Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти раннього віку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.

Андрющенко Ольга Морквинка-вітамінка : заняття для дітей раннього віку /Ольга Андрющенко, Лариса Рудень // Дошкільне виховання, 2017,N № 10.-С.24-25
2.

Вікова психологія/О. П. Сергєєнкова [та ін.]. - 2012
3.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Воспитание и развитие детей раннего возраста: пособие для воспитателя детского сада./В. В. Гербова, Р. Г. Казакова, И. М. Кононова ; ред. Г. М. Лямина. - 1981
5.

Впровадження програми надання соціальних послуг сім'ям з дітьми раннього та дошкільного віку, які опинилися в складних життєвих обставинах/Н. І. Бабій, Т. М. Гейко, І. М. Дубініна. - 2008
6.

Впровадження програми надання соціальних послуг сім’ям з дітьми раннього та дошкільного віку, які опинилися в складних життєвих обставинах/Н. І. Бабій, Т. М. Гейко, І. М. Дубініна. - 2009
7.

Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/Н. Голота, А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.59-64
8.

Готуємося до відвідування дошкільного закладу разом з батьками/Зоя Чайка [та ін.] // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 6.-С.47–51.
9.

Гурковська Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток/Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.13–17.
10.

Довгополова К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку/Катерина Довгополова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1(93).-С.31–38
11.

Капкович С. Звикаємо до садочка. Програма роботи психолога з адаптації дітей раннього віку дл умов ДНЗ/С. Капкович // Психолог дошкілля. -Київ:Шкільний світ, 2015,N № 8.-С.4-14
12.

Коваленко А. Гра – ключ до пізнання/А. Коваленко // Палітра педагога. -Київ:Світич, 2015,N № 5.-С.25–27.
13.

Кононко О. Цінність раннього дитинства для розвитку особистості/О. Кононко // Палітра педагога. -Київ:Світич, 2015,N № 5.-С.3–6.
14.

Кузнєцова Г. Музика в яслах: хапай, тряси, танцюй/Г. Кузнєцова // Музичний керівник. -Київ, 2019,N N 1.-С.4-10
15.

Кушина А. І веселі, і цікаві наші фізкультурні вправи/А. Кушина // Палітра педагога. -Київ:Світич, 2015,N № 5.-С.20–24.
16.

Літіченко О. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку/О. Літіченко, Д. Мастерук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.23-36
17.

Литовченко С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху/Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.45-52.
18.

Манюк Олена Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку/Олена Манюк // Дошкільне виховання, 2017,N № 2.-С.34-36
19.

Методика розвитку мови в дитячому садку/редактор: А. М. Богуш , В. Г. Петік. - 1977
20.

Музичний керівник - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)