Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=керівники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
1.
94(477)(092)-057.341
О-79


    Осьмак, Наталка.
    Кирило Осьмак - нескорений Президент УГВР [Текст]. Книга 2 / Н. Осьмак ; Літопис Української Повстанської Армії. - Львів ; Торонто : Літопис УПА, 2008. - 127 с. - (Події і люди). - ISBN 978-966-2105-06-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--УПА--Керівники УПА

Кл.слова (ненормовані):
Українська повстанська армія -- УПА -- президент УПА -- українські визвольні рухи
Дод.точки доступу:
Осьмак, Кирило Іванович (діяч Української Центральної Ради, діяч ОУН, Президент Української Головної Визвольної Ради, Борець за незалежність України у ХХ сторіччі ; 1890 - 1960) \про нього\
Літопис Української Повстанської Армії


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Линьов, К.
    Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов, І. Линьова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна автономія -- управлінська компетентність -- кадрова автономія -- фінансова автономія
Анотація: Автори статті аналізують результати опитування керівників шкіл, яке було здійснене у грудні 2020 р. в м. Києві. Закон України «Про освіту» передбачає надання закладам освіти права на розширення обсягу автономії, а саме академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Цей процес зокрема залежить від рівня готовності керівника до самоврядування у школі, бажання та вміння користуватися наданими законодавством України можливостями. Метою статті є оприлюднення результатів дослідження з визначення актуального стану ставлення керівників закладів загальної середньої освіти столиці до впровадження задекларованої законодавством автономії школи та чинників, які цьому перешкоджають. Реалізація поставленої мети передбачає наступне: визначення ставлення керівника школи до впровадження задекларованої законодавством автономії закладів освіти; визначення готовності директора найближчим часом розпочати реалізацію автономії закладу освіти; виокремлення умов, врахування яких зможе пришвидшити впровадження автономії закладів освіти. Учасниками опитування «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці», проведеного аналітичним центром Київського університету імені Бориса Грінченка «ОсвітАналітика», стали 472 керівники закладів загальної середньої освіти, фахівці районних у місті Києві управлінь освіти та столичного Департаменту освіти і науки. У статті представлений аналітичний огляд результатів анкетування саме керівників закладів освіти м. Києва, статистичний портрет директора школи столиці, а також висновки авторів. Керівники шкіл столиці підтримують ідеї, можливості автономії та запроваджують автономію закладу освіти з різною швидкістю, послідовністю етапів та комбінацією складових. Основними умовами реалізації автономії закладів освіти, закладеною вітчизняним законодавством, керівники вважають вироблення алгоритму дій для впровадження автономії; навчання адміністрації шкіл як освітніх управлінців; забезпечення відповідного рівня поточного фінансування; позбавлення закладів освіти надлишкових функцій; надання консультативної допомоги та розроблення механізму стимулювання керівників тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьова, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Сиротенко, А. М.
    Розвиток військово-гуманітарної вищої освіти в Україні: від усвідомлення пріоритетності до концептуалізації [Текст] / А. М. Сиротенко, А. О. Вітченко, В. І. Осьодло // Наука і оборона : науково-теоретичний та науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 46-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2618-1622

Кл.слова (ненормовані):
військово-гуманітарна вища освіта -- гуманізація -- гуманітаризація -- гуманітаристика -- Збройні Сили України -- майбутні військові керівники -- вищі військові навчальні заклади
Дод.точки доступу:
Вітченко, А. О.
Осьодло, В. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ратушко, В. А.
    Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ [Текст] / В. А. Ратушко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 6. - С. 34-37

Кл.слова (ненормовані):
керівники шкіл

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


   
    Перепризначення керівників закладів освіти в громадах [Текст] : Роз’яснення юридичного відділу ЦК Профспілки від 01.02.2018 // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. - Київ, 2018. - № 2. - С. 51-52

Кл.слова (ненормовані):
об’єднані територіальні громади -- керівники навчальних закладів -- трудові відносини

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
37.091.4Грінченко
Г 56


   
    Грінченківські етюди. "Україна! В цьому слові для мене все" [Текст] : навчально-методичний посібник / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-виховний комплекс "Домінанта" ; загальний редактор: М. Ф. Войцехівський , С. В. Уфімцева ; <керівники авторського колективу>: Ф. Л. Левітас, Н. М. Дика. - Київ : АКМЕ ГРУП, 2019. - 175 с. - ISBN 978-617-7354-16-0 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Системи виховання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
етюди
Дод.точки доступу:
Войцехівський , Михайло Федорович \загальний редактор.\
Уфімцева, С. В. \загальний редактор.\
Левітас, Фелікс Львович \керівник авторського колективу.\
Дика, Наталя Михайлівна \керівник авторського колективу.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Навчально-виховний комплекс "Домінанта"


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (5)

Знайти схожі

8.


   
    Про електронні декларації. Директори шкіл звільнені від зобов’язання заповнювати електронні декларації [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 4. - С. 52

Кл.слова (ненормовані):
електронна декларація -- керівники установ -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Манелюх, Оксана Іванівна.
    Творча діяльність хорового класу Івано-Франківського фахового музичного коледжу імені Дениса Січинського [Текст] / О. І. Манелюх // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 3. - С. 238-243. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
хоровий клас -- коледж -- репертуар -- керівники -- колектив

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
   37.091
   К 32


   
    Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності педагогічних працівників [Текст] : аналітичний звіт за результатами дослідження з освітньої політики. Т. 2 / М-во освіти і науки України. - , 2010. - 126 с. - 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна діяльність--Вимоги--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- кваліфікаційні вимоги -- педагогічні працівники -- зміст -- професійно-кваліфікаційна характеристика -- керівники -- вчителі -- загальноосвітні навчальні заклади -- базова кваліметрична модель -- методики оцінювання -- атестація -- типові положення -- мовлення
Анотація: В збірнику вміщені матеріали, які за дорученням Міністерства освіти і науки України розроблені спільними творчими колективами працівників освіти та науковцями Черкаської, Донецької, Миколаївської областей.

Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)