Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засоби масової інформації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вайнола, Ренате Хейкієвна
Назва : Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 67-71 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сокирська, Лариса
Назва : Підлітки та засоби масової інформації : Результтати дослідження
Місце публікування : Соціальний педагог. - Київ: Шкільний світ, 2013. - N 12. - С. 30-32 (Шифр С911378/2013/12)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации"
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 61-67 (Шифр М772184/2017/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): круглий стіл--засоби масової інформації--бренд
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герасименко О. С.
Назва : Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля
Паралельн. назви :The interaction of the state and the media in the regulation of information field
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 70-72 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мас-медіа--засоби масової інформації--інформаційна політика--інформаційна безпека
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Саприкін, Олександр
Назва : Інформаційна експансія, інформаційна війна та інформаційна атака у засобах масової інформації на прикладі Євро-2012
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2013. - N 1(198). - С. 40-43 (Шифр В890024/2013/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шпак, Віктор
Назва : Друковані засоби масової інформації в контексті формування національного інформаційного простору
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2013. - N 9. - С. 3-5 (Шифр В890024/2013/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Войцехівська, Ольга
Назва : Тиск влади, перевірки та майно - редактори розповіли про підводні камені реформування
Місце публікування : Журналіст України. - Київ: Національна спілка журналістів України, 2017. - № 7/8. - С. 14-21 (Шифр Ж793851931/2017/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): процес реформування--перевірки в редакції--засоби масової інформації
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук, Тетяна
Назва : Практико-орієнтований підхід у викладанні дисципліни "Бібліотечна журналістика" в Університеті Грінченка
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2019. - N 5. - С. 24-27. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2019/5). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--практико-орієнтоване навчання--бібліотечна журналістика--бібліотечний журналіст--новітні медіа--засоби масової інформації--медіаграмотність
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боярин А. А.
Назва : Медіа-середовище сучасної бібліотеки
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - Вип. 2. - С. 33-40 (Шифр І254815328/2018/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа-середовище--нові медіа--засоби масової інформації--засоби масової комунікації--соціальні медіа--бібліотека--користувач--медіа-простір
Анотація: Актуальність теми дослідження полягає в тому, що медіа-середовище сучасної бібліотеки є багатогранним, а розширення власного медіа-простору дає можливість бібліотеці стати центром життя громади та залучити молодь, в тому числі й через нові медіа. Метою дослідження є вивчення та аналіз медіа-середовища бібліотек України, перспективи розвитку елементів журналістської діяльності в сучасній бібліотеці та необхідність впровадження нових форм комунікації в інформаційному суспільстві. Завданнями дослідження визначено: аналіз джерельної бази з теми дослідження; дослідження медіа-середовища українських бібліотек шляхом анкетування працівників бібліотечної сфери; розроблення проекту та запис радіо-інтерв’ю «Медіа-простір сучасної бібліотеки» з представниками бібліотек Києва. За допомогою методів джерелознавчого аналізу, контент-аналізу сайтів установ, узагальнення, а також методом соціокомунікації проведено анкетування та досліджено медіа-середовище бібліотек України, їх взаємодію зі ЗМІ та новими медіа. Медіа-простір сучасної бібліотеки – це доволі широка тема, яку можна вивчати з різних позицій. Бібліотечна робота поступово відходить від стандартного обслуговування лише в межах книгозбірні та починає активно опановувати нові медіа. Тому в своїй роботі вона часто використовує сучасні методи комунікації з користувачем, як то web-сайти та соціальні мережі. У дослідженні з’ясовано, що ефективність присутності бібліотеки в нових медіа залежить від мети та завдань самої книгозбірні, розширення її медіа-простору та потреби залучення нових читачів. Визначено, що на популярність сторінок у соціальних медіа та зростання кількості читачів впливає періодичність оновлення повідомлень та створення власного медіа-продукту.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лакомська І. В.
Назва : Фразеологізми у складі медіаповідомлень: функційна специфіка
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 1(11). - С. 59-62 (Шифр І254815328/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби масової інформації--фразеологічні одиниці--медіазаголовок--функції фразеологізмів
Анотація: У статті встановлено, що в мові сучасних українських масмедіа спостерігається активне залучення фразе-ологічних ресурсів, що оптимізують сприйняття інформації та мають потужні властивості впливу. Вагому роль фразеологізми відіграють у структурі газетних заголовків, де вони виступають їхнім значеннєвим і су-гестивним концентром. До основних ознак фразеологічних одиниць уналежнено лаконічну форму та смислову місткість, емоційно-експресивну й оцінну виразність, що створює цілісне, гештальтоване сприйняття медій-ного повідомлення у прогнозованому напрямку. У з’ясуванні впливової функції заголовкових фразеологічних одиниць залучено положення нейролінгвістично-го програмування і сугестивної лінгвістики. Встановлено, що фразеологізми української преси є оптимальним засобом впливу на читача, який передбачає обов’язкову апеляцію до його емоцій, зацікавлення інформацією, ак-тивізує мислення й увагу. Вираження прагматичної особливості фразеологізмів спирається на високий ступінь узагальненості значення та експресивно-емоційну наповненість
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)