Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Buniyatova I.
Назва : The linguistic philosophy of noam chomsky
Паралельн. назви :Лінгвістична філософія Ноама Хомського
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 7-10. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хомськіанська революція--гіпотеза вродженості мовних структур--мовна здібність людини--лінгвальна креативність--генеративний процедурний апарат
Анотація: Лекція пропонує попередній огляд хомськіанської революції у мовознавстві з особливим акцентом на його антропологічній концепції. Висвітлено ключові ідеї мовної здібності людини як складової пізнавальної функції розуму, творчий аспект мовної діяльності, що випливає із засадничих основ філософського раціоналізму; генеративний процедурний апарат та місію сучасної лінгвістики в цілому.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех, Іван, Зайцева, Лариса
Назва : Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід
Місце публікування : Дошкільне виховання: науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ: Світич, 2013. - № 1. - С. 2-5. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2013/1). - ISSN 0321-1401
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід/ І. Бех, Л. Зайцева (стр.2-5) Кл.слова: поняття, компетентнісний підхід, діяльнісний підхід, знання, мисленнєва здібність
Гавриш Н. Організувати, але не обмежувати/ Н. Гавриш, О. Ліннік (стр.8-13) Кл.слова: дитина, освітнє середовище,дошкільний навчальний заклад
Шипіло Л. Грі-драматизації - належну увагу/ Л. Шипіло (стр.14-17) Кл.слова: театрально-ігрова діяльність дошкільнят,виразність ігрових образів
Дятленко С. Адаптивна освіта Голандії: навчатися - означає самостійно творити!/ С. Дятленко (стр.18-20) Кл.слова: моніторинг прогресу дітей,професійна компетентность педагогів,освіта Голандії
Акопян Л. Співробітництво, партнерство, довіра/ Л. Акопян, Л. Погорєлова (стр.26-28) Кл.слова: сімейне виховання,дошкільний заклад
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.01/К 49
Автор(и) : Клименко В.
Назва : Психічний розвиток дитини: родинне виховання : вихователям і батькам
Вихідні дані : Київ: Навчальні посібники, 1994
Кільк.характеристики :81 с :
ДРНТІ : 14.39
УДК : 37.018.01
Предметні рубрики: Педагогіка-- Сімейне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--здібність--талант--вередливість--прохання --шантаж--хитрість--спілкування
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(075.8)/М 82
Автор(и) : Москалець В. П.
Назва : Психологія особистості : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2018
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-617-673-127-6: 150.00, 150.00, грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Характер-- Темперамент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хіромантія--фізіогноміка--самоактуалізація--екзистенційні потреби--здібність--талант--palmistry--physiognomy--capability--talent
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(8)
Вільні : Ф3(2), Ф2(8)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(075.8)/М 82
Автор(и) : Москалець В. П.
Назва : Психологія особистості : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2013
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-617-673-127-6: 70.00, 168.00, 120.00, грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Характер-- Темперамент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хіромантія--фізіогноміка--самоактуалізація--екзистенційні потреби--здібність
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1), Ф1(2), Ф2(4)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1), Ф1(2), Ф2(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.134/П 14
Автор(и) : Пальчевський, Степан Сергійович
Назва : Акмеологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :397 с
ISBN, Ціна 978-966-351-161-0: 35.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 371.134
Предметні рубрики: Акмеологія
Анотація: У посібнику розкривається суть акмеології як інтегрованої галузі знань про вершинні досягнення людини впродовж акме-періоду її життя.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/П 12
Автор(и) : Пальчевський, Степан Сергійович
Назва : Акмеологія : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :398 с
ISBN, Ціна 978-966-351-161-0: 70.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Акмеологія
Анотація: У поссібнику розкривається суть акмеології як інтегрованої галузі знань про вершинні досягнення людини впродовж акме-періоду її життя.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.321/П 24
Назва : Педагогічна творчість і майстерність : хрестоматія
Вихідні дані : Київ: ІЗМН, 2000
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут змісту і методів навчання
ISBN, Ціна 5-7763-2681-8:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.321
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна майстерність
Примірники : всього : Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)