Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (15)Наукові періодичні видання Університету (51)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здійснення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 253
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 62-63.

Рубрики: Вчителі--поради психолога

Кл.слова (ненормовані):
плани на майбутнє -- кар'єрне зростання -- зацікавленість у роботі -- навчатись новому -- наближення до здійснення мрії -- зміна життєвих пріоритетів -- поради психолога
Анотація: В статті наведено поради психолога про те, які важливі запитання про власне життя повинна ставити перед собою кожна людина хоча б раз на рік та зробити висновки, щоб скоригувати подальший їх напрямок.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
   004.6
   M20


   
    Making Databases Work. The Pragmatic Wisdom of Michael Stonebraker [Electronic resource] / Association for Computing Machinery ; editor M. L. Brodie. - New York : ACM Books, 2018. - 698 p. - (ACM Books series ; #22). - ISBN 978-1-947487-19-2 : Б. ц.
Переклад назви: Здійснення роботи баз даних. Прагматичною мудрістю Майкла Стоунбракера
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Управління даними--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дані -- управління даними
Анотація: "Робота з базами даних: Прагматична мудрість Майкла Стоунбракера", перша книга в серії, відзначає внесок та вплив Майка.У 36 розділах книга описує унікальну природу, значення та вплив досягнень Майка в просуванні сучасних систем баз даних протягом більше 40 років. Історії стосуються технічних концепцій, проектів, людей, прототипних систем, збоїв, щасливих аварій, шалених ризиків, стартапів, продуктів, венчурного капіталу та безлічі додатків, які керували досягненнями та кар’єрою Майка Стоунбракера. Навіть якщо ви взагалі не зацікавитеся базами даних, ви отримаєте уявлення про народження та еволюцію достойних досягнень Тьюрінга з точки зору 39 чудових комп'ютерних вчених та професіоналів. Сьогодні дані вважаються найціннішим ресурсом у світі ("The Economist", 6 травня 2017 року), будь то в десятках мільйонів баз даних, що використовуються для управління світовим бізнесом та урядами, в мільярдах баз даних у наших смартфонах і годинники або проживають в іншому місці, поки не керовані, очікуючи невловимого нового покоління систем баз даних. Кожна з мільйонів чи мільярдів баз даних включає в себе функції, які відзначаються в 2014 році А.М. Премія Тьюрінга і описані в цій книзі.


Дод.точки доступу:
Brodie, Michael L. \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.


    Alla, A. Havrylova
    Mathematical model of authentication of a transmitted message based on a mceliece scheme on shorted and extended modified elliptic codes using umac modified algorithm = Математична модель аутентифікації повідомлення, що передається, на основі схеми мак-еліса на укорочених і подовження модифікованих еліптичних кодах з використанням модифікованого алгоритма umac / A.Havrylova Alla, Korol OlhaH., Milevskyi StanyslavV. // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 40-51, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.4051. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
децентралізовані системи -- технологія блокчейн -- постквантові криптосистеми -- крипто-кодова конструкція на схемі -- еліптичні криві
Анотація: Предметом дослідження є математична модель забезпечення аутентифікації переданого повідомлення на основі схеми Мак-Еліса на укорочених і подовжених модифікованих еліптичних кодах з використанням модифікованого алгоритму UMAC. Метою даної роботи є розробка такої схеми обміну інформацією по каналах зв'язку мережі Інтернет, яка забезпечила б належний рівень верифікації та цілісності інформації, що передається з урахуванням недопущення збільшення витрат на проведені дії. Завдання, які було вирішено: проведено аналіз існуючих способів підвищення стійкості до зломів переданих повідомлень по телекомунікаційних мережах; проведено аналіз схеми передачі повідомлення з використанням технології блокчейн; розроблено формалізований опис математичної моделі забезпечення аутентифікації відкритого тексту з використанням модифікованого алгоритму UMAC; для формування ключових даних запропоновано використовувати крипто-кодову конструкцію (ККК) на схемі Мак-Еліса на модифікованих еліптичних кодах (МЕС); розроблено алгоритми шифрування і дешифрування даних із застосуванням ККК на основі Мак-Еліса на МЕС і алгоритму UMAC. Був запропонований підхід перевірки аутентифікації і верифікації інформаційної посилки підчас передавання або по телекомунікаційних каналах, що дозволяє за допомогою вже відомих методів хешування проводити порівняння сформованих кодограм і переданих повідомлень на їх відповідність, що підвищує рівень криптостійкості переданих даних і ступінь достовірності отриманих даних. Розроблені схеми алгоритмів формування кодограм і їх розшифровки із застосуванням запропонованого підходу дозволяють поетапно продемонструвати здійснення процедур формування кодограм і їх хеш-кодів з використанням як укорочення, так і подовження коду. Подальші дослідження повинні з точки зору практики довести ефективність використання даного підходу при передачі повідомлення відносно його цілісності та автентичності. Тому необхідно розробити тестову систему, яка повинна реалізовувати запропонований підхід, а також оцінити отримані результати
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
OlhaH., Korol
StanyslavV., Milevskyi


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
373.5.014.3(477)НУШ
Н 72


   
    New Ukrainian School. Roadmap the basic and upper secondary school reform / International Renaissance Foundation, NGO "Re:Osvita" ; editor L. Hrynevych ; compiler: M. Hryschenko, M. Dupak. - Kyiv : ACME GROUP, 2022. - 48 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нова українська школа--Шкільна реформа--Середня школа--Україна

   Середня школа--Шкільна реформа--Впровадження--Україна


Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний зміст освіти -- інклюзія -- цифровізація -- оцінювання якості освіти -- професійний розвиток вчителя -- нуш
Анотація: Дорожня карта представляє аналіз стану впровадження реформи, а також формулює подальші ключові напрями впровадження, які потребують уваги. На основі зібраних даних запропоновано конкретні завдання та кроки, які необхідно здійснити для продовження успішного впровадження перетворень у базовій середній школі, а також визначено орієнтири здійснення переходу до старшої середньої школи.
Дод.точки доступу:
Hrynevych, Liliia \editor.\
Hryschenko, Mykhailo \compiler.\
Dupak, Maria \compiler.\
International Renaissance Foundation
NGO "Re:Osvita"


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)

Знайти схожі

8.


    Hnasevych, N.
    Personal development of person in models of cultural creation: ethical-philosophical reflexia = Особистісний розвиток людини в модусах культуротворення:етико-філософські рефлексії / N. Hnasevych, O. Morshchakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- ідентифікація -- моральнісна самоідентифікація -- цінності -- смисли
Анотація: У статті досліджуються питання сутності процесів особистісного розвитку людини як реалізації її внутрішнього духовного потенціалу. Тематика дослідження формулюється у єдності рівнів усвідомленого само- і світовідношення особистості, що актуалізує проблему ідентичності. У статті акцентується увага на етичних компонентах розвитку внутрішньої духовної структури особистості, зазначається, що ціннісно-смислові позиції особистості безпосередньо впливають на розвиток її свідомості та ідентичну сформованість; найвищим досягненням людини у процесах самоздійснення в світі культури й громадського життя, є моральнісна самоідентифікація як прояв усвідомленого обов'язку та відповідальності особистості у площині соціального самовираження. Джерельною базою дослідження виокремлено праці філософсько-культурологічного спрямування, в яких проблема особистісного розвитку людини, ціннісно-смислових параметрів її соціокультурного буття розглядається в аспектах розуміння природи смислопошуку людини, здатності до культуротворення. У статті акцентується увага на етичних вимірах існування людини у сучасному світі, підкреслюється, що людина здатна до культивування соціального середовища внаслідок можливостей духовного осмислення реальності й змінення власного буття. Етос людини розгортається в напрямку здійснення процесів культуротворчості, що має визначальний вплив як на процеси вдосконалення внутрішнього світу особистості, так і на "культурний космос" довкілля. Згідно етико-культурологічного підходу, проблематика особистісного розвитку людини представлена з позицій філософсько-методологічного аналізу, дослідницька увага концентрується на креативному значенні таких смислових концептів, як "особистість", "ідентичність", "моральність", "смисли" тощо. Проаналізовано етико-смислове підґрунтя особистісного самовизначення людини, яке зароджується як індивідуалізована потенція виходу до обріїв світу зовнішнього й проектування "образу себе" в умовах цього світу. Специфіка особистісного розвитку людини базується на визнанні принципової діалогічності людського існування, вираженої поєднанням ідеальної спрямованості моральнісного світу людського "Я" та проблемою об'єктивних вимог соціальної реальності як практики організації міжособистісних відносин. Узагальнено, що під впливом культури людина зазнає внутрішніх трансформацій, що є необхідною умовою творення її ідентичності, яка не виводиться безпосередньо із соціальних впливів, але є результатом рефлексії, осмислення, ціннісного відношення, зусиль самосвідомості, - завдяки цим культуротворчим можливостям людини відбувається функціонування світу повсякдення, конструюються сучасні індивідуальні практики життя, втілюючись у колективних формах людського співіснування.
Дод.точки доступу:
Morshchakova, O.
Надія Гнасевич


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Klynina, T.
    Place of the United States Secretary of States in the power system and formation of the country external course (XX - at the beginning of XXI century): historical backgraund = Місце державного секретаря США в системі влади та формуванні зовнішнього курсу країни (ХХ - початок ХХІ століття): історичний аспект / T. Klynina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Державний секретар -- виконавча влада -- Державний департамент -- зовнішньополітичний курс
Анотація: Стаття присвячена місцю очільника Державного департаменту США - Державного секретаря в системі державної влади США та його ролі у формуванні зовнішнього курсу країни. Автор наголошує на відсутності фундаментальних досліджень із зазначеної теми і наявності лише фактографічних матеріалів щодо діяльності Державних секретарів в різні історичні періоди американської історії. Зазначається, що посада Державного секретаря не зовсім є аналогічною до посади Міністра закордонних справ, оскільки в цій країні він виступає у двох ролях: як головний радник президента з питань зовнішньої політики і як керівник величезного дипломатичного корпусу. Автор вказує, що роль та статус Державного секретаря не врегульована на конституційному рівні; надається перелік повноважень Державного секретаря і відзначається їх розширення з моменту виникнення такої посади в 1789 році. Показано, що до початку Другої світової війни в більшості випадків в тандемі "Президент-Державний секретар" саме другий формулював зовнішньополітичний курс країни, був ініціатором його здійснення і був спроможний переконати в ньому Президента. Вивчаючи біографії та діяльність таких державних секретарів як Р. Лансінг, Б. Колбі, Ч. Г'юз, автор доходить висновку, що вони користувалися довірою своїх президентів і мали суттєвий вплив на здійснення американської зовнішньої політики. А за часів президентства Ф. Рузвельта та Г. Трумена зазначені особистості були самі собі Державними секретарями, максимально посунувши очільників Державного департаменту на другий план, давши їм можливість "наводити порядки" не на зовнішньополітичній арені, а в Державному департаменті. На думку автора, не стало позитивним для ролі Державного секретаря і його відомства прийняття Акту 1947 року про заснування Ради національної безпеки і виокремлення окремої посади - Радника Президента з національної безпеки. Саме з цього часу очільники РНБ почали популяризувати ідею, що зовнішня політика - це не просто один з видів діяльності держави, а безпосередньо складова національної безпеки. Звісно, це призвело до посилення втручання РНБ у здійснення зовнішнього курсу країни, що досить часто призводило до колізій між Радником Президента з національної безпеки й Державним секретарем, до того ж сам Президент США не завжди підтримував останнього. Зазначається, що Державні секретарі при президентах Дж. Кеннеді, Л. Джонсоні, Р. Ніксоні, Дж. Буші-молодшому грали досить опосередковану роль в проведенні зовнішнього курсу країни. Тоді як президенти Д. Ейзенхауер, Р. Рейган, Б. Клінтон та Б. Обама поважали своїх Державних секретарів та діяли у тандемі з ними.
Дод.точки доступу:
Тетяна Клиніна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Новик, І.
    "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога [Електронний ресурс] / І. Новик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 220-234, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-професійне зростання -- професійна діяльність -- саморозвиток -- самопізнання
Анотація: У статті обґрунтовано теоретико-практичні аспекти застосування «Selfbook» особистісно-професійного зростання майбутнього педагога. У науковій розвідці розкрито сутність і зміст поняття «Self-book», яке подаємо як індивідуальний щоденник (книга, блокнот або планер) студента, у якому він фіксує власні здобутки в особистісно-професійному зростанні, визначає траєкторію самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення, а також відстежує динаміку освітніх результатів за допомогою пропонованих діагностичних методик. Охарактеризовано змістово-методичне забезпечення «Self-book», що дозволяє відстежувати динаміку освітніх результатів і особистісно-професійного розвитку студентів упродовж усього періоду навчання в закладі вищої освіти. Доведено, що особистісно-професійний розвиток це складний багатогранний процес, який спрямований на формування у майбутніх педагогів не тільки загальних і професійних компетентностей, а й передбачає розвиток їхніх особистісних сенсів. Визначено основні компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців у галузі освіти, а саме: особистісний (ціннісно-особистісні та професійні установки; самопізнання й саморозвиток; професійне вивищення; здатність та готовність реагувати на виклики часу; вироблення власної траєкторії професійного й особистісного зростання); навички ХХІ ст. (критичне мислення та здатність вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; цифрові навички), пошуково-дослідницький (уміння виокремлювати проблему дослідження; працювати в команді; проєктувати етапи виконання дослідження; здійснювати добір необхідних засобів для вирішення дослідницького завдання; здійснювати пошук, відбір необхідних джерел, працювати з різними видами каталогів бібліотек, описами справ, що знаходяться у фондах архівів; аналізувати, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію; виробляти нові знання задля їх використання у власній професійній діяльності; створювати і презентувати власні освітні продукти), рефлексійний (уявлення про себе, особистісні якості та результати власної діяльності; здійснення самоаналізу, самопізнання, самодіагностики, самооцінки, саморозвитку, самовдосконалення; здатність виявляти помилки й усувати недоліки власної професійної діяльності). Розкрито переваги та недоліки використання «Self-book» у особистісно-професійному вивищенні майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)