Пошуковий запит: (<.>K=електронна комерція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Маркетинг в Україні - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Зозульов О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку/О. Зозульов, Є. Домашева // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 2.-С.46-54
|
>3.
| Машина Ю. Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні/Ю. Машина // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 4.-С.50-57
|
>4.
| Хоменко М. Основні гарантії і механізми захисту прав споживачів під час придбання продукції через мережу Інтернет/М. Хоменко, Н. Коробцова // Підприємство, господарство і право. -Київ:ТОВ "Гарантія", 2019,N № 3.-С.74-79
|
>5.
| Гончаренко А. Р. Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції/А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 10.-С.69-75
|
>6.
| Закревська Л. М. Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні/Л. М. Закревська, Г. С. Пенчук // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 6.-С.33-39
|
>7.
| Харченко О. Модель впровадження технологій електронної комерції/О. Харченко, В. Яремич // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2023. т.Том 2,N N 22.-С.204-213
|
|