Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експерименти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Perevaryukha, A. Ya.
    Development and scenario experiments with the new model of rapid bioresources crisis undder expert control [Текст] / A. Ya. Perevaryukha // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2021. - N 1. - С. 116-125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
гібридні системи -- логічні моделі з керуванням -- перевизначення рівнянь предикатами -- коригування моделі розмноження і росту риб -- сценарні обчислювальні експерименти -- обгрунтування моделі -- експертне управління -- біфурмація в моделях екосистеми

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

3.
001(477)
Д 34


   
    День науки в Україні // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 62–63. - Зміст: Цікава наука для дітей ; Чому дерева не ростуть до неба, або Експерименти в дитячому садку.
УДК

Рубрики: Наука--День науки--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--Cвята--Україна


   Дошкільні навчальні заклади--Експерименти--Україна


Кл.слова (ненормовані):
наука -- День науки в Україні -- дошкільні навчальні заклади -- відзначення -- святкування -- експериментування -- експерименти
Анотація: У статті йдеться про організацію відзначення Дня науки в Україні в дошкільних навчальних закладах.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Доридор, О. І.
    Дидактичні матеріали для 7 класу / О. І. Доридор // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 15/16. - С. 46-48

Рубрики: Хімія в школі--дидактичні матеріали--7 клас

   Дидактичні матеріали з хімії--хімія в школі--7 клас


Кл.слова (ненормовані):
хімія в школі (7 клас) -- дидактичні матеріали з хімії (7 клас) -- хімічні експерименти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Бурячок, Володимир Леонідович.
    Дослідження спуфінгу ідентифікатора абонентапри реєстрації: виявлення та протидія / В. Л. Бурячок, В. Ю. Соколов, Махіяр Таджіні // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 7. - С. 6-16, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.616. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
ідентифікатор абонента -- спуфінг -- визначення абонента -- перевірка абонента -- абонент -- протокол ініціювання сесії
Анотація: При підробленні ідентифікатора абонента надається дійсний доступ до сервісів від імені іншого абонента. Ця основна стратегія нападу часто застосовується в існуючих телекомунікаційних мережах для підробки и фальсифікації доступу, що спричиняє значні фінансові збитки. Нажаль, підробку ідентифікатора абонента здійснити досить легко, а захиститися від неї вкрай важко. Крім того, зараз не існує ефективних рішень по протидії цій вразливості. У цьому дослідженні пропонується застосування CIVE (Callee Inference & VErification) —можливий захист від підроблення ідентифікатора абонента. В статті представлено, як можна підробляти виклики, а також представлений метод CIVE, за допомогою якого можливо частково протидіяти подібним нападам. Підроблення ідентифікатора абонента може спричинити величезні фінансові та політичні проблеми, особливо сьогодні, коли багато речей, навіть автентифікація та підтвердження, доступні за допомогою телефонного дзвінка, наприклад, при доступі до банківських рахунків, підтвердження транзакцій за допомогою двофакторної автентифікації та багато інших речей. Ми вважаємо, що у критичних галузях, зокрема для банків та постачальників інших платіжних послуг, інформаційні системи повинні бути захищені від таких вразливостей і мати на озброєні методи запобігання. Також важливо навчити персонал, який має особливе соціальне значення —політиків і знаменитостей, що такі види атака вже існують і можуть призвести до іміджевих втрат. Для цього документу ми реалізували дзвінок з Білого дому, щоб показати відсутність обмежень при виборі жертви, а потерпілий отримує дзвінок і робить цей вектор нападу небезпечним. Ані сучасні телекомунікаційні компанії, ані виробники пристроїв на зразок 4G смартфонів не здатні запобігти або навіть виявити подібний напад. Це дослідження є демонстрацією наявних уразливих місць. Усі експерименти проводилися на ізольованих макетах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Соколов, Володимир Юрійович
Таджіні, Махіяр


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Бєлєнька, Ганна
    Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом

Кл.слова (ненормовані):
етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування
Анотація: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: З361872/2020/4
   Журнал

Зовнішні справи : суспільно-політичний журнал/ МЗС України, Дипломатична академія України. - Київ : Політика і час, 2007 - . - ISSN 2663-2675. - Виходить щомісячно
2020р. N 4
Зміст:
Толстов, Сергій. Світ без ілюзій: реалії, тенденції та експерименти постліберальної доби / С. Толстов. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Шморгун, Олександр. Євроінтеграційний курс України: перспективи і застереження / О. Шморгун. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Киридон, Алла. Глобальна історія як напрям історичних досліджень ХХІ сторіччя / А. Киридон. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціватий, Вячеслав. Європейські зовнішні справи і дипломатія середини XVII століття: інституціональні дилеми вестфальського конгресу і вестфальського миру / В. Ціватий. - С.24-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Пиріг, Роман. Юля Лі – українська принцеса Кореї / Р. Пиріг. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоголішвілі, Отар. Українці в суспільно-політичному та культурно-просвітницькому житті Батумі наприкінці ХІХ-початку ХХ сторіччя / О. Гоголішвілі, Т. Путркарадзе. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Шергін, Сергій. В’єтнам на шляху суспільної модернізації та міжрегіонального співробітництва / С. Шергін, Є. Припік. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Перга, Тетяна. Кліматична політика Австралії: крок вперед, два назад / Т. Перга. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рилач, Наталія. «Школа молодого дипломата» / Н. Рилач. - С.53-54
80 років дипломату та письменнику Олександрові Сліпченку. - С.55-57
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Салата, О.
    Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років [Текст] / О. Салата // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 36-41, DOI 10.28925/2524-0757.2021.25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Казимир Малевич -- авангардні дискусії -- супрематизм -- кубізм -- безпредметність зображень
Анотація: Статтю присвячено постаті художника та мистецтвознавця Казимира Малевича, який впроваджував у традиційне художнє мистецтво нові тенденції та підходи. Увага акцентується на його авангардних дискусіях під час викладання у Київському художньому інституті в 1928–1930 роках. Пошуки та експерименти художника були тісно пов’язані з відчуттям сучасності і нових імпульсів у культурі. Ідеї Малевича продовжували поширюватися завдяки учням й однодумцям, котрі розвивали їх і розробляли нові підходи у використанні зображувальних технік. Досвід, втілений майстром, показав особливість мистецького простору, що сформувався у Києві наприкінці 1920-х років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
159.9.07
К 65


    Копець, Людмила.
    Класичні експерименти в психології : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. Копець. - Київ : Києво-Могилянська академія, 2010. - 281 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 60.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Експериментальна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
експериментальні дослідження -- експеримнтальний метод -- класичні експерименти -- психологи-експериментатори

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.


    Десятко, Альона.
    Когнітивна технологія формування компетентностей здобувачів освіти при вивченні предметів природничого циклу / А. Десятко, Н. Хорольська, В. Чубаєвський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 237-245, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.237245. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна технологія -- компетентність -- штучний інтелект -- здобувачі освіти
Анотація: Стаття зосереджена на дослідженні впливу когнітивних технологій, зокрема тих, в основі яких є штучний інтелект, на процес формування компетентностей здобувачів освіти, а також на розгляд підходів до розробки когнітивної інформаційної технології. В рамках роботи було розроблено модель когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, яка інтегрує індивідуалізований підхід до навчання, спрямований на підвищення якості освіти та розвиток ключових компетентностей здобувачів. Авторами здійснено детальний аналіз актуальної наукової літератури для визначення критичних параметрів оцінки ефективності запропонованої системи. Емпірична частина включає експерименти зі здобувачами освіти, котрі вивчають дисципліни природничого циклу, демонструючи значне поліпшення у засвоєнні матеріалу та мотивації щодо здобуття освіти. Показано, що на когнітивну модель технології формування компетентностей здобувачів освіти впливають: нормативно-правова база, концепція когнітивної технології, програмно-апаратний комплекс та людський ресурс. Результатом застосування даної технології є «Рекомендації щодо удосконалення процесу формування компетентностей здобувачів освіти». Також показано, що дана модель може бути розкладена на два етапи: «Навчання нейронної мережі» та «Впровадження нейронної мережі в освітній процес». У цьому дослідженні основна увага приділяється досягненню ефективності та мінімізації освітніх втрат у процесі набуття компетентностей. Підтверджено достатню ефективність когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, відкриваючи нові перспективи для її застосування у різноманітних освітніх контекстах. Дослідження показує можливості підходу до розвиток освітніх технологій з використанням штучного інтелекту, пропонуючи інноваційні підходи до навчання, сприяючи формуванню глибоких знань та розвитку комплексного розуміння предмету вивчення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Хорольська, Наталя
Чубаєвський, Віталій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)