Пошуковий запит: (<.>K=звуки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Човпило Г. О. Осінь. Голосні звуки/Г. О. Човпило // Логопед. -Київ:Основа, 2017,N № 9.-С.44-46
|
>2.
| Байдусь С. Тверді, м’які, пом’якшені приголосні звуки. Асиміляція за м’якістю. Правила вживання знака м’якшення/С. Байдусь // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2017,N N 11.-С.12-19
|
>3.
| Лапшина І. Захопливі орфрепичні вправи навчають звуки вимовляємо правильно. Опанування учнями специфічних звуків російської мови/І. Лапшина // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2017,N № 5.-С.15-17
|
>4.
| Венгель В. М. У гості білка завітала. Заняття з розвитку мовлення у ІІ молодшій групі ( з елементами ейдетики)/В. М. Венгель // Дошкільний навчальний заклад. -Київ:Основа, 2017,N № 1.-С.22-23
|
>5.
| Попцова О. В. День народження. Звуки [с] - [с']. Буква С./О. В. Попцова // Логопед. -Київ:Основа, 2017,N № 2.-С.19-21
|
>6.
| Фоміна О. Музичні лампочки - кришталеві звуки Нового року/О. Фоміна // Музичний керівник. -Київ, 2016,N N 11.-С.45-46
|
>7.
| Донцов Русский либерализм и украинское движение/Дмитрий Донцов. - 2018
|
>8.
| Бобрікова О. Чи можна навчитися "бачити" звуки/О. Бобрікова // Музичний керівник. -Київ, 2016,N N 11.-С.4-8
|
>9.
| Лапшина І. Досліджуємо звуки мови - і висновки робить готові! Нові підходи до вивчення фонетики у 2-му класі/І. Лапшина // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 1.-С.13-15
|
>10.
| Іванова В. П. Птахи/В. П. Іванова, К. О. Чорношвець // Логопед. -Київ:Основа, 2018,N № 1.-С.29-30
|
|
|