Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експеримент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Bem, N.
    Igor Volk: "Where aviation is, the country rises" = Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається" / N. Bem, O. Ilkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
авіація -- космонавт -- пілот-випробовувач -- народжені в Україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Дод.точки доступу:
Ilkova, O.
Оксана Ількова
Наталія Бем


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ivashnova, S.
    How teachers choose training courses. Empirical research results [Електронний ресурс] / S. Ivashnova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P33-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні курси -- вчителі -- глибинне інтерв’ю -- компетентність -- кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Koshcheev, Alexander
    Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO = Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо / Alexander Koshcheev, Nina Dolbysheva // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
тхеквондо -- фізична підготовка -- кваліфіковані спортсмени -- силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Дод.точки доступу:
Dolbysheva, Nina
Долбишева Ніна
Кощеєв Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Merawi, F.
    Public Sphere, Rationality and the Limits of the Federal Experiment in Ethiopia = Публічна сфера, раціональність і межі федерального експерименту в Ефіопії / F. Merawi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P62-70. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
федеральний експеримент в Ефіопії -- етнічний федералізм -- громадська сфера -- критика -- демократизація
Анотація: Актуальність роздумів автора про впроваджуваний вже 27 років в Ефіопії експеримент щодо встановлення етнічного федерального устрою обумовлена перманентними міжетнічними конфліктами, які ускладнюються невирішеністю соціально-економічних проблем, боротьбою еліт за владу і ресурси, прорахунками і помилками влади всіх рівнів. Використовуючи поняття публічної сфери як простору для публічного дискурсу та раціональності, автор проводить думку, що федеральний експеримент в Ефіопії може розвиватися тільки на умовах публічності та відкритості, підтримуваних критичними громадськими дискусіями. Представлений у статті аналіз складається з трьох основних розділів. Перший розділ присвячений основним рисам етнічного федералізму в Ефіопії і його обмеженням. Другий - різним інтерпретаціям поняття "публічна сфера" в її відношенні до демократичної культури. Третій розділ статті містить міркування автора про ефіопську суспільну сферу, ефіопський дискурс про сучасність і перспективи публічної політичної культури в Ефіопії. У результаті цих міркувань автор приходить до висновку, що альтернативою насаджуваній урядом ідеї етнічного федералізму може бути публічна сфера і громадська раціональність, які звільняють суспільний простір від влади і звичаїв. Така спроба розвинути публічну сферу в якості основи для демократії базується на різних попередніх ефіопській сучасності рухах і ідеях, таких як Dekike Estifanos, хатата Zera Yacob, а також творах Negadras Gebrehiwot і Hiruy Woldeselassie. Перспективними формами публічної сфери, які дозволять посилити демократичні тренди в країні, автор вважає соціальні мережі та інші нові форми суспільної комунікації.
Дод.точки доступу:
Мераві Фазіл


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Mikhno, O.
    Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Електронний ресурс] / O. Mikhno. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна педагогіка -- структура характеристики -- характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Rayhert, K.
    The philosophy of artificial consciousness in the first season of TV series 'Westworld' = Філософія штучної свідомості в первом сезоне телесериала "Westworld" / K. Rayhert // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 5. - P88-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
наукова фантастика -- розумовий експеримент -- свідомість -- телебачення -- штучний інтелект -- штучна свідомість
Анотація: У статті аналізується філософія штучної свідомості в американському науково-фантастичному серіалі "Westworld", представленої як зіткнення двох протилежних філософських поглядів на свідомість і можливість створення штучної свідомості з позицій двох персонажів серіалу "Westworld" - Арнольда Вебера та Роберта Форда. Арнольд Вебер виходить з двох припущень: 1) людська свідомість існує; 2) людська свідомість може бути прототипом для штучної свідомості та будує свою модель штучної свідомості на основі концепції свідомості Джуліана Джейнса. Роберт Форд, навпаки, вважає, що ніякої свідомості не існує; є лише розповіді, які люди, а також можливо штучні істоти, подібні до людей, розповідають одна одній і які ґрунтуються завжди на стражданнях

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Salata, O.
    Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Електронний ресурс] / O. Salata. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P44-51, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- змагання -- студенти -- турніри -- пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Sholihati, A.
    The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking [Електронний ресурс] / A. Sholihati, W. Wuri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- навчальний модуль -- розвиток -- початкова школа -- соціокультурний зміст
Анотація: Запропоноване дослідження присвячене розробленню навчального модулю соціокультурного змісту, що сприяє розвитку критичного мислення; а також визначенню ефективності навчального модулю для III класів початкової школи. Критичне мислення розуміється як рефлексивне та продуктивне мислення, яке використовується в розумовій діяльності як аналіз та оцінка матеріалу з метою отримання істини. Для проведення дослідження використаний метод RnD (Gall, Gall, & Borg, 2003), відповідно до якого дослідження починалось з критичного аналізу наукової літератури, збору інформації за допомогою інтерв’ю та спостережень у трьох початкових школах, а також включало розроблення проєкту, початковий експеримент з обробкою результатів і внесенням коректив до первісного плану експерименту; формувальний експеримент, в якому взяли участь 36 учнів в експериментальному класі і 15 – у контрольному (всього 51 учень). Навчальний модуль був розроблений з використанням сакрального соціокультурного матеріалу, спрямованого на оптимізацію процесу внутрішнього розвитку учнів. Модуль тісно пов’язаний із соціокультурними умовами місцевого простору і навколишнього середовища і вимагає умінь критично мислити при розв’язанні завдань, пов’язаних із повсякденним життям. Розроблений модуль був прорецензований експертами, які засвідчили, що його доцільно впроваджувати в навчальну діяльність у ІІІ класах початкової школи. Результати проведеного дослідження та розробки були визнані експертами ефективними для розвитку критичного мислення учнів. Кількісні результати експерименту також засвідчили позитивний вплив розробленого навчального модулю на розвиток критичного мислення учнів. Результати незалежного t-тесту показали, що значно підвищилися навички критичного мислення учнів експериментальних груп, які брали участь у навчанні за допомогою модулю із соціокультурним змістом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Wuri, W.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2012/1
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2012р. Вип. 1 . - 43.42, 25.00, грн.
Зміст:
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна. Причини зрушень у складних системах: з досвіду історичного дослідження мов / І. Р. Буніятова. - С.5-12
Кл.слова: еволюція, синергетичний, катастрофа
Калитюк, Лілія Петрівна. Особливості вживання питальних висловлень як директивних мовленнєвих актів в англійсь / Л. П. Калитюк
Троць, Олена Володимирівна. Вербалізатори давньогерманських магічних технік при пророкуванні долі / О. В. Троць. - С.84-89
Кл.слова: жінка-пророчиця, детермінований, етимологія
Чеснокова, Ганна Вадимівна. Теоретичні витоки і принципи емпіричного художнього тексту / Г. В. Чеснокова. - С.89-95
Кл.слова: експеримент, жертвопринесення, ритуал
Соколовська, Світлана Володимирівна. Історія становлення лінгвістичної прагматики в зарубіжній і вітчизняній науці / С. В. Соколовська. - С.101-107
Кл.слова: прагмалінгвістика, локуція, семіотичний період
Наваренко, Інна Анатоліївна. Лінгвопрагматичні особливості іспанської народної казки / І. А. Наваренко. - С.111-116
Кл.слова: інваріантна, композиція моделі, вербалізація
Мельник, Валентина Іванівна. Кольороназви "жовтий" та "синій" у семантиці фразеологічної одиниці в англійській та французькій мовах / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С.120-123
Кл.слова: фразеологічна одиниця
Русаченко, Наталія Павлівна. Морфонологічні особливості словотворчих моделей іменника староукраїнської мови другої половини XVII- XVII ст.I / Н. П. Русаченко. - С.123-128
Кл.слова: діахронія, альтернація, словотвір
Бугрій, Анастасія Сергіївна. Код західноєвропейського відродження у романі Айріс Мердок "Свята і гріховна машина кохання" / А. С. Бугрій. - С.129-133
Кл.слова: алюзія, дихотомія, неоплатонізм
Перейти до зовнішнього ресурсу САЙТ ЖУРНАЛУ,
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (6)
Вільні: ГП ЧЗ (6)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/16
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 16
Зміст:
Коваленко, В. М. Зв’язність тексту та мовні засоби її вираження (на матеріалі німецької мови) / В. М. Коваленко, В. Д. Порошина. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. К. Модус Barbara: логіко-феноменологічний експеримент експлікації мови Emoji / Р. К. Махачашвілі, А. О. Бахтіна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мізін, К. І. Німецькі емоційні поняття безпеки, захищеності та затишку на тлі лінгвокультурної опозиції ordnung 'порядок' – chaos 'хаос' / К. І. Мізін, О. С. Колесник. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Khvostenko, Y. Emotives of surprise in modern english poetry / Y. Khvostenko, I. Redka. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Shabelnyk, K. Structural features of modern english commencement speeches / K. Shabelnyk, Y. Torhovets. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Semantic prosody of the lemma Vaccine in the media texts / O. Sivaieva. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Stepanenko, K. Speech acts in public figures’ tweets on environmental issues / K. Stepanenko, Y. Karpenko. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis / G. Tsapro, A. Semeniuk. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, І. І. "Найглибші глибини людського буття": екзистенційні мотиви в романі Кормака Маккарті "Дорога" / І. І. Качур. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Остропальченко, Ю. В. "The Era of the Strong but Feminine Woman": інтертекст у п’єсі "The Ssters Rosensweig" В. Вассерштайн / Ю. В. Остропальченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, М. Я. Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)