Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=журналістика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 320
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гад, Ієн, МакДональд, Рейчел, Кін, Адель
Назва : Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 13-20. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--медіа--університети--студенти--болонський процес--україна--війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shelefontiuk A.
Назва : Digital journalism as a new type of media activity
Паралельн. назви :Диджитальна журналістика як новий тип медіадіяльності
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 70-76. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.5 (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--диджиталізація--диджитальні медіа--аудиторія диджитальних медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена постіи ною трансформацією та оновленням диджитального середовища, невизначеністю категоріального апарату цифровоí журналістики та національними особливостями процесу творення онлаи нового журналістського дискурсу. Мета статті — визначити концептуальні особливості диджитальноí журналістики та виокремити комунікаціи ну специфіку зазначеного виду медіадіяльності. Базуючись на роботах R. Salaverrí a, пропонується розуміти під диджитальною журналістикою усю журналістику, яка здіи снюється за допомогою цифрових технологіи , є мінливою соціальною публіцистичною практикою, орієнтованою на гетерогенну масову аудиторію, представлену у певних, але одночасно мінливих жанрах та форматах. Таким чином дискусіи ні моменти щодо застосування до цього виду медіадіяльності термінів «кібержурналістика», «онлаи нова журналістика», «мультимедіи на журналістика», «обчислювальна журналістика», «алгоритмічна журналістика», «журналістика, керована даними» та ін. Головним методом дослідження обрано дискурснии аналіз, якии дозволив осягнути проблематику сучасного диджитального середовища, простежити генезу цифровоí журналістики, здіи снити типологічнии аналіз існуючоí системи цифрових медіа, визначити специфіку медіапродукту та особливості участі аудиторіí у процесі диджитального творення та споживання новинноí інформаціí . Новизна роботи полягає у спробі ввести у науковии дискурс системного визначення поняття «диджитальна журналістика», звернути увагу на такі í í особливості як невизначеність та мінливість, трансформація традиціи ного категоріального апарату, зміна ролеи та функціи учасників комунікативного процесу. У результаті дослідження з’ясовано суб’єктно-об’єктні та структурні характеристики сучасноí журналістики, визначено організаціи ні и технологічні трансформаціí цифрового медіавиробництва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Katerynych P.
Назва : Educational journalism in Ukraine (results of content analysis)
Паралельн. назви :Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7 (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня журналістика--освітній журналіст--контент-аналіз--освітня журналістика в україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Katerynych P.
Назва : Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects
Паралельн. назви :Освітня журналістика в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 4. - С. 151-158. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.6 (Шифр С325934233/2020/26/4). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня журналістика--освіторія--змі освітньої тематики--траєкторії освітньої журналістики
Анотація: У статті вивчено розробленість поняття «освітньої журналістики» в украї нському та європеи ському журналістикознавстві, визначено поняття «контенту освітньої тематики», типологію та функції ЗМІ на освітню тематику. Дослідження є актуальним, оскільки вперше в украї нському журналістикознавстві здіи снено ґрунтовну спробу дослідити поняття «освітньої журналістики». Мета дослідження — визначити поняття «освітньої журналістики» в украї нському медіадискурсі та проаналізувати типологічні и жанрові особливості (на прикладі обраних інтернет-видань освітньої тематики). Методом дослідження обрано кількіснии контент-аналіз, оскільки він дає змогу зрозуміти проблематику в освітніи сфері, на якіи аналізовані ЗМІ акцентують наи вищу увагу, а також галузі освіти, що висвітлюються наи менше. Новизна роботи полягає у введенні до украї нського журналістикознавства поняття «ЗМІ освітньої тематики», «траєкторії освітньої журналістики», розробці структури мультимедіи ної редакції освітнього ЗМІ. Складність роботи з контентом освітньої тематики полягає в тому, що освітня журналістика per se є спеціалізованою галуззю знань, однак серед галузеи освіти виділяють дошкілля, середню освіту, вищу, інклюзивну (між іншим, олігофрено-, сурдо- і тифлопедагогіки), післядипломну, андрагогіку. У дослідженні наведено результати кількісного контент-аналізу інтернет-ЗМІ освітньої тематики «Освіта.ua», «Педпреса», «Освіторія» та «НУШ» (загалом проаналізовано 6 623 публікації в цих ЗМІ), що сприяло визначенню тем і жанрів, які превалюють у журналістських матеріалах на освітню тематику, а також джерел походження цих матеріалів — авторських чи запозичених з інших ресурсів (зокрема МОНУ). Результати дослідження мають не лише теоретичне, але и практичне значення, оскільки можуть бути враховані в ході розробки навчальних програм для підготовки освітніх журналістів, укладання термінологічної бази та формування рекомендаціи для роботи освітнього журналіста
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 07(082)/H74
Автор(и) : Hohlfeld, Ralf, Kendlbacher, Ralf, Hahn, Oliver
Назва : Freedom of the Media - Freedom through Media?
Вихідні дані : Freiburg, 2015
Кільк.характеристики :384 p.
Серія: Global Journalism Research Series
ISBN, Ціна 978-3-89733-369-7: 20.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 07(082)
Предметні рубрики: Мас-медіа-- Медійний простір
Журналістика-- Свобода слова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--змі--громадянський спротив--політичне замовлення--євромайдан--новітні медіа--свобода медіа--пропаганда--інформаційна безпека
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(091)/G37
Автор(и) : Georgiievska, Victoriia
Назва : History of Ukrainian Journalism: functioning of the Advertising and Reference Press in the Territory of Trancednieper Ukraine (XIX - early XX centuries) : textbook
Вихідні дані : Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023
Кільк.характеристики :161 p.
Колективи : Borys Grinchenko Kyiv University, Faculty of Journalism
ISBN, Ціна 978-611-01-2862-9: 50.00 грн.
ДРНТІ : 19.41.09
УДК : 070(091):304:659.1 + 304 + 659.1
Предметні рубрики: Історія журналістики-- Українська журналістика-- Упраїнська преса
Соціальне життя-- Соціальна комунікація
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): періодика--рекламні газети--оголошення
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3)
Вільні : ГП ЧЗ(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.745"2019"(041/H99-543524224
Назва : II тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із галузі знань "Журналістика" у 2018/2019 навчальному році : програма підсумкової науково-практичної конференції 17-18 квітня 2019 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2019
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.13
УДК : 005.745"2019"(041)
Предметні рубрики: Студенські наукові роботи-- Програма конференції
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova T.
Назва : Journalism education based on serious games
Паралельн. назви :Журналістська освіта на основі серйозних ігор
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 92-105. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістська освіта--серйозні ігри--ігрове навчання--глибоке навчання
Анотація: У статті обґрунтовано використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 061 Журналістика. Серйозні ігри розглядаються як інформаційнокомунікаційні технології навчання журналістів. Проаналізовано відомі серйозні ігри журналістського напряму. Визначено роль серйозних ігор у курсах «Інтернетжурналістика», «Блогінг», «Міжнародна журналістика», «Фактчекінг», «Арт-журналістика» тощо. Описано проект серйозної гри «J-chess» для журналістів, використовуючи універсальну мову моделювання (UML). Це дало можливість виявити переваги застосування серйозних ігор у журналістській освіті: застосування принципів активного та проблемно-орієнтованого навчання на основі ігор, приємного та глибокого занурення у професійні питання та освітні теми. Серйозні ігри також є основою для зміцнення міжпредметних зв'язків обов'язкових і вибіркових дисциплін професійної підготовки журналістів. Зміст та принципи серйозних ігор сприяють досягненню результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти у галузі журналістики. Це підтвердили результати чотирирічних опитувань студентів. Висвітлюються проблемні питання для практики серйозних ігор у навчальному процесі: цифрова нерівність, доступність відеоігор, відсутність інтеграції серйозних ігор з електронними системами навчання, готовність учнів до гри, дидактичний вплив гри та етичні дилеми. Акцентовано на необхідності створення методичного забезпечення серйозних ігор, визначення їхньої ролі і місця у структурі навчальної дисципліни, формулювання принципів та алгоритмів педагогічного супроводу серйозних ігор. Розв'язання цих проблем сприятиме розвитку академічної та практичної підготовки майбутніх журналістів за допомогою серйозних ігор, активізує розробку серйозних ігор, зблизить галузі ігрової індустрії та освіти. Інтеграція серйозних ігор з онлайн-навчанням стане основою для трансмедіа навчання. А це призведе до підвищення якості освіти та рівня задоволеності випускників та зацікавлених сторін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дударевич І. К.
Назва : Ohmynews як приклад громадянської журналістики у республіці Корея
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2015. - N 2. - С. 139-143 (Шифр П739395/2015/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): громадянська журналістика--культура--держава
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/П 76
Автор(и) : Примак Т. О.
Назва : PR для менеджерів і маркетологів : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2016
Кільк.характеристики :201 с
ISBN, Ціна 978-617-673-117-7: 140.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Журналістика-- Зв’язки з громадськістю
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прес-реліз--брифінг--бекграунд--презентації
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)