Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 415
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: В353859/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 1
Зміст:
Білоус, Світлана. Тематичний тиждень у дитячому садку / С. Білоус. - С.4-9
Кл.слова: інформаційно-діагностичний етап, організаійно-підготовчий етап, практичний етап
Ланько, Анжеліка. Тижнева подорож Книголандією / А. Ланько. - С.10-14
Кл.слова: дитяча книга, проект
Половіна, Олена. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15-22
Кл.слова: мистецька діяльність, творчі здібності, музичні здібності
Денисенко, Тетяна. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Т. Денисенко. - С.23-34
Кл.слова: дитяча творчість, творча особистість, колір
Художньо-естетичний розвиток дітей. - С.35-36
Кл.слова: мистецтво, творчі здібності, емпатія
Боровська, Олена. Готовність дитини до НУШ:важливі аспекти / О. Боровська, Н. Стаценко. - С.37-41
Кл.слова: підготовка дитини до школи, фізичний розвиток, психологічна готовність
Поради для батьків майбутніх першокласників. Пам'ятка. - С.42
Сербіна, Наталія. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Н. Сербіна, І. Січкар, М. Молочко. - С.43-47
Кл.слова: готовність дитини до НУШ, методичні заходи, співпраця з батьками
6 правил успішного спілкування з батьками. Пам'ятка. - С.48
Як вибирати книжки для дітей. Інформаційний стенд. - С.49-50
Савінова, Наталія. Система "5S": смисл та правила застосування / Н. Савінова. - С.51-54, порядок в кабінеті, методична робота
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід падагогів, підбиваємо підсумки роботи. - С.55-56. - атестація педагогів
Кл.слова: атестаційна комісія, дошкільний навчальний заклад
Половіна, Олена. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57-61
Кл.слова: дитячий садок, підготовка до свят
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62-63. - цікаві події
Тертишна, Наталія. Пробудження дерев. Конспект інтегрованого заняття естетично-художньої активності для дітей середньої групи / Н. Тертишна. - С.64-67
Кл.слова: природа, музика
Шараєвська, Ірина. Стрітення: сценарій фолькльорного свята / І. Шараєвська, Н. Степаненко. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Т104831881/2018/18/3
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання [Текст] : науково-методичний журнал : ТОВ ОВС, 2000 - . - ISSN 1993-79891993-7997. - Виходить кожного кварталу
2018р. Т. 18 № 3
Зміст:
Корягін, В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для визначення рівня рухливості суглобів у фізичному вихованні студентів / В. Корягін, О. Блавт. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеленський, Б. Мотивація: ставлення студентів закладів вищої освіти I-II рівнів акредитації до занять з предмета "Фізичне виховання" / Б. Зеленський, Р. Зеленський. - С.114-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Веремеєнко, В. Ю. Силові здібності: характеристика розвитку у хлопців середнього шкільного віку / В. Ю. Веремеєнко. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, О. Координація рухів: розпізнання особливостей розвитку у дівчат і хлопців 11-13 років / О. Іващенко, О. Худолій, С. Єрмаков. - С.136-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравчук, Т. Особливості розвитку пластики рухів юних гімнастів / Т. Кравчук, Н. Санжарова, А. Удовика. - С.148-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: Т104831881/2018/18/4
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання [Текст] : науково-методичний журнал : ТОВ ОВС, 2000 - . - ISSN 1993-79891993-7997. - Виходить кожного кварталу
2018р. Т. 18 № 4
Зміст:
Марченко, С. І. Дослідження специфічних показників координації дівчат 11 класу у процесі навчання волейболу за програмою профільного рівня / С. І. Марченко, В. О. Боєчко. - С.159-166
Капкан, О. О. Розпізнавання образів: режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок у дівчат 14 років / О. О. Капкан, О. М. Худолій, Бартік. - С.167-173
Іващенко, О. В. Координація рухів: особливості оцінки силових зусиль у дівчат 11-13 років / О. В. Іващенко, М. Цеслицька, М. О. Носко. - С.175-179
Веремеєнко, В. Ю. Силові здібності: програмування розвитку сили та силової витривалості у дівчат середнього шкільного віку / В. Ю. Веремеєнко. - С.180-193
Семко, Ю. С. Рухові здібності: характеристика рухової підготовленості дівчат 7-9 класів сільської школи / Ю. С. Семко. - С.194-199
Черненко, С. О. Розпізнавання образів: характеристика функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів / С. О. Черненко, С. С. Єрмаков, О. М. Олійник. - С.200-206
Садовнікова, В. В. Соціально-педагогічні передумови функціонування фітнес-індустрії в Білорусі / В. В. Садовнікова. - С.207-213
Казмірук, А. В. Розпізнання образів: параметри пози тіла в стійці розгону на початку відштовхування / А. В. Казмірук, В. І. Банах, А. П. Власов. - С.214-220
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: Т104831881/2019/19/1
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання [Текст] : науково-методичний журнал : ТОВ ОВС, 2000 - . - ISSN 1993-79891993-7997. - Виходить кожного кварталу
2019р. Т. 19 № 1
Зміст:
Веремеєва, В. Ю. Рухові здібності: методика розвитку сили та силової витривалості у хлопців середнього шкільного віку / В. Ю. Веремеєва. - С.3-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Барилко, М. Г. Порівняльна характеристика функціональної і рухової підготовленості студентів I-II курсу коледжу / М. Г. Барилко. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, С. І. Рухові здібності: особливості впливу занять волейболом на координаційну підготовленість дівчат 15 років / С. І. Марченко, А. І. Диханова. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Семко, Ю. С. Порівняльна характеристика рухової та функціонаної підготовленості хлопців 7-9 класів малокомплектної сільської школи / Ю. С. Семко. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, О. В. Рухові здібності: особливості оцінки силових зусиль у хлопців 11-13 років / О. В. Іващенко, М. Цеслицька, М. О. Носко. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Капчан, О. О. Розпізнання образів: формування рухових навичок у дівчат 15 років / О. О. Капчан, О. М. Худолій, П. Бартік. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Т104831881/2018/18/2
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання [Текст] : науково-методичний журнал : ТОВ ОВС, 2000 - . - ISSN 1993-79891993-7997. - Виходить кожного кварталу
2018р. Т. 18 № 2
Зміст:
Розторгуй, М. Види підготовки та їх співвідношення у тренцвальному процесі спортсменів з інвалідністю в армспорті та пауерліфтингу / М. Розторгуй, А. Передрій, О. Товстоног. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Крижан, М. Dependence of the result on the effectiveness of performance in the world women’s handball championship 2016 / М. Крижан, М. Мікуліч. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмощук, О. Диверсифікація навчальних технологій в професійній підготовці учителя фізичної культури / О. Ярмощук, В. Василюк. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Веремеєнко, В. Ю. Силові здібності: характеристика розвитку у дівчат середнього шкільного віку / В. Ю. Веремеєнко. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Бадику, Г. Teaching methods used in primary education for making physical education class more effective / Г. Бадику. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, О. В. Movement coordination:identification of age-related dynamics of its development in girls aged 11-13 / О. В. Іващенко, О. М. Худолій, С. С. Єрмаков. - С.93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Д357739/2016/2
   Журнал

Джміль [Текст]/ МОН України. - Київ : Світич, 1997 - . - ISSN 1680-4481. - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2016р. № 2
Зміст:
Майданюк, Аніта. Як книга з'являється на світ. Бесіда за сюжетною картиною / А. Майданюк. - С.2-4
Кл.слова: пізнавальний розвиток, довкілля, мовленнєвий розвиток
Кочубей, Саша. Слоник-стрибунець / С. Кочубей. - С.5
Кл.слова: навчання читання, увага, уява
Гуменко, Єлизавета. як люди навчилися писати / Є. Гуменко. - С.6-7
Кл.слова: допитливість, розвиток мовлення, навчання грамоти
Джемула, Галина. На гостині у пана Апострофа / Г. Джемула. - С.8-12
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, художнє слово, навчання грамоти
Остапенко, Ганна. Весняна плутанина / Г. Остапенко. - С.13-15
Кл.слова: увага, пам'ять, природа
Завалова, Ірина. Бесіда за картиною Олександра Пажимського / І. Завалова. - С.16-17
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток, громадянське виховання, уява
Андрусич, Ніна. Великдень іде - Благу звістку несе / Н. Андрусич. - С.18-19
Кл.слова: духовне виховання, соціально-моральний розвиток
Довженко, Світлана. Червоний мак - символ пам'яті / С. Довженко. - С.20-21
Кл.слова: громадянське виховання, художня праця, дрібна моторика
Лобчук, Лариса. Ебру - диво на воді / Л. Лобчук. - С.22-23
Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчості, художнє бачення, емоційний розвиток
Мостіпанська, Таїсія. Електрика працює і дивує / Т. Мостіпанська. - С.24-26
Кл.слова: дослідницька діяльність, безпека життєдіяльності, довкілля
Бонь, Наталія. Як юна Весна лад навела. Мюзикл / Н. Бонь. - С.27-32
Кл.слова: сценічні, музичні здібності, природа
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: П706412/2018/4
   Журнал

Палітра педагога [Текст] : науково-методичний додаток. - Київ : Світич, 1997 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2018р. № 4
Зміст:
Гавриш, Наталія. Інтегроване заняття на основі літературного твору:методичний коментар / Н. Гавриш. - С.3-5
Кл.слова: фольклорний твір, художній твір, інтегроване навчання
Безсонова, Ольга. Освітня подія як засіб інтеграції освітнього простору / О. Безсонова. - С.6-8
Кл.слова: мотиватори освітніх подій, види освітніх подій, інтегрована освіта
Мацкевич, Лариса. Парк розваг. Партнерська діяльність для дітей старшої групи / Л. Мацкевич. - С.9-10
Кл.слова: професії працівників парків, довкілля, громадське місце
Дудинська, Лариса. Літературний проект: плануємо інтегровану діяльність / Л. Дудинська. - С.11-15
Кл.слова: інтегроване планування, тематичні цикли, заняття з певними пріоритетами
Нападій, Наталія. Манга: фантазуємо, малюємо, розповідаємо / Наталія Нападій. - С.16-18
Кл.слова: образотворчість, японський комікс, структура манги
Михальчук, Наталія. Вбрання для Попелюшки. Інтегроване заняття для дітей старшої групи з пріоритетом логіко-математичних завдань / Н. Михальчук. - С.19-21
Кл.слова: одяг, тканини, математика
Кузьменко, Марія. Ялинки і грибочки для звірят в лісочку. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи за казкою В. Сутєєва "Під грибом" / М. Кузьменко. - С.22-23
Кл.слова: конструкторські здібності, ігова діяльність, пізнавальна діяльність
Шеляг, Надія. У салоні краси. Сюжетно-рольова гра для дітей середньої групи / Н. Шеляг. - С.24-25
Кл.слова: професії, ігрова діяльність
Сімейко, Ганна. Фетрові картини для розвитку дитини. Дидактичні ігри для дітей усіх вікових груп / Г. Сімейко, О. Журавльова. - С.26-28
Кл.слова: сенсорний розвиток, колір
Сибаль, Марія. Звуки Осені. Музична казка для дітей старшої групи / М. Сибаль. - С.29-31
Кл.слова: музика, сценарій
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: Д623782/2018/8
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 8
Зміст:
Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році. - С.2-7
Кл.слова: офіційний документ, організаційна свобода, кадрова самостійність
Чабан, О. А. Шануймо Україну! Свято до дня Незалежності України / О. А. Чабан. - С.8-10
Масна, О. О. Українська світлиця. Інтегроване заняття / О. О. Масна. - С.11-13
Кл.слова: інтер'єр української хати, традиційний побут, український посуд
Копилова, О. П. Заняття з використанням символічної синектики / О. П. Копилова. - С.14-20
Кл.слова: розумові здібності, наочне моделювання, спілкування
Пелех, Н. В. Кольорові гудзики. Заняття з дітьми раннього віку / Н. В. Пелех. - С.21-22
Кл.слова: гра-привітання, пальчикова гра, читання оповідання
Фетісова, В. В. Яблуко. Комплексне заняття з використанням медіатехніки та нетрадиційної техніки - пластилінового живопису / В. В. Фетісова. - С.23-25
Кл.слова: мультфільм, ліплення
Мітасова, О. В. Чавний сон Лісовичка. Навчально-розвивальна діяльність з пріоритетом художньо- продуктивної діяльності з елементами флористики дл дітей старшого дошкільного віку / О. В. Мітасова. - С.26-29
Кл.слова: сенсорні здібності, декоративна композиція, дитяча творчість
Єременко, Є. Г. Тато, мама і я - спортивна сім'я. Родинне спортивне свято / Є. Г. Єременко. - С.30-33
Кл.слова: фізичне виховання, овочі та фрукти, здоровий спосіб життя
Левадна, Л. М. Коза-дереза на новий лад. Театралізована вистава на сучасний лад за участю батьків та дітей / Л. М. Левадна. - С.34-36
Театралізація української народної казки "Коза-Дереза". Робота з дітьми старшої групи (художня література, мовленнєве спілкування, ознайомлення з соціумом, музика). - С.37-40
Осінні подарунки. Свято в ІІ молодшій групі. - С.41-44
Осені барви яскраві. Свято в середній групі. - С.45-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: В353859/2016/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Дятленко, Наталія. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя / Н. Дятленко. - С.4-7
Кл.слова: індикатори гуманізації, творчі здібності, рухова активність
Калашник, Валентина. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії / В. Калашник, О. Курлянцева. - С.8-16
Кл.слова: інклюзивні цінності, лідерська група, план інклюзивного розвитку
Сварковська, Ліна. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі / Л. Сварковська. - С.17-25
Кл.слова: астигматизм, косоокість, гімнастика
Швайгерт, Наталія. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників / Н. Швайгерт. - С.26-33
Кл.слова: освітня кінезіологія, кінезіологічні вправи, комплекс вправ
Ружановська, Людмила. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія / Л. Ружановська. - С.34-39
Кл.слова: хатха-йога, сахаджа-йога
Кононко, Олена. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників / О. Кононко. - С.42-46
Кл.слова: цілепокладання, планування, самоконтроль
Терещенко, Ірина. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників / І. Терещенко. - С.47-51
Кл.слова: похвала, предметні заохочення, вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.54-62
Кл.слова: моніторинг, особистісно-оцінна компетенція, показники сформованості
Бобровська, Олена. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.65-67
Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко, Наталія. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Н. Кондратенко, Л. Булітко. - С.68-71
Кл.слова: гімнастика для очей, зорова втома, пальчикова гімнастика
Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)