Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=доведення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.


    Ebo, S.
    Restoring the African origins of philosophy = Відновлення африканського походження філософії / S. Ebo // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P9-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
африканська філософія -- Єгипет -- себа -- антична філософія -- Іонія -- Мілет -- Фалес -- Піфагор -- Арістотель
Анотація: У статті підіймається питання про генезу філософії. Метою статті є доведення африканських, зокрема єгипетських, джерел античної філософії. Розповсюдженим стереотипом сучасності є те, що філософія виникла в Мілеті, що підтверджується постаттю Фалеса, першої людини, яка начебто займалася формальною філософією. Проте мало хто звертає увагу, що Фалес сам навчався філософії в Єгипті. Саме в Єгипті, під впливом Ефіопії, за тисячу років до Фалеса виникло та культивувалося раціональне ставлення людини до світу, яке отримало назву "себа" (мудрість), звідси - Софія еллінів. Серед відомих філософів Стародавнього Єгипту були Тот, Аменхотеп, Імхотеп, Птахотеп, Аменехат, Мерікаре, Дуаф, Ехнатон. У Фівах (Люксорі) функціонував потужний інтелектуальний центр Васе, протоаналог європейських університетів, в якому навчалися Фалес, Анаксімандр, Піфагор, Сократ, Платон, Арістотель, Гіппократ, Евклід, Солон, Діодор, Евріпід, Архімед та інші. Те, що Піфагор назвав "філософією", насправді було "любов'ю до себи" (єгипетської мудрості) і в умовах Греції було контркультурою. Розповсюдження "себи" в Іонії, яка свого часу була провінцією Єгипту, сприяло проникненню ідей єгипетських мудреців до Європи. Грецькі філософи були лише популяризаторами вчення африканського походження. У статті аналізуються особливості взаємодії еллінської та єгипетської культур. Називаються події, що призвели до занепаду і остаточного зникнення філософії в Єгипті, включаючи завоювання Александра Македонського, християнський вплив та поширення ісламу. Вказується на соціально-політичні причини, які в ХІХ столітті обумовили змову західних авторів щодо замовчування доказів африканського походження філософії та, навпаки, розповсюдження тези про "апильність африканського інтелекту" і принципову нездатність представників чорної раси до філософування. Автор закликає до відновлення історичної справедливості та визнання африканського пріоритету у виникненні філософії
Дод.точки доступу:
Ебо Сократ


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Gedifew, B. T.
    Self-Other Dialectic, Hegel, and the Contemporary theory of 'The Politics of Recognition' = Діалектика «свій-інший», гегель і сучасна теорія «політики визнання» / B. T. Gedifew // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- політика визнання -- визнання -- самопізнання
Анотація: Стаття присвячена переусвідомленню сучасної концепції «політики визнання» в контексті діалектики «свій-інший», поданої Гегелем у «Феноменології духу». Цілком слушно Гегель вважається передтечею і натхненником для сучасних теорій політики ідентичності. Метою статті є доведення ідейного зв'язку між гегелівським вченням про «визнання» та «самосвідомість» і сучасними уявленнями про зміст політики ідентичності. Доводиться, що Гегель має величезний вплив на чинні дискусії щодо політики ідентичності. Посилаючись на «Феноменологію духу», автор статті демонструє, що розробка Гегелем поняття «визнання» з точки зору діалектики свідомості є необхідною передумовою для розуміння більш широких онтологічних і гносеологічних засад сучасної політики визнання. Обґрунтовується думка, що гегелівська ідея свободи і визнання підтримує існуючу конституційну ліберальну систему для задоволення «потреб» та «вимог» визнання, на яких будується теорія ідентичності. Як підкреслював Гегель у багатьох своїх працях, у ході історії людства, Держава (включаючи створені інститути) - це Абсолютний Дух, який актуалізує взаємну свободу та взаємне визнання людей у більш широкому політичному просторі. Відштовхуючись від цих гегелівських тез, автор статті дійшов висновку, що освіта, дорадча демократія, інститути громадянського суспільства є інструментами для вирішення конкуруючих «потреб» та «вимог» визнання в політиці ідентичності, які не торкаються конституційного визнання соцієтальних прав та інтересів.
Дод.точки доступу:
Белайне Тайе Гедифев


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Gever, V. C.
    Effect of Mobile phone communication messages on participation in agriculture among university unemployed graduates = Вплив смс-повідомлень на процес працевлаштування безробітних молодих спеціалістів з університетською освітою до сільськогосподарських підприємств Нігерії (історико-соціологічне дослідження) / V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P52-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- спілкування -- повідомлення -- випускники університетів -- участь
Анотація: У статті проаналізовано вплив 412 смс-повідомлень від Mtn Nigeria agro info Services Added Value, які протягом 2018 р. надсилались випускникам університетів із сільськогосподарськими спеціальностями. Автором був вивчений зміст цих повідомлень та їх ефективність у прийнятті рішень молодими спеціалістами щодо власного працевлаштування до сільськогосподарських підприємств Нігерії. Задля досягнення цього завдання автор здійснив поділ усього масиву смс-повідомлень на чотири категорії ("доказові", "локальні", "дескриптивні" та "ударні"). З них "доказові" повідомлення були найефективнішими в комунікації, спонукаючи безробітних до прийняття конструктивних рішень щодо свого працевлаштування. Загалом результати дослідження свідчать про те, що повідомлення, надіслані на мобільні телефони абонентів, є дуже ефективних засобом у залученні кваліфікованих спеціалістів до роботи в аграрному секторі країни. Окрім історичної, важливою є й соціологічна компонента даного дослідження, бо безробіття випускників університетів робить їх вразливими, і до того ж може мати негативний вплив на суспільство. Важливим є й те, що це дослідження може прислужитись й до позитивних змін у деяких поведінкових стереотипах, бо нині мобільний телефон є дуже ефективним засобом не лише у передачі повідомлень, але й у формуванні певних смаків та ціннісних уявлень. Нарешті, отримані результати дослідження впливатимуть на змістовне наповнення контенту для користувачів мобільних телефонів, оскільки вони свідчать про доволі суттєву різноаспектну ефективність згадуваних категорій смс-повідомлень. Відтак найголовнішою інновацією даної статті є доведення впливу мобільного зв'язку на важливі поведінкові рефлекси, а поданий в ній фактаж та сформульовані висновки будуть корисними та повчальними як для постачальників телекомунікаційних послуг та експертів з комунікації, так і для менеджерів аграрних підприємств, соціальних працівників та дослідників даної проблематики. Найважливішим результатом даного дослідження є доведення того, що завдяки отриманню безробітними випускниками університетів агроінформаційних підказок значна їх частина зуміла працевлаштуватись, водночас ті, хто не зважив на цю інформацію, залишалися безробітними
Дод.точки доступу:
Гевер Верлумун Селестин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
16(075)
І-25


    Івін, О. А.
    Логіка : експерементальний навч. посіб. для факультативних курсів за вибором учнів старших класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій / Івін О. А. ; Міжнародний фонд "Відродження". - Київ : АртЕк, 1996. - 232 с. - ISBN 5-7707-9414-3 : 2.00 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логіка--Навчальні видання для загальноосвітніх шкіл

Кл.слова (ненормовані):
логіка -- дедукція -- індукція -- мова -- мислення -- імена -- висловлювання -- логічні закони -- логічний квадрат -- доведення -- спростування -- дискусія -- полеміка
Анотація: Навчальний посібник зорієнтований на цінності вітчизняної та світової культури, притаманні сучасним суспільствам демократичного типу
Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 20
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.


    Іванов, О. В.
    Асимптотичні властивості М-оцінок параметрів нелінійної регресії з дискретним часом та сингулярним спектром [Текст] / О. В. Іванов, І. В. Орловський // Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 1. - С. 28-51. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
доведення асимптотичної нормальності -- асимптотична єдність М-оцінок -- нелінійні моделі регресії
Дод.точки доступу:
Орловський, І. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Білецька, Н. Й.
    Проект "Теорема Піфагора" : чотири уроки. 8 клас / Н. Й. Білецька // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 25/26/27. - С. 80-90. - Бібліогр.: 4 назви

Рубрики: Математика--методика викладання--теорема Піфагора

Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- теорема Піфагора -- 8 клас -- доведення теореми -- піфагорійська школа -- сторони прямокутного трикутника -- задача прикладного змісту

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Боронь, Олександр.
    Ремінісценція з нарису Льва Толстого в повісті Тараса Шевченка [Текст] / О. Боронь // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2019. - № 3. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
повість -- нарис -- ремінісценція -- доведення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Вакарчук, С. Б.
    Обобщенные характеристики гладкости и некоторые экстремальные задачи теории аппроксимации функций в пространстве L2(R). II [Текст] / С. Б. Вакарчук // Український математичний журнал : науковий журнал. - 2018. - Т. 70, № 10. - С. 1345-1373 . - ISSN 1027-3190

Кл.слова (ненормовані):
точні нерівності -- тип Джексона -- доведення теорем

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Глушак, О.
    Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання [Електронний ресурс] / О. Глушак, С. Семеняка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 156-174, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.156174. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- економіко-математичне моделювання -- електронний навчальний курс -- студенти економічних спеціальностей -- студенти математичних спеціальностей
Анотація: У статті подано теоретичне та практичне вирішення проблеми особливостей впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Визначено, що математичне моделювання при максимальному використанні його потенціалу дає можливість виявити та вирішити професійні проблеми різного характеру: чітко визначати мету дослідження, швидко знаходити можливі варіанти її досягнення, розробляти відповідні моделі економічних об’єктів чи явищ і на основі даних моделей створювати ефективні алгоритми і програми оптимальних шляхів розв’язання актуальних завдань. Установлено, що електронний навчальні курси дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» є комплексом навчальнометодичних матеріалів, створених для організації індивідуального та групового навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, які спрямовані на навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Спираючись на окреслені можливості застосування електронного навчального курсу, а також його дидактичні функції, розроблено та описано структуру електронного навчального курсу навчальних дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» на базі платформи Moodle. Розглянуто особливості застосування MS Excel на прикладі задачі залежності рівня зайнятості населення України від впливу обраних факторів. Охарактеризовано різні етапи побудови та дослідження економетричної моделі: ідентифікації змінних, специфікації моделі, параметризації та перевірки на статистичну значущість отриманих результатів. Окреслено перспективу подальших наукових розвідок через доведення ефективності використання електронних навчальних курсів задля поліпшення додаткових фахових компетентностей майбутніх фахівців економічних та математичних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Семеняка, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Гримко, Валерій.
    Діяльнісний концент доведення в суді у реструктуризованому кримінальному процесі (методологічні тези-рефлексії на тему частин 1-2 статті 17 криимінального процесуального кодексу України) / В. Гримко // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 31-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
кримінальний позов -- судове провадження -- засада змагальності -- доказування -- доведення в суді

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)