Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=звуки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Музичний керівник -2016р.,N 11
Цікаві статті :
Бобрікова О. Чи можна навчитися "бачити" звуки/ О. Бобрікова (стр.4-8) Кл.слова: кольорова музика,кольоровий слух,малювання музика
Вовк Т. Тематичний проект "Малюємо музику"/ Т. Вовк (стр.9-16) Кл.слова: співання,картини,нетрадиційні техніки
Пилипчак М. Забуті колядки, або традиції святкування дітьми Різдва/ М. Пилипчак (стр.20-30) Кл.слова: щедрівки,вертеп
Лендєл О. Інтерактивне музичне читання за мотивами англомовної колядки/ О. Лендєл (стр.31-34) Кл.слова: Маленький барабанщик
Прокопович Т. Лесин рояль/ Т. Прокопович (стр.35-40) Кл.слова: Леся Українка,музична казка,ігрові завдання
Мись С. Скрипунці та дзенькалки в руках у музичних майстрів/ С. Мись (стр.41-44) Кл.слова: музикування,шумові казки
Фоміна О. Музичні лампочки - кришталеві звуки Нового року/ О. Фоміна (стр.45-46) Кл.слова: скляний музичний інструмент,майстер-клас
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Палітра педагога -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Товкач І. Художньо-мовленнєва діяльність дітей. Організаційні аспекти/ І. Товкач (стр.3-6) Кл.слова: художня література,розвиток мовлення,ігрова діяльність
Тиндюк Н. Збагачуємо словник дітей у процесі фізичного виховання. З досвіду роботи з молодшими дошкільниками/ Н. Тиндюк (стр.7-12) Кл.слова: фізичний розвиток,словникова робота
Кожевнікова Т. Разом малюємо - мовлення активізуємо/ Т. Кожевнікова, І. Ганзевич (стр.13-17) Кл.слова: образотворче мистецтво,розвиток мовлення,логопедія
Терещенко І. Абетка в руках. Альтернатива друкованим засобам навчання/ І. Терещенко (стр.18-21) Кл.слова: рухова діяльність,грамота,розвиток мовлення
Литвиненко О. Звуки довкола. Заняття для дітей раннього віку (з використанням елементів технології М. Монтессорі)/ О. Литвиненко (стр.22-23) Кл.слова: ранній вік,аудіальний розвиток дитини,музичне виховання
Сидоренко Н. Добрий день усім! Заняття для дітей молодшої групи/ Н. Сидоренко (стр.24-25) Кл.слова: моральне виховання,розвиток мовлення,інтегрована освіта
Шалда Н. Книжка в гості завітала - малят вчила й з ними грала. Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань для дітей середньої групи/ Н. Шалда (стр.26-28) Кл.слова: інтегрована освіта,розвиток мовлення,предметно-практична компетенція
Юхимок Т. Мнемотехніка: пов'язуємо образ і слово/ Т. Юхимок (стр.29) Кл.слова: асоціативне мислення,розвиток пам'яті,розвиток мовлення
Яблука рум'яні, наливні, духмяні. Заняття для дітей старшої групи (з використанням прийомів мнемотехніки) (стр.30-31) Кл.слова: мнемоквадрати,мнемотаблиця
Правоторова В. Наголошуймо слова правильно! Віршики для запам'ятовування наголосів/ В. Правоторова (стр.32) Кл.слова: рідна мова
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Логопед -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Божедомова С. В. Дети-ауты. Кто они?/ С. В. Божедомова (стр.5-10) Кл.слова: речь и коммуникация,социальное взаимодействие,эмоциональная сфера
Денисенко Л. В. Учимося розрізняти літери С та Ш/ Л. В. Денисенко (стр.11-13)
Михайловська М. З. Педагогічний проект "Мій родовід"/ М. З. Михайловська (стр.14-22)
Гриненко Л. М. У майстерні Діда Мороза/ Л. М. Гриненко, І. О. Ткач (стр.23-28)
Іванова В. П. Птахи/ В. П. Іванова, К. О. Чорношвець (стр.29-30)
Мішина Н. Ф. Будуть діти чітко говорити, а Смішарики - радіти/ Н. Ф. Мішина (стр.31-33)
Нечіпоренко О. М. Дивовижні властивості повітря/ О. М. Нечіпоренко, Т. М. Ковальова, О. О. Зінов'єва (стр.34-37)
Полянская Е. В. Фрукты. Звук [р]/ Е. В. Полянская (стр.38-39)
Гіренко Т. О. Буква К і звук [к]/ Т. О. Гіренко (стр.40-42)
Лазарчук Л. С. Розрізнення букв С та Ш, звуків [с], [ш]. Дисграфія, зумовлена ФФНМ / Л. С. Лазарчук (стр.43-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2017р.,N 11
Цікаві статті :
Павлік І. Односкладні називні речення/ І. Павлік (стр.2-6) Кл.слова: односкладні речення,дослідницькі завдання,творча робота
Осипчук Н. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу. Урок в 11 класі за новелою Юрія Яновського "Подвійне коло"/ Н. Осипчук (стр.8-11) Кл.слова: новела,текст твору,родинні цінності
Байдусь С. Тверді, м’які, пом’якшені приголосні звуки. Асиміляція за м’якістю. Правила вживання знака м’якшення/ С. Байдусь (стр.12-19) Кл.слова: приголосні звуки,асиміляція
Таровита І. Конкурс юних лінгвістів/ І. Таровита (стр.20-22) Кл.слова: конкурси,командна робота,знавці мови
Кузнєцова О. Вікторина "Знавці мови"/ О. Кузнєцова (стр.23-24) Кл.слова: команди учасників,тестові завдання,ігрові конкурси
Кукош К. Наталія Осадча-Яната як дослідниця народних назв рослин/ К. Кукош (стр.25-32) Кл.слова: фітоніми в українській мові,фітоніми в румунській мові,рослини в історії лексикографії
Закутня А. Діалектизми південно-західного наріччя української мови в рекламних текстах кінця XIX - першої половини XX ст./ А. Закутня (стр.33-41) Кл.слова: мова української періодики,діалектизм,діалектні словники
Романишина Н. Технологічно зорієнтована модель вивчення новели у школі/ Н. Романишина (стр.42-47) Кл.слова: новела,набір жанрових ознак,технологія обсягу знань
Шаф О. "Ось де вона - поезія!": гендерна специфіка рефлексії власного творчого генія в українській ліриці XX ст./ О. Шаф (стр.48-58) Кл.слова: гендерно-психологічний метод,творче обдаровання,українська лірика XX століття
Селігей П. . Жінка, яка тримає руку на пульсі української мови/ П. Селігей (стр.59-62) Кл.слова: українська мова,соціолінгвітика,мовна політика
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Андрусич Н. Школа для дитини: творімо її разом/ Н. Андрусич (стр.1-3)
Мачинська Н. Як зберегти ентузіазм на довгі роки? Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів/ Н. Мачинська (стр.4-7)
Крамаренко А. Вчимося змалку я і ти любить природу й берегти. Формування екологічної компетентності молодших школярів/ А. Крамаренко (стр.8-12) Кл.слова: екологічне виховання,інтегрована освіта
Лапшина І. Досліджуємо звуки мови - і висновки робить готові! Нові підходи до вивчення фонетики у 2-му класі/ І. Лапшина (стр.13-15) Кл.слова: мова,література,державний стандарт
Ростикус Н. Як навчити діалоги складати? Методика формування діалогічного мовлення молодших школярів/ Н. Ростикус (стр.16-19) Кл.слова: мова,література
Якименко С. З дитсадка до школи без проблем. Авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія "Світ навколо мене"/ С. Якименко (стр.20-23) Кл.слова: наступність освіти
Ягупа І. Цікаво світ театру для себе відкривати. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі/ І. Ягупа (стр.24-28) Кл.слова: інтегрована освіта
Жаловага Г. До лісу завітаймо зрання, щоб повправлятись в додаванні. Урок математики у 1-му класі/ Г. Жаловага (стр.39-31) Кл.слова: математика,ігрове навчання
Лазоренко С. Чий синок ясенок? Урок літературного читання у 2-му класі/ С. Лазоренко (стр.32-35) Кл.слова: освітні технології,мова,література
Кащенко І. У країну заметілі нині подорож здійснили. Урок природознавства у 4-му класі/ І. Кащенко (стр.36-39) Кл.слова: природознавство
Савчук Т. Вогонь - друг, вогонь - ворог. Урок-тренінг з курсу "Основи здоров'я" у 2-му класі/ Т. Савчук (стр.40-43) Кл.слова: основи здоров'я
Макарова О. Країна батьківської майстерності. Восьме заняття Школи батьківства/ О. Макарова (стр.44-47) Кл.слова: робота з батьками
Майданюк А. Past simple tense: is it so simple? Простий минулий час: чи такий уже він простий? Урок англійської мови у 4-му класі/ А. Майданюк (стр.48-52) Кл.слова: іноземні мови
Жорняк Б. Як не кривдити ліс? Сценарій заходу екологічної тематики/ Б. Жорняк, С. Ткачук (стр.53-56) Кл.слова: екологічне свято
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Палітра педагога -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Гавриш Н. Інтегроване заняття на основі літературного твору:методичний коментар/ Н. Гавриш (стр.3-5) Кл.слова: фольклорний твір,художній твір,інтегроване навчання
Безсонова О. Освітня подія як засіб інтеграції освітнього простору/ О. Безсонова (стр.6-8) Кл.слова: мотиватори освітніх подій,види освітніх подій,інтегрована освіта
Мацкевич Л. Парк розваг. Партнерська діяльність для дітей старшої групи/ Л. Мацкевич (стр.9-10) Кл.слова: професії працівників парків,довкілля,громадське місце
Дудинська Л. Літературний проект: плануємо інтегровану діяльність/ Л. Дудинська (стр.11-15) Кл.слова: інтегроване планування,тематичні цикли,заняття з певними пріоритетами
Нападій Наталія. Манга: фантазуємо, малюємо, розповідаємо/ Наталія Нападій (стр.16-18) Кл.слова: образотворчість,японський комікс,структура манги
Михальчук Н. Вбрання для Попелюшки. Інтегроване заняття для дітей старшої групи з пріоритетом логіко-математичних завдань/ Н. Михальчук (стр.19-21) Кл.слова: одяг,тканини,математика
Кузьменко М. Ялинки і грибочки для звірят в лісочку. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи за казкою В. Сутєєва "Під грибом"/ М. Кузьменко (стр.22-23) Кл.слова: конструкторські здібності,ігова діяльність,пізнавальна діяльність
Шеляг Н. У салоні краси. Сюжетно-рольова гра для дітей середньої групи/ Н. Шеляг (стр.24-25) Кл.слова: професії,ігрова діяльність
Сімейко Г. Фетрові картини для розвитку дитини. Дидактичні ігри для дітей усіх вікових груп/ Г. Сімейко, О. Журавльова (стр.26-28) Кл.слова: сенсорний розвиток,колір
Сибаль М. Звуки Осені. Музична казка для дітей старшої групи/ М. Сибаль (стр.29-31) Кл.слова: музика,сценарій
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Нова українська школа: оновлюємо зміст освіти. Репортаж із загальних зборів НАПН України (стр.3-4)
Мовчун А. І. Борис Грінченко: людина без копії. Просвітницька діяльність ученого як фундамент для розвитку української освіти/ І. Мовчун А. (стр.5-8) Кл.слова: педагогічна спадщина,дитяче читання,оповідки
Андрющенко Т. Дослідмо, що може нам всім допомогти психічне і духовне здоров’я зберегти. Формування психічної і духовної складових здоров’я молодших школярів засобами дослідницької діяльності/ Т. Андрющенко (стр.9-13) Кл.слова: здоров’язбережувальні технології,психічне здоров’я,духовне здоров’я
Лущинська О. Аби навчання не лякало дітвору, захопливу організуйте гру. Ігрові технології на уроках англійської мови/ О. Лущинська, О. Клюфінська (стр.14-17) Кл.слова: іноземні мови
Шиленко С. Ставати діловими і малюкам не рано. Погодьтесь, підприємливість - це зовсім не погано! Методичні рекомендації до викладання теми тижня "Ми - підприємливі" у 1-му класі/ С. Шиленко (стр.18-24) Кл.слова: нова українська школа,економічна освіта
Іщенко О. Нові знання отримати готові? Спішіть до нас на зустрічі ранкові! Сценарій ранкових зустрічей у 2-му класі/ О. Іщенко (стр.25-29) Кл.слова: нова українська школа,театр,літні кольори
Максименко К. Щоб слух феноменальний сформувати, вчимося звуки чути й вимовляти. Логопедичне заняття/ К. Максименко (стр.30-32) Кл.слова: мовлення,логопедична комп'ютерна гра,критичне мислення
Якименко С. Ейдетика: запам'ятовуємо інформацію через яскраві образи. Ділова гра "Педагогічна PR-агенція"/ С. Якименко [и др.] ; 33-35 Кл.слова: розвиток пам'яті,образне мислення
Нарчинська Н. Нехай рукам, що будувати вміють, прийдуть на поміч і знання, і мрії. Інтегрований урок-подорож з української мови та образотворчого мистецтва у 3-му класі/ Н. Нарчинська (стр.36-40) Кл.слова: мова,література,образотворче мистецтво
Бень Н. Вчитайся, роздивися, зрозумій - це місто Львів саме як Лев Старий. Інтегрований урок позакласного читання у 3-му класі/ Н. Бень (стр.41-43) Кл.слова: мова,література,інтегрований урок
Воляник Н. Хореогафія - мистецтво і нагода веселі пережить пригоди. Використання інтегрованих вправ та квестів на уроках хореографії й музичного мистецтва/ Н. Воляник (стр.44-47) Кл.слова: ігрове навчання,мистецтво
Божко Н. Усі ми різні, але слід сказати, що кожну думку вмієм поважати. Тренінг з основ здоров'я у 3-му класі/ Н. Божко (стр.48-50) Кл.слова: сучасні освітні технології,основи здоров'я
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Музичний керівник -2018р.,N 8
Цікаві статті :
Завалко К. Музичний слух дошкільників: Особливості розвитку/ К. Завалко (стр.4-6) Кл.слова: різновиди музичного слуху,абсолютний звуковий слух,відносний звуковий слух
Шашко А. Проект "Challenge" А ти говориш українською?/ А. Шашко (стр.7-11) Кл.слова: спілкування,українська мова,фестиваль
Муратова Т. "Ноктюрн Піфагора". Пошуково-дослідницькі музичні заняття/ Т. Муратова (стр.12-18) Кл.слова: музичні звуки,шумові звуки,голос
Загребельна О. Сон Омелька. Шумова казка з українським колоритом/ О. Загребельна (стр.19-20) Кл.слова: осінні розваги,свято
Осіпова І. Робота з батьками дітей, що мають вади зору/ І. Осіпова (стр.21-24) Кл.слова: порушення зору,професійні поради,співпраця педагогів та батьків
5 способів використати музику для дітей із особливими потребами. Пам'ятка (стр.25)
Гордієнко І. Тортик для Півника. Сценарій розваги для дітей середньої групи/ І. Гордієнко (стр.26-30) Кл.слова: казковий персонаж,ігри
Малицька У. Віз і бриль, і козубок повні добрих казочок: лайфхаки від Сухомлинського/ У. Малицька (стр.32-37)
Щербацька Н. Свято українського борщу. Стилізований фольклорний захід для дітей старшої групи/ Н. Щербацька (стр.38-45) Кл.слова: народні традиції,українська кухня
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Фісун Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами/ Т. В. Фісун, О. В. Семененко (стр.2-3)
Кривцунова О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору/ О. В. Кривцунова (стр.4-6)
Дереглазова Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору/ Н. М. Дереглазова (стр.7-8)
Славінська О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами/ О. М. Славінська (стр.9-10)
Габінет І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [в], позначення його буквами Вв./ І. В. Габінет (стр.11-13)
Маляренко О. А. Подорож до країни Дивосвіт/ О. А. Маляренко (стр.14-16)
Гайтина Л. Г. Звуки и буквы/ Л. Г. Гайтина (стр.17-19)
Шевченко О. В. Транспорт. Види транспорту. Безпека руху/ О. В. Шевченко, І. М. Казачанська (стр.20-22)
Топчий Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами"/ Л. Г. Топчий (стр.23-30)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2018р.,N 19/20/21
Цікаві статті :
Жук І. О. Інноваційні технології у формуванні ключових компетентностей учнів на уроках української словесності / І. О. Жук (стр.3-9) Кл.слова: українська мова (6 клас),6 клас (українська мова),інноваційні технології (українська мова)
Бондаренко О. М. Звуки мови. Вимова приголосних звуків та їх позначення на письмі/ О. М. Бондаренко (стр.10-14) Кл.слова: українська мова (5 клас),5 клас (українська мова),приголосні звуки (українська мова)
Підлісна Ю. В. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою/ Ю. В. Підлісна (стр.15-25) Кл.слова: українська мова (5 клас),5 клас (українська мова),пряма мова (українська мова)
Назаренко В. О. Складні речення, їх види/ В. О. Назаренко (стр.26-34) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),складні речення (українська мова)
Пудло Д. С. Микола Куліш "Мина Мазайло"/ Д. С. Пудло (стр.35-47) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),урок-конкурс (11 клас)
Чабаненко Г. О. "Україна в огні" - гірка правда мого народу/ Г. О. Чабаненко (стр.49-54) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),урок-пам'ять (українська література)
Супрун Н. В. Валерій Шевчук. Життя і творчість митця. Особливості світобачення, громадянська позиція/ Н. В. Супрун (стр.55-59) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),український письменник
Ткач А. Музичний світ поетичного слова. Програма курсу за вибором для учнів 8 (9)-х класів/ А. Ткач, І. Чифурко (стр.60-69) Кл.слова: українська література (8, 9 кл.),музичний світ української поезії (програма курсу),українська поезія (шкільний факультатив)
Левіна А. С. Літературні диктанти/ А. С. Левіна (стр.70-73) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),літературні диктанти (українська література)
Варварчук В. М. Лінгводидактичні ігри на уроках української мови/ В. М. Варварчук (стр.74-82) Кл.слова: українська мова (лінгводидактичні ігри),лінгводидактичні ігри (українська мова0,ігри (дидактичні, лінгвістичні; українська мова)
Приходько І. Ф. Вічний острів душі митця Володимира Дрозда, своєрідність його "фантасмагорій": риси творчого портрету письменника (1939-2003)/ І. Ф. Приходько, Д. А. Кобцев (стр.83-92) Кл.слова: українська література в школі,український письменник,літературознавство
Соболь В. Нова праця Анатолія Поповського [рецензія на книгу: Поповський А. Південноукраїнські джерела в історії формування української мови: Монографія. - Дніпро, 2018]/ В. Соболь (стр.93-94) Кл.слова: українська мова (історія),історія української мови,мовознавство
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)