Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=електронне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Сєров, Юрій.
    Специфіка використання You Tube-каналів як бази знань для ефективного вивчення іноземної мови [Текст] / Ю. Сєров, А. Соломон // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 46-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
smart-технології -- дистанційне навчання -- навчання в YouTube -- електронне навчання -- база знань
Дод.точки доступу:
Соломон, Анжеліка


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Седов, Віктор Євгенович.
    Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача [Текст] / В. Є. Седов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 74-82DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.7482. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- електронне навчання -- педагогічні технології
Анотація: В статті проаналізовано вплив розвитку цифрових технологій на систему освіти з точки зору виникнення нових та розвитку існуючих педагогічні технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
378.091.64(078)
G95


    Guri-Rosenblit, Sarah.
    Digital Technologies in higher Education: Sweeping Expectations and Actual Effects [Текст] / Sarah Guri-Rosenblit. - New York : Nova Science Publishers, 2010. - 175 p. - ISBN 978-1-61761-102-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
E-Learning -- електронне навчання -- Distance Education -- дистанційна освіта

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
378.4(100+477):001.891
Д 70


   
    Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні [Текст] : монографія / ДВНЗ КНЕУ імені В. Гетьмана, Інститут вищої освіти ; редактор: А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк. - Київ : КНЕУ, 2014. - 550 с. - ISBN 978-966-483-881-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Університети--Дослідницькі університети--Міжнародні університети--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- конкуренція -- інноваційні дослідження -- національна наука -- університетська освіта -- аудиторна робота -- інтелектуальна власність -- електронне навчання -- ігри -- симуляції -- відкрита освіта -- вітчизняна освіта -- інтернаціоналізація освіти
Анотація: У колективній монографії вчених Інституту вищої освіти ДВНЗ "Київський національний університет імені Вадима Гетьмана" та Університету Бредлі (США) за результатами наукового дослідження систематизовано методологічні засади міжнародної конкурентоспроможності дослідницьких університетів світового класу; з’ясовано їх роль та значення для еконромічного зростання країн; досліджено сучасні світові тенденції розвитку вищої освіти на глобального ринку освітніх послуг, існуючі в міжнародній практиці системи рейтингування дослідницьких університетів; проаналізовано конкурентний стан українських вищих навчальних закладів та визначено стратегічні напрями свторення і розбудови в Україні дослідницьких університетів світового рівня.
Дод.точки доступу:
Павленко, А. Ф. \редактор.\
Антонюк, Л. Л. \редактор.\
ДВНЗ КНЕУ імені В. Гетьмана
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
37.018.43:004
E10


   
    E-Learning [Текст]. Vol. 10. E-Learning and Smart Learning. Environment for the Preparation of New Generation Specialists: monograph / University of Silesia in Katowice, Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Ciezhyn ; Scientific editor E. Smyrnova-Trybulska. - Katowice - Cieszyn : Studio NOA of University of Silesia in Katowice, 2018. - 664 p. - ISBN 978-83-66055-05-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Електронне навчання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
E-Learning -- електронне навчання -- Smart Learning -- розумне навчання -- labour markey -- ринок праці
Дод.точки доступу:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia \scientific editor.\
University of Silesia in Katowice
Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Ciezhyn


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.018.43:004
E10


   
    E-learning. Vol.8: E-learning Methodology - Implementation and Evaluation [Текст] : monograph / scient. ed. E. Smyrnova-Trybulska. - Katowice - Cieszyn : Studio NOA of University of Silesia in Katowice, 2016. - 480 p. - ISBN 978-83-060071-86-1 : 60.00 грн.
Переклад назви: Методологія електронного навчання - впровадження та оцінка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Електронне навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- дистанційне навчання -- індивідуальна робота студента -- е-портфоліо -- е-комунікація -- експертна оцінка -- індивідуальне навчання -- інструменти оцінювання -- забезпечення якості освіти
Дод.точки доступу:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia \scient. ed.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
004(075)
К 63


    Жарких, Ю. С.
    Комп’ютерні технології в освіті [Текст] : навчальний посібник / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк ; дар. В. О. Огнев'юк. - Київ : Київський університет, 2012. - 238 с. - ISBN 978-966-439-544-8 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Інформаційні технології--Операційні системи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- чат -- блок -- електронне навчання -- комп'ютерне тестування
Дод.точки доступу:
Лисоченко, С. В.
Сусь, Б. Б.
Третяк, О. В.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

8.
378:004.02(075)
М 79


    Морзе, Н. В.
    Створення сучасного електронного навчального курсу в системі Moodle : навчальний посібник / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко. - Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький , 2016. - 232 с. - ISBN 978-617-608-064-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Електронне навчання--Moodle

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- онлайн курс -- електронне навчання -- освітній процес -- електронний навчальний курс -- ЕНК -- змістовий модуль -- сертифікація ЕНК -- віртуальний кабінет -- опитувальник VARK -- вікі-портал -- сервіс PowToon -- сервіс Wix
Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37.091.2:004
Д 44


   
    Дидактичний потенціал цифрових освітніх технологій для освітнього процесу : монографія / Н. С. Саєнко [та ін.] ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського". - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 154 с. - ISBN 978-611-01-2182-8 : 162.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Освітній процес--Цифрові освітні технології--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- електронне навчання -- мобільне навчання -- автономне навчання -- корпоративне навчання -- навчання персоналу -- хмарні технології -- відкриті онлайн курси -- самоефективність -- ІКТ -- цифрова грамотність -- медіа грамотність -- андрагогіка
Дод.точки доступу:
Саєнко, Н. С.
Голуб, Т. П.
Лавриш, Ю. Е.
Лук’яненко, В. В.
Литовченко, І. М.
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)