Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=керівники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
1.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: І426210053/2016/6
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 6
Зміст:
Палкин, В. А. Книга и Интернет в жизни современного школьника / В. А. Палкин. - С.3-7
Кл.слова: виртуальная культура, цивилизация
Сілаєва, І. Є. Реалізація диференційного підходу у системі післядипломної освіти педагогів професійної школи / І. Є. Сілаєва. - С.8-11
Кл.слова: інноваційна діяльність, науково-методична компетентність, андрагогічні принципи
Стрельніков, В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського / В. Ю. Стрельніков. - С.12-16
Кл.слова: інтенсивне навчання
Стрельніков, М. В. Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського / М. В. Стрельніков. - С.17-21
Кл.слова: змістові модулі, проектний підхід
Лебедик, Л. В. Педагогічні ідеї М. В. Остроградського як методологічна основа підготовки викладачів вищих навчальних закладів споживчої кооперації / Л. В. Лебедик. - С.22-25
Кл.слова: проектування, навчання, сучасні технології
Щукіна, О. В. Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ / О. В. Щукіна. - С.26-30
Кл.слова: професійна підготовка, виховна робота, студентське самоврядування
Момот, О. О. Сутність поняття "здоров'язбережувальне середовище" вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.31-33
Кл.слова: знання, складові здоров'я
Ратушко, В. А. Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ / В. А. Ратушко. - С.34-37
Кл.слова: керівники шкіл
Одайський, С. І. Сучасні підходи до управління педагогічним персоналом ПТНЗ: регіональний аспект / С. І. Одайський. - С.38-43
Кл.слова: педагогічний менеджмент, регіональний розвиток, ключові проблеми
Шумейко, Н. В. Законодавче забезпечення процесу іншомовної підготовки фахівців гуманітарного профілю в університетах Словаччини / Н. В. Шумейко. - С.44-47
Кл.слова: Болонська декларація
Асадчих, О. В. Теоретико-методичні засади інтегративної системи навчання японської мови для академічних цілей / О. В. Асадчих. - С.48-52
Кл.слова: інтеграція
Береза, Л. О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної / Л. О. Береза. - С.53-58
Кл.слова: міжкультурна комунікація, принципи навчання, засоби навчання
Грегоращук, Ю. В. Дослідження формування іншомовної комунікативної компетенції / Ю. В. Грегоращук. - С.59-61
Кл.слова: іноземна мова, комунікативний метод, комунікативно-орієнтоване навчання
Дмитренко, О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови / О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова. - С.62-65
Кл.слова: країнознавча мотивація, міжпредметні зв'язки, емоційний фон
Компаній, О. В. Робота над тволром за картиною в початковій школі на основі принципу наступності / О. В. Компаній
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: І426210053/2017/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 7
Зміст:
Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8
Кл.слова: сталий розвиток, інтернет-технології, онлайн-курси
Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12
Кл.слова: педагогічний менеджмент, особиста працездатність, розвиток професіоналізму
Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко. - С.13-15
Кл.слова: педагогічний менеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність
Чернігівська, Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18
Кл.слова: управлінська діяльність, управління персоналом, соціальне упраління
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22
Кл.слова: менеджмент, класифікація професій, класифікаційна характеристика професії
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27
Кл.слова: педагогічна діяльність, структурні компоненти, авторська таксономія
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук. - С.28-30
Кл.слова: аксіологічний підхід, гуманітарна галузь, фахівці
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34
Кл.слова: стратегічний план, професійна та методична компетентність, територіальні громади
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43
Кл.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46
Кл.слова: домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, діяльність
Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50
Кл.слова: освітній проект, цільовий блок проекту, інструментарій проектного менеджменту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53
Кл.слова: комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студента
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш. - С.54-56
Кл.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
005.336.6
Б 11


    Біденко, Сергій.
    Репутаційний антистрес. Інструкція для власників і топ-менеджерів бізнесу / С. Біденко, І. Золотаревич. - Київ : Yakaboo Publishing, 2021. - 244 с. - ISBN 978-617-7933-14-3 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Репутація--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
фінансові збитки -- репутаційні втрати -- відновлення репутації -- системний аналіз -- захист бізнесу -- репутація компанії -- персональний бренд -- стейкхолдери -- стратегічна сесія -- тренди -- кризи -- інформаційні атаки -- В2В -- нон-фікшн
Анотація: Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався. Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм. Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.
Дод.точки доступу:
Золотаревич, Ірина


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Біленко, В. І.
    Діяльність керівника закладу освіти з формування акмеологічної позиції педагогів / В. І. Біленко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 70–72. - Бібліогр.: 3 назви.

Рубрики: Керівники--управлінська діяльність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- акмеологічна позиція педагогів -- внутрішня мотивація педагогів -- керівники закладів освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Бабко, Т. М.
    Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 7. - С. 13-15 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний менеджмент -- керівники освітніх закладів -- особистісна ефективність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Бакумкіна, А. О.
    Етична культура керівника закладу освіти / А. О. Бакумкіна // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 67–69. - Бібліогр.: 6 назв.

Рубрики: Керівники--етична культура

Кл.слова (ненормовані):
професійна етика -- етична культура -- ділові відносини -- моральні цінності

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Бакумкіна, А. О.
    Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 56–58

Рубрики: Керівники--Етична культура--Управлінська діяльнсть--Заклади освіти

Кл.слова (ненормовані):
керівники -- етична культура -- управлінська діяльність -- етика -- моральна самосвідомість -- професійна етична культура -- заклади освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Баценко, Сергій.
    Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування / С. Баценко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 58-67, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
директори шкіл -- заклади загальної середньої освіти -- підвищення кваліфікації -- заклади загальної середньої освіти -- управлінська діяльність -- фінансова автономія -- фінансова грамотність
Анотація: У статті наголошено, що процеси децентралізації в Україні, реформування всіх ланок освіти, надання державою гарантій академічної, організаційної, фінансової та кадрової автономії закладу освіти зумовлюють нові вимоги до директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до появи нових управлінських функцій керівників, зокрема вирішення питань фінансово-господарської діяльності закладу освіти. У статті представлено результати онлайн-опитування керівників закладів освіти, яке показало, що переважна більшість опитуваних директорів потребують додаткового (цільового) навчання щодо здійснення самостійного формування бюджету школи, здійснення фінансово-господарської діяльності тощо. Встановлено, що керівники потребують поглибленого вивчення питань щодо нормативно-правового забезпечення фінансової діяльності школи; особливостей здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти; використання ІКТ у фінансово-господарській діяльності; формування бюджету школи, складання кошторису, розрахунку видатків на оплату праці, харчування, комунальні послуги; шляхів отримання джерел додаткового фінансування. Підвищення рівня фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти потребує їх навчання за такими критеріями: розвиток установок, пов’язаних з культурою фінансової поведінки керівника; знань, що включають в себе розуміння правових основ фінансової автономії та бюджетних процесів закладу освіти; навичок для здійснення фінансово-господарської діяльності в закладі освіти, ведення бухгалтерського обліку та звітності, проведення публічних закупівель та договірної роботи. Із цією метою вважаємо ефективним створення та впровадження курсу навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти. Перспективними є визначення авторської моделі визначення рівня фінансово-господарської грамотності керівників закладів освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

10.


    Бевз, Світлана.
    Правосвідомість у правовому регулюванні державного управління у сфері господарської діяльності / С. Бевз // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 8. - С. 64-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
правомірна свідомість -- оціночні поняття в адміністративно-правовому регулюванні -- державні службовці -- керівники підприємства -- комплаєнс

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)