Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cogorno L., Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Назва : The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 18-31. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--психологічна освіта--війна--захисні фактори--студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурцева, Олена
Назва : Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Use of Media Educational Technologies to Increase Information Competence in the Process of Education of Future Mathematics Teachers
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 59-75. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.14 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіазасіб--медіаосвітні технології--навчальна інфографіка--онлайн-сервіси--освітній процес
Анотація: У статті описано досвід впровадження медіаосвітніх технологій у процесі навчання майбутніх вчителів математики. Сучасна ситуація в освіті диктує нові вимоги до підготовки студентів закладів вищої освіти, які полягають у тому, що здобуття тільки спеціальних знань не достатньо для того, аби бути конкурентоспроможним випускником. Необхідно розвивати такі здібності особистості, які найбільшою мірою розкриватимуть її індивідуальність і творчий потенціал.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколовська С.
Назва : Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 45-50. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.397 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.397
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--зорове унаочнення--асоціації
Анотація: Актуальність використання метафоричних асоціативних зображень (МАЗ) на заняттях англійської мови у закладах вищої освіти обумовлена необхідністю забезпечення ефективного спілкування в контексті розв’язання комунікативних завдань і створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів. Мета статті –визначити доцільність використання метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови з урахуванням методичних, дидактичних, лінгвістичних і психологічних факторів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Музика, Олена, Романенко, Катерина
Назва : Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 119-129. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.16 (Шифр О283150799/2022/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.16
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурно-історичний розвиток--обдарованість--розвиток здібностей
Анотація: У статті наведено результати аналізу наукових поглядів Л. С. Виготського на обдарованість та здібності в контексті теорії культурно-історичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалко, Катерина, Балюра, Катерина
Назва : Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 52-62. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--донотний період--музичне виховання
Анотація: У статті розглянуто донотний період як необхідний та важливий у процесі навчання музикантів. Від успішності навчання на цьому етапі залежить ефективність подальшого опанування грою на музичному інструменті. На основі вивчення літератури було визначено, що музичний розвиток є актуальним для дітей саме дошкільного віку, оскільки на різних вікових етапах дитина виявляє та розвиває різні здібності, які відповідають особливостям певного вікового періоду. Важливою ознакою музикальності дошкільника є його творче ставлення до музики, адже, слухаючи та сприймаючи музичний твір, дитина емоційно на свій розсуд уявляє художній образ, відтворюючи його у співі, грі, танці чи на папері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козубцова, Леся Михайлівна, Козубцов, Ігор Миколайович, Ліщина, Валерій Олександрович
Назва : Концепція навчально-тренувального комплексу підготовки військових спеціалістів інформаційної та кібербезпеки на засадах комп’ютерної гри (гейміфікації)
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 18. - С. 49-60. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.4960 (Шифр К667665926/2022/18). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.4960
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-тренувальний комплекс--підготовка--спеціаліст--інформаційна безпека--кібербезпека--комп’ютерна гра
Анотація: Мета та завдання статті. Обґрунтувати концепцію обудови навчально-тренувального комплексу підготовки спеціалістів інформаційної та кібернетичної безпеки на засадах комп’ютерної гри. Для досягнення мети поставлено такі задачі: 1. Проаналізувати сучасний стан досліджень та публікацій. 2. Оглянути концепції побудови навчально-тренувального комплексу підготовки спеціалістів інформаційної та кібернетичної безпеки на засадах комп’ютерної гри. Висновки, та перспективи подальших досліджень. Гейміфікація у вищій школі дозволяє створити таке інформаційно-навчальне середовище, яке сприяє самостійному, активному прагненню курсантів (студентів) до отримання знань, професійних навичок і вмінь, таких як критичне мислення, вміння приймати рішення, працювати в команді, бути готовим до співпраці; допомагає розкрити творчі здібності і мотивує до самоосвіти. Водночас необхідно обережно ставитись до застосування гейміфікації. Зрозуміло, що дух боротьби спонукає студентів швидше і краще робити завдання, але якщо хтось із учасників отримує результат, який є набагато кращим, ніж у лідерів, то за певних установок ця людина може впасти духом і вирішити, що навчатися немає сенсу. Виходячи з позитивного досвіду застосування комп’ютерних технологій у навчанні осіб різного віку, вбачається за доцільним застосування кібергри у підготовці фахівців спеціалістів інформаційної та кібербезпеки. Наукова новизна. На основі аналізу сучасного стану гейміфікації та прогалин у сфері підготовці спеціалістів інформаційної та кібербезпеки запропоновано концепцію побудови навчально-тренувального комплексу підготовки спеціалістів інформаційної та кібернетичної безпеки на засадах комп’ютерної гри. Теоретичні результати, що одержані в процесі наукового пошуку, становлять підґрунтя для подальшого дослідження у обґрунтуванні технічного завдання на розробку комп’ютерного програмного забезпечення з гри в кіберпросторі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4/С 69
Назва : Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі (19-20 травня 2022 року)
Вихідні дані : Луцьк: ЛНТУ, 2022
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Луцький національний технічний університет. Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій , Черкаський державний технологічний університет, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області . Департамент соціальної політики Луцької міської ради
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.4
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Методологія-- Технології
Зміст : Пріоритетні напрями розвитку соціальної сфери в Україні ; Державний моніторинг застосування державних соціальних стандартів/ І. В. Артисюк. Соціальний захист населення як напрям соціальної політики/ І. О Бичук. Контент-аналіз як науковий метод дослідження напрямів формування поліпрофесійної мобільності фахівців соціальної сфери/ М. В. Білозерова. Соціально-економічна політика держави та її взаємозв՚язок з економічною безпекою/ Н. В Дулеба. Соціальна реклама як складова інформаційного механізму соціального забезпечення/ М. С. Запорожець. Роль Кабінету Міністрів України у соціальній сфері/ В. Я. Малиновський. Шляхи реалізації соціальної допомоги молоді в Україні/ К. С. Нікітчук. Міжнародні етичні кодекси в роботі соціального працівника/ І. В. Сушик, Н. В. Орищин. Соціальний захист населення в умовах воєнного стану. ; Діяльність координаційних штабів з питань соціального захисту населення України в умовах воєнного стану/ Г. В. Голотюк. Нормативно-правове регулювання статусу вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану/ Л. В. Дзенік. Соціальний захист дітей в умовах воєнного стану/ В. О. Доротюк. Соціальна підтримка населення України в умовах воєнного стану/ О. М. Жук, Т. К. Корецька. Статус вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану/ О. Р. Карась. Соціальний захист безробітних у воєнний час/ Л. П. Карпінчук. Особливості правового режиму надзвичайного стану/ А. В. Карпюк. Особливості надання соціальних послуг в умовах воєнного стану/ В. Я. Малиновський, І. С. Касянчук. Соціальні виплати: як отримати в умовах воєнного стану/ С. Є. Мишковець. Динаміка чисельності українських біженців у Німеччині (лютий-травень 2022 р.)/ В. Оскар, М. П. Костюк. Хто такі тимчасово переміщенні особи та їх права/ В. В. Пелих. Соціальний захист населення: суть, основні напрями та функції/ В. В. Петрук. Інформування населення про соціальні послуги: особливості в умовах воєнного стану/ І. В. Плісік. Правове регулювання питань соціального захисту громадян України в умовах воєнного стану/ Ю. Н. Савчук. Причини і проблеми повернення біженок і переселенок/ Л. Ю. Тернова. Напрями та особливості волонтерської діяльності в умовах воєнного стану на прикладі Радехівської територіальної громади/ Д. А. Яковлєва, О. Ю. Сільвестрова. Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб в Україні/ О. В. Якушев, Н. С. Самара. Державна соціальна політика в контексті євроінтеграції України ; Реалізація та розвиток молодіжної політики в Україні та Європі/ Ю. С. Загоровська, І. О. Журба. Визнання професійних кваліфікацій у соціальній роботі: дискусійні питання/ Т. В. Семигіна. До поняття міжнародного соціального стандарту/ О. І. Ситник. Соціальна політика в контексті реалізації цілей сталого розвитку / О. Ю. Сільвестрова. Значення міжнародних і європейських стандартів для реалізації соціального забезпечення громадян України/ О. М. Циганкова. Вдосконалення соціальних послуг в територіальних громадах: зарубіжний та вітчизняний досвід місцевого самоврядування ; Комунікативний менеджмент у соціальній сфері Харківської області в умовах війни/ В. В. Сичова, Л. М. Хижняк. Територіальні громади як запорука розвитку місцевості/ С. С. Чорномор. Соціальна робота і соціальна допомога в системі інструментів регулювання соціальних проблем ; Соціальна профілактика як технологія соціальної допомоги/ М. Г. Гамчук, О. Ю. Сільвестрова. Супервізія в соціальній роботі як інструмент регулювання соціальних проблем/ О. М. Гапончук. Соціальна робота з жінками, які зазнали насильства/ В. М. Гриценя. Соціальна і психотерапевтична допомога/ А. В. Гузовата, Т. Г. Полухтович. Соціальні проблеми жінок та технології надання допомоги/ В. А. Литвин. Домашнє насильство як соціальна проблема та шляхи її подолання/ О. Л. Майборода. Організація соціальної роботи в умовах децентралізованої держави/ В. Я. Малиновський, М. В. Купрійчик. Нормативно-правове регулювання захисту жінок від насилля/ Б. В. Мосійчук. Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи/ О. Ю. Пащук. Соціально-педагогічна підтримка людей похилого віку/ Р. О. Редько, Т. Г. Полухтович. Етичні дилеми і ціннісні протиріччя в роботі соціального працівника/ І. В. Сушик, К. Ю. Корольчук. Проблеми адаптації та можливості інтеграції українських біженців в Німеччині (на прикладі федеральної землі Північний Рейн Вестфалія)/ О. М. Тибор, М. П. Костюк. Ринок праці, зайнятість та соціальне партнерство ; Пріоритети розвитку соціального партнерства в Україні/ Г. М. Кулина. Ринок праці в умовах воєнного стану/ Г. М. Кучер. Як зміниться ринок праці в Україні через війну?/ Р. В. Романюк. Поняття і ознаки страхового стажу/ М. С. Ткачук. Цифрова трансформація та інноваційні технології у соціальній сфері ; Інноваційні технології у роботі фахівця соціальної сфери/ М. О. Вознюк, Т. Г. Полухтович. Цифрові медіа в системі соціального захисту/ Г. А. Герасимчук. Цифровізація соціальної сфери на прикладі Луцької територіальної громади/ Д. В. Жадан. Цифрові технології у соціальній сфері/ О. Ю. Карпук, Т. Г. Полухтович. Особливості цифрової трансформації соціальної сфери в Україні/ Х. О. Козловська. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами змішаного навчання/ Л. М. Тарасюк. Перспективи розвитку цифрової трансформації та інноваційних технологій в соціальній сфері України/ Т. П. Тарануха. Реалізація прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві ; Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в інклюзивний освітній простір/ В. В. Гринюк, С. В. Гринюк. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України/ О. І. Гулай. Реалізація права на освіту людей з порушеннями зору у сучасному суспільстві/ О. В. Димарчук. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання здобувачів з обмеженими можливостями/ О. М. Ковальчук. Комплексний підхід до навчання учнів з особливими потребами/ Г. Л. Корчова, М. В. Руденко. Особливості підготовки вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти/ Х. І. Лисовець. Особливості технології соціальної допомоги дітям з обмеженими можливостями та сім՚ям, які виховують дітей з обмеженими можливостями/ А. Л. Луцюк. Організація інклюзивної освіти на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти/ А. П. Мартинюк. Психологічні особливості дитячого аутизму/ В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. Роль спеціаліста з інклюзивної освіти у процесі адаптації дитини з особливими потребами у соціумі/ Є. П. Панасюк, Л. М. Потапюк. Особливості соціального захисту людей з особливими потребами у сучасному суспільтві/ О. О. Піменова. Особливості організації інклюзивного освітнього простору/ Л. М. Потапюк. Булінг у підлітковому віці як проблема психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі/ Л. М. Потапюк, А. І. Здрок. Частковий аудит доступності міського простору Луцька для маломобільних груп населення/ А. С. Приступа. Взаємодія закладу освіти та сім’ї у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Л. Савченко, Д. Р. Савченко. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами/ Л. Л. Савченко, А. С. Сініченкова, Г. О. Отич. Універсальний дизайн для людей з особлими потребами: зарубіжний досвід для адаптації у вітчизняну практику/ С. В. Самчук. Професійна підготовка людей з глибокими порушеннями зору в умовах інформаційного суспільства/ Ю. Й. Тулашвілі. Використання народних дитячі ігор та забав населення Західного Полісся в інклюзивному освітньому просторі/ Н. В. Шкляєва, І. О. Шкляєва. Соціальна психологія. Психологічні прийоми та практики у роботі з клієнтами ; Особливості роботи з постравматичним стресовим розладом у військовий період/ О. Є. Губар. Вплив сучасних цифрових технологій на когнітивні здібності молоді/ В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. Психологічна допомога в умовах сьогодення/ Д. М. Мичка, Т. Г. Полухтович. Допомога дітям, які є в часі війни/ Т. Г. Полухтович. Психологічна підтримка особистості під час війни: інформаційні ресурси/ Н. А. Савчук. Посттравматичний стрес: зміна сприйняття травматичної ситуації та робота з тривожними реакціями/ Ю. В. Савчук. Рoбoта з клієнтами у кoнтексті сучаснoсті: психoлoгічні прийoми та практики/ Д.-O. О. Север’янoва, Т. Г. Пoлухтoвич. Організація безпеки праці в умовах воєнного стану ; Адаптація системи управління БЗР до умов військового стану/ Л. Ф. Бондарчук. Організація безпечних та безаварійних умови праці у суб’єктів господарювання сільського господарства/ О. О. Вісин, В. О. Тимочко. Аналіз стану безпеки населення при виникненні надзвичайних ситуацій у громадських місцях/ М. В. Рудинець, І. В. Андрощук. Управління охороною праці, виробнича та техногенна безпека в умовах війни/ В. М. Стасюк. Організація робіт з підвищеною небезпекою в умовах воєнного стану/ В. І. Федорчук-Мороз.
Анотація: Матеріали конференції присвячені аналізу пріоритетних напрямів розвитку соціальної сфери в Україні, питанням соціального захисту населення в умовах воєнного стану, значення соціальної роботи і соціальної допомоги в системі інструментів регулювання соціальних проблем, удосконаленню соціальних послуг у територіальних громадах, питанням реалізації прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві та соціальної інклюзії, особливостям організації безпеки праці в умовах воєнного стану.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва Л.
Назва : Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 107-116. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активізація--діяльність--здібності--інноваційні принципи--міждисциплінарний зв'язок--методи--творчість--хорове диригування
Анотація: Формування творчої особистості на сучасному інноваційному етапі набуває особливої актуальності. Тому, при підготовці фахівців, важливим стає пошук та використання викладачами ефективних форм і методів комп’ютерних технологій з метою підвищення рівня навчання, активізації творчої діяльності студентів та професійної підготовки майбутніх випускників. Важливим завданням мистецької освіти є музичний та творчий розвиток фахівців на основі міждисциплінарних зв’язків. Метою даної статті є цілеспрямований пошук і добір принципів та методів навчання, які сприяють підвищенню професійної компетентності, фаховому вдосконаленню, активізації творчої діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, уяви та фантазії. У статті висвітлено особливості занять з хорового диригування на основі таких принципів, як принцип індивідуального підходу, міждисциплінарних зв’язків та інтерактивного навчання. Для творчого розвитку студентів досліджено використання таких методів навчання, як: метод моделювання художньо-творчого процесу; інтонаційностильового досягнення музики; пізнавальної діяльності; «живого» виконання; проблемно-пошуковий; створення композицій тощо. Ефективним при підготовці конкурентоспроможних фахівців є застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і музичних комп'ютерних програм. У даній статті запропоновано також музично-творчі ігри, які мають на меті активізувати увагу та мислення майбутніх фахівців, сприяти власній інтерпретації хорових творів. Під час проведення ігор студентам дана можливість продемонструвати з листа виразну гру хорової партитури на фортепіано, показати свою здатність до інтерпретації та аранжування хорових творів; створення власних вокальнохорових вправ та шкільних пісень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022р.,N 9
Цікаві статті :
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2022/2023 році (стр.4-6) Кл.слова: нормативно-правові документи
Перелік основних програм на 2022/2023 н.р. (стр.6-7) Кл.слова: комплексні програми
Нові рекомендації МОН: орієнтири для вихователя-методиста (стр.8-12) Кл.слова: напрямки діяльсті,освітній процес,дистанційна форма
Алгоритм ознайомлення педагогів з нормативним документом (стр.13)
Брежнєва О. Зрозуміти, а не запам’ятати! Або вивчаємо математику за допомогою інтегрованих дидактичних модулів/ О. Брежнєва (стр.14-19) Кл.слова: репродуктивні методи,логічне мислення,дидактична игра
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу (стр.20-21)
Розвиваємо математичні здібності дошкільників: два прийоми (стр.22-23) Кл.слова: обладнання,матеріали
Байєр О. Оцінюємо сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників/ О. Байєр, Ніна Погрібняк (стр.24-28) Кл.слова: оцінювання
Бадер С. Як оцінити роботу педагогів з дітьми під час адаптаційного періоду/ С. Бадер (стр.29-32) Кл.слова: критерії,показники,документація
Бєлєнька Г. У дитячий садок без сліз: як допомогти новачку адаптуватися в групі/ Г. Бєлєнька (стр.33-37) Кл.слова: емоційний стан,незвичайні іграшки,картинки настрою
Адаптація без труднощів - місія здійсненна? (стр.38-39) Кл.слова: болісне прощання,перебіг адаптації
Батьківські збори як по нотах: що запланувати й коли реалізувати (стр.40-41) Кл.слова: тема зборів,мета зборів
Як вдало провести батьківські збори: картки-шпаргалки для вихователя (стр.42-45) Кл.слова: батьківські збори,картки-шпаргалки
Чотири форми роботи, щоб налагодити співпрацю з батьками вихованців (стр.46-49) Кл.слова: щоденник батьків,батьківсько-дитячий клуб,портфоліо
Поліщук Я. Як почуватися щасливим за робочим столом/ Я. Поліщук (стр.50-54) Кл.слова: лад на робочому місці
Визначаємо рівень підтримки дитини (стр.55-61) Кл.слова: освітні труднощі,опитувальник,оцінювання
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.015.31/К 20
Автор(и) : Каплінський, Василь Васильович, Асаулюк, Інна Олексіївна
Назва : Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КНТ, 2021
Кільк.характеристики :291 с.: іл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-373-836-9: 220.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3/.5.015.31:796.011.3](075.8) + 796.011.3(075.8)
Предметні рубрики: Фізичне виховання-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--вчитель фізичної культури--професійні здібності--всебічний розвиток особистості--моральне виховання--виховні впливи--авторитет вчителя--педагогічна культура батьків--комунікативні вміння вчителя--важковиховуваність--самовиховання--виховні педагогічні ситуації--конфліктність--педагогічні конфлікти--мотиваційно-ціннісна сфера особистості--комунікативна поведінка
Анотація: Динамічно й системно викладено теоретико-методичні основи виховної діяльності вчителя фізичної культури з урахуванням особливостей його професійної діяльності.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)