Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=звичка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дудник, Катерина
Назва : 6 звичок високоемпатійних людей
Місце публікування : Школа. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 2. - С. 32-35 (Шифр Ш872624/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--звичка
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/О 77
Автор(и) : Островська Л. Ф.
Назва : Виховання культури поведінки дошкільників : рекомендовано МОН України
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1975
Кільк.характеристики :118 с
Серія: Бібліотека дошкільного працівника
Ціна : 0.75, 0.75, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Культура поведінки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура поведінки--звичка--культура почуттів--виховання тактовності
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Микитюк В. Ще раз про «гнилу пасивність» українського вчительства та «сором перед чужими»/ В. Микитюк (стр.2-8)
Семків Г. Дослідницькі завдання з морфології, синтаксису й пунктуації. На матеріалі поетичних творів Ліни Костенко/ Г. Семків (стр.9-12)
Немировська Н. Узагальнення та систематизація знань учнів із теми «Прислівник» 7 клас/ Н. Немировська (стр.13-17)
Немировська Н. Магія кавових зернят. Загальна характеристика частин мови 6 клас/ Н. Немировська (стр.18-21)
Решетняк Т. Шевченко ближче, ніж ти думаєш. Вивчаємо творчість Кобзаря в 6 класі/ Т. Решетняк (стр.22-24)
Якимів О. Дитяча душа у великому та складному світі. Вивчаємо поезію Тараса Шевченка «Мені тринадцятий минало…» 7 клас/ О. Якимів (стр.25-28)
Яременко В. "Як згадаю тебе, краю, заплаче серденько…» Пам’ять як згадування у Тараса Шевченка / В. Яременко (стр.29-36)
Боронь О. Портрет Абази пензля Шевченка. Ще раз про ідентифікацію зображеної/ О. Боронь (стр.37-40)
Задорожній В. Задавнена звичка не розуміти Шевченка/ В. Задорожній (стр.41-48)
Ющук І. Українська мова - державна/ І. Ющук (стр.49-54)
Масенко Л. Юрій Шевельов про національні проблеми України у світлі досвіду інших народів / Л. Масенко (стр.55-57)
Роздольська І. «Тим, що впали»: у світі поезії Українських Січових Стрільців/ І. Роздольська (стр.58-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пушиліна С. О., Яровинська О. М.
Назва : Життя без шкідливої звички: варто замислитись… (попередження тютюнопаління серед учнів 8–11-х класів)
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2018. - N 3. - С. 24-28. (Шифр Ш505267/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/С-60
Автор(и) : Соловієнко В. О.
Назва : Загальна психологія : посібник для самостійної роботи
Вихідні дані : Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2000
Кільк.характеристики :48 с
Примітки : бібліогр. на поч. розд. :
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка--рефлекс--свідомість--несвідоме--чутливість--тропізм--ідеал--мотив--звичка--інтерес--самооцінка
Примірники : всього : Ф2(268)
Вільні : Ф2(268)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Задорожній, Василь
Назва : Задавнена звичка не розуміти Шевченка
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2021. - N 3. - С. 41-48 (Шифр Д357007/2021/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тарас шевченко--коментар--метафора--троп--шевченкознавство
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.034(477)/Р 15
Автор(и) : Радченко, Сергій
Назва : Книга vs. комп'ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 7. - С. 18-20. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
УДК : 37.034(477)
Предметні рубрики: Моральне виховання-- звичка до читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заохочення до читання--книги--виховне значення
Анотація: Автор статті проводить аналіз і надає поради батькам щодо читання дітьми книжок.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волянюк А. С.
Назва : Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 56-66. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стала мотивація--дистанційне навчання--змішане навчання--мотив--здобувач освіти
Анотація: У статті розглянуто проблеми реалізації дистанційного та змішаного форматів навчання, труднощі підвищення сталої мотивації у здобувачів освіти, шляхи вирішення цих проблем та труднощів. Визначено мотиви, що спонукають вчитися в таких умовах дорослих здобувачів: самостверджувальні, матеріальні, соціальні, внутрішні, мотиви підстрахування та дозвіллєві. Акцентовано, що мотивація є джерелом та чинником, який спонукає до навчальної діяльності та підвищення рівня професійної компетентності майбутніх педагогів. Труднощі реалізації дистанційного формату об`єднано у 4 групи: особистісні труднощі (початкова невисока внутрішня мотивація здобувача, звичка до жорсткого контролю з боку викладача, слабка самоорганізація здобувачів освіти, відсутність емоційно-психологічного контакту з колегами по навчанню, невисока відповідальність, відсутність відчуття приналежності до групи в здобувачів освіти), організаційні проблеми (нечітка організація курсу, проблеми з доступом до певних навчальних ресурсів), професійні (недостатній професійний рівень як в області володіння комп'ютером, так і в подачі матеріалу без адаптації до дистанційного формату), технічні (нестійкий доступ в Інтернет, відсутність необхідного технічного або програмного забезпечення). Увагу приділено таким стратегічно важливим компонентам, як увага, впевненість, задоволеність. В статті проаналізовані засоби впливу на кожен компонент в умовах змішаного навчання. Застосування матеріалів, описаних в статті, буде сприяти підтримці і підвищенню мотивації навчання в змішаній та дистанційній формі, допоможе мінімізувати зазначені вище ризики труднощі та проблеми. Наведено конкретні приклади засобів та інструментів: під час реалізації освітнього процесу в умовах змішаного навчання ефективним є чітко визначений зворотний зв`язок, створення «ситуації успіху», формулювання цілей всього курсу і окремих модулів, рефлексія досвіду дистанційного навчання за допомогою заповнення спеціально розроблених анкет і виконання завдань рефлексивного характеру. Інструментарій можна розширити за допомогою додаткових функцій вже відомих платформ та засобів – сесійні зали та керування екраном на платформі ZOOM для онлайн-конференцій, google-форми для тестування здобувачів з обраної теми з подальшим збиранням відповідей та їх аналізом, застосунки та сервіси Learningapps, Mentimeter, онлайн дошки AWWapp та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Школа -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Тірон Л. Імідж сучасної школи: теорія і практика/ Л. Тірон, С. Ізбаш, О. Хмельова (стр.2-5) Кл.слова: імідж,сучасна школа
Тірон Л. 10 секретів формування іміджу школи/ Л. Тірон (стр.6-15) Кл.слова: імідж,школа,педагогічний колектив
Албул Г. "Шлях до себе": модель виховної системи класу/ Г. Албул (стр.16-27) Кл.слова: освіта,класний керівник
Якою має бути сучасна школа? (стр.28-31) Кл.слова: креативність,мобільність,сучасна школа
Дудник К. 6 звичок високоемпатійних людей/ К. Дудник (стр.32-35) Кл.слова: емпатія,звичка
Гончаренко Т. 7 способів поліпшити емоційний інтелект/ Т. Гончаренко (стр.36-37) Кл.слова: емоційний інтелект,пауза,емпатія
Гудзь В. Лідерами не народжуються. Чому школі варто формувати лідерські якості в учнів/ В. Гудзь (стр.38-42) Кл.слова: лідерство,сучасна молодь,лідерство та колектив
Гудзь В. Шкільні об’єднання ситуації успіху та учнівське самоврядування. Секрети формування лідерських якостей/ В. Гудзь (стр.44-56) Кл.слова: педагог-організатор,шкільне об’єднання учнів початкових класів
Левонтюк Л. Симфонія чисел: від математики до музичного мистецтва/ Л. Левонтюк (стр.58-76)
Дарій М. 11 заповідей молодого педагога/ М. Дарій (стр.78-83) Кл.слова: педагог
Батіг чи пряник: як боротися із запізненням учнів на урок? (стр.84-89) Кл.слова: урок,учень
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)