Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=жива природа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Мачулкіна, Олена.
    Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів) [Текст] / О. Мачулкіна // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 6. - С. 20-21.

Кл.слова (ненормовані):
жива природа -- збереження та охорона природи -- Екологічний проект

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Дудник, Наталія.
    Презентація проекту "Вода - джерело життя" [Текст] / Н. Дудник // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 30-32

Кл.слова (ненормовані):
жива природа -- цінність води

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.
373.3.016:502/504]:371.31
Ч-84


    Чудакова, О.
    Розвідка осінніх прикмет / Оксана Чудакова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 63–64. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Природознавство--метод проектів--інтегрований проект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- метод проектів -- інтегрований проект -- жива природа -- нежива природа -- осінь -- літературне читання -- українська мова -- образотворче мистецтво -- музичне мистецтво -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано інтегрований проект з природознавства на тему: "Осінні зміни у живій та неживій природі" для учнів початкової школи. Мета якого дізнатися про характерні ознаки осені; розвивати уміння спостерігати за природою.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Красоткіна, Н.
    Розвиваємо у дітей спостережливість / Надія Красоткіна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 11–13. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Екологічне виховання--вірші--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- природа -- вірші -- жива природа -- початкова школа
Анотація: Автор статті подає власні вірші про природу, які вчителі можуть використовувати на уроках, в бесідах чи на святі в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.3.016:502/504]:371.31
С 82


    Сторожук, Л.
    Світ живої природи / Людмила Сторожук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 63. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Природознавство--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- метод проектів -- міжпредметний проект -- проектна діяльність -- жива природа -- ставлення до природи -- читання -- українська мова -- народознавство -- образотворче мистецтво -- музика -- рослинний світ -- тваринний світ -- початкова школа
Анотація: У статті подано міжпредметний проект з читання, української мови, природознавства, народознавства, образотворчого мистецтва, музики "Світ живої природи" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
373.3.016:502/504(073)
Ч-49


    Чернов, Б.
    Аналіз програми шкільного курсу з природознавства / Борис Чернов // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 48–50. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Природознавство--програма--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- програма -- природознавча компетентність -- природоохоронна діяльність -- жива природа -- нежива природа -- гірські породи -- екологічні знання -- початкова школа -- 1-4 класи
Анотація: У статті представлено таблиці двох програм початкової школи з курсу "Природознавство": перша – державна, друга – запропонована автором з назвами розділів. Аналіз шкільної програми початкової школи з курсу "Природознавство" дав змогу визначити й основні питання програми перепідготовки та професійного підвищення кваліфікації вчителів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


   
    Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 37–41. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інтегроване навчання--інтегрований навчальний день--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- українська мова -- українська література -- інформатика -- природознавство -- математика -- добрі справи -- доброта -- глухі приголосні -- здвінкі приголосні -- літературні казки -- складові комп’ютера -- жива природа -- нежива природа -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня на тему: "Я зичу вам добра" для учнів 2 класу.
Дод.точки доступу:
Якименко, С.
Авраменко, К.
Тимченко, А.
Філімонова Т., Іванець Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Бурлака, С.
    "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 54–59. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Природознавство--творчий проект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- методика викладання -- творчий проект -- уроки -- жива природа -- нежива природа -- ознаки весни -- українські народні обряди -- весняні свята -- початкова школа
Анотація: У статті представлено екологічний творчий проект на тему: "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." для учнів початкових класів. Мета: розширити знання в учнів про зміни в живій та неживій природі навесні, про найхарактерніші ознаки весни, про українські народні обряди та звичаї.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

9.


    Гільберг, Т.
    Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 31–38. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Екскурсії--інтегровані курси--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
екскурсії -- інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- навколишній світ -- роль екскурсій -- метод спостереження -- дослідницька діяльність -- жива природа -- нежива природа -- розвиток спостережливості -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про особливості та роль екскурсій, зокрема під час вивчення інтегрованого курсу "Я досліджую світ" в початковій школі. Представлено орієнтовні інструкційні картки для проведення екскурсій у початковій школі.
Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
373.3.016:502.2](477)
Т 76


    Трофіленко, В.
    Інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва у 1 класі / Валентина Трофіленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 24. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані уроки--природознаство--образотворче мистецтво--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання -- природознавство -- образотворче мистецтво -- жива природа -- робота з пластиліном -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства та образотворчого мистецтва на тему: "Підбиваємо підсумки: що ми знаємо про живу природу? Хто ховається у пластиліні?" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)