Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=занедбані діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/К 89
Автор(и) : Кузьмінський, Анатолій Іванович, Омеляненко, Віталій Лукіч
Назва : Педагогіка : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :418 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-92-2: 36.00, 35.00, 27.00, 36.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підручник
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Примірники : всього 3: Ф2(14), Ф3(10)
Вільні : Ф2(14), Ф3(10)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/К 89
Автор(и) : Кузьмінський, Анатолій Іванович, Омеляненко, Віталій Лукіч
Назва : Педагогіка : підручник . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :445 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-92-2:
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): занедбані діти--виховання--навчання--сім'я--школознавство--оцінювання
Зміст : Загальні основи педагогіки ; Учитель і суспільство ; Людина і сусупільство ; Роль учителя у суспільному розвитку ; Функції учителя ; Якості учителя-вихователя ; ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя ; Педагогічна майстерність ; Предмет і завдання педагогіки ; Предмет педагогіки, її категорії ; Педагогіка в системі наук ; Джерела розвитку педагогіки ; Структура педагогічних наук ; Методи науково-педагогічних досліджень ; Розвиток і формування особистості ; Поняття про розвиток і формування ; Біологічне і соціальне у розвитку людини ; Акселерація та ретардія ; Вікова періодизація дітей ; Мета і завдання виховання ; Сутність виховання, його мета ; Завдання складових виховання ; Комплексний підхід до виховання ; Система освіти в Україні ; Поняття системи освіти, її структура ; Принципи освіти в України ; Завдання закладів освіти ; Управління системою освіти в Україні ; Теорія навчання (дидактика) ; Дидактика, її категорії ; Сутність і завдання дидактики ; Категорії дидактики ; Зв'язок дидактики з іншими науками ; Актуальні завдання дидактики ; Процес навчання ; Сутність навчання, його методологічна основа ; Рушійні сили навчального процесу ; Функції навчання ; Логіка навчального процесу ; Структура процесу учіння ; Типи навчання ; Модульне навчання ; Мотиви навчання ; Оптимізація процесу навчання ; Інтенсифікація процесу навчання ; Принципи навчання ; Принципи і закономірності навчання ; Принципи науковості ; Принципи систематичності й послідовності ; Принцип свідомості ; Принципи активности та самостійності у навчанні ; Принцип наочності ; Принцип ґрунтовності ; Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю ; Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів ; Принцип емоційності навчання ; Зміст шкільної освіти ; Сутність і завдання змісту освіти ; Концепції освіти ; Види освіти ; Рівні освіти ; Компоненти загальної освіти ; Нормативні документи змісту освіти ; Методи і засоби навчання ; Сутність методів, прийомів і засобів навчання ; Класифікація методів навчання ; Методи навчання за джерелом знань ; Методи навчання за характером логіки пізнання ; Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності ; Вибір методів навчання ; Форми організації навчання ; Форми організації навчання, їх становлення ; Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку ; Вимоги до сучасного уроку в школі ; Типи уроків, їх структура ; Позаурочні форми навчання ; Підготовка учителя до уроку ; Педагогічний аналіз уроку ; Програма спостереження і аналізу уроку ; Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів ; Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу ; Види контролю знань, умінь і навичок учнів ; Методи контролю знань, умінь та навичок ; Оцінка зань, умінь і навичок ; Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів ; Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності ; Теорія виховання ; Сутність, зміст і процес виховання ; Людина і виховання ; Закономірності процесу виховання ; Рушійнй сили процесу виховання ; Фактори виховання ; Концепції виховання ; Мотиви виховання ; Структура виховного процесу ; Самовиховання і перевиховання ; Зміст виховання ; Принципи виховання ; Критерії вихованості особистості ; Загальні методи виховання ; Поняття методу, прийому і засобу виховання ; Класифікація методів виховання ; МСетотди формування свідомості й переконань ; Методи організації діяльності і формування поведінки ; Методи стимулювання поведінки і діяльності ; Педагогічні умови використання методів виховання ; Формування колективу, його вплив на виховання особистості ; Поняття колективу, його види ; Діалектика розвитку колективу ; Фактори розвитку колективу ; Моральне виховання ; Завдання і зміст морального виховання ; Шляхи і засоби морального виховання ; Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності ; Виховання національної гідності й менталітету ; Патріотичне й інтернаціональне виховання ; Виховання дисциплінованості ; Статеве виховання ; Екологічне виховання ; Правове виховання ; Розумове виховання ; Завдання розумового виховання ; Шляхи, засоби і методи розумового виховання ; Трудове виховання ; Значення праці в житті людини ; Завдання та принципи трудового виховання ; Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням ; Професійна орієнтація молоді ; Естетичне виховання ; Місце і роль естетичного виховання в житті людини ; Зміст естетичного виховання ; Шляхи, засоби і форми естетичного виховання ; Фізичне виховання ; Здоров’я людини- запорука життєвого успіху ; Напрямки, засоби і форми фізичного виховання ; Педагогічне спілкування ; Педагогічне спілкування, його функції ; Структура, рівні, види спілкування ; Стилі спілкування ; Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування ; Робота класного керівника ; Функції класного керівника ; Напрямки і форми роботи класного керівника ; Робота класного керівника з вивчення учнів ; Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи ; Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми ; Поняття "педагогічного занедбані діти" ; Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей ; Принципи, шляхи і засоби перевиховання ; Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї ; Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку ; Функції сім’ї ; Вимоги до батьків ; Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків ; Форми роботи класного керівника з батьками учня ; Основи школознавства ; Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами ; Принципи керівництва шкільною справою ; Структура управління освітою в Україні ; Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами ; Планування й облік роботи ; Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)