Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційна сфера<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Р 82
Автор(и) : Рубинштейн, Сусанна Яковлевна
Назва : Психология умственно отсталого школьника : учебное пособие для студентов педагогических институтов . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1986
Кільк.характеристики :190[2] с :
ДРНТІ : 15.81.61
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Корекційна психологія-- Розумові порушення
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Єгорушкіна К. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога/ К. Єгорушкіна (стр.4-9) Кл.слова: психотерапевтична робота,методи і прийоми психотерапевтичної роботи з казкою,казкотерапія
Половіна О. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки/ О. Половіна (стр.10-13) Кл.слова: емоційний досвід дошкільника,підструктура особистості,емоційна сфера
Бєлєнька Г. Екологічна казка у житті сучасної дитини/ Г. Бєлєнька (стр.17-24) Кл.слова: какзи природознавчого характеру,екологічна казка,авторська казка
Чернишова Л. Поміркуймо над казкою/ Л. Чернишова (стр.30-33) Кл.слова: казка,аналізування казки,розвиток мислительніх операцій
Вовк Т. Домашня аура та паритетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини/ Т. Вовк (стр.43-47) Кл.слова: дошкільні заклади Німеччини,організація простору ДНЗ,музичний розвиток
Малишева О. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою/ О. Малишева (стр.69-71) Кл.слова: атестація,таріфний роззряд,звання "вихователь-методист"
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна, Олена
Назва : Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 2. - С. 10-13 (Шифр В353859/2012/2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922-057.874/С 76
Назва : Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка, 2013
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-2436-9: 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922-057.874
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Шкільний вік-- Особистість
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Білоус, Руслана Миколаївна, Кочергін, Роман Михайлович
Назва : Вплив емоційної сфери студентана розвиток комунікативної компетентності
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 154-158 (Шифр 74.00я43/П 24-208174691)
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативний потенціал--комунікація--емоційна сфера--психологія студентів
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Чала, Олена Андріївна
Назва : Порушення емоційної сфери як чинник деструктивної конфліктності юнацтва
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 79-83 (Шифр 74.0я43/П 24-905505732)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 15
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--емоційна сфера--емоційна регуляція--деструктивна конфліктність
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92.8/П 86
Назва : Психология подростка : полное руководство
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003
Кільк.характеристики :432 с
Серія: Психологическая энциклопедия
ISBN, Ціна 5-93878-087-X: 70.00 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.92.8
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Підлітковий вік
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Піроженко Т. "Золотий" період розвитку дитячої особистості, або Як підвищити якість дошкільної освіти/ Т. Піроженко (стр.4-9) Кл.слова: дошкільна освіта
Щодо організації дошкільної роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Лист МОН України від 16.06.2016№1/9-315 (стр.10-14)
Біла І. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання/ І. Біла (стр.15-20) Кл.слова: світоглядний депозит,світосприймання,пізнавальна й емоційна депривація
Катанаха А. Вихователі та батьки - поруч чи разом?/ А. Катанаха (стр.21-24) Кл.слова: взаємодія педагогів та батьків,педагогічна підтримка,семінар-практикум
Кононко О. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних/ О. Кононко (стр.25-34) Кл.слова: дитячі страхи,види і прояви,причини
Леус І. Долаємо дитячі страхи: корекційно-розвивальні заняття/ І. Леус, І. Халамай (стр.36-39) Кл.слова: ауторелаксація,саморегуляція,самоконтроль
Зима О. Що таке маніпулювання та як захиститися від нього/ О. Зима (стр.43-46)
Козак Т. Боротьба зі спамом як скадова медіаосвіти вихователів/ Т. Козак (стр.47-51) Кл.слова: спамери,спам-боти,спам-база
Кучеренко Ж. Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку/ Ж. Кучеренко (стр.54-59) Кл.слова: емоційна сфера,емпатія,саморегуляція
Корольова Н. У пошуках таємниці. Музично-театралізована вистава за оповіданням Василя Сухомлинського "Краса, натхнення, радість і таємниця"/ Н. Корольова (стр.62-64)
Карабаєва І. Мовленнєва та комунікативна компетенції: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.65-69) Кл.слова: мова,мовлення
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Прохоренко Л. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку/ Л. Прохоренко (стр.7-16) Кл.слова: мотивація,самоконтроль,рефлексія
Трофименко Л. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями/ Л. Трофименко (стр.17-25) Кл.слова: тяжкі порушення мовлення,будова слова,морфологічні знання
Федоренко О. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху/ О. Федоренко (стр.26-33) Кл.слова: спеціальна освіта,порушення слуху,розвиток слухового сприймання
Наконечна Л. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України/ Л. Наконечна (стр.34-41) Кл.слова: інклюзивна практика,порівняльна педагогіка,діти з особливими потребами
Савчук З. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект/ З. Савчук, Л. Москалюк (стр.42-47) Кл.слова: інклюзивний простір,інноваційна діяльність,психологічна готовність
Баташева Н. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Н. Баташева (стр.48-55) Кл.слова: емоційна сфера,перцептивний компонент,когнітивний компонент
Бех М. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі/ М. Бех (стр.56-69) Кл.слова: класифікація технологій,дидактична гра,технологічні етапи уроку
Єрошова М. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми/ М. Єрошова (стр.70-78) Кл.слова: розлади аутистичного спектра,корекційний процес,мотивація
Синьов В. . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження)/ В. Синьов, О. Козинець (стр.79-88) Кл.слова: українська дефектологія,сурдопедагогіка,логопедія
Софій Н. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу/ Н. Софій (стр.89-96) Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами,інтегрований супровід,додаткові ресурси
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Шкільному психологу. Усе для роботи -2018р.,N 1
Цікаві статті :
2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще! (стр.2-3)
Павленко Т. М. Я - ти - ми/ Т. М. Павленко (стр.4-16) Кл.слова: емоційна сфера,комунікативні навички,соціально-емоційна компетентність
Грищенко І. В. Активізація внутрішніх ресурсів у підлітків/ І. В. Грищенко (стр.17-25) Кл.слова: ресурси особистості,сила Я-концепції,емоційно-вольові якості
Чуб Н. В. Як підвищити працездатність дітей у кінці чверті?/ Н. В. Чуб (стр.26-28)
Новоселецька Л. М. Ліки від горя. Робота з дітьми у складних життєвих ситуаціях/ Л. М. Новоселецька (стр.29-30)
Агапина Ю. В. Сплочение педагогического коллектива/ Ю. В. Агапина (стр.31-35)
Суходольська О. В. Конфлікт у педагогічній взаємодії/ О. В. Суходольська (стр.36-39) Кл.слова: співробітництво,компроміс,пристосування
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)