Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=елітарність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бородіца, Світлана
Назва : Художній світ прози Володимира Лиса
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 9. - С. 55-59 (Шифр Д357007/2019/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масова література--бестселер--альтернативність--елітарність--експериментальність--жанрово-стильові новації
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Філософська думка -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Круглий стіл Кантівського товариства "Чи можлива історія філософії на засадах трансценденталізму? Пам'яті Рьода" (Михайло Мінаков, Віталій Терлецький, Олег Хома, Вахтанг Кебуладзе) (стр.6-14) Кл.слова: філософський семінар, Київ, 2014 р.,Кантівське товариство в Україні,Вольфґанґ Рьод
Терлецький В. Вольфґанґ Рьод як історик філософії/ В. Терлецький (стр.6-10) Кл.слова: історія філософії,наукові розвідки,конкретні науки
Мінаков М. . Засади метатеорії досвіду: між історичним і трансцендентальним прагматизмом/ М. Мінаков (стр.10-12) Кл.слова: досвід про досвід,філософські дослідження,метатеорія досвіду
Хома О. Обговорення/ О. Хома (стр.13-14) Кл.слова: історія філософія,метафізичні традиції,німецька філософія
Кебуладзе В. Обговорення/ В. Кебуладзе (стр.14) Кл.слова: історія філософії,метатеорія досвіду,епістемологізація досвіду
Мінаков М. . Обговорення/ М. Мінаков (стр.14) Кл.слова: філософія досвіду,досвід,прозріння
Кебуладзе В. Користь краси й автономія розуму/ В. Кебуладзе (стр.15-20) Кл.слова: вільна краса,залежна краса,моральний вибір
Козловський В. Чи можлива антропологія як трансцендентальна доктрина: Кантові візїї/ В. Козловський (стр.21-38) Кл.слова: природа людини,ідея розуму,самопізнання
Федорченко Ю. Структура доказу трансцендентальної дедукції категорій/ Ю. Федорченко (стр.39-49) Кл.слова: Кант І.,категорія,пізнання
Циба В. Кантове поняття правила і проблема мови / В. Циба (стр.50-66) Кл.слова: Кант Імануїл,мовлення,висловлювання
Терлецький В. Український погляд на Кантову антропологію/ В. Терлецький (стр.67-71) Кл.слова: фізична антропологія,ментальна істота,космополітична істота
Лой А. Про актуальність концепту "запізнілої нації"/ А. Лой (стр.72-93) Кл.слова: політична філософія,політична соціологія,російська політика
Култаєва М. Мимовільні роздуми на вільну тему, або Дещо про користь і шкідливість філософів, вчителів, політиків та перекладачів для життя/ М. Култаєва (стр.94-95) Кл.слова: людина,полеміка,філософський жанр
Слотердайк П. Ти мусиш змінити своєжиття (уривки з твору)/ П. Слотердайк ; пер. М. Култаєва (стр.95-106) Кл.слова: дидактика,аскетика,педагогіка
Айленберґер В. Інтерв'ю Петера Слотердайка з головним редактором німецького філософського часопису "Philosophie Magazin" Вольфрамом Айленберґером/ інтерв'юер В. Айленберґер, пер. М. Култаєва (стр.107-112) Кл.слова: еготехніка,елітарність,самовдосконалення
Малахов В. Київ Олександра Довженка/ В. Малахов (стр.113-117) Кл.слова: щоденник Довженка Олександра,світосприйняття Довженка,аморалізм війни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Назва : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3
Вихідні дані : Київ: Знання Україна, 2000
Кільк.характеристики :520 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 966-618-133-9: 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 14.15.15
УДК : 37.013.73(062)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія педагогічної освіти --Україна
Філософія освіти-- Проблеми і перспективи --Україна, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалектика--реформа освіти--культуротворчий процес
Зміст : Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти/ В. Г. Кремень. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти/ В. П. Андрущенко. Ціннісні орієнтації шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Українська мова як національний феномен/ В. І. Кононенко. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти/ В. С. Пазелюк. Особливості професійної підготовки педагога/ І. А. Зязюн. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі/ М. Б. Євтух. Філософія освіти і соціокультурна теорія/ М. І. Михальченко. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть/ В. П. Андрущенко. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття/ Г. Г. Філіпчук. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття/ М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості/ Б. Г. Чижевський. Національний аспект філософії освіти в Україні/ І. В. Бичко. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття/ В. С. Лутай. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти/ В. І. Ярошовець. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології/ В. Г. Табачковський. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну/ Б. П. Шубняков. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти/ Г. Д. Темко. Філософія освіти як галузь наукового знання/ Ю. І. Терещенко. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини/ В. А. Скуратівський. Змінні виміри філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень/ В. І. Шевченко. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти/ С. О. Черепанова. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти/ В. І. Астахова. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи/ О. Л. Сидоренко. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти/ К. В. Астахова. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування/ Н. Я. Потелло. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці/ В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття/ Л. Л. Матвєєва. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті/ В. І. Мудрак. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования/ Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів/ М. І. Скрипник. Філософія освіти і синергетика/ А. В. Євтодюк. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти/ С. С. Возняк. Національні цінності й сучасна філософія освіти/ І. В. Лебідь. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти/ О. М. Робуль. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології/ Н. В. Радіонова. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад/ Л. С. Горбунова. "Філософія - теоретична основа політології"/ Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти/ В. Е. Владимиренко. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти/ В. К. Мельник. Сучасна філософська класика: погляд у Європу/ О. М. Ляхвацька. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання/ А. Колодний. Культура як основа формування соціального інтелекту/ Б. Парахонський. Виховання сучасної вузівської молоді/ І. Д. Бех. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору/ А. М. Бойко, В. О. Пащенко. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій/ В. І. Чепелєв. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості/ Н. М. Дем’яненко. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства/ Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства/ М. Головатий. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи/ О. П. Сердюк. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації/ В. Рябченко. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення/ Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент"/ О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку/ Л. О. Кремень. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом/ С. В. Крисюк. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні/ Б. І. Корольов. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів/ Л. М. Ісьянова. Елітарність інтелекту у вищій школі/ П. М. Щербань. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології/ В. Болгаріна. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система/ О. В. Матвієнко. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу/ В. І. Масальський, М. М. Черенков. Про національний зміст нашої освіти/ З. Ф. Донець. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти/ В. М. Довбня. Особливості формування освітніх ідеалів/ Т. М. Тищенко. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти/ О. М. Робуль, Н. В. Семергей. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення/ О. Г. Кучерявий. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка/ А. І. Корецька. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі/ Л. Ю. Очеретенко. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття/ Т. Д. Кочубей. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті/ Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. Проблеми реформування педагогічної науки/ І. Й. Береговой. Групи вирівнювання: перший досвід/ О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. "Вчитись тому, для чого народжений"/ М. П. Лукашевич. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні/ Н. В. Катанова. Проблема наочності в філософії і дидиктиці/ В. І. Паламарчук. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу/ Л. В. Тенькова. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra/ М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США/ В. Ф. Баранівський. Методологічні особливості навчання з використанням/ Г. Козлакова, В. Хаскін. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір/ К. В. Корсак. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України/ О. С. Сухолоткий. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності/ С. В. Свистунов. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту/ Т. В. Андрущенко. Глобализация и образование/ О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти/ О. В. Уваркіна. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір/ І. С. Алексейчук. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні/ С. О. Бондарук. Философско-методологические аспекты юридического образования/ А. И. Креминський. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі/ К. Хиц, А. В. Василюк. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи/ В. П. Кіпець. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності/ П. А. Кравченко. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання/ Г. О. Козлакова. Нова модель сучасного закладу вищої освіти/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України/ І. І. Тимошенко. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні/ В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку/ В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти/ В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках/ С. В. Бутівщенко. Державні пріоритети розвитку освіти/ І. С. Каленюк. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку/ В. Т. Лозовецька. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій/ М. В. Бірюкова. Проблеми політичної освіти в Україні/ Е. В. Щербенко. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання/ В. Кукса. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні/ М. С. Слободяник. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку/ Б. Д. Белобров. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України/ О. Г. Івченко. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури/ П. М. Таланчук. Філософія освіти дорослих/ В. І. Кушерець. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа/ В. О. Огнев’юк. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії/ В. С. Крисаченко. До проблеми визначення поняття світ політичного/ Ф. М. Кирилюк.
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ISBN, Ціна 2311-2433:
ДРНТІ : 17.07.29
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Топос Львова у сучасній українській прозі/ Т. Белімова. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві/ П. Білоус. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни/ О. Гарачковська. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба"/ Л. Жижченко. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного/ В. Колкутіна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст./ І. Комаровська. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви/ Л. Марчук. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі/ О. Поліщук. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту/ І. Рибалка. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям/ С. Сухарєва. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн/ О. Галич. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського/ Д. Гнілицька. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло"/ А. Голькар. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель"/ Тетяна Динниченко. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto"/ Л. Дмитрук. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати"/ Н. Маланій. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка/ Н. Резніченко. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации/ Л. Садыкова. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения/ И. Шлапак. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США)/ А. Гайдаш. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі/ І. Кропивко. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро/ С. Романова. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус"/ Г. Саган. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори/ Ю. Ященко. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея/ В. Бойко. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення/ К. Мельникова. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття/ Ж. Янковська. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции/ А. Антипова. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова/ В. Гладышев. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору/ Ж. Клименко. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми)/ О. Кобзар. Діалог як засіб комічного/ О. Кузьмич. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр./ М. Сподарець. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. Відомості про авторів
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Автор(и) : Щербань П. М.
Назва : Елітарність інтелекту у вищій школі
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Місце публікування : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи:: методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр./ Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ: Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 298-300. - ISBN 966-618-133-9 (Шифр 37.013.73(062)/Ф 56-552926867). - ISBN 966-618-133-9
УДК : 37.013.73(062)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Інтерв'ю Петера Слотердайка з головним редактором німецького філософського часопису "Philosophie Magazin" Вольфрамом Айленберґером
Місце публікування : Філософська думка. - 2015. - № 2. - С. 107-112 (Шифр Ф008958/2015/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еготехніка--елітарність--самовдосконалення
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)