Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експеримент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mikhno O.
Назва : Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 61-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експериментальна педагогіка--структура характеристики--характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koshcheev Alexander, Dolbysheva Nina
Назва : Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO
Паралельн. назви :Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тхеквондо--фізична підготовка--кваліфіковані спортсмени--силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Salata O.
Назва : Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 44-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--змагання--студенти--турніри--пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслова О.
Назва : Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments
Паралельн. назви :Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2020. - N 1. - С. 88-99. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7 (Шифр С967601977/2020/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція--технологія--здоров’яформування--порушення слуху--школярі--діти--корекція--фізичний розвиток--фізичний стан--здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хорошуха М., Іващенко С., Присяжнюк С.
Назва : Express method of assessment of somatic health among people with locomotor system disorders on reserves of bioenergy (problem of the athletes’ health assessment)
Паралельн. назви :Експрес-метод оцінки соматичного здоров’я осіб з вадами опорно-рухового апарату за резервами біоенергетики (проблема оцінки здоров’я спортсменів)
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2020. - N 1. - С. 126-141. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.10 (Шифр С967601977/2020/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров’я--оцінка--студенти-спортсмени з фізичними вадами
Анотація: Відомо, що експрес-метод кількісної оцінки рівня соматичного здоров’я за резервами біоенергетики (метод Г.Л. Апанасенка) не може використовуватись при тестуванні осіб з вадами опорно-рухового апарату. Відомо також, що цей метод не може бути використаним в оцінці здоров’я спортсменів. Однак залишається мало дослідженою проблема кількісної оцінки соматичного здоров’я спортсменів з обмеженими фізичними можливостями. Мета - виявити і науково обґрунтувати питання доцільності / недоцільності використання експрес-методу в оцінці рівня соматичного здоров’я спортсменів з фізичними вадами. Матеріал і методи: 1) теоретичні (аналіз наукової літератури з проблем діагностики здоров’я); 2) емпіричні (педагогічне анкетування, спостереження, педагогічний експеримент); 3) аналітичні (методи статистики). Дослідженнями встановлено факт специфічності впливу тренувальних навантажень різної спрямованості на показники експрес-оцінки соматичного здоров’я спортсменів з фізичними вадами. Встановлено, що головним чинником, що унеможливлює використання експрес-методу в оцінці рівня соматичного здоров’я спортсменів з особливими потребами є феномен «втрати» функціональних здібностей в процесі занять спортом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ivashnova S.
Назва : How teachers choose training courses. Empirical research results [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 33-43. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні курси--вчителі--глибинне інтерв’ю--компетентність--кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bem N., Ilkova O.
Назва : Igor Volk: "Where aviation is, the country rises"
Паралельн. назви :Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається"
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 2. - С. 62-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авіація--космонавт--пілот-випробовувач--народжені в україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградов В., Білецька В., Швець С.
Назва : Increasing the effectiveness of pre-competitive training in soccer on the student team example
Паралельн. назви :Підвищення ефективності передзмагальної підготовки в футболі на прикладі студентської збірної
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2020. - N 1. - С. 15-27. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.2 (Шифр С967601977/2020/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): футбол--студенти--передзмагальна підготовка--засоби відновлення
Анотація: У спортивній практиці актуальним є питання застосування комплексної програми оптимізації навантаження і спеціальних засобів відновлення футболістів. Мета: визначення напрямків підвищення рівня спеціальної підготовки футболістів у передзмагальному періоді підготовки за рахунок оптимізації навантаження і застосування спеціальних засобів відновлення футболістів. Теоретичний аналіз та узагальнення даних науковометодичної літератури, анкетне опитування, педагогічні спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математикостатистичної обробки даних. У ході дослідження здійснено аналіз форм, методів і засобів відновлення у передзмагальній підготовці, визначено найбільш доступні в умовах підготовки студентської команди достатньо ефективні засоби відновлення: сауна, спортивний масаж, апаратний масаж, відновлювальний масаж, контрастний душ. Розроблена тренувальна програма передзмагального етапу для збірної студентської команди з футболу Університету Грінченка. Показано, що підготовка футболістів у передзмагальному мезоциклі повинна бути комплексною, включати відповідне навантаження і відновлювальні процедури, використання спеціально-підготовчих і технікотактичних вправ і контрольних ігор, що повинно стабілізувати оптимальний рівень індивідуальної спортивної форми гравців і команди в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Капкан О. О., Худолій О. М., Бартік П.
Назва : Motor skills development: optimization of teaching boys aged 14
Місце публікування : Теорія та методика фізичного виховання: науково-методичний журнал: ТОВ ОВС, 2019. - Т. 19, № 3. - С. 148-155. - ISSN 1993-7989ISSN 1993-7997 (Шифр Т104831881/2019/19/3). - ISSN 1993-7989ISSN 1993-7997. - ISSN 1993-7989ISSN 1993-7997
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хлопці--рухові навички--навчальні завдання--режими виконання вправ--факторний експеримент
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іващенко О. В., Носко М. О., Носко Ю. М.
Назва : Pattern recognition: description of modes of teaching boys aged 7 throwing a small ball at a vertical target
Місце публікування : Теорія та методика фізичного виховання: науково-методичний журнал: ТОВ ОВС, 2019. - Т. 19, № 3. - С. 130-138. - ISSN 1993-7989ISSN 1993-7997 (Шифр Т104831881/2019/19/3). - ISSN 1993-7989ISSN 1993-7997. - ISSN 1993-7989ISSN 1993-7997
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--хлопці 7 років--факторний експеримент--дискримінантний аналіз
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)