Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здоров’яформування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслова О.
Назва : Scientific knowledge structure of prerequisites for the concept of health-forming technologies at the process of adaptive physical education for school-age children with hearing impairments
Паралельн. назви :Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 2. - С. 74-87. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2020/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукове пізнання--передумови--концепція--здоров’яформування--порушення слуху--школярі--соціальні--біологічні--екологічні--особистісні--здоров`я
Анотація: Нині питання формування здоров’я дітей та підлітків всебічно розглядається системою наукового пізнання, що представляє собою самостійну, цілеспрямовану пізнавальну багаторівневу діяльність. Мета – визначити і охарактеризувати у проекції теорії наукового пізнання передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів із медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Відповідно до теорії наукового пізнання, ґрунтуючись на теоретичні та емпіричні рівні і форми його функціонування, нами представлено структуру визначення й науково-доказову базу передумов концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху, що об’єднали науково-обґрунтовані соціально-педагогічні, соціально-економічні, біолого-медичні, біологофізіологічні, еколого-середовищні, еколого-культурологічні, особистісномотиваційні та особистісно-дієві положення. Ґрунтуючись на теорії пізнання, ми окреслили чотири категорії передумов авторської концепції та гіпотези її ефективної реалізації, що передбачає безпосереднє їх врахування, а саме включення соціальних, біологічних, екологічних та особистісних засад у теоретико-методологічні основи здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслова О.
Назва : Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments
Паралельн. назви :Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2020. - N 1. - С. 88-99. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7 (Шифр С967601977/2020/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція--технологія--здоров’яформування--порушення слуху--школярі--діти--корекція--фізичний розвиток--фізичний стан--здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)