Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Білоус С. Тематичний тиждень у дитячому садку/ С. Білоус (стр.4-9) Кл.слова: інформаційно-діагностичний етап,організаійно-підготовчий етап,практичний етап
Ланько А. Тижнева подорож Книголандією/ А. Ланько (стр.10-14) Кл.слова: дитяча книга,проект
Половіна. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити/ Олена Половіна (стр.15-22) Кл.слова: мистецька діяльність,творчі здібності,музичні здібності
Денисенко Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід/ Т. Денисенко (стр.23-34) Кл.слова: дитяча творчість,творча особистість,колір
Художньо-естетичний розвиток дітей (стр.35-36) Кл.слова: мистецтво,творчі здібності,емпатія
Боровська О. Готовність дитини до НУШ:важливі аспекти/ О. Боровська, Н. Стаценко (стр.37-41) Кл.слова: підготовка дитини до школи,фізичний розвиток,психологічна готовність
Поради для батьків майбутніх першокласників. Пам'ятка (стр.42)
Сербіна Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії/ Н. Сербіна, І. Січкар, М. Молочко (стр.43-47) Кл.слова: готовність дитини до НУШ,методичні заходи,співпраця з батьками
6 правил успішного спілкування з батьками. Пам'ятка (стр.48)
Як вибирати книжки для дітей. Інформаційний стенд (стр.49-50)
Савінова Н. Система "5S": смисл та правила застосування/ Н. Савінова (стр.51-54),порядок в кабінеті,методична робота
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід падагогів, підбиваємо підсумки роботи (стр.55-56) Кл.слова: атестаційна комісія,дошкільний навчальний заклад
Половіна. Свято: розважати чи розважатися?/ Олена Половіна (стр.57-61) Кл.слова: дитячий садок,підготовка до свят
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів (стр.62-63)
Тертишна Н. Пробудження дерев. Конспект інтегрованого заняття естетично-художньої активності для дітей середньої групи/ Н. Тертишна (стр.64-67) Кл.слова: природа,музика
Шараєвська І. Стрітення: сценарій фолькльорного свята/ І. Шараєвська, Н. Степаненко (стр.68-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2015р.,N 7/8
Цікаві статті :
Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році (стр.3-8) Кл.слова: лист МОН України № 1/9-305, 2015 р.,загальноосвітні навчальні заклади,нововведення
Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи (2012 р., зі змінами 2015 р.). (стр.9-38) Кл.слова: розвантаження програми,базова освіта,обов'язковий компонент
Таранік-Ткачук К. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 5 класі/ К. Таранік-Ткачук (стр.38-40) Кл.слова: текстуальне вивчення творів,розвиток мовлення,позакласне читання
Ніколенко О. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 6 класі/ О. Ніколенко, О. Орлова (стр.40-43) Кл.слова: текстуальне вивчення творів,розвиток мовлення,позакласне читання
Таранік-Ткачук К. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 7 класі/ К. Таранік-Ткачук, Т. Сегеда (стр.43-45) Кл.слова: зміст навчального матеріалу,розподіл годин вивчення,навчальна програма
Ніколенко О. Билина як жанр давньоруської літератури. Матеріали для уроків зарубіжної літератури за новою програмою, 7 клас / О. Ніколенко (стр.46-49) Кл.слова: ознаки билин,цикли билин,культура різних народів
Місюна М. Античність - основа європейської культури. Інтегрований урок: зарубіжна література, художня культура, музичне мистецтво, 8 клас/ М. Місюна, С. Боржимський (стр.50-52) Кл.слова: план-конспект уроку,антична доба,тематика
Павліщенко Я. Мій біль і моє життя/ Я. Павліщенко (стр.52) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Черевань М. Проблема вибору. За новелою Еріка-Емманюеля Шмітта -"Концерт “Пам’яті ангела”" Урок позакласного читання, 9 клас/ М. Черевань (стр.53-56) Кл.слова: план-конспект уроку,Шмітт Ерік-Еммануель,моральні проблеми
Секіріна В. Бароко як художній напрям. Урок зарубіжної літератури, 9 клас/ В. Секіріна (стр.57-58) Кл.слова: план-конспект уроку,течії літературного процесу,художній напрям
Красота Д. Прости мене, твою дитину/ Д. Красота (стр.58) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Сіденко В. Прийом віршування на уроках зарубіжної літератури/ В. Сіденко (стр.59) Кл.слова: асоціації,сприйняття,здібності
Тіхомірова О. Постмодерні тенденції у романі Умберто Еко "Ім’я троянди"/ О. Тіхомірова (стр.61-64)
Кудрявцева І. Лирический этюд “Чудо” / І. Кудрявцева (стр.64) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Сто найкращих романів, написаних у новому столітті (стр.65-67) Кл.слова: літературна афіша,проза,презентація
Євніна О. Гі де Мопассан / О. Євніна (стр.68-69)
Кудрявцева І. Что ты делаешь, человек ?/ І. Кудрявцева (стр.69) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Ернест Сетон-Томпсон (стр.70-71)
Патюк Д. Что значит быть самим собой?/ Д. Патюк (стр.71) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Рей Дуглас Бредбері (стр.72-74)
Приходько Н. А літній дощ нічого не прощає/ Н. Приходько (стр.74) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Приходько Н. Вона приходить завжди/ Н. Приходько (стр.74) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Билина про Іллю Муромця. За новою програмою (стр.75-76) Кл.слова: художня література,поезія,текст
франко І. Король Лір і його дочки. Староанглійська балада/ пер. І. франко (стр.77-78) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Лавренюк В. Поетичні літературні хвилинки/ В. Лавренюк (стр.79) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Теорія та методика фізичного виховання -2018р. т.18,N 4
Цікаві статті :
Марченко С. І. Дослідження специфічних показників координації дівчат 11 класу у процесі навчання волейболу за програмою профільного рівня/ С. І. Марченко, В. О. Боєчко (стр.159-166)
Капкан О. О. Розпізнавання образів: режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок у дівчат 14 років/ О. О. Капкан, О. М. Худолій, Бартік (стр.167-173)
Іващенко О. В. Координація рухів: особливості оцінки силових зусиль у дівчат 11-13 років/ О. В. Іващенко, М. Цеслицька, М. О. Носко (стр.175-179)
Веремеєнко В. Ю. Силові здібності: програмування розвитку сили та силової витривалості у дівчат середнього шкільного віку/ В. Ю. Веремеєнко (стр.180-193)
Семко Ю. С. Рухові здібності: характеристика рухової підготовленості дівчат 7-9 класів сільської школи/ Ю. С. Семко (стр.194-199)
Черненко С. О. Розпізнавання образів: характеристика функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів/ С. О. Черненко, С. С. Єрмаков, О. М. Олійник (стр.200-206)
Садовнікова В. В. Соціально-педагогічні передумови функціонування фітнес-індустрії в Білорусі/ В. В. Садовнікова (стр.207-213)
Казмірук А. В. Розпізнання образів: параметри пози тіла в стійці розгону на початку відштовхування/ А. В. Казмірук, В. І. Банах, А. П. Власов (стр.214-220)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Теорія та методика фізичного виховання -2019р. т.19,N 1
Цікаві статті :
Веремеєва В. Ю. Рухові здібності: методика розвитку сили та силової витривалості у хлопців середнього шкільного віку/ В. Ю. Веремеєва (стр.3-13)
Барилко М. Г. Порівняльна характеристика функціональної і рухової підготовленості студентів I-II курсу коледжу/ М. Г. Барилко (стр.14-21)
Марченко С. І. Рухові здібності: особливості впливу занять волейболом на координаційну підготовленість дівчат 15 років/ С. І. Марченко, А. І. Диханова (стр.23-28)
Семко Ю. С. Порівняльна характеристика рухової та функціонаної підготовленості хлопців 7-9 класів малокомплектної сільської школи/ Ю. С. Семко (стр.29-36)
Іващенко О. В. Рухові здібності: особливості оцінки силових зусиль у хлопців 11-13 років/ О. В. Іващенко, М. Цеслицька, М. О. Носко (стр.37-42)
Капчан О. О. Розпізнання образів: формування рухових навичок у дівчат 15 років/ О. О. Капчан, О. М. Худолій, П. Бартік (стр.44-52)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/ В’ячеслав Засенко (стр.7–8.) Кл.слова: особи з особливими потребами,журнальні рубрики,корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти/ [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі] (стр.9–15) Кл.слова: конференції,інклюзивна освіта,інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти (стр.15–17.) Кл.слова: інклюзивна освіта,реформування освіти,освітні конгреси
Колупаєва А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів/ Алла Колупаєва, Оксана Таранченко (стр.18–27) Кл.слова: освітньо-ресурсні програми,інклюзивна освіта,інклюзивно-ресурсні центри
Crocker C. Політика підтримки інклюзії/ Dr. Cheryl Crocker (стр.28–34) Кл.слова: інкюзія,інклюзивна освіта,Канада
Адамюк Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху/ Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко (стр.35–41) Кл.слова: білінгвальний підхід,бімодальний білінгвізм,жестове мовлення
Воронська Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти/ Наталія Воронська (стр.42–51) Кл.слова: спілкування,нозології,взаємодія
Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/ Оксана Боряк (стр.52–60) Кл.слова: мовлення,мовленнєвий розвиток,інтелектуальні порушення
Плужник О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи/ Оксана Плужник (стр.61–66) Кл.слова: steam-освіта,мейкерство,оригамі
Бабяк О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку/ Ольга Бабяк (стр.67–75) Кл.слова: комунікативна діяльність,комунікативні здібності,спілкування
Коніна Н. Інклюзивна освіта в Бразилії/ Надія Коніна (стр.76–78) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзія,Бразилія
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Дятленко Н. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя/ Н. Дятленко (стр.4-7) Кл.слова: індикатори гуманізації,творчі здібності,рухова активність
Калашник В. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії/ В. Калашник, О. Курлянцева (стр.8-16) Кл.слова: інклюзивні цінності,лідерська група,план інклюзивного розвитку
Сварковська Л. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі/ Л. Сварковська (стр.17-25) Кл.слова: астигматизм,косоокість,гімнастика
Швайгерт Н. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників/ Н. Швайгерт (стр.26-33) Кл.слова: освітня кінезіологія,кінезіологічні вправи,комплекс вправ
Ружановська Л. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія/ Л. Ружановська (стр.34-39) Кл.слова: хатха-йога,сахаджа-йога
Кононко О. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників/ О. Кононко (стр.42-46) Кл.слова: цілепокладання,планування,самоконтроль
Терещенко І. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників/ І. Терещенко (стр.47-51) Кл.слова: похвала,предметні заохочення,вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва І. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.54-62) Кл.слова: моніторинг,особистісно-оцінна компетенція,показники сформованості
Бобровська О. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку/ О. Бобровська (стр.65-67) Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко Н. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку/ Н. Кондратенко, Л. Булітко (стр.68-71) Кл.слова: гімнастика для очей,зорова втома,пальчикова гімнастика
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Теорія та методика фізичного виховання -2018р. т.18,N 2
Цікаві статті :
Розторгуй М. Види підготовки та їх співвідношення у тренцвальному процесі спортсменів з інвалідністю в армспорті та пауерліфтингу/ М. Розторгуй, А. Передрій, О. Товстоног (стр.55-62)
Крижан М. Dependence of the result on the effectiveness of performance in the world women’s handball championship 2016/ М. Крижан, М. Мікуліч (стр.63-68)
Ярмощук О. Диверсифікація навчальних технологій в професійній підготовці учителя фізичної культури/ О. Ярмощук, В. Василюк (стр.69-77)
Веремеєнко В. Ю. Силові здібності: характеристика розвитку у дівчат середнього шкільного віку/ В. Ю. Веремеєнко (стр.78-86)
Бадику Г. Teaching methods used in primary education for making physical education class more effective/ Г. Бадику (стр.86-92)
Іващенко О. В. Movement coordination:identification of age-related dynamics of its development in girls aged 11-13/ О. В. Іващенко, О. М. Худолій, С. С. Єрмаков (стр.93-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Палітра педагога -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Гавриш Н. Інтегроване заняття на основі літературного твору:методичний коментар/ Н. Гавриш (стр.3-5) Кл.слова: фольклорний твір,художній твір,інтегроване навчання
Безсонова О. Освітня подія як засіб інтеграції освітнього простору/ О. Безсонова (стр.6-8) Кл.слова: мотиватори освітніх подій,види освітніх подій,інтегрована освіта
Мацкевич Л. Парк розваг. Партнерська діяльність для дітей старшої групи/ Л. Мацкевич (стр.9-10) Кл.слова: професії працівників парків,довкілля,громадське місце
Дудинська Л. Літературний проект: плануємо інтегровану діяльність/ Л. Дудинська (стр.11-15) Кл.слова: інтегроване планування,тематичні цикли,заняття з певними пріоритетами
Нападій Наталія. Манга: фантазуємо, малюємо, розповідаємо/ Наталія Нападій (стр.16-18) Кл.слова: образотворчість,японський комікс,структура манги
Михальчук Н. Вбрання для Попелюшки. Інтегроване заняття для дітей старшої групи з пріоритетом логіко-математичних завдань/ Н. Михальчук (стр.19-21) Кл.слова: одяг,тканини,математика
Кузьменко М. Ялинки і грибочки для звірят в лісочку. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи за казкою В. Сутєєва "Під грибом"/ М. Кузьменко (стр.22-23) Кл.слова: конструкторські здібності,ігова діяльність,пізнавальна діяльність
Шеляг Н. У салоні краси. Сюжетно-рольова гра для дітей середньої групи/ Н. Шеляг (стр.24-25) Кл.слова: професії,ігрова діяльність
Сімейко Г. Фетрові картини для розвитку дитини. Дидактичні ігри для дітей усіх вікових груп/ Г. Сімейко, О. Журавльова (стр.26-28) Кл.слова: сенсорний розвиток,колір
Сибаль М. Звуки Осені. Музична казка для дітей старшої групи/ М. Сибаль (стр.29-31) Кл.слова: музика,сценарій
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Теорія та методика фізичного виховання -2018р. т.18,N 3
Цікаві статті :
Корягін В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для визначення рівня рухливості суглобів у фізичному вихованні студентів/ В. Корягін, О. Блавт (стр.107-112)
Зеленський Б. Мотивація: ставлення студентів закладів вищої освіти I-II рівнів акредитації до занять з предмета "Фізичне виховання"/ Б. Зеленський, Р. Зеленський (стр.114-125)
Веремеєнко В. Ю. Силові здібності: характеристика розвитку у хлопців середнього шкільного віку/ В. Ю. Веремеєнко (стр.126-135)
Іващенко О. Координація рухів: розпізнання особливостей розвитку у дівчат і хлопців 11-13 років/ О. Іващенко, О. Худолій, С. Єрмаков (стр.136-147)
Кравчук Т. Особливості розвитку пластики рухів юних гімнастів/ Т. Кравчук, Н. Санжарова, А. Удовика (стр.148-154)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Дошкільний навчальний заклад -2018р.,N 8
Цікаві статті :
Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році (стр.2-7) Кл.слова: офіційний документ,організаційна свобода,кадрова самостійність
Чабан О. А. Шануймо Україну! Свято до дня Незалежності України/ О. А. Чабан (стр.8-10)
Масна О. О. Українська світлиця. Інтегроване заняття/ О. О. Масна (стр.11-13) Кл.слова: інтер'єр української хати,традиційний побут,український посуд
Копилова О. П. Заняття з використанням символічної синектики/ О. П. Копилова (стр.14-20) Кл.слова: розумові здібності,наочне моделювання,спілкування
Пелех Н. В. Кольорові гудзики. Заняття з дітьми раннього віку/ Н. В. Пелех (стр.21-22) Кл.слова: гра-привітання,пальчикова гра,читання оповідання
Фетісова В. В. Яблуко. Комплексне заняття з використанням медіатехніки та нетрадиційної техніки - пластилінового живопису/ В. В. Фетісова (стр.23-25) Кл.слова: мультфільм,ліплення
Мітасова О. В. Чавний сон Лісовичка. Навчально-розвивальна діяльність з пріоритетом художньо- продуктивної діяльності з елементами флористики дл дітей старшого дошкільного віку/ О. В. Мітасова (стр.26-29) Кл.слова: сенсорні здібності,декоративна композиція,дитяча творчість
Єременко Є. Г. Тато, мама і я - спортивна сім'я. Родинне спортивне свято/ Є. Г. Єременко (стр.30-33) Кл.слова: фізичне виховання,овочі та фрукти,здоровий спосіб життя
Левадна Л. М. Коза-дереза на новий лад. Театралізована вистава на сучасний лад за участю батьків та дітей/ Л. М. Левадна (стр.34-36)
Театралізація української народної казки "Коза-Дереза". Робота з дітьми старшої групи (художня література, мовленнєве спілкування, ознайомлення з соціумом, музика) (стр.37-40)
Осінні подарунки. Свято в ІІ молодшій групі (стр.41-44)
Осені барви яскраві. Свято в середній групі (стр.45-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)