Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засоби масової інформації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kutsyk R.
Назва : Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 2. - С. 65-72. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572 (Шифр К269584624/2018/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби масової інформації--пропаганда--преса--перша світова війна
Анотація: У статті на основі джерельних матеріалів Київської, Подільської та Волинської губерній розкрито особливості ідейно-пропагандистського обґрунтування процесу завоювання Російською імперією Східної Галичини, Північної Буковини та Закарпаття на початковому етапі Першої світової війни. Висвітлено основні тематичні напрями публікаційних повідомлень преси,тзміст і специфіку інформативного наповнення відозв та брошур. З’ясовано, що з перших днів війни імперський уряд приступив до активної пропаганди ідеологічних міфів про процес «збирання земель руських», про те, що галицьке населення є братнім народом, який потребує довгоочікуваного «визволення». З метою переконання суспільства у правдивості вищезазначених тверджень та формування позитивного ставлення до окупації західноукраїнських земель у засобах масової інформації застосовувалися різні прийоми та механізми інформаційного впливу на формування суспільної свідомості. Важливу роль в ідеологічному курсі імперського уряду відігравало православне духовенство та церковні ЗМІ, які підтримували офіційну політику уряду й широко пропагували ідею про необхідність визволення населення Східної Галичини, Буковини та Закарпаття від римського, католицького гніту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kwolek, Katarzyna
Назва : Wychowanie do odbioru kultury masowej
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 122-126. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.01
Предметні рубрики: Освіта-- Культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільство--діти--молодь--засоби масової інформації--масова культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.122126,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.77/І -73
Назва : Інтелектуальна власність та її захист : нормативно-правове регулювання . -3-тє вид., перероб. та доп.
Вихідні дані : Київ: КНТ, 2006
Кільк.характеристики :479 с
ISBN, Ціна 966-373-084-6: 27.00 грн.
ДРНТІ : 10.41
УДК : 347.77
Предметні рубрики: Право-- Інтелектуальна власність
Анотація: У збірнику наведено нормативні документи, що регулюють відносини у сфері охорони особистих немайнових прав авторів та їх правонаступників, регулюють порядок організації та провадження видавничої діяльності, визначають правові, економічні засади державної підтримки засобів масової інформації, регулюють правові відносини у сфері захисту інформації в автоматизованих системах, права власника інформації на її захист, а також встановленого чинним законодавством обмеження на доступ до інформації та інші.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:37.091./ І-64-497593844
Назва : Інформаційні технології і засоби навчання : збірник наукових праць
Вихідні дані : Київ: Атіка, 2005
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
Серія: Діти України
ISBN, Ціна 966-326-170-6: 8.21 грн.
ДРНТІ : 14.85
УДК : 004.738.5:37.091.64 + 37.091.64
Предметні рубрики: Освіта-- Навчання та виховання-- Засоби навчання
Інформаційні технології
Анотація: Збірник присвячено проблемам створення інформаційного освітнього середовища на базі Інтернет-технологій в Україні.
Примірники : всього : Ф1(2), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Вільні : Ф1(2), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башманівський, Валерій, Башманівська, Любов
Назва : Особливості комунікації реципієнта та засобів масової інформації у глобалізованому світі
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 10. - С. 20-23. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/10). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реципієнт--засоби масової інформації--глобалізований світ--діалог культур--соціокультурний простір
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 321.7/Б 53
Автор(и) : Бессонова М., Бірюков О., Бондарук С.
Назва : Основи демократії : посібник
Вихідні дані : Київ: Ай Бі, 2002
Кільк.характеристики :679 с
ISBN, Ціна 966-96198-0-7: Б.ц.
ДРНТІ : 11.01
УДК : 321.7
Предметні рубрики: Політика-- Демократія
Примірники : всього : ГП КС(3)
Вільні : ГП КС(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/Б 73
Автор(и) : Богданов Е. Н., Зазыгин В. Г.
Назва : Психологические основы "Паблик рилейшнз" : учебное пособие . -2-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2004
Кільк.характеристики :204 с
ISBN, Ціна 5-88782-382-8: 22.00 грн.
ДРНТІ : 00.29
УДК : 659.4
Предметні рубрики: PR-діяльність-- Імідж-- Психологічні особливості
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боярин А. А.
Назва : Медіа-середовище сучасної бібліотеки
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - Вип. 2. - С. 33-40 (Шифр І254815328/2018/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа-середовище--нові медіа--засоби масової інформації--засоби масової комунікації--соціальні медіа--бібліотека--користувач--медіа-простір
Анотація: Актуальність теми дослідження полягає в тому, що медіа-середовище сучасної бібліотеки є багатогранним, а розширення власного медіа-простору дає можливість бібліотеці стати центром життя громади та залучити молодь, в тому числі й через нові медіа. Метою дослідження є вивчення та аналіз медіа-середовища бібліотек України, перспективи розвитку елементів журналістської діяльності в сучасній бібліотеці та необхідність впровадження нових форм комунікації в інформаційному суспільстві. Завданнями дослідження визначено: аналіз джерельної бази з теми дослідження; дослідження медіа-середовища українських бібліотек шляхом анкетування працівників бібліотечної сфери; розроблення проекту та запис радіо-інтерв’ю «Медіа-простір сучасної бібліотеки» з представниками бібліотек Києва. За допомогою методів джерелознавчого аналізу, контент-аналізу сайтів установ, узагальнення, а також методом соціокомунікації проведено анкетування та досліджено медіа-середовище бібліотек України, їх взаємодію зі ЗМІ та новими медіа. Медіа-простір сучасної бібліотеки – це доволі широка тема, яку можна вивчати з різних позицій. Бібліотечна робота поступово відходить від стандартного обслуговування лише в межах книгозбірні та починає активно опановувати нові медіа. Тому в своїй роботі вона часто використовує сучасні методи комунікації з користувачем, як то web-сайти та соціальні мережі. У дослідженні з’ясовано, що ефективність присутності бібліотеки в нових медіа залежить від мети та завдань самої книгозбірні, розширення її медіа-простору та потреби залучення нових читачів. Визначено, що на популярність сторінок у соціальних медіа та зростання кількості читачів впливає періодичність оновлення повідомлень та створення власного медіа-продукту.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бржевська, Зореслава Михайлівна, Киричок, Роман Васильович, Платоненко, Артем Вадимович
Назва : Оцінка передумов формування методики оцінки достовірності інформації
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 15. - С. 164-174. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.164174 (Шифр К667665926/2022/15). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.164174
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): достовірність інформації--інформаційний простір--інформаційні ресурси--засоби масової інформації
Анотація: Концептуальна модель достовірності інформації включає: інформаційні ресурси, джерела інформації, фактори інформаційного протиборства, джерела факторів інформаційного протиборства (загроз достовірності), цілі зловмисників, функції, методи та засоби забезпечення достовірності, показники достовірності. Достовірність інформації (ступінь довіри до даних), яка міститься в інформаційних ресурсах багато в чому визначається якістю джерел та можливістю індивідів впливати на інформаційні процеси. При цьому поняття достовірності інформації часто пов’язується з категоріями цілісності та доступності інформаційних ресурсів. Все це повинно бути забезпечено при функціонуванні інформаційного простору в умовах випадкових чи навмисних інформаційних впливів. Необхідною умовою досягнення необхідного рівня достовірності інформації є побудова комплексної системи забезпечення достовірності інформації. Інформаційних простір підприємств існують в системі товарно-грошових відносин, в основі якої лежить поняття економічної ефективності, і не можуть собі дозволити безконтрольно і безпідставно витрачати матеріальні ресурси на проведення будь-яких заходів. Внаслідок цього оцінка рівня достовірності інформації і прийняття рішень щодо проведення заходів для його підвищення піднімають супутню завдання оцінки економічного ефекту від їх проведення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Сенченко М. Проблеми Книжкової палати України і вітчизняного книговидання ? 2012 рік/ М. Сенченко (стр. 3-7) Кл.слова: історія,статистика книговидання,електронні видання
Виходець О. . Комунікаційні засади поведінки редакторів видавництв та ЗМІ/ О. Виходець (стр.8-10.) Кл.слова: автор,аналіз,видавництво
Афонін О. . [рецензія]/ О. Афонін (стр.10-11) Кл.слова: стратегія,книговидання,читання
Коржановська Т. Розвиток науки в Україні (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис авторефератів дисертацій") / Т. Коржановська (стр.12-19) Кл.слова: автореферати дисертацій,бібліографічний покажчик,ґендерна приналежність
Колесникова Т. Впровадження інноваційної моделі бібліотеки університету як чинник глибокої інтелектуалізації бібліотечної професії / Т. Колесникова (стр.19-24) Кл.слова: інформатизація,бібліотечно-інформаційна діяльність,розвиток університетських бібліотек
Іващенко В. Зібрання рідкісних і цінних видань у фондах мережі освітянських бібліотек: результати дослідження/ В. Іващенко, Р. Палійчук (стр.24-27) Кл.слова: ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського,зберігання документів,бібліотечний фонд
Тишевська-Шапошник О. . Формування позитивного туристичного іміджу харківського регіону в ЗМІ/ О. Тишевська-Шапошник (стр.28-30) Кл.слова: інформаційний туристичний центр,туристична діяльність,імідж регіону
Чеховська І. Все йде, все змінюється.../ І. Чеховська (стр.30-31) Кл.слова: бібліотечне краєзнавство,веб-сайт,регіональні бібліотеки
Кузнєцов О. Контент-аналіз як засіб виявлення ступеня новизни публікацій/ О. Кузнєцов, А. Кузнецов (стр.32-33) Кл.слова: контент-аналіз,слово,текст
Біланич Г. . Зародження газетної справи на Закарпатті/ Г. Біланич (стр.34-38) Кл.слова: газетна справа,закарпатська преса,мовна дискусія
Афонін О. . Вчителько моя/ О. Афонін (стр.38) Кл.слова: Бойко Олена Олександрівна,Видавництво "Либідь",видавнича справа
Мельник В. . Внесок Ольги Грушевської в розвиток вітчизняної бібліотечної справи/ В. Мельник (стр.39-40)
Саприкін О. . Інформаційна експансія, інформаційна війна та інформаційна атака у засобах масової інформації на прикладі Євро-2012/ О. Саприкін (стр.40-43) Кл.слова: засоби масової інформації,інформаційна атака,інсинуація
Філіпова Л. Бібліотечні колекції з україністики у CША/ Л. Філіпова, М. Варлагіна (стр.44-48) Кл.слова: американські бібліотеки,бібліотечні колекції,українські книги
Васьківська О. VІ Міжнародна конференція видавців, поліграфістів і розповсюджувачів друку в Мінську. Друкований ринок в умовах трансформації економічних відносин Білорусі, Росії і Казахстану/ О. Васьківська (стр.48-49) Кл.слова: Міжнародна конференція видавців, Мінськ, 2012,видавнича справа,видавничий ринок
Навчальний семінар з питань систематизації документів за Універсальною десятковою класифікацією (стр.50) Кл.слова: бібліографічний опис,УДК,бібліотечна справа
І відомі письменники, і яскраві дебютанти (стр.50-51) Кл.слова: літературна премія Росії, 2012 р.,сьомий сезон,велика книга
До сторіччя Андрія Малишка (стр.51) Кл.слова: книжкова виставка,імпреза,літературний вечір
Правила оформлення та подання авторських оригіналів статей у науково-практичний журнал "Вісник Книжкової палати" (стр.51-52) Кл.слова: заголовок статті,автор,оформлення
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)