Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=знання про мову<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’1(075)/В 85
Автор(и) : Голубовська І. О., Лучканин С. М., Чемес В. Ф., Безпаленко А. М., Запорожець Л. М., Корольов І. Р., Письменна Ю. О., Рожченко З. В.
Назва : Вступ до мовознавства : підручник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2016
Кільк.характеристики :320 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-487-1: 156.00 грн.
ДРНТІ : 16
УДК : 81’1(075)
Предметні рубрики: Вступ до мовознавства-- Підручник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): знання про мову--письмо--графіка--орфографія--мовлення--літературна мова--мови світу--семіотика--лінгвістична типологія--фонетика--морфологія--лексикологія--фразеологія--синтаксис
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(16)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(14)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л.
Назва : Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 54–58. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.2.016:81’233](477)
Предметні рубрики: Психолінгвістика-- мовленнєві здібності-- дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолінгвістика--мовленнєві здібності--знання мови--знання про мову--мовна компетенція--мовлення--користування мовою--дошкільники
Анотація: Стаття присвячена висвітленню деяких аспектів оволодіння дітьми дошкільного віку знаннями мови та знаннями про мову, розрізненню цих двох різновидів знань, розкриттю їх відмінностей і особливостей, а також специфіки функціонування. В ній детально описані стратегії й тактики емпіричного набуття мовних знань і процедури користування мовою в мовленні та оволодіння метамовою; представлено два види знань про мову – декларативні й процедуральні, обгрунтовано їх значення для розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)