Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (20)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=еволюція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 417
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 746.3:391(477)"19/В 18-414283408
Автор(и) : Варивончик А. В.
Назва : Традиційна народна вишивка як складова українського одягу (ХХ ст.) : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :107 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв :
ДРНТІ : 18.31.51
УДК : 746.3:391(477)"19"(075.8) + 391(477)"19"(075.8)
Предметні рубрики: Український костюм
Вишивка-- Українська
Українська вишивка-- Історія, 20 ст.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(9), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(9), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.02(477)(091)/Р 69
Автор(и) : Романенко, Ганна Олександрівна, Шейко В. М.
Назва : Еволюція художніх і літературних об'єднань України : історико-культурологічний вимір : монографія
Вихідні дані : Київ: Ін-т культурології академії мистецтв України, 2008
Кільк.характеристики :207 с
Примітки : Библиогр.: с. 167-191
ISBN, Ціна 978-966-2241-01-3:
ДРНТІ : 17.01.09
УДК : 82.02(477)(091)
Предметні рубрики: Літературознавство-- Літературні об’єднання-- Історія --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/С 47
Автор(и) : Сліпушко, Оксана Миколаївна
Назва : Еволюція та функціонування літературних образіву книжності Києворуської держави (ХІ – перша половина ХІІІ ст.) : монографія
Вихідні дані : Київ: Аконіт, 2009
Кільк.характеристики :415 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-8001-54-3:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 80я43/S90
Автор(и) : Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна
Назва : Причини зрушень у складних системах: з досвіду історичного дослідження мов
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування :: зб. наук. пр./ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Studia Philologica, Вип. 1. - С. 5-12 (Шифр 80я43/S90-358971)
ББК : 80я43
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1/М 86
Автор(и) : Мочерний, Степан Васильович, Устенко, Олександр Андрійович
Назва : Основи економічної теорії : навчальний посібник . -3-тє вид., стер.
Вихідні дані : Київ: Академія, 2009
Кільк.характеристики :502 с.
Серія: Альма-матер
Примітки : Серію засновано в 1999 році
ISBN, Ціна 978-966-580-275-4:
ДРНТІ : 06
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Економіка-- Економічні науки
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4(075.8)/Л 84
Автор(и) : Лукашевич, Микола Павлович, Семигіна, Тетяна Вікторівна
Назва : Соціальна робота (теорія і практика) : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2011
Кільк.характеристики :367 с
Серія: "Українська книга"
ISBN, Ціна 978-966-8019-89-0:
ДРНТІ : 04.21.81
УДК : 364.4(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Анотація: В підручнику розкрито сутність поняття "соціальна робота" як галузі науки, навчальної дисципліни та фахової діяльності. Розглянуто основні типи теорій та моделей соціальної роботи, практику соціальної роботи в Україні та за кордоном.
Примірники : всього : Ф2(5), Ф1(3), Ф3(2)
Вільні : Ф2(5), Ф1(3), Ф3(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09/Н 34
Назва : Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди . Ч. 2 : Літературознавство. Вип. 4 (68)
Вихідні дані : Харків: Нове слово, 2011
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
ДРНТІ : 17.01
УДК : 82.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія та критика світової літератури
Зміст : В. Стефаник та дискурс "Народництва – модернізму" в українському літературному процесі часу fin de siecle/ Н. М. Ботнаренко. Феномен французского "регионального" романа: генезис, жанровое содержание и поэтика/ Ю. А. Ващенко. Родова специфіка художнього конфлікту: теоретичний аспект/ Т. І. Вірченко. Образы материальной среды дома в романе Б. Л. Пастернака "Доктор живаго"/ Л. В. Волосевич. Развитие жанра очерка в русской литературе первой трети XX века/ Е. А. Гусева. Символіка пресвятої трійці у "Великій гармонії" Б.- І. Антоновича/ І. І. Дмитрів. Психологизм в образе и деталях в произведениях В. Набокова/ О. В. Донцова. Музыка в творческом мире И. С. Тургенева/ В. И. Доценко. Еволюція поета – екзистенціаліста В. Стуса в контексті 60-80-ХХ ст. й української дійсності/ Є. О. Іващенко. Хронотопіка змістових рівнів драматичного твору/ Р. А. Козлов. Настрій: існування як буття у романі Сімони де Бовуар "Мандарини"/ С. К. Криворучко. Аналіз лінгво-стилістичного аспекту романів А. Кастілло/ А. В. Совєтна. Культурно-освітній контекст формування поетики Т. С. Еліота/ Л. П. Статкевич. Система пейзажних образів у збірці "Сестра моя – жизнь" Б. Пастернака/ Я. М. Тагільцева.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7/М 65
Назва : Мистецтвознавчі записки : зібрання наукових праць. Вип. 20
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2011
Кільк.характеристики :401 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв :
ДРНТІ : 12.21.41 + 18.41 + 18.45 + 18.67
УДК : 7
Предметні рубрики: Мистецтвознавство
Зміст : Мадригали Клаудіо Монтеверді в контексті музичної культури його часу/ В. Б. Жаркова. Дві передвеликодні страсні пісні кінця XVII - початку XVIII століть (джерелознавчі, текстологічні, релігійно-виховні аспекти)/ Ю. Є. Медведик. Музична критика в сучасному комунікативному середовищі: зміна формату/ Ю. І. Чекан. Композиторська творчість представників польської культури на Поділлі (на прикладі діяльності Т. Падурри, І. Козловського, Т. Ганіцького та інших)/ М. О. Антошко. Становлення виконавської школи гри на духових інструментах у Києві (XVII - перша половина XX століть)/ Ю. А. Рудчук. "Дочекатися музики" В. Сильвестрова: інтенціональний зріз/ О. П. Опанасюк. Взаємодія художньо-стильових тенденцій у фортепіанній музиці передвоєнного періоду (на прикладі дитячих альбомів В. Барвінського та В. Косенка)/ О. Є. Тимощук. Одеська виконавська школа тромбона/ Г. П. Марценюк. З історії розвитку духовних оркестрів в Україні: XVII - початку XXI століть/ В. І. Романовський. Функціонування національних традицій у виконавській діяльності українських музикантів в умовах еміграції/ Л. А. Лавренюк. "Граматика музикальна" Миколи Ділецького та досягнення музично-теоретичної думки кінця XVII - першої половини XVIII століть/ О. І. Стріхар. Музична гармонія та її потенціальні можливості в організації буття та мислення людства/ А. І. Зименко. Діяльність Миколаївського відділення Імператорського російського музичного товариства у контексті культурного розвитку півдня України/ Т. О. Рибалко. Композитор Олександр Зноско-Боровський. Невідомі сторінки біографії/ С. В. Свірідова. Творчість Чарлі Крістіана і Джанго Рейнхарда у контексті становлення гітарного джазового виконавства/ М. В. Порцев. Особливості формування звукоідеалу в закарпатській інструментальній культурі пастушої традиції/ Н. Г. Ганудельова. Творчі школи при Київській і Московській кіностудіях художніх фільмів та українських театрах/ О. В. Безручко. Фестиваль "Золота корона" у контексті європейського культурного простору/ О. М. Ущапівська. Творчий синтез режисерських пошуків Всеволода Мейєрхольда/ В. В. Демещенко. Театралізація цирку та цирквізація театру як феномен сучасної культури/ К. І. Станіславська. Реформаторська діяльність Леся Курбаса в українській театральній режисурі/ О. А. Паламаренко. Культурологічне значення символіки українських народних обрядів (на прикладі сучасних театралізованих видовищ)/ М. В. Крипчук. Вступ до теми феномену "Кіно одного актора"/ В. О. Янковська. Микола Дмитрович Мізко - журналіст, театральний критик/ Ю. Ю. Полякова. Італійські маньєристи при європейських дворах у XVI - на початку XVII століть/ Ю. В. Романенкова. Художні особливості та оберегова роль українського народного весільного вінка/ Л. М. Білякович, О. Ю. Козирєва. До проблеми становлення української сучасної хореографії: від естрадного танцю до театру "Сузір’я Аніко"/ Д. І. Шариков. Альфрейно-живописна школа. Історичний огляд та сучасний стан в Україні/ Л. В. Терещенко-Кайдан. Жанрові особливості музичного супроводу українського народно-сценічного танцю/ Б. І. Забута. Пластична культура як складова творчої особливості при формуванні трюку у видовищих мистецтвах/ О. В. Жуковін. Народно-ужиткове мистецтво та напрямки етнічного та екологічного дизайну України (до проблеми підготовки дизайнерів текстилю)/ М. П. Чумаченко. Авторські творчі підходи у дизайні сучасної керамічної плитки/ С. В. Катріченко. Народне танцювальне мистецтво Житомирщини: збереження традицій/ О. Д. Помпа. Плахтові тканини Переяслав-Хмельницької фабрики художніх виробів ім. Б. Хмельницького: традиції та сучасність/ Х. В. Турко. Балаган та ярмаркове видовище як передомови синтезу мистецтв у мас-мадіа/ В. В. Яромчук. Еволюція українських кахель: регіональні аспекти/ М. М. Гриценко. Літургійний вимір духовної пісенності українсько-білоруської традиції XVII - XIX століть/ О. Л. Зосім. Культурно-мистецьке життя Вінниці першої третини XX століття/ Т. І. Сідлецька. Пісенний фольклор лемків у контексті національної культури України XXI століття/ О. Р. Фабрика-Процька. Особливості викладання акварельного живопису на засадах академічної школи/ В. О. Черватюк. Етнографічні питання на XIII археологічному з’їзді у Катеринославі/ Т. О. Чернета. Виставкова діяльність на Самбірщині у 1927-2005 роках/ М. А. Дзюба. Особливості українського герботворення періоду Козацької доби. Герб Пилипа Орлика/ С. С. Подгурська. Католицьке церковне мистецтво Австралії XVIII - XIX століть: стильові тенденції/ К. М. Паламарчук. Творчо-організаційні питання розвитку українського образотворчого мистецтва у радянський період/ В. В. Михальчук. Леонард Штокель (1510-1560) - засновник музичної педагогіки на території Словаччини/ К. Меднянські. Танець як форма розвитку творчої обдарованості дітей та підлітків/ О. С. Білаш. Живописні сонати України художника Юхима Михайліва/ М. С. Кочубей. Особливості підготовки артистів балету за системою Миколи Тарасова/ С. М. Афанасьєв. Діяльність І. Лаврівського у контексті розвитку музичної освіти і виховання в Галичині/ Л. Мартинів. Мистецько-просвітницька діяльність хорових колективів Бережанщини кінця XIX - першої половини XX століття/ О. М. Бойчук. Музично-педагогічна спадщина В. В. Дубравіна: фундаментальна доцільність/ А. О. Кулик. Презентація кафедри теоретичної, прикладної культурології і музикознавства Національної акдемії керівних кадрів культури і мистецтв/ В. Д. Шульгіна, Л. М. Микуланинець, О. В. Яковлев. Перший галицький композитор-симфоніст (до 110-х роковин з дня народження Романа Сімовича)/ О. С. Захарчук. Проблема виконавського мистецтва на сторінках наукового видання "Камерно-інструментальний ансамбль: історія, теорія, практика"/ Т. М. Дубровний.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Слово і час -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Жулинський М. Іменем Шевченка/ М. Жулинський (стр.3-16) Кл.слова: шевченко тарас, про нього,літературознавство,українська література
Гаджилова Г. Семен Гулак-Артемовський : життєві і творчі колізії/ Г. Гаджилова (стр.17-27) Кл.слова: Українська література,драматургія,Гулак-Артемовський Семен, про нього
Шевчук Т. Сковородинівське коло: родовід Михайла Ковалинського/ Т. Шевчук (стр.28-44) Кл.слова: Українська література,Григорій Сковорода,Ковалинський Михайло, про нього
Трофимук М. Еволюція естетичних та ідейних поглядів Іринея Фальковського на прикладі поезій раннього та пізнього періодів творчості/ М. Трофимук (стр.45-58) Кл.слова: Київо-Могилянська академія,класицизм,античні мотиви
Овчаренко Н. Альтернативно-історична модель жанру диспотії в канадській прозі/ Н. Овчаренко (стр.59-71) Кл.слова: історичний роман,біблійна міфологія,дистопія
Дроздовський Д. Сучасний британський роман після"9/ХІ": модель іена Мак'юена/ Д. Дроздовський (стр.72-78) Кл.слова: пост-модернізм,сучасний британський роман
Токмань Г. "Розрита" і "занедбана" могили: діалог Євгена Плужника з тарасом Шевченком/ Г. Токмань (стр.79-92) Кл.слова: Поезія,стиль,шевченко тарас, про нього
Пуніна О. "Лебедина зграя" Василя Земляка та "Вавилон ХХ" Івана Миколайчука: романний гротеск і його модифікація в кіноінтерпретації/ О. Пуніна (стр.94-101) Кл.слова: роман,модифікація,гротеск
Камінчук О. Семантика концепту любові в українській поезії кінця ХІХ - початку ХХ ст.: світоглядно-оцінний аспект/ О. Камінчук (стр.102-107) Кл.слова: українська поезія,семантика концепту,художній світогляд
Камінчук О. Семантика концепту любові в українській поезії кінця ХІХ - початку ХХ ст.: світоглядно-оцінний аспект/ О. Камінчук (стр.102-108)
Дмитрієнко М. "Як мені хочеться, щоб ти був щасливий!". (Із листа Розалії Ліфшиць до Володимира Винниченка) / М. Дмитрієнко, Я. Іщенко (стр.108-114)
Пастух Б. У просторі відкритих фіналів/ Б. Пастух (стр.114-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)