Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

-2013р.,N 2
Цікаві статті :
Андреев А. С. Фасититация личностного роста/ А. С. Андреев (стр.1-12) Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ,СТРУКТУРА,МОДЕЛІ
Сіткар В. І. Соціогенез пустощів як форма субкультури дітей/ В. І. Сіткар (стр.13-17) Кл.слова: соціогенез,СУБКУЛЬТУРА,ПУСТОЩІ дитячі
Колошина Т. Ю. Использование сказки в бизнес-тренинге/ Т. Ю. Колошина, А. А. Трусь (стр.21-30) Кл.слова: ТРЕНІНГ,КАЗКА
Лаптева Г. В. Игры для развития эмоций и творческих способностей/ Г. В. Лаптева (стр.30-41) Кл.слова: ГРА,ЕМОЦІЇ,ЗДІБНОСТІ
Гайворонюк Н. А. Организация эффективной работы с подростками и детьми-сиротами по формированию и осознанию семейных ценностей/ Н. А. Гайворонюк (стр.42-46) Кл.слова: ПІДЛІТКИ,СІМЕЙНІ цінності,ДІТИ-СИРОТИ
Корчікова І. В. Адаптація і стандартизація опитувальника особистісної автономії для підлітків і юнаків/ І. В. Корчікова (стр.47=52) Кл.слова: особистісна автономія,ПІДЛІТКИ,тест М. Нума
Ніконова О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності/ О. Ю. Ніконова (стр.53-57) Кл.слова: ТРЕНІНГ,СПІВЗАЛЕЖНІСТЬ,ПРОГРАМА
Королюк Т. И. Проблема использования отечественных психотехник в консультативной и психотерапвтической работе/ Т. И. Королюк (стр.57-63) Кл.слова: ПСИХОТЕХНІКИ
Климчук В. О. Сучасне психологічне консультування та психотерапія: дискурс соціального конструкціонізму та інтерактивний контекст/ В. О. Климчук (стр.63-68) Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ,ПСИХОТЕРАПІЯ
Назар М. М. Проблеми формування віртуального рсвітнього простору/ М. М. Назар (стр.75-79) Кл.слова: ІНТЕРНЕТ,ТРЕНІНГИ
Цікаві статті :
Знайти схожі

2.

-2017р.,N 1
Цікаві статті :
Акімова О. В. Напрями розвитку системи фінансового моніторингу в Україні/ О. В. Акімова (стр.3-10) Кл.слова: фінансовий моніторинг, система фінансового моніторингу,напрями розвитку, розкриття інформацій, організаційне забезпечення,безготівковий оборот, правове забезпечення
Силенко С. А. Вибір шляхів сучасного антикризового управління промисловим підприємством/ С. А. Силенко (стр.11-16) Кл.слова: антикризове управління, банкрутство,неплатоспроможність, аназіз,фінансова криза, методи оцінювання
Череп А. В. Стратегія зовнішньоекономічної діяльності України в умовах євроінтеграції/ А. В. Череп, К. О. Можайська (стр.17-20) Кл.слова: євроінтеграція,зовнішньоекономічна діяльність,експорт, імпорт
Болдуєв М. В. Державне регулювання розвитку агропромислового комплексу та забезпечення продовольчої безпеки України/ М. В. Болдуєв (стр.21-25) Кл.слова: державне регулювання, продовольча безпека,реформування соціально-економічних відносин,сільське господарство
Гнєзділова О. М. Формування системи інтегрованого обліку на підприємствах транспортної галузі народного господарства/ О. М. Гнєзділова (стр.26-32) Кл.слова: фінансовий облік, управлінський облік,статистичний облік, оперативний облік,податковий облік, автотранспортні підприємства
Галан О. Є. Методика оцінювання групового трудового потенціалу підприємства як векторної суми/ О. Є. Галан (стр.33-37) Кл.слова: трудовий потенціал, загальний трудовий потенціал,індивідуальний трудовий потенціал, система,оцінка, формування, вектор, сума
Стрілько Я. С. Методичний інструментарій оцінювання якості праці менеджера/ Я. С. Стрілько (стр.38-43) Кл.слова: якість праці, інтегральний підхід, якість управління виробництвом,специфічні здібності менеджера, професійне зростання управлінця,стан трудової дисципліни
Ткаченко А. М. Просторові аспекти економічної стійкості підприємства/ А. М. Ткаченко, Т. О. Пожуєва (стр.44-49) Кл.слова: економічна стійкість, простір,конструктивність простору, деконструктивність простору,реляційна поведінка, стейкхолдери
Шмиголь Н. М. Контролінг як інструмент управління торговим підприємством/ Н. М. Шмиголь, Д. І. Павлішци, А. А. Антонюк (стр.50-55) Кл.слова: управління підприємством,система контролінгу,бюджетування
Богма О. С. Узагальнення методологічних основ концепції стратегічного обліку в управлінні бюджетним процесом/ О. С. Богма (стр.56-60) Кл.слова: бюджетний процес, стратегічний облік, гіпотеза, теорія,бюджетна стратегія, управлінське рішення, зовнішні фактори,невизначеність, фрактал
Гудима О. В. Особливості відображення операцій зі списання безнадійної кредиторської заборгованості/ О. В. Гудима (стр.61-64) Кл.слова: безнадійна кредиторська заборгованість, дохід, контрагенти,зобов’язання, збиток,прострочена кредиторська заборгованість
Меняйлова Г. Є. Фінансування інвестиційної стратегії корпорацій/ Г. Є. Меняйлова, О. І. Пушкар, Л. Ф. Бондаренко (стр.65-69) Кл.слова: інвестиційна стратегія, корпоративне управління,інвестиційні можливості, венчурний капітал,ефективність розвитку
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Buniyatova I.
Назва : The linguistic philosophy of noam chomsky
Паралельн. назви :Лінгвістична філософія Ноама Хомського
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 7-10. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хомськіанська революція--гіпотеза вродженості мовних структур--мовна здібність людини--лінгвальна креативність--генеративний процедурний апарат
Анотація: Лекція пропонує попередній огляд хомськіанської революції у мовознавстві з особливим акцентом на його антропологічній концепції. Висвітлено ключові ідеї мовної здібності людини як складової пізнавальної функції розуму, творчий аспект мовної діяльності, що випливає із засадничих основ філософського раціоналізму; генеративний процедурний апарат та місію сучасної лінгвістики в цілому.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.2)/D64
Автор(и) : Буренко, Валентина Миколаївна, Гузнов, Денис Миколайович
Назва : Dive into English : підручник з англійської мови для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Нова книга, 2003
Кільк.характеристики :72 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Київський підручник
ISBN, Ціна 966-7548-29-5:
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075.2)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Уроки-- 1 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний підручник--англійська мова--1 клас
Анотація: Підручник для 1-го класу "Dive into English" відкриває світ англійської мови, вчить спілкуванню, розкриває творчі здібності дитини.
Примірники : всього : Ф2(2), Ф3(5)
Вільні : Ф2(2), Ф3(5)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Erkebaeva S.
Назва : The development of communicative abilities in children of preschool age
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 123-128. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.123128 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.123128
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні здібності--дошкільний вік--педагогічна ситуація
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.1:159.9/H19
Автор(и) : Hallam, Susan
Назва : Music Psychology in Education
Вихідні дані : London: Bedford Way papers, 2017
Кільк.характеристики :281 p.
Колективи : Institute of Education University of London
ISBN, Ціна 0 85473 716 2: 642.65 грн.
ДРНТІ : 18.41 + 14.35 + 15
УДК : 781.1:159.9]:37 + 37
Предметні рубрики: Психологія музики-- Музична психологія-- Музична освіта-- Навчальні посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичні здібності--композиція--імпровізація--вокальні здібності--акомпанемент--оцінювання музики--навчання гри--навчання музиці
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"
Паралельн. назви :Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 14-25. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--іноземна мова--критичне мислення--навичка--магістерський освітній рівень--педагогічні спеціальності--підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koshcheev Alexander, Dolbysheva Nina
Назва : Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO
Паралельн. назви :Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тхеквондо--фізична підготовка--кваліфіковані спортсмени--силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.1:159.9/S43
Автор(и) : Seashore, Carl E.
Назва : Psychology of Music
Вихідні дані : Alcester: Lighting Source Ltd., 2016
Кільк.характеристики :406 p.
ISBN, Ціна 978-1-4733-3154-9: 721.45 грн.
ДРНТІ : 15 + 18.41
УДК : 781.1:159.9
Предметні рубрики: Психологія музики-- Навчальне видання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне мислення--музика як наука--вібрато--висота звуку--гучність--ритм--тривалість звуку--тембр--тональність--консонанс--інструментальна музика--слухання музики--відчуття музики--музичні інструменти--музичні здібності--музична школа--музичні навички--вправність--етнічна музика
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cogorno L., Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Назва : The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 18-31. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--психологічна освіта--війна--захисні фактори--студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)