Пошуковий запит: (<.>K=задатки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>2.
| Фурова С. Дитячі таланти та обдарованість/С. Фурова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 9.-С.26-33
|
>3.
| Управління школою - 2018г.,N 22/24 (Введено оглавление)
|
>4.
| Гузик Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти/Н. В. Гузик // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 22/24.-С.78–91.
|
>5.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Зайцева Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників/Л. Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2019,N № 3.-С.17-24
|
>7.
| Управління школою - 2020г.,N 28/30 (Введено оглавление)
|
>8.
| Гузик Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти/Н. В. Гузик // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.2–15.
|
>9.
| Коротка С. М. Система роботи з обдарованими дітьми/С. М. Коротка // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.24–35
|
>10.
| Шинкарук О. А. Спадкові та набуті ознаки в процесі спортивного відбору/О. А. Шинкарук // Спортивна наука та здоров’я людини, 2019,N N 1.-С.65-73
|
|