ Г. Ф. Гринько. Чергові завдання науково-методологічної роботи/ Я. П. Ряппо. Новий етап в праці Наркомосвіти/ П. РяппоЯ. Шевченківська школа - Шевченкові/ В. Ф. Дурдуківський. Завдання культурного будівництва на Україні/ М. О. Скрипник. Учення про колектив/ О. С. Залужний. До ЦКВСЕРОБОСУ (1 січня 1925 р.)/ А. С. Макаренко. до голови Всеукраїнської комісії у справах неповнолітніх, 21 вересня 1925 р./ А. С. Макаренко. Письмо А. С. Макаренко в редакцию газети «Харьковский пролетарий, конец января 1928 г./ А. С. Макаренко. Український ренесанс XX століття/ Г. Г. Ващенко. К вопросу об организации школ-интернатов/ В. О. Сухомлинський. Рецензия на книгу В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям»/ С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський. Замечания к рукописи В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям»/ В. О. Сухомлинський. Думки про літературу в школі/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: В хрестоматії представлені маловідомі або зовсім невідомі тексти педагогів та освітніх діячів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Наука --Україна
Зміст : Вступне слово / Л. Л. Хоружа. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.)/ Л.Ю. Ворначева. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах/ Л. І. Заяць. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки/ І. В. Леонтьева. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження/ О. Д. Літіченко. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст./ Н. В. Руденко. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти/ А. Ю. Свириденко. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі/ А. О. Талпа. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України/ Т. Ю. Шинкар. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері/ Я. Е. Бакун. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі/ Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. Економічна сутність собівартості промислової продукції/ О. В. Веселовська. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки/ Н. М. Діденко. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. Підготовка майбутніх учителів початкових класів/ О. Ю. Закраєвська. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів/ Н. П. Мазур. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю/ А. М. Олійник. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов/ Л. В. Петрик. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання/ C. M. Процька. Інноваційні технології навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство/ С. В. Середюк. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу/ О. О. Скляр. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема/ Л. А. Теряєва. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні/ M. M. Шеремета. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління"/ М. А. Гладун. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів/ Н. В. Дячок. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Психологічна культура особистості сучасних студентів/ О. П. Koxaнова. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів/ Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків/ М. В. Терещенко. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку/ Т. М. Чечко. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського/ М. В. Гавриловська-Задорецька. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей/ Т. О. Горохова. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі/ Т. С. Поклад. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок)/ М. В. Ульяницька.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.018.26(477)/Н 55
Автор(и) : Несельська О., Шалда Н.
Назва : Оптимізація взаємодії з батьками в умовах сьогодення
Місце публікування : Палітра педагога: всеукр. вид. для педагогів та батьків. - Київ: Світич, 2015. - № 1. - С. 11. - ISSN 1680-449X (Шифр П706412/2015/1). - ISSN 1680-449X
Примітки : Зміст: Успішна управлінська діяльність - запорука плідної співпраці ; Зміст управлінської діяльності щодо забезпечення співпраці з родинами ; Завдання з формування позитивного іміджу дитсадка ; Пошук оптимальних шляхів взаємодї з родинами.
УДК : 373.2.018.26(477)
Предметні рубрики: Дошкільні навчальні заклади-- взаємодія з батьками --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--дитячі садки--батьки--родини--взаємодія--співпраця--оптимізація--управлінська діяльність--зміст--позитивний імідж--оптимальні шляхи
Анотація: У статті представлено досвід роботи ДНЗ № 1 "Дзвіночок" м. Шостки Сумської області.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.24/В 11
Автор(и) : Вільчковський, Едуард Станіславович
Назва : Рух і музика. Ігри під музику для дітей другої молодшої та середньої груп дитячого садка
Вихідні дані : К.: Муз. Україна, 1986
Кільк.характеристики :48 с
Ціна : 1.18 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 373.24 + 781.62
Предметні рубрики: Діти-- Музичне виховання-- Дошкільні навчальні заклади
Діти-- Фізичне виховання-- Дошкільні навчальні заклади
Дитячі рухливі ігри-- Дошкільні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): напрями виховання дошкільників--направления воспитания дошкольников--дитячі ігри--детские игры--фізична культура--физическая культура--музичні заняття--музыкальные занятия--дитячі садки--детские садики
Анотація: Ігри з музичним супроводом для дітей.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.24/В 11
Автор(и) : Вільчковський, Едуард Станіславович
Назва : Рух і музика. Ігри під музику для дітей другої молодшої та середньої груп дитячого садка
Вихідні дані : К.: Муз. Україна, 1988
Кільк.характеристики :40 с
Ціна : 0.25 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 373.24 + 781.62
Предметні рубрики: Діти-- Музичне виховання-- Дошкільні навчальні заклади
Діти-- Фізичне виховання-- Дошкільні навчальні заклади
Дитячі рухливі ігри-- Дошкільні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): напрями виховання дошкільників--направления воспитания дошкольников--дитячі ігри--детские игры--фізична культура--физическая культура--музичні заняття--музыкальные занятия--дитячі садки--детские садики
Анотація: Ігри з музичним супроводом для дітей.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання : 373.2/.3.017(477)/А 72-595292545 рукописний текст
Автор(и) : Антипін, Євген Борисович
Назва : Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.2/.3.017(477)"18/19"(043.3) + 331.101(043.3)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти
Дошкільна освіта-- Початкова освіта
Трудове виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність--робочі рухи--дитячі садки
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/.3.017(477)/А 72-021201625 рукописний текст
Автор(и) : Антипін, Євген Борисович
Назва : Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :245 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.2/.3.017(477)"18/19"(043.3) + 331.101(043.3)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти
Дошкільна освіта-- Початкова освіта
Трудове виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність--робочі рухи--дитячі садки--імперська доба
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання : 373.2/3.091.4(477/М 35-579864021 рукописний текст
Автор(и) : Матюшинець, Яна Володимирівна
Назва : Генеза ідей розвивального освітнього середовища дітей у вічизняній педагогічній думці (кінець XIX - 20-ті рр. XX ст.) : дисертація ... доктора філософії : 011
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :306 с
ДРНТІ : 14
УДК : 373.2/3.091.4(477)"18/19"(043)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітнє середовище, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідеї--вітчизняна педагогічна думка--розвивальне освітнє середовище--дитячі садки--ясла--захистки--дитячі осередки--клуби--трудові колонії--дитячі будинки--дитячі містечка--трудові школи
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)