Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=духовні цінності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Татенко В.О. Методологічні проблеми сучасної психології/ В. О. Татенко (стр.14-21) Кл.слова: методологія,проблеми,ідеї-гіпотези
Сметанський М.І. Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії/ М. І. Сметанський (стр.22-29) Кл.слова: педагогічні категогрії,альтернативні погляди,моделі виховання
Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.30-37) Кл.слова: саморозвиток особистості,духовне призначення,добро
Романенко Ю.А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг/ Ю. А. Романенко (стр.38-42) Кл.слова: регулювальна складова,виявлення прогалин у знаннях,планування коригуючої роботи
Сушенцева Л.Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу/ Л. Л. Сушенцева (стр.57-63) Кл.слова: планування роботи,відповідальність,метапрофесійні якості
Верещак Є.П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/ Є. П. Верещак (стр.77-81) Кл.слова: психокорекція,генетико-рефлексивні співчуття,духовні цінності
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Бех І. Виховні приписи у становленні особистості (продовження)/ І. Бех (стр.1-3) Кл.слова: потреби,самовипробування,духовні цінності
Вашуленко М. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас/ М. Вашуленко, Н. Васильківська (стр.4-11) Кл.слова: усне мовлення,культура спілкування,робота з текстом
Захарійчук М. Особливості навчально-методичного комплекту до підручника Захарійчук М. Д., Мовчун А. І. "Українська мова. 3 клас"/ М. Захарійчук, А. Мовчун (стр.12-25) Кл.слова: календарно-тематичне планування
Науменко В. Методичні рекомендації до навчально-методичного комплекту з літературного читання для 3 класу (авт.В. О. Науменко)/ В. Науменко (стр.25-33) Кл.слова: підручник,піктограми,сюжетні схеми
Ступак Г. І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі/ Г. Ступак (стр.34-35) Кл.слова: математика,математика + природознавство,математика + косметика
Ярова Н. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів/ Н. Ярова (стр.35-39) Кл.слова: навчальний дослід,експеремент
Шевчук О. Як Бог землю ділив (Розробка уроку з природознавства на тему: Україна - моя Батьківщина, 1 клас)/ О. Шевчук (стр.40-42) Кл.слова: народні мотиви,легенди
Лишенко Г. Календарне планування уроків математики в 3 класі за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика. 3 клас. - К.: Генеза, 2013. - 176 с./ Г. Лишенко (стр.43-45) Кл.слова: нумерація трицифрових чисел,додавання і віднімання,множення і ділення
Хоролець Т. Вокальні вправи для сольного співу. Рекомендовано студентам з додаткової спеціалізації "Керівник дитячого (художнього) хорового колективу"/ Т. Хоролець ; 46-47 Кл.слова: вправи по видах вокалізації,вправи на різні інтервали,спів із закритим ротом
Мартиненко С. Діагностування психічного мікроклімату в педагогічному колективі/ С. Мартиненко (стр.48-50) Кл.слова: сприятлива атмосфера,соціальні потреби,стосунки між людьми
Скрипник Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі/ Т. Скрипник (стр.50-52) Кл.слова: базови почуття,соціальний інтелект,безпека, довіра
Павлюк Р. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі/ Р. Павлюк (стр.53-55) Кл.слова: навчальний процес,педагогічна взаємодія,стадії комунікації
Мартинюк О. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей/ О. Мартинюк (стр.55-58) Кл.слова: Всесвітній день ліворуких,особливості дитини-лівші,ліворукість у першокласників
Корнієнко С. Уроки для батьків/ С. Корнієнко (стр.59-63) Кл.слова: здоров’я дітей,лікарські рослини,загартування
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Грачова Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса/ Н. М. Грачова (стр.2-6) Кл.слова: Дойль Конан,Холмс Шерлок,музей на Бейкер-стріт
Рак Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання/ Г. О. Рак (стр.7-10) Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства,літературні герої,"футлярність"
Файчак Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?")/ Н. Я. Файчак (стр.10-12) Кл.слова: психологічний портрет,духовні потреби,святість
Качур Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон"/ Л. М. Качур (стр.13-14) Кл.слова: еволюція Сехисмундо,в'язень,правитель
Козієва В.В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних"/ В. В. Козієва (стр.15-17) Кл.слова: лірика,лірична героїня,символ
Антонова О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна"/ О. П. Антонова (стр.18-19) Кл.слова: благодійна допомога,портрет Поліанни,життєві негаразди
Невкрита І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна"/ І. С. Невкрита (стр.19-20) Кл.слова: митець,казка народна,Пензлик Маляна
Богосвятська А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів/ А. І. Богосвятська (стр.21-25) Кл.слова: духовні цінності,гармонізація,людяність
Гузь О. О. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.26-31) Кл.слова: Ніч перед Різдвом,Гоголь Микола,кохання
Кожукало Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя"/ Н. В. Кожукало (стр.32-33) Кл.слова: вольові якості,гуманні стосунки,мужність
Шкаруба Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло)/ Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач (стр.34-39) Кл.слова: північноамериканські індіанці,індіанські легенди,індіанські племена
Ткач І. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату"/ І. Ткач (стр.40-41) Кл.слова: план-конспект уроку,національний індіанський герой,єдність народу
Сігута Ю. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра"/ Ю. Сігута, О. Єременко (стр.42-43) Кл.слова: світосприйняття,дружба,дитинство
Зорій М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення/ М. В. Зорій (стр.44-45) Кл.слова: інтертекстуальність,біблійні мотиви,дитяча література
Гуцол В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен/ В. П. Гуцол (стр.46-50) Кл.слова: Ліндгрен Астрід,проект,творчість Астрід Ліндгрен
Качур Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів)/ Л. М. Качур (стр.51-55) Кл.слова: відбіркові тури,тематика завдань,світова література
Котова І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей/ І. С. Котова (стр.56-59) Кл.слова: дитяча агресія,профілактика агресії,корекція агресивності
Ліпатникова С. В. Стихія кольору — живопис вірша/ С. В. Ліпатникова (стр.60-61) Кл.слова: каліграма,графічна гра,вірш-малюнок
Полтавець О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника/ О. М. Полтавець (стр.62-63) Кл.слова: Лермонтов Михайло,живопис,автопортрет
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85/Ф 24
Автор(и) : Фареній І. А.
Назва : Історія української культури
Вихідні дані : Черкаси: Вертикаль, 2012
Кільк.характеристики :155 с
Колективи : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Наукове товариство істориків-аграрників
ISBN, Ціна 978-966-2783-02-5:
ДРНТІ : 13.09 + 03.27
УДК : 930.85
Предметні рубрики: Історія української культури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культкрно-етнічні спільноти--духовні цінності--культурно-національне піднесення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/К 38
Назва : Мораль і освіта в полікультурному суспільстві: ідели і цінності : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 22 жовт. 2010 р.
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :148 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-493-323-7:
ДРНТІ : 02.51.45
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики: Педагогіка -- Виховна робота
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 101(075)/Н 56
Автор(и) : Нестеренко, Владислав Григорович
Назва : Вступ до філософії: онтологія людини : навчальний посібник для студ. вищ. учбових закл.
Вихідні дані : київ: Абрис, 1995
Кільк.характеристики :336 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. : с. 330-333
ISBN, Ціна 5-86828-034-2:
ДРНТІ : 02
УДК : 101(075)
Предметні рубрики: Філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність філософії--сущность философии--способи і форми філософії--методы и формы философии--людина і світ--человек и мир--типи світогляду--типы мировоззрения--буття--бытие--простір і час--пространство и время--рух і розвиток--движение и развитие--проблеми людського буття--проблемы человеческой жизни--протиріччя буття та небуття--противоречия бытия и небытия--єдність і багатоманітність--единство и многообразие--свідомість--сознание--духовні цінності--духовные ценности--суспільне людське буття--общественная человеческая жизнь--історичність людського буття--историчность человеческого бытия--проблема сенсу історії--проблема смысла истории--людина і світ природи--человек и мир природы--сучасна екологічна ситуація--современная экологическая ситуация--людина і світ культури--человек и мир культуры
Анотація: Цей навчальний посібник створено за матеріалами авторського курсу, прочитаного у 1992-1994 рр. студентам Українського інституту інженерів водного господарства. Подано методичні поради, плани семінарських занять, літературу, контрольні запитання та завдання.
Примірники : всього 3: Ф1(2)
Вільні : Ф1(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.25:005.745/О-72-963570145
Назва : Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.014.25:005.745(083.9) + 005.745(083.9)
Предметні рубрики: Освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development/ A. M. Asadov. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine/ M. Komarnytskyi. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning/ K. Ch. Marshall. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства/ В. М. Антонов. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи/ Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду/ І. 0. Баранцова. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки/ О. В. Вознюк. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші/ О. М. Галус, Б. С. Крищук. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти)/ В. М. Гладкова. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80/ О. А. Дубасенюк. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей/ Л. М. Завацька. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития/ И. С. Клименко. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку/ І. Й. Кріба. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане/ Р. Э. Мамедзаде. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури/ О. В. Мельниченко. Проблема толерантності в системі історичної освіти/ І. Б. Мрака. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства/ В. П. Олексенко. Свобода віросповідання та проблема толерантності/ С. Ф. Рашидов. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір/ П. Ю. Саух. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу/ Н. Г. Сидорчук. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні/ В. В. Стецюк. Смена научной парадигмы в меняющемся мире/ К. П. Таушанжи. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків)/ І. І. Федик. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201/ Р. В. Чубук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :752 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--компетентнісний підхід--диригентсько-хорова школа--музична педагогіка--етнонаціональне виховання--освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Всесвіт -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Микитенко Ю. Пасьянс пресвітеріанця, або Що чекати від 45-го президента?/ Ю. Микитенко (стр.3-7) Кл.слова: вибори Президента США,Трамп Дональд, про нього,Клінтон Гілларі, про неї
Тимчук В. Я знаю: стріну долі стрим/ пер. В. Тимчук (стр.7-15) Кл.слова: вірші про війну,поезія,текст
Брук Р. Солдат/ Р. Брук (стр.7) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Гарді Т. Поле під Ватерлоо/ Т. Гарді (стр.7-8) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Гаусман А. Е. Ми, полеглі, - тут/ А. Е. Гаусман (стр.8) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Гіні Ш. Реквієм за кроппі/ Ш. Гіні (стр.8) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ґьорні А. Його любові/ А. Ґьорні (стр.9) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Йєтс В. Б. Авіатор-ірландець бачить власну гибель/ В. Б. Йєтс (стр.9) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кіплінг Р. Мій малий Джек/ Р. Кіплінг (стр.10) Кл.слова: поезія,вірш,текст
М’ю Ш. Травень 1945-го/ Ш. М’ю (стр.10) Кл.слова: поезія,вірш,текст
М’ю Ш. У червні 1915-го/ Ш. М’ю (стр.10) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Теннисон А. Подолання/ А. Теннисон (стр.11) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Мала в мене батьківщина/ К. Скуєнієкс ; уклад. Ю. Садловський (стр.16-28) Кл.слова: поезії,вірші,тексти
Скуєнієкс К. Корабель/ К. Скуєнієкс ; уклад. Ю. Садловський (стр.17-18) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Просвітлення/ К. Скуєнієкс (стр.18) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Написаний у серпні/ К. Скуєнієкс (стр.18) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Біля водопілля/ К. Скуєнієкс (стр.19) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Карл Марія Вебер "Запрошення на танець"/ К. Скуєнієкс (стр.20) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Божевільний і губна гармонь/ К. Скуєнієкс (стр.20) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Співають жаби/ К. Скуєнієкс (стр.20-21) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Сторінка хроніки/ К. Скуєнієкс (стр.21) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Зимовий вечір/ К. Скуєнієкс (стр.21-22) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Казка/ К. Скуєнієкс (стр.22) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Колезі Дедалу/ К. Скуєнієкс (стр.23-25) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Сходи/ К. Скуєнієкс (стр.25-26) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Про одну лексичну сукупність/ К. Скуєнієкс (стр.26) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Про одну лексичну сукупність/ К. Скуєнієкс (стр.26) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Скуєнієкс К. Переповідання/ К. Скуєнієкс (стр.26-28) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Казах, який виріс на гриві коня, вдачею схожий на нього!/ Г. Мутанов (стр.29-33) Кл.слова: поезії,вірші,тексти
Мутанов Г. Слід на піску/ Г. Мутанов (стр.29-30) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Зірваний листок/ Г. Мутанов (стр.30-31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Гусак-ватажок/ Г. Мутанов (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Порівняння/ Г. Мутанов (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Поминальний обід/ Г. Мутанов (стр.32) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Побажання нації/ Г. Мутанов (стр.32) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Мутанов Г. Схожість характерів/ Г. Мутанов (стр.33) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Тереса Св. Поезії/ Св. Тереса ; пер. С. Борщевський (стр.34-36) Кл.слова: поезії,вірші,тексти
Тереса Св. Стрельнув Лучник безпомильно/ Тереса Свята (стр.34) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Тереса Св. Блаженне серце те, що любить Бога/ Тереса Свята (стр.35) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Тереса Св. Ані тривог, ані страхів/ Тереса Свята (стр.35) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Тереса Св. Сходить світанок/ Св. Тереса (стр.35) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Тереса Св. Ісусе, любий пане/ Св. Тереса (стр.36) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Чосер. Кентерберійські оповідки/ Джеффрі Чосер ; пер. М. Стріха (стр.37-47) Кл.слова: художня література,оповідка,текст
Петрович Б. Стах/ Б. Петрович (стр.48-104) Кл.слова: проза,повість,текст
Султанли В. Дервіш/ В. Султанли (стр.105-108) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Султанли В. Полярна ніч/ В. Султанли Кл.слова: проза,оповідання,текст
Хесус Ф. Г. Я, Алонсо Кіхано Добрий/ Фернандес Гарсія Хесус ; пер. С. Борщевський (стр.112-162) Кл.слова: драма,п’єса,текст
Шатилов М. Великі лови: літопис літа 1947-го/ М. Шатилов (стр.163-191) Кл.слова: УПА,бандерівці,військово-політична операція Б
Акунін Б. Правильне місто має бути доброзичливим до чужих і сповненим прихованих смислів для своїх/ Б. Акунін ; інтерв'юер Ю. Микитенко (стр.193-197) Кл.слова: Акунін Борис, про нього,Акунін Борис, Чорне місто, про твір
Пас О. Первісний погляд. Переднє слово до "Учення дона Хуана" Карлоса Кастанеди/ О. Пас ; пер. О. Цівун (стр.198-207) Кл.слова: проза,Кастанеда Карлос, про нього,есей
Стріха М. В. Джеффрі Чосер і його Жінка з Бату/ М. В. Стріха (стр.208-213) Кл.слова: Чосер Джеффрі, Жінка з Бату, про твір,персонажі твору
Шалагінов Б. Національно-культурний суверенітет та сучасна мережна цивілізація/ Б. Шалагінов (стр.214-219) Кл.слова: комп’ютерна віртуальність,ігрова психологія,духовні цінності
Пронкевич О. Містика, перетворена на вірші: поезія святої Тереси Авільської в перекладах українською мовою/ О. Пронкевич (стр.220-227) Кл.слова: свята Тереса Авільська, про неї,духовні пошуки святої Тереси,творчість святої Тереси Авільської
Некряч Т. Роман-драма і драма в романі: до 70-річчя виходу в світ роману Р. П. Воррена "Вся королівська рать"/ Т. Некряч (стр.228-234) Кл.слова: Воррен Роберт Пенн, Вся королівська рать, про твір,політичний роман-трагедія,персонажі твору
Радчук В. Як перекласти поетичне "ледь-ледь" ?/ В. Радчук (стр.235-243) Кл.слова: перекладознавство,переклад поезій,неперекладність
Ткаченко С. Література, яка завжди з нами/ С. Ткаченко (стр.244-246) Кл.слова: Ковбасенко Юрій, Антична література, про посібник,антична література
Зорівчак Р. Іван Франко як перекладач і перекладознавець/ Р. Зорівчак (стр.247-257) Кл.слова: франко Іван, про творчість,Франко Іван - перекладач,українське перекладознавство
Дроздовський Д. Віра Річ : між Шекспіром і Шевченком/ Д. Дроздовський (стр.258-260) Кл.слова: Річ Віра, про неї,перекладачка,популяризація української літератури
Дроздовський Д. Поколіннєві розриви й трансформації: у пошуках самобутності/ Д. Дроздовський (стр.261-266) Кл.слова: науковий збірник Вроцлавського університету,культурологія,літературознавство
Сінченко О. Цей світ - XX століття/ О. Сінченко (стр.267-272) Кл.слова: видавництво "Дух і літера",Бібліотека спротиву, бібліотека надії, про проект
Ралашич Й. Юрій Крижанич і Україна/ Й. Ралашич (стр.273-276) Кл.слова: Пащенко Євген, Юрій Крижанич і Україна, про книгу,україно-хорватські взаємини
Деледда, Г. Чаклун/ Г. Деледда (стр.277-280) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)