Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=додатки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilous V.
Назва : Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.1115 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.1115
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): додатки android--середовище міт app invento--програмування
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.1115
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chaikovska O.
Назва : The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 1-7. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подкасти--цифрова грамотність--особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Marchenko, Nataliia, Slipchuk, Valentyna, Yuzkiv, Halyna
Назва : Interactive learning methods in higher education institutions [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 146-156. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.810 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.810. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.810
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні методи навчання--цифрові додатки--вищі навчальні заклади--студентоцентроване навчання--творчість
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі використання інтерактивних методів навчання у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на тому, що студентоцентроване навчання вимагає від викладачів використання інноваційних методів, які забезпечують максимальний зв’язок теоретичної інформації з її практичним застосуванням, розвиток професійних навичок шляхом безпосереднього вирішення кейсів і проблемних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Osmolyk K., Toit J.
Назва : Electronic social art
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 188-196. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.188196 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.188196
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): instagram--мобільні додатки--applifam--електронне соціальне мистецтво--фото
Анотація: Сучасна освіта вимагає ефективних інновацій, які можуть допомогти забезпечити систему необхідних якісних змін у навчанні. Освіта повинна бути не лише комплексною, стабільною та відмінною, а й постійно розвиватися, щоб вирішувати проблеми мінливого та непередбачуваного світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єресько О. В.
Назва : Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в п'ятих класах загально-освітніх навчальних закладів : додатки до листа МОН України від 24.05.2013 №1/9-368
Місце публікування : Українська мова й література в сучасній школі: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - № 7-8. - С. 2-11 (Шифр У360188/2013/7)
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: навчально-виховний процес
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2(075.3)/Є 80
Автор(и) : Єрмоленко С. Я., Сичова В. Т.
Назва : Українська мова : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів : (академічний рівень)
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2010
Кільк.характеристики :304 с.: цв. іл.
ISBN, Ціна 978-966-349-248-3: 100.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.161.2(075.3)
Предметні рубрики: Шкільні підручники-- Українська мова-- 10 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура мови--стилістика мови--зв’язна мова--додатки
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванькова Н., Рижов О., Андросов О.
Назва : Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 26-40. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична освіта--дистанційне навчання--освітнє середовище університету--персональне навчальне середовище--хмарні сервіси
Анотація: В роботі запропоновано алгоритм формування персонального навчального середовища (PLE) та середовища навчальної групи для організації електронного дистанційного навчання у медичному ЗВО. Зазначено, що впровадження карантину COVID19 поставило питання реорганізації навчального простору та прискорило процес впровадження моделі дистанційного навчання. Досвід, отриманий авторами, під час карантину, дозволив сформувати етапи розгортання навчального середовища у медичному ЗВО та визначити освітній простір групи як основний елемент цього середовища. Розглянуто основні технологічні кроки створення підсистем освітнього простору університету з використання хмарних сервісів MSO365 на прикладі Запорізького державного медичного університету. Визначено умови, наявність яких дозволяє створити ієрархію навчального середовища, а саме: проект структури навчального середовища з узгодженням підрозділів; реєстрація всіх учасників навчального процесу та створення їх акаунтів у Active Directory університету; автоматизована процедура переносу складу груп до AD MSO365. В роботі наведений приклад ієрархії імен, що є відображенням структури підрозділів університету з кадровим складом та визначає права доступу до використання сервісів, які забезпечують реалізацію відповідних функцій. Авторами визначено, що акаунт користувача є першим інтегруючим сервісом, який дозволяє користувачу формувати персональне навчальне середовище, використовуючи OneDrive, web-сайт MS SharePoint, MS Forms та інші офісні додатки. Зазначено, що акаунт користувача є найнижчим рівнем ієрархії навчального середовища, використання якого забезпечує створення навчального простору груп. На думку авторів, для формування академічних груп доцільно використовувати MS Groups. Використовуючи MS Teams, викладач отримує гнучкий інструмент формування навчального середовища для різних організаційних форм, а саме: лекції, семінару, практичного заняття, самостійної робота та ін. Авторами запропоновано правила формування назви груп у MS Groups та MS Teams. Представлений алгоритм розгортання навчального середовища кафедри та запропановано варіант структурування навчального середовища предмету засобами каналів MS Teams для невеликої кількості груп га факультеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Зміст : Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання/ С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма/ А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови/ К. М. Білик. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз"/ О. А. Білоус. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі/ О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. Організазія МООС з використанням WIKI-технології/ Л. О. Варченко-Троценко. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів/ О. С. Воронкін. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси"/ М. А. Гладун. Блоги як засоби освітньої діяльності/ О. М. Глушак. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій/ Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote/ Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. Роботехніка як змагання інтелектів/ О. М. Дзюба. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка/ Т. А. Дорошенко. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ/ А. С. Карпенко. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами/ В. В. Коваленко. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту/ О. А. Ковальчук. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів/ Г. А. Кучаковська. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи/ В. О. Кучеровська. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами/ Н. В. Олексюк. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології/ С. В. Онищенко. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі/ С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі/ Ю. В. Панченко. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах/ К. П. Плєвако. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін/ С. М. Рижко-Семенюк. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті/ П. В. Саварин. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу/ О. С. Савченко. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Я. О. Сичікова. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті/ Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності/ С. М. Співак. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики/ С. М. Стариков. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету/ А. В. Тютюнник. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін/ Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive/ Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі/ А. О. Харук. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі/ О. Хворостяний. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти/ Д. С. Шульженко. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності/ А. О. Юрченко. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі/ А. В. Яцишин. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень/ І. Є. Андрущак. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів/ В. В. Артемчук. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів/ В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation/ В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста/ ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах/ Д. В. Горбатовський. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу/ І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста/ К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення/ С. В. Маковецька. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів/ О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії/ С. В. Малюта. Використання Google Scholar в науці/ Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста/ І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах/ О. А. Поліщук. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України/ О. О. Попов. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки/ Н. С. Редько. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією/ М. А. Сабліна. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства/ М. А. Сабліна. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів/ В. М. Семенюк. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач/ О. Л. Сєдих. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel/ О. Сєдих, А. Овчарук. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій/ І. С. Степура. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами/ А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT/ И. Барков. Современные инструменты создания мобильных сетей/ А. Богданов, Р. Кудинов. Створення Youtube-каналу відеоконтенту/ Б. Болбот. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу/ О. Голуб, Н. Мегедь. Хмарний сервіс 4SYNC/ І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY/ Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. Хмарний сервіс Onedrive/ А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі/ Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж/ М. Козленко, Н. Бойчук. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті/ Є. Котул. Огляд сучасних технологій 3D-друку/ О. Кузьменко. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів/ О. Куліковська. Використання хмарного сервісу "Мега"/ Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure/ О. Марченко. Можливості математичного пакета Mathcad/ Н. Назаренко. Хмарний сервіс Google Sites/ П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. Використання хмарного відеоредактора Wevideo/ І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. Віртуальна дошка Padlet/ Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів/ В. О. Яскевич. Інструменти соціальної мережі "Твіттер"/ Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іщенко, Аліна, Титаренко, Валентина
Назва : Сервіс Google classroom як інноваційна технологія підготовки майбутніх учителів трудового навчання
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 6. - С. 81-89. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/6). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хмарні технології--сервіс google classroom--додатки google
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)