Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (15)Наукові періодичні видання Університету (51)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здійснення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 253
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 62-63.

Рубрики: Вчителі--поради психолога

Кл.слова (ненормовані):
плани на майбутнє -- кар'єрне зростання -- зацікавленість у роботі -- навчатись новому -- наближення до здійснення мрії -- зміна життєвих пріоритетів -- поради психолога
Анотація: В статті наведено поради психолога про те, які важливі запитання про власне життя повинна ставити перед собою кожна людина хоча б раз на рік та зробити висновки, щоб скоригувати подальший їх напрямок.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Alla, A. Havrylova
    Mathematical model of authentication of a transmitted message based on a mceliece scheme on shorted and extended modified elliptic codes using umac modified algorithm = Математична модель аутентифікації повідомлення, що передається, на основі схеми мак-еліса на укорочених і подовження модифікованих еліптичних кодах з використанням модифікованого алгоритма umac / A.Havrylova Alla, Korol OlhaH., Milevskyi StanyslavV. // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 40-51, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.4051. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
децентралізовані системи -- технологія блокчейн -- постквантові криптосистеми -- крипто-кодова конструкція на схемі -- еліптичні криві
Анотація: Предметом дослідження є математична модель забезпечення аутентифікації переданого повідомлення на основі схеми Мак-Еліса на укорочених і подовжених модифікованих еліптичних кодах з використанням модифікованого алгоритму UMAC. Метою даної роботи є розробка такої схеми обміну інформацією по каналах зв'язку мережі Інтернет, яка забезпечила б належний рівень верифікації та цілісності інформації, що передається з урахуванням недопущення збільшення витрат на проведені дії. Завдання, які було вирішено: проведено аналіз існуючих способів підвищення стійкості до зломів переданих повідомлень по телекомунікаційних мережах; проведено аналіз схеми передачі повідомлення з використанням технології блокчейн; розроблено формалізований опис математичної моделі забезпечення аутентифікації відкритого тексту з використанням модифікованого алгоритму UMAC; для формування ключових даних запропоновано використовувати крипто-кодову конструкцію (ККК) на схемі Мак-Еліса на модифікованих еліптичних кодах (МЕС); розроблено алгоритми шифрування і дешифрування даних із застосуванням ККК на основі Мак-Еліса на МЕС і алгоритму UMAC. Був запропонований підхід перевірки аутентифікації і верифікації інформаційної посилки підчас передавання або по телекомунікаційних каналах, що дозволяє за допомогою вже відомих методів хешування проводити порівняння сформованих кодограм і переданих повідомлень на їх відповідність, що підвищує рівень криптостійкості переданих даних і ступінь достовірності отриманих даних. Розроблені схеми алгоритмів формування кодограм і їх розшифровки із застосуванням запропонованого підходу дозволяють поетапно продемонструвати здійснення процедур формування кодограм і їх хеш-кодів з використанням як укорочення, так і подовження коду. Подальші дослідження повинні з точки зору практики довести ефективність використання даного підходу при передачі повідомлення відносно його цілісності та автентичності. Тому необхідно розробити тестову систему, яка повинна реалізовувати запропонований підхід, а також оцінити отримані результати
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
OlhaH., Korol
StanyslavV., Milevskyi


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Chervona, L.
    Social and cultural determinants of the university social responsibility [Електронний ресурс] / L. Chervona, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P25-31, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університет -- соціальна відповідальність -- детермінанти -- заклади вищої освіти
Анотація: Розвиток людської цивілізації переконливо доводить, що людина, народжуючись в певну історичну епоху в певній країні, готується не до життя загалом, а до життєдіяльності в конкретних соціокультурних умовах. Аналіз наявної філософської, педагогічної, соціологічної літератури та напрями наукових і освітніх досліджень свідчать, що в останні роки помітно посилилася увага дослідників до проблеми соціальної відповідальності сучасних університетів. Діяльність університетів ніколи не обмежувалася лише підготовкою майбутніх фахівців, а виконувала соціальну функцію відтворення і розвитку самого соціуму і систем його життєдіяльності, реалізуючись через процеси трансляції культурних норм у змінюваних історичних обставинах, щоразу на новому матеріалі соціальних відносин. Незважаючи на те, що серед дослідників відсутня єдність щодо визначення соціальної відповідальності університету та сфер її здійснення, є загальне розуміння її як певного зобов’язання закладу вищої освіти перед суспільством. Саме тому важливо усвідомлювати, що соціальну відповідальність університетів потрібно розглядати в контексті загальної соціокультурної динаміки розвитку конкретного суспільства. У сучасному розумінні соціокультурна складова соціальної відповідальності університетів є сукупністю взаємопов’язаних економічних, соціальних і культурних відносин до освіти, наявність та зміст яких дозволяє їй (освіті) відповідним чином відповідати на вимоги соціуму і не тільки продуктивно діяти, але і саморозвиватися, самоорганізовуватися, оновлюватися, змінюватися і впливати на соціальні процеси. Соціальна відповідальність університету як соціального інституту перед суспільством, його окремими групами і прошарками полягає в його зобов’язанні сприяти своєю діяльністю розв’язанню важливих соціальних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Durdas, A.
    The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
докторантура -- елітні школи -- оцінка якості -- університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Hnasevych, N.
    Personal development of person in models of cultural creation: ethical-philosophical reflexia = Особистісний розвиток людини в модусах культуротворення:етико-філософські рефлексії / N. Hnasevych, O. Morshchakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- ідентифікація -- моральнісна самоідентифікація -- цінності -- смисли
Анотація: У статті досліджуються питання сутності процесів особистісного розвитку людини як реалізації її внутрішнього духовного потенціалу. Тематика дослідження формулюється у єдності рівнів усвідомленого само- і світовідношення особистості, що актуалізує проблему ідентичності. У статті акцентується увага на етичних компонентах розвитку внутрішньої духовної структури особистості, зазначається, що ціннісно-смислові позиції особистості безпосередньо впливають на розвиток її свідомості та ідентичну сформованість; найвищим досягненням людини у процесах самоздійснення в світі культури й громадського життя, є моральнісна самоідентифікація як прояв усвідомленого обов'язку та відповідальності особистості у площині соціального самовираження. Джерельною базою дослідження виокремлено праці філософсько-культурологічного спрямування, в яких проблема особистісного розвитку людини, ціннісно-смислових параметрів її соціокультурного буття розглядається в аспектах розуміння природи смислопошуку людини, здатності до культуротворення. У статті акцентується увага на етичних вимірах існування людини у сучасному світі, підкреслюється, що людина здатна до культивування соціального середовища внаслідок можливостей духовного осмислення реальності й змінення власного буття. Етос людини розгортається в напрямку здійснення процесів культуротворчості, що має визначальний вплив як на процеси вдосконалення внутрішнього світу особистості, так і на "культурний космос" довкілля. Згідно етико-культурологічного підходу, проблематика особистісного розвитку людини представлена з позицій філософсько-методологічного аналізу, дослідницька увага концентрується на креативному значенні таких смислових концептів, як "особистість", "ідентичність", "моральність", "смисли" тощо. Проаналізовано етико-смислове підґрунтя особистісного самовизначення людини, яке зароджується як індивідуалізована потенція виходу до обріїв світу зовнішнього й проектування "образу себе" в умовах цього світу. Специфіка особистісного розвитку людини базується на визнанні принципової діалогічності людського існування, вираженої поєднанням ідеальної спрямованості моральнісного світу людського "Я" та проблемою об'єктивних вимог соціальної реальності як практики організації міжособистісних відносин. Узагальнено, що під впливом культури людина зазнає внутрішніх трансформацій, що є необхідною умовою творення її ідентичності, яка не виводиться безпосередньо із соціальних впливів, але є результатом рефлексії, осмислення, ціннісного відношення, зусиль самосвідомості, - завдяки цим культуротворчим можливостям людини відбувається функціонування світу повсякдення, конструюються сучасні індивідуальні практики життя, втілюючись у колективних формах людського співіснування.
Дод.точки доступу:
Morshchakova, O.
Надія Гнасевич


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Klynina, T.
    Place of the United States Secretary of States in the power system and formation of the country external course (XX - at the beginning of XXI century): historical backgraund = Місце державного секретаря США в системі влади та формуванні зовнішнього курсу країни (ХХ - початок ХХІ століття): історичний аспект / T. Klynina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Державний секретар -- виконавча влада -- Державний департамент -- зовнішньополітичний курс
Анотація: Стаття присвячена місцю очільника Державного департаменту США - Державного секретаря в системі державної влади США та його ролі у формуванні зовнішнього курсу країни. Автор наголошує на відсутності фундаментальних досліджень із зазначеної теми і наявності лише фактографічних матеріалів щодо діяльності Державних секретарів в різні історичні періоди американської історії. Зазначається, що посада Державного секретаря не зовсім є аналогічною до посади Міністра закордонних справ, оскільки в цій країні він виступає у двох ролях: як головний радник президента з питань зовнішньої політики і як керівник величезного дипломатичного корпусу. Автор вказує, що роль та статус Державного секретаря не врегульована на конституційному рівні; надається перелік повноважень Державного секретаря і відзначається їх розширення з моменту виникнення такої посади в 1789 році. Показано, що до початку Другої світової війни в більшості випадків в тандемі "Президент-Державний секретар" саме другий формулював зовнішньополітичний курс країни, був ініціатором його здійснення і був спроможний переконати в ньому Президента. Вивчаючи біографії та діяльність таких державних секретарів як Р. Лансінг, Б. Колбі, Ч. Г'юз, автор доходить висновку, що вони користувалися довірою своїх президентів і мали суттєвий вплив на здійснення американської зовнішньої політики. А за часів президентства Ф. Рузвельта та Г. Трумена зазначені особистості були самі собі Державними секретарями, максимально посунувши очільників Державного департаменту на другий план, давши їм можливість "наводити порядки" не на зовнішньополітичній арені, а в Державному департаменті. На думку автора, не стало позитивним для ролі Державного секретаря і його відомства прийняття Акту 1947 року про заснування Ради національної безпеки і виокремлення окремої посади - Радника Президента з національної безпеки. Саме з цього часу очільники РНБ почали популяризувати ідею, що зовнішня політика - це не просто один з видів діяльності держави, а безпосередньо складова національної безпеки. Звісно, це призвело до посилення втручання РНБ у здійснення зовнішнього курсу країни, що досить часто призводило до колізій між Радником Президента з національної безпеки й Державним секретарем, до того ж сам Президент США не завжди підтримував останнього. Зазначається, що Державні секретарі при президентах Дж. Кеннеді, Л. Джонсоні, Р. Ніксоні, Дж. Буші-молодшому грали досить опосередковану роль в проведенні зовнішнього курсу країни. Тоді як президенти Д. Ейзенхауер, Р. Рейган, Б. Клінтон та Б. Обама поважали своїх Державних секретарів та діяли у тандемі з ними.
Дод.точки доступу:
Тетяна Клиніна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Kurylchuk, N.
    "Terror-famine” as a way to build obedient society (on the example of Olevsk district villages In Zhytomyr region) = «Терор голодом» як спосіб побудови слухняного суспільства (на прикладі сіл Олевського району Житомирської області) / N. Kurylchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P12-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
колективізація -- хлібозаготівлі -- натуральні штрафи -- терор голодом -- Голодомор -- селяни -- Олевський район
Анотація: У статті показано здійснення радянською владою політики упокорення селян прикордонного Олевського району, що на Поліссі, через застосування терору голодом. На основі матеріалів Державного архіву Житомирської області, які вперше введено до наукового обігу, та залучення наявного джерельного та історіографічного масиву доведено, що Голодомор як геноцид застосовувався в селах району, як і по всій території України та масово знищував населення лише у 1933 р. Що ж до масової смертності в 1932 р. варто застосовувати поняття «голод» або «терор голодом» – чітко сплановану владою акцію з метою знищити ту кількість селян, які чинили опір владній політиці, і тим самим змусити всіх інших працювати в колгоспах з «повною віддачею». Детально вивчивши зміст матеріалів Олевського парткому та зведень 19-го Олевського прикордонного відділу, автор реконструює хід колгоспного будівництва в «Олевському прикордонні», наголошуючи на тому, що опір селян був шаленим. Це і спровокувало владу до застосування щодо невдоволених штучно створеного голоду, з метою побудови на кордоні ідеальних, показових для іноземних сусідів, господарств.
Дод.точки доступу:
Наталія Курильчук


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
   004.6
   M20


   
    Making Databases Work. The Pragmatic Wisdom of Michael Stonebraker [Electronic resource] / Association for Computing Machinery ; editor M. L. Brodie. - New York : ACM Books, 2018. - 698 p. - (ACM Books series ; #22). - ISBN 978-1-947487-19-2 : Б. ц.
Переклад назви: Здійснення роботи баз даних. Прагматичною мудрістю Майкла Стоунбракера
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Управління даними--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дані -- управління даними
Анотація: "Робота з базами даних: Прагматична мудрість Майкла Стоунбракера", перша книга в серії, відзначає внесок та вплив Майка.У 36 розділах книга описує унікальну природу, значення та вплив досягнень Майка в просуванні сучасних систем баз даних протягом більше 40 років. Історії стосуються технічних концепцій, проектів, людей, прототипних систем, збоїв, щасливих аварій, шалених ризиків, стартапів, продуктів, венчурного капіталу та безлічі додатків, які керували досягненнями та кар’єрою Майка Стоунбракера. Навіть якщо ви взагалі не зацікавитеся базами даних, ви отримаєте уявлення про народження та еволюцію достойних досягнень Тьюрінга з точки зору 39 чудових комп'ютерних вчених та професіоналів. Сьогодні дані вважаються найціннішим ресурсом у світі ("The Economist", 6 травня 2017 року), будь то в десятках мільйонів баз даних, що використовуються для управління світовим бізнесом та урядами, в мільярдах баз даних у наших смартфонах і годинники або проживають в іншому місці, поки не керовані, очікуючи невловимого нового покоління систем баз даних. Кожна з мільйонів чи мільярдів баз даних включає в себе функції, які відзначаються в 2014 році А.М. Премія Тьюрінга і описані в цій книзі.


Дод.точки доступу:
Brodie, Michael L. \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)