Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зображення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 315
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
903’16(477)(083.824)
A53


   
    Ancient Trypillia. Seven Thousand Years of Spiritual Art / Faund for Research of Ancient Civilizations. - New York : FRAC, 2010. - 60 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Трипільська культура--Історія--Україна--Каталоги виставок

   Археологічні культури--Трипільська культура--Каталоги виставок


Кл.слова (ненормовані):
звичаї -- посуд -- предмети побуту трипільців -- зображення трипільської символіки -- сучасне мистецтво
Дод.точки доступу:
Faund for Research of Ancient Civilizations


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Bezrukov, A.
    Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay = Концепти емоцій для зображення перипетій долі у романІ МАРКУСА Зусака «Bridge of clay» / A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- дійсність -- ментальний світ -- експресивність -- наратив
Анотація: Проблема дослідження емоціи но-експресивної інформації , яку порушує стаття, становить значний інтерес, оскільки вона інтерпретує фрагменти дій сності, висловлюючи ставлення до них — ціннісне або емоціи но значуще. Аналіз емотивності художнього тексту зосереджується насамперед на и ого студіюванні в когнітивному (виокремлення емоціогенних знань) і семантичному (визначення особливостеи ї х застосування для позначення авторських інтенціи ) вимірах. Художніи текст розглядається в дуальному взаємозв’язку: з одного боку, він пов’язании з емоціями, а з іншого — визначається ними. Мета статті — ідентифікувати концепти емоцій , експліковані в романі Маркуса Зусака «Bridge of Clay» для зображення перипетіи долі. Ця сповнена пафосом захоплива історія розгортається на тлі трагічної історії родини Данбар. Для аналізу концептів емоціи роману застосовано методи інтерпретації і систематизації , контекстуальний , функціонально-стилістичнии і дистрибутивнии аналіз, а також метод емотивної валентності і гіпотетично-дедуктивнии метод. У результаті дослідження з’ясовано, що концепти емоціи у мові роману «Bridge of Clay» реалізуються на всіх рівнях: фонетичному, морфологічному, лексичному та синтаксичному, що свідчить про універсальність функціонування концептів емоціи у художньому дискурсі. Концепти емоціи постають певною єдністю; за ї х змістове наповнення відповідають індикатори емотивності, які визначені антропоцентрично і виконують характеротвірну функцію. Лексичні одиниці, які вибрав Зусак, передають інтенції автора, експліцитно чи імпліцитно вказують на емоційний характер тексту. Оскільки персонажі твору належать до розряду основних універсаліи художнього тексту, емотивні смисли, що містяться в його структурі, мають особливу інформативну значущість. Емоції персонажів «Bridge of Clay» репрезентуються як особлива психологічна реальність, а сукупність емоціи у тексті постає своєрідною динамічною множинністю, яка змінюється з розвитком сюжету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Bohovyk, O.
Оксана Боговик
Андрій Безруков


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
811.111(078.5):7:721.012
E93


    Evans, Virginia.
    Art & Design [Текст]. Book 1 / V. Evans, J. Dooley, H. P. Rogers. - Berkshire : Express Publishing, 2013. - 39 p. - (Career Paths). - ISBN 978-1-4715-1886-7 : 271.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова

   Мистецтво


   Дизайн


Кл.слова (ненормовані):
живопис -- зображення тіней -- зображення світла -- зображення кольорів -- композиція -- електронне обладнання -- графічне мистецтво
Дод.точки доступу:
Dooley, Jenny
Rogers, Henrietta P.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Gaidash, А.
    "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays [Текст] = «Жвава у 82 роки»: старшання у п’єсах Емі Герцог / А. Gaidash, Y. Ivanova // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 79-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
старшання -- Емі Герцог -- динаміка -- літній жіночий персонаж -- самостереотипізація -- драма -- літературознавча геронтологія -- маркери старіння
Анотація: Одним із викликів сучасної драматургії є зображення літніх персонажів як головних героїв на театральному коні. У статті вивчаються особливості процесу старшання у п’єсах Емі Герцог «Після революції» та «4000 миль». Авторки статті вирізняють соматичні та психологічні маркери цього процесу в рамках вивчення пристосування найстарішого персонажу дилогії до літнього віку. У статті проаналізовано низку дійових осіб крізь призму літературознавчої геронтології. Вивчається як суспільне ставлення до старших персонажів, так і самостереотипізація власне літніх дійових осіб. Старіння у п’єсах Герцог “Після революції” та “4000 миль” представлене крізь призму міжпоколіннєвих взаємовідносин. У драмі “4000 миль” Віра та Лео, молодші дійові особи, відіграють важливу роль медіаторів поколінь. У цій драмі старість уособлює мудрість для молодого покоління, пов’язуючи онуків і бабусь/дідусів. Драма «Після революції» наводить ще один приклад зв’язку між поколіннями, а саме між 80-річною Вірою та її онукою Еммою. Втручання Віри у розслідування сімейної справи Емми позитивно впливає на стосунки між ними. Крім того, Емма добре ладнає з іншим літнім персонажем, Морті, шанувальником Віри. У їхніх розмовах немає табу чи стереотипів щодо старості, а лише підтримка та заохочення Емми спростувати дискримінаційний міф про те, що літнім людям непотрібні романтичні стосунки. Варіанти мінімізації ейджистських стереотипів представлені розширеним описом фізичних особливостей старшання; використання лексики, багатої на афоризми і сленг, які водночас ілюструють досвід й адаптацію до сучасних мовних варіацій; зображення літніх дійових осіб як активних громадян суспільства та з точки зору персоносфери як протагоністів, а не лише другорядних персонажів.
Дод.точки доступу:
Ivanova, Y.
Іванова Ю.
Гайдаш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Ivashchenko, M. V.
    Integer norm for difference assessment of the frame elements considering the white balance [Текст] / M. V. Ivashchenko, D. D. Okhrymchuk, L. A. Lyushenko // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери = Системи керування та комп’ютери = Control systems computers : международный научный журнал. - 2019. - N 4. - С. 27-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262. - ISSN 2706-8145

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерний зір -- корекція балансу білого -- датчики кольору -- колірна модель -- опорні кольори -- норма точки зображення
Дод.точки доступу:
Okhrymchuk, D. D.
Lyushenko, L. A.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Kachur, I.
    After the apocalypse: the representations of intolerance in mccarthy’s "The road" [Текст] = Після апокаліпсису: зображення не/толерантності в романі «дорога» кормака маккарті / I. Kachur // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 18. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- нетерпимість -- Кормак Маккарті -- американська література -- постапокаліптичний роман -- екзистенціалізм
Дод.точки доступу:
Качур Ірина


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Khrypko, S.
    The valued focus of a widow and an orphan statuses and scale of protection in the Old and New Testament tradition = Ціннісна акцентуація статусу і обсягу захищеності вдови і сироти в старо- та новозаповітній традиції / S. Khrypko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P51-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вдова -- цінність -- образ -- аксіологія -- сирота -- символічність -- семантика -- самотність -- обраність -- захищеність -- окремішність -- заступництво
Анотація: Постать жінки завжди асоціюється з таїнством дітонародження, материнством, продовженням роду. Це, апріорі, вічно актуальна тема як у житті всіх і кожного, так і в просторі науково-дослідного пошуку осмислення життя, сенсу життя, призначенння, життевого покликання тощо. Проблема материнства червоною ниткою проходить крізь долю кожної людини і крізь сторінки Святого Письма. Але є жінки, доля і ціннісний статус яких дещо по-іншому втілює і проблему шлюбу, і проблему вірності, і проблему можливості чи неможливості дітонародження, і проблему самотності, і феномен беззахисності і захищеності одночасно. Осмисленню аксіологічної полівекторності цих проблем і присвячена публікація. Ціннісний зріз репрезентації Біблійних жіночих образів є стрижневим фокусом уваги цієї роботи. Пріоритети роботи полягають у забезпеченні філософського розгляду образу вдови образного сакрального контексту в біблійній традиції та з'ясування духовного статусу вдови. Основна мета роботи - осмислення місця, статусу, обсягу захищеності і вразливості, обсягу самотності і задіяності вдови та сироти в просторі Біблійної традиції. Методи. Робота базується на методичному описі жіночих образів, обраних зі Старого та Нового Завіту. Більше того, принципи порівняльного аналізу застосовуються для того, щоб виявити риси вдової образності в блоках історичних текстів та порівняти український контекст існування вдів з біблійним. Результати. Проаналізовано питання статусу вдів і сиріт та шкали охорони. Основна увага приділялася наступним ознакам: самотність вдови, семантичне значення одягу вдови, показник отриманої охорони, їх права та закони, які гарантували соціальну підтримку, рівень поваги. На відміну від творів, в яких зображення вдови (а також периферійно сироти) розглядаються в контексті, питання про статус і зображення вдови в Біблійній традиції було безпосередньо адресоване темі соціального визнання. Крім того, включено український контекст соціального ставлення до найбільш беззахисних категорій (особливо вдів та сиріт). У результаті доведено, що підстави констатувати вартісну окремішність і потужний чинник сили місця вдови в духовному вимірі буття. З авторської точки зору, воно зумовлене не тільки власними труднощами, але й існуючим досвідом ранньої смерті чоловіка (дружини душі). Самотність, ізоляція, необхідність самій представляти родину є рисами морального та духовного втілення стану та статусу вдови в біблійні часи. Зауважено невизначеність розуміння образу вдови в біблійній традиції, яка стала можливою через різноманітну поведінку вдів. Участь або неучасть вдів у соціальних заходах залежала від їх відповідності високим стандартам, які застосовувались до образу "неодруженої вдруге". Показано, що основною формою участі вдови в активному суспільному житті є молитва. Вона входила в основні традиції обряду, а саме - передвікові традиції, практику оборони, похоронні. Акцентовано семантичну, історичну і духовну складність та глибину відомого Шевченкового ототожнення України зі "скорбною вдовою". Окрім того, зауважено, що стійкою тенденцією українського фольклору є порівняння вдови із зозулею та з іншою пророчою птицею совою. В першому варіанті містично спрацьовувало ототожнення зозулі й самотньої матері, а в другому - простежується тема зв'язку з потойбіччям.
Дод.точки доступу:
Хрипко Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Mazorchuk, V.
    Simple transitive 2-representations for two non-fiat 2-categories of projective functors [Текст] / V. Mazorchuk, X. Zhang // Український математичний журнал : науковий журнал. - 2018. - Т. 70, № 12. - P1625-1649 . - ISSN 1027-3190

Кл.слова (ненормовані):
сагайдак алгебри -- транзитивне зображення -- проективні функтори
Дод.точки доступу:
Zhang, X.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Sushko, S.
    Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel [Текст] = Інтертекстуальна палітра у романі Вільяма Говарда Гасса «Тунель»: літературні паралелі Райнера / S. Sushko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 120-126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальний -- запозичення -- експериментальна проза -- опис -- паралель / збіг -- матеріальний предмет -- поетика -- філіппіка -- алюзія -- ремінісценція
Анотація: У статті проаналізовано чинники інтертекстуального впливу роману Р.М. Рільке «Нотатки Мальте Лаурідса Брігге» на роман американського письменника В.Г. Гасса “The Tunnel”. Мету та актуальність нашого дослідження визначає методологічна доцільність аналізу інтертекстуальної палітри твору Гасса саме у площині виокремлення конкретних фрагментів твору Рільке, відлуння яких знаходимо у романі Гасса. Роман «Тунель» поділяє багато рис поетики «Нотаток» — художню перспективу, форми зображення речей, окремі сюжетні лінії, засіб вставних новел, автофікціональність.
Дод.точки доступу:
Сушко С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)