Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційна саморегуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П875300957/2016/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3
Зміст:
Лозова, Ольга. Психологія VS практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії / О. Лозова. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта в Україні, методологія діяльності, порівняльний аналіз
Омельченко, Людмила. Проблеми гендерної психології у науковій спадщині С. Балея / Л. Омельченко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Балей Степан-Максим, про нього, андрогінія, гендерна психологія
Кутішенко, Валентина. Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології / В. Кутішенко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна практика, духовність, любов
Яценко, Тамара. Методологія глибинного пізнання психіки суб’єкта / Т. Яценко, О. Поляничко, О. Педченко. - С.23-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глибинна корекція, глибинне пізнання, імовірне прогнозування
Побірченко, Неоніла. Здоров’язбережувальні орієнтири організаційної культури навчання молодших школярів / Н. Побірченко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоров’язбережувальні орієнтири, молодші школярі, організаційна культура
Зелінська, Тетяна. Розвиток амбівалентності особистості у юнацтві у контексті особистісно-інтегративної концепції / Т. Зелінська. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: амбівалентність особистості, дезінтегральне - Я, інтегральне - Я
Біла, Ірина. Твoрчість: стратегії та тенденції мисленнєвої діяльності / І. Біла. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегіальна організація мислення, стратегіальна тенденція, творча діяльність
Ліщинська, Олена. Інтерактивні потреби особистості як чинник автономності або залежності / О. Ліщинська. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність особистості, залежність особистості, потреби особистості
Журавльова, Лариса. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів / Л. Журавльова, М. Шпак. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, емоції, емоційна саморегуляція
Осадько, Олеся. Комунікативні умови розвитку саногенного потенціалу особистості / О. Осадько. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєздатність, засвоєння смислових суперечностей, психологія допомога
Сорокіна, Олена. Зміст уявлень студентів-психологів про специфіку майбутньої професійної діяльності / О. Сорокіна. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професія, професійні уявлення, психолог
Кочубейник, Ольга. Агональність дискурсу та ресурси її реалізації / О. Кочубейник. - С.66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурсивна боротьба, змагальність, символічна влада
Петрунько, Ольга. Соціалізація студентів у віртуальних соціальних мережах: актуальність проблеми / О. Петрунько. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: альтернативні масові комунікації, віртуальні соціальні мережі, мережеве суспільство
Хазратова, Нігора. До питання про психологічну природу громадянської ідентичності та її динаміку / Н. Хазратова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська ідентичність, етнонаціональна ідентичність, організаційна ідентичність
Варягіна, Аліна. Особливості громадської участі молоді в соціально-політичних умовах сучасності / А. Варягіна. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадська інтернет-участь, громадська участь молоді, соціальні інтернет-мережі
Мирончак, Катерина. Вплив практики усвідомлення власної смертності на організацію життєвого досвіду особистості / К. Мирончак. - С.89-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєвий досвід, практика, смерть
Клименко, Анастасія. Міжособистісне спілкування як соціально-психологічний чинник готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі / А. Клименко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, гра, дизонтогенез
Рафіков, Олександр. Вивчення уявлень студентів про соціальний оптимізм за допомогою констатувального експерименту / О. Рафіков. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження уявлення, оптимізм, соціальний оптимізм
Бєрющева, Ірина. Індивідуально-психологічні особливості жінок-домогосподарок з різним рівнем комунікативної залежності / І. Бєрющева. - С.104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: домогосподарка, емоційна стабільність, жінка
Бевз, Галина. Особливості уявлень про сім’ю у чоловіків двох поколінь / Г. Бевз, Г. Колпакова. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дружина, покоління, сім’я
Склярук, Анастасія. Проблемна сім’я як предмет соціальної психології: труднощі визначення й операціоналізації / А. Склярук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дисфункціональна сім’я, критерії проблемності, проблемна сім’я
Савченко, Юрій. Батьківство в аспекті перинатальної психології / Ю. Савченко. - С.119-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: материнство, батьківство, вагітність
Теплюк, Анна. Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку / А. Теплюк. - С.123-127
Кл.слова: довільна поведінка, дошкільники, батьківсько-дитячі стосунки
Коток, Марія. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку / М. Коток. - С.128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, ідентифікація, ідентичність
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Журавльова, Лариса.
    Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів [Текст] / Л. Журавльова, М. Шпак // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3. - С. 52-56, DOI 10.28925/2078-1687.2016.3.5256. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Психологія--Дитяча психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- емоційний самоконтроль -- емоційна саморегуляція
Дод.точки доступу:
Шпак, Марія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: М898489384/2019/4
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Oleksiuk, O. Interdisciplinarity in the development of post-classical art education / O. Oleksiuk. - С.4-9
Кл.слова: стратегія, постнекласична парадигма, міждисциплінарний дискурс
Zeman, A. The culturally creative meaning of communication during choral concert / A. Zeman. - С.10-15
Кл.слова: дидактичні цінності, філософія діалогу, естетичне виховання
Падалка, Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку / Г. М. Падалка. - С.16-21
Кл.слова: художньо-методична культура,, заклад вищої освіти, принципи саморозвитку
Черкасов, В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії / В. Ф. Черкасов. - С.22-28
Кл.слова: художньо-естетичне виховання, навчальні плани, реформування загальної музичної освіти
Тушева, В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки / В. В. Тушева. - С.29-36
Кл.слова: диригент хору, навчальний хоровий колектив, педагогічна воля
Кифенко, А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу / А. М. Кифенко, Х. В. Голян
Комендант, Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских) / Т. П. Комендант, Е. М. Юдина. - С.43-50
Троєльнікова, Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу / Л. О. Троєльнікова. - С.51-58
Кл.слова: освіта, художня культура, освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Проців, Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі / Л. Й. Проців. - С.59-65
Кл.слова: метаісторія, музична культура, наукова та творча еліта
Зайцева, В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги" / В. І. Зайцева. - С.66-69
Кл.слова: творчість, українські художники, культура
Куліш, М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля) / М. І. Куліш. - С.70-76
Кл.слова: редакторство, інтерпретація, обробка
Гмиріна, С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу / С. В. Гмиріна. - С.77-83
Кл.слова: сольний спів, студент-вокаліст, вокальний твір
Шпирка, А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.84-89
Кл.слова: емоційна виразність, емоційна саморегуляція, емпатія
Косінська, Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури / Н. Л. Косінська. - С.90-96
Кл.слова: сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, творча самореалізація
Вишневецька, М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / М. В. Вишневецька. - С.97-102
Кл.слова: естетична культура, цінності., культура особистості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шпирка, А. О.
    Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста [Електронний ресурс] / А. О. Шпирка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 84-89, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.12 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоційна виразність -- емоційна саморегуляція -- емпатія
Анотація: У статті розглянуто проблему формування емоційної виразності майбутнього вокаліста на заняттях сольного співу як одного з джерел успішного фахового становлення. Визначено специфіку емоційно-оцінного компонента структури емоційної виразності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)