Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідження аудиторії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Решетняк, Алина
Назва : Именно в социальных сетях сегодня формируется имидж компаний
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 4. - С. 36-37 (Шифр М689368129/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудиторія соціальних мереж--персональні дані--дослідження аудиторії
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Татьяна
Назва : Компании, которые хотят быть конкурентоспособными, должны проводить мониторинг социальных сетей
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 4. - С. 38-39 (Шифр М689368129/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж компанії--дослідження аудиторії--можливості соціальних мереж
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)