Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зворотній зв’язок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлоусов, Віталій
Назва : Зворотний зв’язок зі споживачем, або як монетизувати думки ваших клієнтів
Місце публікування : Управління якістю: спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ: ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018. - № 5. - С. 32-38 (Шифр У014460541/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технології управління--монетизація думки--зворотній зв’язок
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ващенко Л.
Назва : Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 55-63. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінювання--система оцінювання--результати навчальної діяльності--зворотній зв’язок
Анотація: У статті розглянуто питання, пов’язані з необхідністю модернізації чинної системи оцінювання навчальних досягнень учнів базової та старшої профільної школи, що зумовлено переходом на навчання за новими державними освітніми стандартами. Подано результати дослідження поглядів вчителів та учнів на чинну систему оцінювання, на її роль в індивідуальному підході до особистості учня в процесі навчання. Здобуті результати свідчать про розуміння учасниками навчального процесу недоліків чинної системи оцінювання та необхідність розроблення такого підходу до оцінювання навчальних досягнень, який дозволив би ліквідувати існуючі протиріччя. Виокремлені в статті проблеми чинної системи оцінювання можна вирішити шляхом імплементації сучасної світової практики запровадження так званого формувального оцінювання у вітчизняне освітнє середовище, яке забезпечить відстеження індивідуального поступу школярів у процесі навчання для своєчасної корекції, активного залученням учнів до процесу оцінювання власної діяльності. Звертає увагу розуміння учнями того, що об’єктивність оцінювання, самооцінювання навчальної діяльності, діалогічність зворотного зв’язку мають стати інструментами сучасної освіти. Результати опитування школярів свідчать про різницю в поглядах на оцінювання в залежності від їх вікових особливостей. На підставі порівняння результатів опитування учасників навчального процесу показано схожість їх поглядів на проблеми діючої системи оцінювання. Ця стаття є продовженням наукових пошуків шляхів удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва газети: Директор школи. Бібліотека -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Харченко Н. Поняття та сутність мотивації. Чому позитивна мотивація важлива?/ Н. Харченко (стр.6-9) Кл.слова: мотивація,ціль,потреба
Харченко Н. Про мотивацію у схемах і таблицях/ Н. Харченко (стр.10-15) Кл.слова: вік,мотив,класифікація мотивів
Харченко Н. Чому учні не хочуть вчитися?/ Н. Харченко (стр.16-21) Кл.слова: дитина,атмосфера,взаємени з педагогом
Харченко Н. 10 загальних стратегій формування мотивів та діагностика мотивації/ Н. Харченко (стр.21-23) Кл.слова: вимогливість,зворотній зв’язок,право вибору
Харченко Н. Діагностика мотивації до навчання/ Н. Харченко (стр.24-27) Кл.слова: мотив навчання,модифікація,діагностика
Харченко Н. 77 вправ, прийомів та ігор для позитивної мотивації до навчання/ Н. Харченко (стр.28-52) Кл.слова: прийом,навчання,вправа
Харченко Н. Форми і прийоми мотивації в трудовому колективі/ Н. Харченко (стр.54-59) Кл.слова: робоче середовище,режим робочого часу,атмосфера виклику
Харченко Н. Типологія професійної діяльності й особистісних характеристик педагогів/ Н. Харченко (стр.60-69) Кл.слова: типи темпераментів,типологія професійної позиції,типологія індивідуальності педагога
Харченко Н. Демотивація в роботі/ Н. Харченко (стр.70-72) Кл.слова: керівник,демотивація,співробітник
Харченко Н. Практикум для самомотивації: як бути в ресурсі/ Н. Харченко (стр.72-77) Кл.слова: вправа,перебіг,завдання
Цікаві статті :
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)