Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зміст освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.

Назва журналу :Директор школи, ліцею, гімназії -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В Кремень (стр.4-13) Кл.слова: особистість інноваційного типу,наукові розробки,НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА
Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг)
Виговська О. Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд/ автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька (стр.15-33) Кл.слова: громадська експертиза,педагоги-новатори,інноваційний досвід
Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати/ В Кремень (стр.16-20) Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ,дитиноцентриські засади
Кольченко Л. Система інноваційного розвитку ліцею/ Л. Кольченко (стр.21-22) Кл.слова: учнівське самоврядування,народні традиції
Войчишин О. Різнокольорова діяльність гімназії/ О. Войчишин (стр.22-24) Кл.слова: інформатизаційні технології,волонтерський клуб
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання/ М. Романенко Кл.слова: предметне поле,ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ,егалітарна освіта
Гриньова М. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка/ М. Гриньова, А. Ткаченко (стр.41-50) Кл.слова: макаренкознавство,творча спадщина,гуманістична педагогіка
Палтишев М. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти/ М. Палтишев (стр.52-56) Кл.слова: дитяча жорстокість,педагогіка розуміння,особистісно-орієнтована педагогіка
Буркова Л. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности/ Л. Буркова (стр.57-63) Кл.слова: зміст освіти,зміст навчання
Ликова В. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта?/ В. Ликова (стр.64-67) Кл.слова: холістичне здоровя,здоров’язберігаюча освіта,педагогічна терапія
Головай І. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею/ І. Головай, А. Пономаренко (стр.68-76) Кл.слова: здоров’язбережувальний акмеологічний простір,здоров’язбережувальні технології,здоров’язбережувальні компетенції
Кот М. До глибин душі засобами музичного мистецтва/ М. Кот (стр.77-80) Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО,УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ,Києво-Печерська Лавра
Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися! (стр.79) Кл.слова: фестиваль-конкурс,хорове мистецтво,українська вокально-хорова культура
Кольченко Л. Ліцей на березі Лугані/ Л. Кольченко (стр.82-94) Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ,випереджальна виховна система
Войчишин О. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства/ О. Войчишин (стр.95-111) Кл.слова: лідерська діяльність,ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ,ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Кот М. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися!/ М. Кот (стр.79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 159.9/М 65
Автор(и) : Єрмаков, І. Г.
Назва : Мистецтво життєтворчості особистості: науково-методичний посібник: У 2 ч./ редактор В. М. Доній. Ч. 2: Життєтворчий потенціал нової школи
Вихідні дані : Б.м., 1997
Кільк.характеристики :936 с
ISBN, Ціна 5-7763-4549-9: 10.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 15.21.45
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія-- Особистість
Примірники : всього : Ф2(3), Ф3(1), ГП КС(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(3), Ф3(1), ГП КС(1), Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)/Л 83
Автор(и) : Луговий В. І.
Назва : Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку
Вихідні дані : Київ: МАУП, 1994
Кільк.характеристики :196. с
ISBN, Ціна 5-86926-046-9:
ДРНТІ : 14.01.11
УДК : 37.01(477)
Предметні рубрики: Педагогічна освіта
Анотація: У монографії викладено досвід системного аналізу сфери підготовки педагогів в Україні як цілосної частини світової та вітчизняної освіти. Сучасні прот иріччя і тенденції в педагогічній освіті виводяться із загальних та специфічних закономірностей структурування, функціонування і розвітку освітньої системи як соціального феномену. Пропонується нова концепція людиноорієнтованної педосвіти та стратегія ії розбудови.
Примірники : всього : Ф3(6)
Вільні : Ф3(6)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075.8)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Володимир Іванович
Назва : Дидактика : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :264 с
ISBN, Ціна 966-06-0365-7:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075.8)
Предметні рубрики: Дидактика
Анотація: Розглядається інваріантність структури цих педагогічних явищ, що сприяло перетворенню дидактики із суто теоретичної інформаційно-повідомлюючої навчальної дисіипліни у теоретико-прикладну, виконуючу роль філософії педагогічної освіти
Примірники : всього 1: ГП АБ(50), ГП ЧЗ(2), Ф2(103), Ф1(8), Ф3(32)
Вільні : ГП АБ(50), ГП ЧЗ(2), Ф2(103), Ф1(8), Ф3(32)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/С 45
Автор(и) : Скрипченко О. В., Падалка О. С., Скрипченко Л. О.
Назва : Психолого-педагогічні основи навчання : навчальний посібник . -Вид. 2-е, доповн. та переробл.
Вихідні дані : Київ: Укр. Центр духов. культури, 2005
Кільк.характеристики :710 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 966-628-082-5: 25.00 грн.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/П 27
Автор(и) : Пермяков, Олександр Анатолійович, Морозов, Володимир Віталійович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2010
Кільк.характеристики :171 с
ISBN, Ціна 978-966-346-827-3: 16.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки, теорії навчання і виховання, особливості управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі.
Примірники : всього 1: ГП(1), Ф2(6), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), Ф2(6), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань, Петро Миколайович
Назва : Прикладна педагогiка : навчально-методичний посiбник для студентiв педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2002
Кільк.характеристики :215 с
ISBN, Ціна 966-642-070-8:
ДРНТІ : 14.07 + 14.35
УДК : 37.09(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Прикладна педагогіка
Анотація: У вигляді структурно-тематичних схем висвітлено курси : "Педагогіка", "Основи педагогіч.ної майстерності", "педагогіч.на культура", "Управління навчально-методичним процесом".
Примірники : всього 7: ГП КС(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(26), ГП(1), Ф2(34), Ф1(3)
Вільні : ГП КС(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(26), ГП(1), Ф2(34), Ф1(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. № 22
Вихідні дані : Київ: Видавництво Київського університету імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :106 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--психологія творчості--навчальні стратегії
Зміст : Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України/ М. Б. Євтух. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління/ (Сорока) М. В. Братко. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики/ В. І. Бобрицька. Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі/ К. М. Гнезділова. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти/ Л. Г. Горяна. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті pp. XX століття/ B. C. Бугрій ; B. C. Бугрій. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії"/ Т. Ю. Бульба. Громадянська культура студентів як пріоритет позааудиторної діяльності ВНЗ/ В. В. Глазков. Ціннісний пріоритет естетичної культури сучасного студента: теорія і практика/ А. В. Сергієнко. Формування управлінської культури як пріоритет успішного професійного розвитку майбутніх правоохоронців/ С. П. Сердюк. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови/ Є. В. Яковенко-Глушенкова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі/ Л. М. Дубчак. Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін. Особливості біографічного експерименту як методу сучасних досліджень психології творчості / О. А. Кривопишина. Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема/ Л. В. Помиткіна.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)