Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідження аудиторії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Решетняк А. Именно в социальных сетях сегодня формируется имидж компаний/А. Решетняк // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.36-37
2.

Попова Т. Компании, которые хотят быть конкурентоспособными, должны проводить мониторинг социальных сетей/Т. Попова // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 4.-С.38-39
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)