Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклад вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.


    Datsenko, T.
    Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P91-99, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- маркетинг вищої освіти -- соціальні медіа -- соціальні мережі -- рекрутинг студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Vyhovska, О.
Виговська Ольга
Sinko, A.
Сінько Андрій
Даценко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Maciołek, R.
    Kazimierz Marciniak’s views on science tasks = Погляди казимежа марціняка на завдання науки / R. Maciołek // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P22-36, 10.28925/2518-7635.2021.62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
наукове дослідження -- заклад вищої освіти -- виховна функція науки -- прогностична функція науки -- індуктивізм -- науковість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Маціолек Рихард


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

3.


    Spirina, T.
    Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions = Соціально-педагогічна підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P62-71, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- інтегрована група -- студенти з інвалідністю -- освіта -- навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Grabowska, B.
Грабовська Барбара
Liakh, T.
Лях Тетяна
Спіріна Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Єременко, Олена.
    Правовий статус, професійний та демографічний портрет гаранта освітньої програми / О. Єременко, А. Бутенко // Право України : юридичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 171-185. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- освітня програма -- гарант освітньої програми -- якість вищої освіти -- правове забезпечення освітнього процесу -- організація освітнього процесу
Дод.точки доступу:
Бутенко, Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Іваненко, Г.
    Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді / Г. Іваненко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 169-179. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- заклад вищої освіти -- освітній процес -- структурно-функціональна модель
Анотація: Актуальним питанням у розвитку сучасного суспільства є наявність кваліфікованих фахівців у різних сферах життєдіяльності суспільства. Галузь «фізична культура і спорт» не є виключенням. Ефективним засобом, що сприяє якісній підготовки спеціалістів для зазначеної галузі є інтеграція питань, що пов’язані з олімпійською освітою в освітній процес закладу вищої освіти. Мета – обґрунтувати організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Матеріали та методи: аналіз науково-методичної літератури; систематизація та узагальнення; експертне опитування; моделювання. Визначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню олімпійської освіти у закладах вищої освіти України та шляхи їх подолання. Розроблені методичні матеріали для вдосконалення процесу інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів. Розроблена структурно-функціональна модель інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді, яка складається з ефективних методів роботи зі студентською молоддю, а саме: практичні (інтерактивні методи навчання, організація заходів присвячених олімпійській освіті та ін.), словесні (лекції, семінари), наочні (демонстрація відео матеріалів, перегляд каналів Youtube, які присвячені тематиці олімпійської освіти та олімпійського спорту) та найбільш ефективних форм організації навчального процесу: активізація науководослідної роботи з олімпійської тематики, перегляд кінофільмів, які присвячені темі «Олімпійський спорт», організація та проведення конкурсів, брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту. Дослідження дозволили доповнити існуючі дані, щодо особливостей інтеграції олімпійської освіти в процес підготовки фахівців закладів вищої освіти України. Вперше визначені організаційно-методичні засади впровадження олімпійської освіти в процес студентів закладах вищої освіти України.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Іванюк, Г.
    Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів [Електронний ресурс] / Г. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 68-82, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.0867. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний концепт -- заклад вищої освіти -- освітньо-професійна програма -- зміст освіти -- нова освітня стратегія -- освітній процес -- підготовка педагогів -- професійна діяльність
Анотація: У статті актуалізовано аксіологічні ідеї нової освітньої стратегії підготовки педагогів в освітньому просторі України. Подано ретроспективний огляд аксіологічних ідей українських і зарубіжних філософів, педагогів, психологів щодо освіти людини. Розкрито психологічні, дидактичні, естетичні, етичні детермінанти багатовимірної педагогічної діяльності. Висвітлено результати емпіричного пошуку, що засвідчують нагальну потребу в обґрунтуванні засадничих аксіологічних ідей і упровадженні їх у практику підготовки педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Іващенко, В. Л.
    Вища школа чи заклад вищої освіти? [Текст] / В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 73-78. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої освіти -- термін -- абревіатура -- галузеве розшарування -- стилістична диференціація
Анотація: У статті йдеться про розмежування стилістики контекстів та сфер використання термінів «вища шко-ла» й «заклад вищої освіти» в їхній кореляції з абревіатурами «виш» та «ЗВО». Враховано погляди відомих мовознавців щодо вживання лексичних одиниць «вища школа» (виш), «вищий учбовий заклад» (вуз), «вищий навчальний заклад» (ВНЗ), «заклад вищої освіти» (ЗВО) у художніх текстах та повсякденні. Виявлено галузеве розшарування й стилістичну диференціацію словосполучення «вища школа» (виш), його фіксацію в лексико-графічних джерелах та неусталеність стильової належності за різними джерелами й коментарями науковців. Проблема диференціації зазначених вище термінів вимагає застосування методів суцільної вибірки контекстів уживання цих термінів, лексико-семантичного та лексикографічного аналізу.Зосереджено увагу на незнанні механізмів творення складноскороченого слова «виш» в українській мові, що спричиняє некоректне його використання у ЗМІ та нерозрізнення лексичних одиниць «виш» та «ЗВО» у се-редовищі фахівців. Слово «виш» походить від терміносполучення «вища школа» і його активно використову-ють на позначення закладів вищої освіти. Однак терміносполучення «вищий навчальний заклад» і «вища шко-ла» є не абсолютними синоніми, як їх часто позиціонують, а відносними (частковими), які мають відмінності у вживанні.Рекомендовано щодо вживання цих лексичних одиниць у лінгвостилістиці неформального (неофіційного), на-півформального (напівофіційного) ділового епістолярію та у сфері офіційного документообігу. Якщо працювати у законодавчому полі та з офіційно-діловим документообігом, треба послуговуватися офіційним терміном «за-клад вищої освіти». Натомість скорочення «виш» можна використовувати у неформальному (неофіційному) або напівформальному (напівофіційному) діловому епістолярії, в науковій та навчальній літературі.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: Б222100/2022/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3
Зміст:
Ржеуський, Антоній Валентинович. Електронні інформаційні ресурси бібілотек технічних університетів України: порівняльний аналіз / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунавець, В. В. Добровольська. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-технічна бібліотека, інформаційні ресурси, тематичний огляд літератури
Гуменчук, Василь Володимирович. Сучасні бібліотеки України як інклюзивний простір: промоція читання та популяризація книги / В. В. Гуменчук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інклюзивний простір, люди з особливими потребами, користувачі з вадами зору
Хрущ, Світлана Сергіївна. Концептуальна модель інноваційного медіапростору бібліотеки / С. С. Хрущ. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційний медіапростір бібілотеки, цифрові технології, компетентності бібілотечних фахівців
Комова, Марія Василівна. Науковий контент: чинники та динаміка розвитку української національної термінографії / М. В. Комова, А. І. Петрушка. - С.27-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науковий контент, енциклопедія, термінографія
Палеха, Юрій Іванович. Загальна класифікація документа: пропозиції щодо вдосконалення / Ю. І. Палеха. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документознавство, типологія документа, особливості фіксування інформації
Шевченко, Олена Василівна. Електронні документи в складі цифрової спадщини сучасного суспільства / О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документальна спадщина, цифровий ресурс, інформаційний простір
Василенко, Валерія Юріївна. Особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти / В. Ю. Василенко. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: заклад вищої освіти, негативний імідж, інмутовані інмутанти
Кобижча, Наталія Іванівна. Кодування інформації: різновиди штучних знакових систем / Н. І. Кобижча, О. Л. Іващенко, В. В. Подгаєцька. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штучні мови, систематизація, узагальнення
Доскіч, Людмила Степанівна. Інтернет-технології: від допоміжного засобу політичного просування до найважливішої складової виробничих кампаній / Л. С. Доскіч. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-технології, соціальні мережі, електоральний фандрайзинг і краудсорсинг
Палій, Сергій Васильович. Інформаційно-аналітична діяльність у контексті розвитку інформаційного суспільства / С. В. Палій. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, аналітика, інформаційно-аналітична діяльність
Терентьєв, Сергій Олександрович. Інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку мережі публічних бібліотек: теоретичні підходи / С. О. Терентьєв. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційне забезпечення, інноваційні технології, інформаційні послуги
Бачинська, Надія Анатоліївна. Професійна стандартизація: вимоги до компетентностей фахівця з бібліотечно-інформаційної справи / Н. А. Бачинська. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний стандарт, компетентності, трудові функції
Гуменчук, Анатолій Васильович. Зародження та розвиток ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти на Африканському континенті / А. В. Гуменчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища бібліотечна освіта, цифровізація освіти, диверсифікація бібліотекознавчих освітніх програм
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Проблеми та переваги дистанційного навчання в мистецьких закладах вищої освіти / С. А. Ржечицька. - С.100-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недоліки дистанційного навчання, якість освіти, технології дистанційного навчання
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: Б222100/2023/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1
Зміст:
Добровольська, Вікторія Василівна. Інноваційна діяльність бібліотек в умовах цифрового суспільства / В. В. Добровольська, Л. А. Чередник. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, соціокультурний простір, електронна бібліотека
Ржеуський, Антоній Валентинович. Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України / А. В. Ржеуський. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні послуги, користувач бібліотеки, вебсайт
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічний покажчик "Історія України": відображення національно-визвольного руху, об’єднання та звільнення українських земель у 20-50-Х роках XX ст. / О. Я. Дуднік. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліографічний покажчик, структура змісту, закон України
Терентьєв, Сергій Олександрович. Основні напрями розвитку електронних ресурсів публічних бібліотек / С. О. Терентьєв. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційно-комунікаційне забезпечення, інформаційні послуги
Січкаренко, Галина Геннадіївна. Особливості мовної політики в радянській Україні: соціокомунікаційний аспект (1960-1980-ті рр.) / Г. Г. Січкаренко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, мовна політика, радянська влада
Білущак, Тетяна Миколаївна. Європейські та національні аспекти охорони, збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини: цифрові колекції у вебінформаційному середовищі / Т. М. Білущак, С. І. Добровольська. - С.41-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: репрезентація української культури, цифрові колекції, вебінформаційне середовище
Варенко, Володимир Михайлович. Електронні комунікації в інформаційно-аналітичній діяльності / В. М. Варенко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація, електронна комунікація, інформаційні технології
Трачук, Людмила Федорівна. Інструменти невербальної інтернет-комунікації / Л. Ф. Трачук, Л. М. Казначеєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креолізація, смайл, емотикон
Паянок, Наталія Василівна. Всеукраїнське соціологічне опитування як спосіб залучення молоді до українства (до 300-річчя з дня народження Г. С. Сковороди) / Н. В. Паянок. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: опитування, юнацтво, молодь
Біловус, Леся Іванівна. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання / Л. І. Біловус, О. Є. Гомотюк, Н. М. Яблонська. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікативна компетентність, бібліотечна та орхівна справа
Бачинська, Надія Анатоліївна. Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дуальна освіта, освітньо-професійний простір, заклад вищої освіти
Хіміч, Ярослава Олегівна. Формування інформаційної культури здобувачів вищої освіти в цифрову епоху / Я. О. Хіміч. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна культура, цифрові компетентності, академічна доброчесність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: Б222100/2023/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2
Зміст:
Москаленко, Олександра Олександрівна. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України / О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, електронний каталог, повнотекстові бази даних
Ржеуський, Антоній Валентинович. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні сервіси, електронні інформаційні ресурси, месенджери
Жалко, Тетяна Йосипівна. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній простір, самоуправління навчанням, освітня послуга
Куліш, Юлія Олександрівна. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності / Ю. О. Куліш. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська бібліотека, відеостримінг, відеоконтент
Анісімова, Ольга Миколаївна. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини / О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечне краєзнавство, формування культурної свідомості, краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова, Олена Євгенівна. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів / О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стандарт, електронні ресурси, інформаційні технології
Тур, Оксана Миколаївн. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я / О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: системи охорони здоров’я, інформаційні технології, мобільні застосунки
Яворська, Тетяна Михайлівна. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації / Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотеки, документні ресурси, дерусифікація
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України / С. А. Ржечицька. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, нормативно-правова база
Карпенко, Олена Олексіївна. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі / О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інституційний репозитарій, заклад вищої освіти, канали комунікації
Горбань, Юрій Іванович. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів / Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційне обслуговування, інформаційний простір
Філіна, Тетяна Вікторівна. Креативний менеджмент у системі популяризації читання / Т. В. Філіна, Я. В. Костельна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, креативний менеджмент, популяризація читання
Івашкевич, Ольга Валеріївна. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України / О. В. Івашкевич. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, елементи штучного інтелекту, виклики впровадження ШІ
Бондар, Ігор Віталійович. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики / І. В. Бондар. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрові ресурси, бібліотечне середовище, інтеграція технологій
Мудроха, Валентина Олександрівна. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. О. Мудроха. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, професійна підготовка, дистанційне навчання
Політова, Олена Аркадіївна. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / О. А. Політова. - С.115-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, архіви, заклад вищої освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)